abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71433803
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:59 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

En toen?
Ik had namelijk ook gezegd dat ik een vermoeden had wie het was. Ik heb em beschreven, en mn buurman kende hem. Andere vrienden zeiden hetzelfde bij de beschrijving. De politie lullen dat die jongen niet zo is bla bla (terwijl hij hier berucht was).

Toen dacht ik dat ze de lepra mochten krijgen en ging ik weg . Natuurlijk daarvoor aangifte gedaan, voor ik wist wie het precies was.

Het enige wat ze deden was proberen de mobiel te traceren.
Toen kreeg ik een brief dat het onderzoek vastliep en er mee stoppen.

Joden
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:26:21 #227
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71434062
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Als mensen dat bij de Aldi of zo doen vind ik het wel sneu. Je weet dat die goedkope winkels o.a. op personeel bezuinigen om zo goedkoop mogelijk te zijn. Als je daar dan toch naar toe gaat moet je niet gaan zeiken als er een keer een (flinke) rij staat.
Helaas, het was Super de Boer in Marsdijk, Assen. Toch niet de eerste de beste.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:35:09 #229
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_71434291
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:15 schreef Sjibble het volgende:
Joden
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:57:15 #230
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_71441676
Niet echt stennis geschopt maar wel wat geklooi gehad..

Bruna
Ik ging vorig jaar een nieuwe agenda kopen bij de Bruna. Dus ik loop naar de kassa met een agenda en nog wat andere schoolspullen en vroeg of ik er ook een tasje bij kon krijgen (wel zo handig!). Zegt dat mens achter de kassa 'Nee, doen wij niet aan'. Ik ben goed opgevoed dus ik (nep)lach eens om deze matige grap, maar mevrouw was serieus. 'Neem die tasjes van thuis mee, ik kan wel bezig blijven met die tasjes hier!'. Ik zat echt zo te twijfelen van 'meent ze het nou?' of 'haalt ze een slechte grap met me uit' , maar ze was echt bloedserieus waarop ik maar zei: 'Ah, ik haal wel even een tasje bij de Hema, zo terug!'.

Bart Smit
Ook een keer in de speelgoedwinkel wat heibel gehad (enkele jaren geleden).
Ik ging met een aantal maten (waaronder een paar dames) naar de stad. Één dame in kwestie moest even in de speelgoedwinkel zijn om een cadeautje te kopen d'r broertje. Aangekomen bij die winkel (Bart Smit, geloof ik) stond er een hele grote pluche Winnie de pooh uitgestald. Hartstikke leuk natuurlijk en de dames moesten natuurlijk op de foto met deze pluche held. Nadat ze eindelijk goed stonden voor de foto kwam er opeens een medewerker van de winkel aanhollen. 'Meisjes, dat mag niet!', waarop wij vroegen waarom niet? 'Nee, dat is copyright en als je nu niet gaat dan haal ik de beveiliging!'. Meteen liep ze weg richting de personeelsdeur. Terwijl wij nog wat zaten na te lachen over deze bizarre vertoning, kwam ze alweer aangerend samen met wat collega's. Wij gaven Winnie de Pooh nog snel even een kusje en zijn toen maar vrijwillig vertrokken..

Hema:
Hier was ik de schuldige, maar ik kon het gewoon niet laten! Ik moest wat kleins halen (een etui ofzo) en kwam tijdens mijn zoektocht naar de etui langs de wekkers die ze bij de Hema aanbieden. Vervolgens een stuk of tien wekkers gezet op hetzelfde moment. Ik kan je vertellen dat, dat echt een heerlijk moment was De medewerkers van de Hema wisten niet waar ze moesten beginnen.

Om het goed te maken had ik wel een wekker gekocht en die zo afgesteld dat ie afging wanneer de caissière 'm afrekende.
Geef rijst en train je Engels!
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:05:39 #231
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_71441988
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Maar daarna ga je de mist in. De tegenpartij moet de tijd krijgen om zijn ''verzuim'' te herstellen, wat jij hem totaal niet gegeven hebt.
Verzuim?
Welk verzuim...een stofzuiger die desintegreert waar je bij staat.
Dat is geen verzuim, dat is een wanprodukt, daar hoeven geen civiel rechterlijke procedures aan te pas te komen. dat moet je stante pede vervangen.
Sofort, meteen, subiet en zonder gedonder.
pi_71442016
quote:

[..]

Als mensen dat bij de Aldi of zo doen vind ik het wel sneu. Je weet dat die goedkope winkels o.a. op personeel bezuinigen om zo goedkoop mogelijk te zijn. Als je daar dan toch naar toe gaat moet je niet gaan zeiken als er een keer een (flinke) rij staat.
Die oude vrouwtjes bij de Aldi kunnen anders retensnel bliepen hoor. Ze moest op mij wachten omdat ik niet snel genoeg kon inpakken. (Ze hebben daar geen band na de scanner)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71443777
quote:

[..]

Bullshit, dan moeten ze die grote borden "Drie in de rij? Dan kassa erbij!" weghalen. Ik wijs ook altijd op de lange rij en verzoek vriendelijk om een extra kassa. En "maar mijn collega's zijn nu met pauze" interesseert me geen ruk. Waarom moet ik langer wachten (ondanks de belofte die een winkel doet) omdat zij te beroerd zijn om hun personeel fatsoenlijk te betalen?
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71445170
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Bullshit, dan moeten ze die grote borden "Drie in de rij? Dan kassa erbij!" weghalen. Ik wijs ook altijd op de lange rij en verzoek vriendelijk om een extra kassa. En "maar mijn collega's zijn nu met pauze" interesseert me geen ruk. Waarom moet ik langer wachten (ondanks de belofte die een winkel doet) omdat zij te beroerd zijn om hun personeel fatsoenlijk te betalen?
Omdat anders de prijzen omhoog gaan. Jij bent ook zo'n iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten he?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71445542
Met de voor de derde keer kapotte videorecorder met steeds hetzelfde defect en slaapzak op zaterdagmiddag terug en duidelijk gemaakt dat ik niet eerder wegging voordat er een nieuw apparaat kwam.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2009 23:43:04 ]
pi_71445628
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat anders de prijzen omhoog gaan. Jij bent ook zo'n iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten he?
"omdat anders de prijzen omhoog gaan". Brainwashed much?
Wat dacht je van "dan maakt zo'n bedrijf maar 2% minder winst, dus 295 miljoen euro in plaats van 300. Sommige bedrijven (en ook mensen, getuige jouw opmerking) moeten eens leren dat wanneer je vorig jaar 300 miljoen (netto) winst had en dit jaar 290 miljoen dat GEEN verlies is; het is domweg MINDER WINST. Verlies maak je pas op het moment dat je géén netto winst overhoudt.
-
-
pi_71445671
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Bij de aldi/lidl enzo staan niet zulke borden?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71445684
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:57 schreef Onbepaald het volgende:
Niet echt stennis geschopt maar wel wat geklooi gehad..

[..]

Om het goed te maken had ik wel een wekker gekocht en die zo afgesteld dat ie afging wanneer de caissière 'm afrekende.
Dat kind zal wel goed geschrokken zijn geweest...
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:41 schreef sig000 het volgende:
Met de voor de derde keer kapotte videorecorder met steeds hetzelfde defect en slaapzak op zaterdagmiddag terug en duidelijk gemaakt dat ik niet eerder wegging voordat er een nieuw apparaat kwam.
Het zou geniaal geweest zijn als je er ook daadwerkelijk ging liggen...

Maar ja, dat zal wel niet gebeuren.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71445824
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:45 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

"omdat anders de prijzen omhoog gaan". Brainwashed much?
Wat dacht je van "dan maakt zo'n bedrijf maar 2% minder winst, dus 295 miljoen euro in plaats van 300. Sommige bedrijven (en ook mensen, getuige jouw opmerking) moeten eens leren dat wanneer je vorig jaar 300 miljoen (netto) winst had en dit jaar 290 miljoen dat GEEN verlies is; het is domweg MINDER WINST. Verlies maak je pas op het moment dat je géén netto winst overhoudt.
Ja, maar de prijzen blijven laag omdat ze bezuinigen op het personeel. Als ze meer personeel moeten huren, gaan de loonkosten omhoog dus de winst omlaag, want niet gewenst is. Dus moeten de prijzen omhoog om dit te compenseren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71445843
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

Bij de aldi/lidl enzo staan niet zulke borden?
bij die van mij wel Overigens moet ik eerlijk zeggen dat ik bij de Aldi nog nooit heb meegemaakt dat er teveel klanten stonden te wachten. Die meisjes zijn goed geinstrueerd, zelfs aankomende drukte voorspellen ze (veel mensen in de winkel met volle karren) en dan wordt er al gebeld voor een extra kassa

hoewel dat natuurlijk niks helpt als alle kassa's in gebruik zijn en er alsnog tientallen wachtenden zijn, zoals vaak op zaterdagochtend.. * SadKingBilly haalt dan ook altijd boodschappen op maandagochtend
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, maar de prijzen blijven laag omdat ze bezuinigen op het personeel. Als ze meer personeel moeten huren, gaan de loonkosten omhoog dus de winst omlaag, want niet gewenst is. Dus moeten de prijzen omhoog om dit te compenseren.
Mee eens. Helaas werkt dat wel zo. Ieder jaar moet er meer winst komen, anders worden producten duurder. Oh, dat worden ze sowieso wel maar dan nóg meer.. Tsja, commerciële bedrijven natuurlijk maar mag je anno 2009 niet enige maatschappelijke betrokkenheid verwachten van een winkelconcern?
-
-
pi_71445976
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:47 schreef Nero22 het volgende:

Het zou geniaal geweest zijn als je er ook daadwerkelijk ging liggen...

Maar ja, dat zal wel niet gebeuren.
Had de slaapzak niet nodig, nadat bedrijfsleider erbij kwam en enig aandringen,kreeg ik een nieuwe.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2009 23:58:51 ]
pi_71446056
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef sig000 het volgende:

[..]

Had de slaapzak niet nodig, nadat bedrijfsleider erbij kwam en enig aandringen,kreeg ik een nieuwe.
En die ging ook weer kapot?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71446339
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Nero22 het volgende:

[..]

En die ging ook weer kapot?
Nee die bleef heel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:20:36 #244
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_71446514
Ik heb ooit in een wat chagrijnige bui hard "HALLO?!?!" in de microfoon van de McDrive geschreeuwd toen het iets te lang duurde.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:36:26 #245
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_71446851
De Nettorama is echt een drama als werkplaats.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:40:57 #246
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71446939
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:05 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Verzuim?
Welk verzuim...een stofzuiger die desintegreert waar je bij staat.
Dat is geen verzuim, dat is een wanprodukt, daar hoeven geen civiel rechterlijke procedures aan te pas te komen. dat moet je stante pede vervangen.
Sofort, meteen, subiet en zonder gedonder.
Dat kun je nou allemaal wel vinden, in de ikke-ikke-ikke-maatschappij, maar die meneer van de Blokker had gewoon gelijk en de enige reden dat jij een nieuwe stofzuiger mocht uitzoeken was omdat je een stennismakende josti was.

Die winkel hoef helemaal niet stante pede jou een ander model mee te geven, als je je zo graag op je consumentenrecht wilt beroepen. Jij moet die winkel/leverancier een redelijke termijn/kans gunnen het gebrek te verhelpen. Pas als die winkel/leverancier daarin niet slaagt (binnen de redelijke termijn die het kost) heb jij recht op geld retour of vervangend ander product.

Kwestie van: een tokkie kun je maar beter je winkel uithebben, in plaats van de boel te laten escaleren. Daaraan heb jij je nieuwe stofzuiger te danken, en niet aan jouw recht als consument.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:42:42 #247
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_71446970
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, er zijn ook vervelende klanten. Maar ik vond echt dat de Edah het minste van het minste personeel had.
Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen stelden
  Spellchecker donderdag 30 juli 2009 @ 02:52:36 #248
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71448222
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:42 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen stelden
Triest dat je als management de teugels dus niet kunt laten fieren, omdat zo'n stel onverantwoordelijke josti's er blijkbaar niet fatsoenlijk mee om kan gaan
Tevens -purist.
  donderdag 30 juli 2009 @ 03:15:10 #249
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_71448322
quote:

[..]

Misschien dat ze daarom niet meer bestaan
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2009 @ 03:40:18 #250
137949 Disana
pi_71448405
quote:

[..]

Er liep zelden iemand door die winkel geloof ik, dus je verhaal moet wel kloppen. Ik hoop dat je nu beter werk hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')