Ik had namelijk ook gezegd dat ik een vermoeden had wie het was. Ik heb em beschreven, en mn buurman kende hem. Andere vrienden zeiden hetzelfde bij de beschrijving. De politie lullen dat die jongen niet zo is bla bla (terwijl hij hier berucht was).quote:
Helaas, het was Super de Boer in Marsdijk, Assen. Toch niet de eerste de beste.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Als mensen dat bij de Aldi of zo doen vind ik het wel sneu. Je weet dat die goedkope winkels o.a. op personeel bezuinigen om zo goedkoop mogelijk te zijn. Als je daar dan toch naar toe gaat moet je niet gaan zeiken als er een keer een (flinke) rij staat.
Verzuim?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar daarna ga je de mist in. De tegenpartij moet de tijd krijgen om zijn ''verzuim'' te herstellen, wat jij hem totaal niet gegeven hebt.
Die oude vrouwtjes bij de Aldi kunnen anders retensnel bliepen hoor. Ze moest op mij wachten omdat ik niet snel genoeg kon inpakken. (Ze hebben daar geen band na de scanner)quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Als mensen dat bij de Aldi of zo doen vind ik het wel sneu. Je weet dat die goedkope winkels o.a. op personeel bezuinigen om zo goedkoop mogelijk te zijn. Als je daar dan toch naar toe gaat moet je niet gaan zeiken als er een keer een (flinke) rij staat.
Bullshit, dan moeten ze die grote borden "Drie in de rij? Dan kassa erbij!" weghalen. Ik wijs ook altijd op de lange rij en verzoek vriendelijk om een extra kassa. En "maar mijn collega's zijn nu met pauze" interesseert me geen ruk. Waarom moet ik langer wachten (ondanks de belofte die een winkel doet) omdat zij te beroerd zijn om hun personeel fatsoenlijk te betalen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Omdat anders de prijzen omhoog gaan. Jij bent ook zo'n iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Bullshit, dan moeten ze die grote borden "Drie in de rij? Dan kassa erbij!" weghalen. Ik wijs ook altijd op de lange rij en verzoek vriendelijk om een extra kassa. En "maar mijn collega's zijn nu met pauze" interesseert me geen ruk. Waarom moet ik langer wachten (ondanks de belofte die een winkel doet) omdat zij te beroerd zijn om hun personeel fatsoenlijk te betalen?
"omdat anders de prijzen omhoog gaan". Brainwashed much?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat anders de prijzen omhoog gaan. Jij bent ook zo'n iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten he?
Bij de aldi/lidl enzo staan niet zulke borden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Bullshit, dan moeten ze die grote borden "Drie in de rij? Dan kassa erbij!" weghalen. Ik wijs ook altijd op de lange rij en verzoek vriendelijk om een extra kassa. En "maar mijn collega's zijn nu met pauze" interesseert me geen ruk. Waarom moet ik langer wachten (ondanks de belofte die een winkel doet) omdat zij te beroerd zijn om hun personeel fatsoenlijk te betalen?
Dat kind zal wel goed geschrokken zijn geweest...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:57 schreef Onbepaald het volgende:
Niet echt stennis geschopt maar wel wat geklooi gehad..![]()
[..]
Om het goed te maken had ik wel een wekker gekocht en die zo afgesteld dat ie afging wanneer de caissière 'm afrekende.
Het zou geniaal geweest zijn als je er ook daadwerkelijk ging liggen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:41 schreef sig000 het volgende:
Met de voor de derde keer kapotte videorecorder met steeds hetzelfde defect en slaapzak op zaterdagmiddag terug en duidelijk gemaakt dat ik niet eerder wegging voordat er een nieuw apparaat kwam.
Ja, maar de prijzen blijven laag omdat ze bezuinigen op het personeel. Als ze meer personeel moeten huren, gaan de loonkosten omhoog dus de winst omlaag, want niet gewenst is. Dus moeten de prijzen omhoog om dit te compenseren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:45 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
"omdat anders de prijzen omhoog gaan". Brainwashed much?
Wat dacht je van "dan maakt zo'n bedrijf maar 2% minder winst, dus 295 miljoen euro in plaats van 300. Sommige bedrijven (en ook mensen, getuige jouw opmerking) moeten eens leren dat wanneer je vorig jaar 300 miljoen (netto) winst had en dit jaar 290 miljoen dat GEEN verlies is; het is domweg MINDER WINST. Verlies maak je pas op het moment dat je géén netto winst overhoudt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Bij de aldi/lidl enzo staan niet zulke borden?
Mee eens. Helaas werkt dat wel zo. Ieder jaar moet er meer winst komen, anders worden producten duurder. Oh, dat worden ze sowieso wel maar dan nóg meer.. Tsja, commerciële bedrijven natuurlijk maar mag je anno 2009 niet enige maatschappelijke betrokkenheid verwachten van een winkelconcern?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar de prijzen blijven laag omdat ze bezuinigen op het personeel. Als ze meer personeel moeten huren, gaan de loonkosten omhoog dus de winst omlaag, want niet gewenst is. Dus moeten de prijzen omhoog om dit te compenseren.
Had de slaapzak niet nodig, nadat bedrijfsleider erbij kwam en enig aandringen,kreeg ik een nieuwe.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:47 schreef Nero22 het volgende:
Het zou geniaal geweest zijn als je er ook daadwerkelijk ging liggen...
Maar ja, dat zal wel niet gebeuren.
En die ging ook weer kapot?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Had de slaapzak niet nodig, nadat bedrijfsleider erbij kwam en enig aandringen,kreeg ik een nieuwe.
Dat kun je nou allemaal wel vinden, in de ikke-ikke-ikke-maatschappij, maar die meneer van de Blokker had gewoon gelijk en de enige reden dat jij een nieuwe stofzuiger mocht uitzoeken was omdat je een stennismakende josti was.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:05 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Verzuim?
Welk verzuim...een stofzuiger die desintegreert waar je bij staat.
Dat is geen verzuim, dat is een wanprodukt, daar hoeven geen civiel rechterlijke procedures aan te pas te komen. dat moet je stante pede vervangen.
Sofort, meteen, subiet en zonder gedonder.
Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen steldenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, er zijn ook vervelende klanten. Maar ik vond echt dat de Edah het minste van het minste personeel had.
Triest dat je als management de teugels dus niet kunt laten fieren, omdat zo'n stel onverantwoordelijke josti's er blijkbaar niet fatsoenlijk mee om kan gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen stelden
Misschien dat ze daarom niet meer bestaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen stelden
Er liep zelden iemand door die winkel geloof ik, dus je verhaal moet wel kloppen. Ik hoop dat je nu beter werk hebtquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |