SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef rijst en train je Engels!
quote:
vandalequote:1loos bn, bw; lozer, -t 1 schijnbaar, niet echt: ~ alarm 2 alleen voor de vorm, voor het uiterlijk aangebracht: een loze deur; loze beloften
knap, voldoet idd erg aan de beschrijving in de OP!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:03 schreef HaJee het volgende:
Tik eens "Fred and Sharon" in de zoekbalk. Volgens mij bedoel je die. Ze zijn van meerdere markten thuis.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:17 schreef whappit1 het volgende:
Ik probeer al de halve ochtend een youtube klassieker terug te vinden, maar ik krijg hem niet te pakken want ik weet hun namen niet meer...
Het is een filmpje van 2 oude mensen die animations voor websites verkopen en daarover een SUPERDOM filmpje op youtube hebben: You want animations; for your website... en dan kruipt er een superloze draak door het beeld enzo. Knulligheid ten top...
Iemand?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:17 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
knap, voldoet idd erg aan de beschrijving in de OP!
yes, draak aan het einde!!
10 seconden hier.quote:
If you rage you losequote:
XD XD XDquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:52 schreef KingOfMystery het volgende:
Jezus, dat filmpje. XD
Die eerste is echt schitterend "She's actually hurt"quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:07 schreef amata het volgende:
hey ja, die staat op www.youshouldhaveseenthis.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |