abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:05:50 #201
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_71402758
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:34 schreef Keltie het volgende:

[..]

Is helemaal niet moeilijk.
Procedures tellen voor iedereen, ook voor mensen van het RvB.
Tenzij het aantoonbare bloedspoed is, dan overleg ik wel even met m'n directe meerdere (teamleider) of er iets te ritselen valt zodat ik er later niet op aangesproken word.
Klopt, in principe wel ja. Maar het blijft de baas
pi_71402891
Toen ik net van de middelbare school af was en studeerde moest ik na school even naar de Dirk om een kropje sla te halen, m'n moeder had gevraagd of ik dat even mee wilde nemen. Nu ligt die Dirk dichtbij de middelbare school en wordt dus veel bezicht door scholieren voor een zak chips en een blikje cola. Omdat ik m'n rugzak nog omhad, werd ik ook in het groepje 'scholier' ingedeeld en mocht ik netjes achterin de rij scholieren aansluiten, want er mochten maar 2 scholieren tegelijk naar binnen om het overzicht te bewaren.

Ik ben normaal heel beleefd en rustig, maar toen schoot ik écht uit mijn slof. Ik ga daar toch gvd geen kwartier staan wachten om geld uit te mogen geven in een winkel??? En al helemaal als ik a) geen scholier ben en b) van mezelf weet dat ik nooit ook maar iets zou jatten, stelen of op andere wijze overlast bezorg voor het winkelend publiek.....

Toen ik dat had uitgelegd mocht ik alsnog naar binnen voor mijn kropje sla. Pffft, ben nog nooit zó verontwaardigd geweest haha!
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:21:56 #203
258028 3nhsCnds
zeg maar erwin :)
pi_71403125
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Toen ik net van de middelbare school af was en studeerde moest ik na school even naar de Dirk om een kropje sla te halen, m'n moeder had gevraagd of ik dat even mee wilde nemen. Nu ligt die Dirk dichtbij de middelbare school en wordt dus veel bezicht door scholieren voor een zak chips en een blikje cola. Omdat ik m'n rugzak nog omhad, werd ik ook in het groepje 'scholier' ingedeeld en mocht ik netjes achterin de rij scholieren aansluiten, want er mochten maar 2 scholieren tegelijk naar binnen om het overzicht te bewaren.

Ik ben normaal heel beleefd en rustig, maar toen schoot ik écht uit mijn slof. Ik ga daar toch gvd geen kwartier staan wachten om geld uit te mogen geven in een winkel??? En al helemaal als ik a) geen scholier ben en b) van mezelf weet dat ik nooit ook maar iets zou jatten, stelen of op andere wijze overlast bezorg voor het winkelend publiek.....

Toen ik dat had uitgelegd mocht ik alsnog naar binnen voor mijn kropje sla. Pffft, ben nog nooit zó verontwaardigd geweest haha!
terecht
If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
pi_71410337
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef Keltie het volgende:

[..]

Over die mountainbike heeft'ie eigenlijk wel gelijk
En over die printer eigenlijk ook, vind het al te debiel voor woorden dat er vaak niet eens een aansluitkabel bijzit
Staat dat niet op de doos vermeld dan? Ze geven er geen kabel bij omdat de meesten die toch al hebben van een eerdere printer. Dan zijn het alleen maar extra kosten.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71411185
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:02 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Staat dat niet op de doos vermeld dan? Ze geven er geen kabel bij omdat de meesten die toch al hebben van een eerdere printer. Dan zijn het alleen maar extra kosten.
Dat maakt niet uit, een product hoort compleet te zijn. De meeste winkels geven er op verzoek ook netjes een gratisch aansluitkabel bij. (want anders koop je die printer gewoon ergens anders)

Dat van die studenten is werkelijk te zot voor woorden, je reinste discriminatie. Vervang "studenten" voor "asielzoekers" en het hele land is te klein maar kennelijk mag dit dan weer wel?!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71413144
ik liet een 2wegklep installeren in mijn cv ketel. Gaat ineens mijn brandalarm af. Ik naar boven: alles nat. Zegt die josti: ja ik schrok zo van dat alarm dat ik de slang losliet en toen werd alles nat. Het was dus andersom hij liet de slang los en het water liep zo de leidingen van mijn brandalarm in. Dikke kortsluiting. Wel alles netjes hersteld door een ander van hetzelfde bedrijf

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 23:39:34 ]
pi_71415697
Op een politiebureau

Ik was de avond ervoor overvallen, en kwam aangifte doen.
Dus tegen de agent achter de balie gezegd dat ze deze keer wel wat uit moeten voeren en het onderzoek niet halverwege moeten staken als ze merken dat het iets meer inspanning vergt als uit het raam kijken van de patatzaak.

Toen ging de deur open.. 5 agenten achter de balie..
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:59:16 #208
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_71415815
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:53 schreef Sjibble het volgende:
Op een politiebureau

Ik was de avond ervoor overvallen, en kwam aangifte doen.
Dus tegen de agent achter de balie gezegd dat ze deze keer wel wat uit moeten voeren en het onderzoek niet halverwege moeten staken als ze merken dat het iets meer inspanning vergt als uit het raam kijken van de patatzaak.

Toen ging de deur open.. 5 agenten achter de balie..
En toen?
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:08:25 #209
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71417731
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja. Maar 't gebeurt natuurlijk altijd 's avonds na half zes, net op het punt dat je zelf zo'n beetje aan het afsluiten bent. Bijna iedereen is al weg, en mn teamleider zn telefoon komt uit op de voicemail. En de dreigingen van hoge pief op boze toon 'ik stel JOU verantwoordelijk als dit of dat niet wordt verwerkt vannacht' zijn erg onprettig.
"En daar kom je op dit tijdstip mee aan? Ik ben namelijk al aan het afsluiten en je mag an geluk spreken dat hier de telefoon al word opgenomen."
quote:
Argumenten als 'dat mag ik echt niet zomaar doen, daar moet afdeling die-en-dat eerst toestemming voor geven' die door hoge pief gepareerd worden met 'daar heb IK niks mee te maken, ik zeg je dat je dat moet doen, en anders zijn de gevolgen voor jou....' tsja dan klap ik op slot.
"Meneer, ik moet de procedures volgen. Dit om te voorkomen dat iedereen maar op zijn of haar strepen probeert te gaan staan om iets gedaan te krijgen en zodat er niets ondoordacht gebeurd."

Hoge piefjes
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:10:53 #210
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71417738
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:05 schreef DABAMaster het volgende:

[..]

Klopt, in principe wel ja. Maar het blijft de baas
Lid van Raad van Bestuur. En al was het de baas, dan maakt dat nog geen flikker uit.
Procedure = procedure en op het moment dat je daar een uitzondering op gaat maken word het een puinhoop.
Meneer kan dan gaan dreigen met "ik houd jou verantwoordelijk voor als het niet gebeurd" maar wie denk je dat er verantwoordelijk is als je het er even doorheen drukt en het gaat fout? Inderdaad. Deponeren bij je meerdere, is die er niet dan heeft meneer toch echt pech.
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:43:40 #211
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_71417864
Terug naar de Blokker met een inferieure stofzuiger van drie maanden oud die tijdens het stofzuigen steeds meer uit elkaar begint te vallen.
De bedrijfsleider trekt meteen een reparatie kaart en zegt dat hij 'm op gaat sturen, 'ik laat u binnen drie dagen weten wanneer u 'm weer op kunt halen' zegt de grapjas.
Ik vertel hem dat dat niet hoeft, ik wil dat apparaat namelijk niet meer want alles wat er kapot kan aan het ding gaat ook kapot.
'Zo werkt dat niet' zegt hij.
Ik ben het niet met hem eens.
'Dan neemt u maar contact op met de fabrikant, tot ziens!' zegt hij en draait zich om.
Dat nu is niet de manier waarop ik behandeld wens te worden, en dat maak ik op indringende manier duidelijk aan de rood wordende meneer.
Meneer wil wel korting geven op een andere stofzuiger, daar ben ik het ook niet mee eens.
Omstanders beginnen de zaak te volgen.
Ik vertel hem iets over produktaansprakelijkheid, en over verantwoordelijkheid, alles op een hele nette manier maar met veel nadruk op 'u als vertegenwoordiger van deze firma', er is geen speld tussen te krijgen.
Meneer belt het hoofdkantoor.
De rode kleur wordt tijdens het gesprek met het hoofdkantoor nog iets erger.
Een oud mevrouwtje kijkt me aan of ze water ziet branden.
Schoorvoetend komt de grappenmaker terug bij de kassa.
'U mag een nieuwe stofzuiger uitzoeken', zegt hij.
'Dat had ik al gedaan, doe mij die Bosch maar', zeg ik.
Grapjas vervalt weer in zijn verkoop modus, en begint het apparaat aan te prijzen.
'Dat hoeft niet, zeg ik, doe mij die maar met excuses'
'Natuurlijk meneer, en excuses voor het ongemak, wilt u er misschien extra garantie bij?'
'Neen dank u, zeg ik, die garantie is toch niks waard. als ie niet goed is wil ik gewoon mijn geld terug', ik knipoog naar het oude mevrouwtje.
pi_71418496
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Toen ik net van de middelbare school af was en studeerde moest ik na school even naar de Dirk om een kropje sla te halen, m'n moeder had gevraagd of ik dat even mee wilde nemen. Nu ligt die Dirk dichtbij de middelbare school en wordt dus veel bezicht door scholieren voor een zak chips en een blikje cola. Omdat ik m'n rugzak nog omhad, werd ik ook in het groepje 'scholier' ingedeeld en mocht ik netjes achterin de rij scholieren aansluiten, want er mochten maar 2 scholieren tegelijk naar binnen om het overzicht te bewaren.

Ik ben normaal heel beleefd en rustig, maar toen schoot ik écht uit mijn slof. Ik ga daar toch gvd geen kwartier staan wachten om geld uit te mogen geven in een winkel??? En al helemaal als ik a) geen scholier ben en b) van mezelf weet dat ik nooit ook maar iets zou jatten, stelen of op andere wijze overlast bezorg voor het winkelend publiek.....

Toen ik dat had uitgelegd mocht ik alsnog naar binnen voor mijn kropje sla. Pffft, ben nog nooit zó verontwaardigd geweest haha!
Haha, exact hetzelfde eens gehad Alleen studeerde ik, was ik 22, en ging ik in de pauze van mijn bijbaantje even naar een supermarkt Liep ik langs n rij scholieren, waar zo'n dik surveillance-wijf voor staat om ze een voor een binnen te laten. Ineens, toen ik langs liep, dat wijf zo keihard : "EEEEEEEEEYY". Niet uit mijn slof geschoten, een simpele 'Ik ben geen scholier, ik werk gewoon bij ........ (insert naam bedrijf)" was afdoende, hoefde geeneens een pas te laten zien oid. Als ik er aan terugdenk hoe hard dat viswijf naar me schreeuwde, had ik er, mits wat brutaler, meer uit kunnen halen, want zo ga je niet met n klant om (die duidelijk geen 16 is ).
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:10:37 #213
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_71421754
Knallende ruzie gehad met Pim Fortuyn in de Donner (grote boekhandel in Rotterdam). Maar toen werkte ik daar en hij was de klant, telt dat ook?
Smell the flowers while you can....
pi_71422376
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:53 schreef Sjibble het volgende:
Op een politiebureau

Ik was de avond ervoor overvallen, en kwam aangifte doen.
Dus tegen de agent achter de balie gezegd dat ze deze keer wel wat uit moeten voeren en het onderzoek niet halverwege moeten staken als ze merken dat het iets meer inspanning vergt als uit het raam kijken van de patatzaak.

Toen ging de deur open.. 5 agenten achter de balie..
Ja... En toen?
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:10 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Knallende ruzie gehad met Pim Fortuyn in de Donner (grote boekhandel in Rotterdam). Maar toen werkte ik daar en hij was de klant, telt dat ook?
Ja, want het is in een winkel. Vertel.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:49:00 #215
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_71422897
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 07:43 schreef DrDarwin het volgende:
Terug naar de Blokker met een inferieure stofzuiger van drie maanden oud die tijdens het stofzuigen steeds meer uit elkaar begint te vallen.
De bedrijfsleider trekt meteen een reparatie kaart en zegt dat hij 'm op gaat sturen, 'ik laat u binnen drie dagen weten wanneer u 'm weer op kunt halen' zegt de grapjas.
Ik vertel hem dat dat niet hoeft, ik wil dat apparaat namelijk niet meer want alles wat er kapot kan aan het ding gaat ook kapot.
'Zo werkt dat niet' zegt hij.
Ik ben het niet met hem eens.
'Dan neemt u maar contact op met de fabrikant, tot ziens!' zegt hij en draait zich om.
Dat nu is niet de manier waarop ik behandeld wens te worden, en dat maak ik op indringende manier duidelijk aan de rood wordende meneer.
Meneer wil wel korting geven op een andere stofzuiger, daar ben ik het ook niet mee eens.
Omstanders beginnen de zaak te volgen.
Ik vertel hem iets over produktaansprakelijkheid, en over verantwoordelijkheid, alles op een hele nette manier maar met veel nadruk op 'u als vertegenwoordiger van deze firma', er is geen speld tussen te krijgen.
Meneer belt het hoofdkantoor.
De rode kleur wordt tijdens het gesprek met het hoofdkantoor nog iets erger.
Een oud mevrouwtje kijkt me aan of ze water ziet branden.
Schoorvoetend komt de grappenmaker terug bij de kassa.
'U mag een nieuwe stofzuiger uitzoeken', zegt hij.
'Dat had ik al gedaan, doe mij die Bosch maar', zeg ik.
Grapjas vervalt weer in zijn verkoop modus, en begint het apparaat aan te prijzen.
'Dat hoeft niet, zeg ik, doe mij die maar met excuses'
'Natuurlijk meneer, en excuses voor het ongemak, wilt u er misschien extra garantie bij?'
'Neen dank u, zeg ik, die garantie is toch niks waard. als ie niet goed is wil ik gewoon mijn geld terug', ik knipoog naar het oude mevrouwtje.
Wat een hoop onzin, je mag van geluk spreken dat deze man toch overstag is gegaan om jou een andere stofzuiger te laten uitzoeken aangezien jij daar totaal (nog) geen recht op hebt. Voldoet een zaak niet aan de overeenkomst dan dien je dat kenbaar te maken. Tot zo ver geen probleem. Maar daarna ga je de mist in. De tegenpartij moet de tijd krijgen om zijn ''verzuim'' te herstellen, wat jij hem totaal niet gegeven hebt. Om over te gaan op ingebrekestelling moet er een ''schriftelijke aanmaning worden ingediend'' . Ook hier voldoet je niet aan, daarnaast kan alleen een civiele procedure leiden tot het ontbinden van een koopovereenkomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 29-07-2009 17:12:24 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:51:20 #216
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71422984
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:53 schreef Sjibble het volgende:
Op een politiebureau

Ik was de avond ervoor overvallen, en kwam aangifte doen.
Dus tegen de agent achter de balie gezegd dat ze deze keer wel wat uit moeten voeren en het onderzoek niet halverwege moeten staken als ze merken dat het iets meer inspanning vergt als uit het raam kijken van de patatzaak.
Ja, jij weet wel hoe je mensen moet motiveren iets voor jou te doen

zzz
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:07:47 #217
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_71423466
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:30 schreef Nero22 het volgende:
Ja, want het is in een winkel. Vertel.
OK .... Pim kwam op een vrijdagavond aanlopen bij mijn kassa. Hij kocht een aantal boeken waarvan hij een deel betaalde met boekenbonnen. Prima. Na het afrekenen had hij echter nog een aantal boekenbonnen over. Hij begon gigantisch stennes te schoppen dat ik dan "die boekenbonnen wel even om kon ruilen voor contant geld". Nee, natuurljk niet, het is een betaalmiddel, maar je kunt de bon niet omruilen voor cash.

Nou, Pim werd steeds kwader, begint te schreeuwen en druk te doen en te roepen dat ik mijn Manager er maar bij moet halen. Ik ben al die tijd heel netjes en beleefd gebleven, geen onverholen woord, en zei dus: "OK, ik zal mijn Manager bellen en vragen of ze komt, maar ik ben bang dat zij hetzelfde zegt als mij. Regels zijn immers regels". Zijn antwoord, schreeuwend: "Die regels van je, die smeer je maar in je haar!!". Ik, heel netjes en beleefd: "Tja, mijnheer, ik heb tenminste nog haar om het in te smeren" (verwijzend naar mijn lange haar en zijn hoofd zo kaal als een biljartbal). Kon hij niet waarderen. Echt, hij flipte (misschien had het er iets mee te maken dat hij ook gigantisch naar de drank stonk, echt zo'n walm om hem heen ). Mijn Manager stelde mij inderdaad in het gelijk, dus hij ging met zijn boekenbonnen weer weg. Hij scheeuwde nog: "Dit pik ik niet, u hoort nog van mij". Nooit meer gezien of van gehoord. Nou ja, niet in de winkel dan.

Helaas was dit wel voor hij "doorbrak" , hij was destijds Gemeenteraadslid in Rotterdam, maar het bleef een, ehmmm, aparte ervaring zullen we maar zeggen.
Smell the flowers while you can....
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:19:39 #218
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_71423784
Niet in de winkel maar laatst tegen de klantenservice van Online

Ik ben naar een nieuwe kamer verhuisd en had het abonnement doorgezet naar een meisje op mn oude adres. Netjes alles opgestuurd naar Online en er vanuit gegaan dat alles goed zou staan.
Op een gegeven moment check ik mijn giro en zie dat Online nog steeds het abonnementsgeld afschrijft.
Dus ik bel netjes naar Online en vraag waarom ze nog steeds geld afschrijven.
'Ja meneer, we konden de meegestuurde kopie van de (nieuwe giropas incl. rekeningnummer) niet lezen dus hebben we uw rekeningnummer maar laten staan'
Ik was vooral verontwaardigd en vroeg waarom dit zo was.
'Ja we moeten ons geld toch ergens vandaan halen, maar storneer deze afschrijving maar en dan zal het niet meer voorkomen en onze excuses'
Ik blij.

Tot de maand erna toen Online weer geld afschreef en nu het bedrag van 2 maanden!

Ik gebeld en een beetje mijn stem verheven en gezegd dat als ze komende maand nog eens geld afschrijven dat ik aangifte doe van diefstal, dat het niet mijn probleem is dat zij een kopie niet kunnen lezen en dat ze het maar mooi zelf uit mogen zoeken.

Ik zit nu in de 3e maand dus ik wacht het nog eventjes af
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_71424105
Al een paar keer dit topic gelezen met de gedachten dat ik nooit stennis geschopt heb. Ondertussen weet ik wel iets wat niet echt stennis is.

Ik was laatst in de AH bij het station Zaandam. Ik haal daar wel eens wat in m'n pauze van school oid. Nooit problemen met de AH gehad, ook niet met betalen. Ik wilde wat nootjes halen na school, dus ik dacht laat ik gelijk maar langs de AH gaan voordat ik straks thuis weer weg ga/moet. Ik naar de kassa toe maar zoals bijna altijd heb ik geen losgeld in m'n portemonnee, dit omdat ik altijd alles pin. Ik wil dus afrekenen en m'n pas word geweigerd, nou ja dat gebeurd wel eens vaker maar hij bleef geweigerd worden en dit ik terwijl ik genoeg saldo had. Ik zei nou ja laat maar zitten, ik overleef het ook wel weer zonder die nootjes. De bedrijfsleider kwam er aan en zei dat het aan mijn pin pas lag. Ik dacht echt bij mezelf van wtf! Ik heb net 2 weken een nieuwe pinpas terwijl die het overal doet behalve hier. Hij bleef volhouden dat het maar aan mijn pinpas lag en niet aan zijn apparatuur, want daar is nooit wat mis mee! Ik moest maar bij de pin automaat gaan pinnen en terug komen. Toen dacht ik echt, mijn pinpas is toch stuk volgens jou?
Maar goed, ik heb het laten liggen en ben weg gegaan.
Nou werk ik toevallig ook bij een supermarkt en ik weet dat het altijd aan de winkel moet liggen als iemand een klacht heeft en NOOIT aan de klant.
pi_71426656
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:31 schreef Chaos-Zero het volgende:
Al een paar keer dit topic gelezen met de gedachten dat ik nooit stennis geschopt heb. Ondertussen weet ik wel iets wat niet echt stennis is.

Ik was laatst in de AH bij het station Zaandam. Ik haal daar wel eens wat in m'n pauze van school oid. Nooit problemen met de AH gehad, ook niet met betalen. Ik wilde wat nootjes halen na school, dus ik dacht laat ik gelijk maar langs de AH gaan voordat ik straks thuis weer weg ga/moet. Ik naar de kassa toe maar zoals bijna altijd heb ik geen losgeld in m'n portemonnee, dit omdat ik altijd alles pin. Ik wil dus afrekenen en m'n pas word geweigerd, nou ja dat gebeurd wel eens vaker maar hij bleef geweigerd worden en dit ik terwijl ik genoeg saldo had. Ik zei nou ja laat maar zitten, ik overleef het ook wel weer zonder die nootjes. De bedrijfsleider kwam er aan en zei dat het aan mijn pin pas lag. Ik dacht echt bij mezelf van wtf! Ik heb net 2 weken een nieuwe pinpas terwijl die het overal doet behalve hier. Hij bleef volhouden dat het maar aan mijn pinpas lag en niet aan zijn apparatuur, want daar is nooit wat mis mee! Ik moest maar bij de pin automaat gaan pinnen en terug komen. Toen dacht ik echt, mijn pinpas is toch stuk volgens jou?
Maar goed, ik heb het laten liggen en ben weg gegaan.
Nou werk ik toevallig ook bij een supermarkt en ik weet dat het altijd aan de winkel moet liggen als iemand een klacht heeft en NOOIT aan de klant.
Lol, wat een anti-climax
pi_71427392
Waarom denken mensen toch dat - omdat ze geld uitgeven - winkelpersoneel, horecapersoneel en callcenter medewerkers als oud vuil mogen behandelen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:20:29 #222
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71428010
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom denken mensen toch dat - omdat ze geld uitgeven - winkelpersoneel, horecapersoneel en callcenter medewerkers als oud vuil mogen behandelen ?
Nee het is omgekeerd het is juist het winkel personeel dat denkt dat wij bij de gratie van god bij hun mogen kopen en waardeloze service leveren. Dat zijn dingen die ik niet hoef te pikken en als de gelegenheid zich voordoet dan zal ik deze ongenoegens ook kenbaar maken.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:26:53 #223
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71428239
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:20 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Nee het is omgekeerd het is juist het winkel personeel dat denkt dat wij bij de gratie van god bij hun mogen kopen en waardeloze service leveren. Dat zijn dingen die ik niet hoef te pikken en als de gelegenheid zich voordoet dan zal ik deze ongenoegens ook kenbaar maken.
"Het mooiste is dat de onderkant van de samenleving bijna nooit doorheeft dat de rest hen als de onderkant beschouwt.".

Doe ermee wat je wilt.
zzz
pi_71432781
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

OK .... Pim kwam op een vrijdagavond aanlopen bij mijn kassa. Hij kocht een aantal boeken waarvan hij een deel betaalde met boekenbonnen. Prima. Na het afrekenen had hij echter nog een aantal boekenbonnen over. Hij begon gigantisch stennes te schoppen dat ik dan "die boekenbonnen wel even om kon ruilen voor contant geld". Nee, natuurljk niet, het is een betaalmiddel, maar je kunt de bon niet omruilen voor cash.

Nou, Pim werd steeds kwader, begint te schreeuwen en druk te doen en te roepen dat ik mijn Manager er maar bij moet halen. Ik ben al die tijd heel netjes en beleefd gebleven, geen onverholen woord, en zei dus: "OK, ik zal mijn Manager bellen en vragen of ze komt, maar ik ben bang dat zij hetzelfde zegt als mij. Regels zijn immers regels". Zijn antwoord, schreeuwend: "Die regels van je, die smeer je maar in je haar!!". Ik, heel netjes en beleefd: "Tja, mijnheer, ik heb tenminste nog haar om het in te smeren" (verwijzend naar mijn lange haar en zijn hoofd zo kaal als een biljartbal). Kon hij niet waarderen. Echt, hij flipte (misschien had het er iets mee te maken dat hij ook gigantisch naar de drank stonk, echt zo'n walm om hem heen ). Mijn Manager stelde mij inderdaad in het gelijk, dus hij ging met zijn boekenbonnen weer weg. Hij scheeuwde nog: "Dit pik ik niet, u hoort nog van mij". Nooit meer gezien of van gehoord. Nou ja, niet in de winkel dan.

Helaas was dit wel voor hij "doorbrak" , hij was destijds Gemeenteraadslid in Rotterdam, maar het bleef een, ehmmm, aparte ervaring zullen we maar zeggen.
fail.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_71433291
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

[KNIP]

Maar goed dat is geen stennis in een winkel. Toen er eens slechts 3 kassa's open waren met minstens 8 klanten per kassa in de rij, heb ik er wel eens uitgeflapt 'Jemig, wat druk hierzo, EXTRA KASSA!' Toen ging na 30 seconden een kassa extra open. Maar kan kan ook toeval wezen.
Als mensen dat bij de Aldi of zo doen vind ik het wel sneu. Je weet dat die goedkope winkels o.a. op personeel bezuinigen om zo goedkoop mogelijk te zijn. Als je daar dan toch naar toe gaat moet je niet gaan zeiken als er een keer een (flinke) rij staat.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_71433803
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:59 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

En toen?
Ik had namelijk ook gezegd dat ik een vermoeden had wie het was. Ik heb em beschreven, en mn buurman kende hem. Andere vrienden zeiden hetzelfde bij de beschrijving. De politie lullen dat die jongen niet zo is bla bla (terwijl hij hier berucht was).

Toen dacht ik dat ze de lepra mochten krijgen en ging ik weg . Natuurlijk daarvoor aangifte gedaan, voor ik wist wie het precies was.

Het enige wat ze deden was proberen de mobiel te traceren.
Toen kreeg ik een brief dat het onderzoek vastliep en er mee stoppen.

Joden
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:26:21 #227
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71434062
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Als mensen dat bij de Aldi of zo doen vind ik het wel sneu. Je weet dat die goedkope winkels o.a. op personeel bezuinigen om zo goedkoop mogelijk te zijn. Als je daar dan toch naar toe gaat moet je niet gaan zeiken als er een keer een (flinke) rij staat.
Helaas, het was Super de Boer in Marsdijk, Assen. Toch niet de eerste de beste.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:35:09 #229
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_71434291
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:15 schreef Sjibble het volgende:
Joden
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:57:15 #230
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_71441676
Niet echt stennis geschopt maar wel wat geklooi gehad..

Bruna
Ik ging vorig jaar een nieuwe agenda kopen bij de Bruna. Dus ik loop naar de kassa met een agenda en nog wat andere schoolspullen en vroeg of ik er ook een tasje bij kon krijgen (wel zo handig!). Zegt dat mens achter de kassa 'Nee, doen wij niet aan'. Ik ben goed opgevoed dus ik (nep)lach eens om deze matige grap, maar mevrouw was serieus. 'Neem die tasjes van thuis mee, ik kan wel bezig blijven met die tasjes hier!'. Ik zat echt zo te twijfelen van 'meent ze het nou?' of 'haalt ze een slechte grap met me uit' , maar ze was echt bloedserieus waarop ik maar zei: 'Ah, ik haal wel even een tasje bij de Hema, zo terug!'.

Bart Smit
Ook een keer in de speelgoedwinkel wat heibel gehad (enkele jaren geleden).
Ik ging met een aantal maten (waaronder een paar dames) naar de stad. Één dame in kwestie moest even in de speelgoedwinkel zijn om een cadeautje te kopen d'r broertje. Aangekomen bij die winkel (Bart Smit, geloof ik) stond er een hele grote pluche Winnie de pooh uitgestald. Hartstikke leuk natuurlijk en de dames moesten natuurlijk op de foto met deze pluche held. Nadat ze eindelijk goed stonden voor de foto kwam er opeens een medewerker van de winkel aanhollen. 'Meisjes, dat mag niet!', waarop wij vroegen waarom niet? 'Nee, dat is copyright en als je nu niet gaat dan haal ik de beveiliging!'. Meteen liep ze weg richting de personeelsdeur. Terwijl wij nog wat zaten na te lachen over deze bizarre vertoning, kwam ze alweer aangerend samen met wat collega's. Wij gaven Winnie de Pooh nog snel even een kusje en zijn toen maar vrijwillig vertrokken..

Hema:
Hier was ik de schuldige, maar ik kon het gewoon niet laten! Ik moest wat kleins halen (een etui ofzo) en kwam tijdens mijn zoektocht naar de etui langs de wekkers die ze bij de Hema aanbieden. Vervolgens een stuk of tien wekkers gezet op hetzelfde moment. Ik kan je vertellen dat, dat echt een heerlijk moment was De medewerkers van de Hema wisten niet waar ze moesten beginnen.

Om het goed te maken had ik wel een wekker gekocht en die zo afgesteld dat ie afging wanneer de caissière 'm afrekende.
Geef rijst en train je Engels!
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:05:39 #231
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_71441988
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Maar daarna ga je de mist in. De tegenpartij moet de tijd krijgen om zijn ''verzuim'' te herstellen, wat jij hem totaal niet gegeven hebt.
Verzuim?
Welk verzuim...een stofzuiger die desintegreert waar je bij staat.
Dat is geen verzuim, dat is een wanprodukt, daar hoeven geen civiel rechterlijke procedures aan te pas te komen. dat moet je stante pede vervangen.
Sofort, meteen, subiet en zonder gedonder.
pi_71442016
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Als mensen dat bij de Aldi of zo doen vind ik het wel sneu. Je weet dat die goedkope winkels o.a. op personeel bezuinigen om zo goedkoop mogelijk te zijn. Als je daar dan toch naar toe gaat moet je niet gaan zeiken als er een keer een (flinke) rij staat.
Die oude vrouwtjes bij de Aldi kunnen anders retensnel bliepen hoor. Ze moest op mij wachten omdat ik niet snel genoeg kon inpakken. (Ze hebben daar geen band na de scanner)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71443777
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Als mensen dat bij de Aldi of zo doen vind ik het wel sneu. Je weet dat die goedkope winkels o.a. op personeel bezuinigen om zo goedkoop mogelijk te zijn. Als je daar dan toch naar toe gaat moet je niet gaan zeiken als er een keer een (flinke) rij staat.
Bullshit, dan moeten ze die grote borden "Drie in de rij? Dan kassa erbij!" weghalen. Ik wijs ook altijd op de lange rij en verzoek vriendelijk om een extra kassa. En "maar mijn collega's zijn nu met pauze" interesseert me geen ruk. Waarom moet ik langer wachten (ondanks de belofte die een winkel doet) omdat zij te beroerd zijn om hun personeel fatsoenlijk te betalen?
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71445170
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Bullshit, dan moeten ze die grote borden "Drie in de rij? Dan kassa erbij!" weghalen. Ik wijs ook altijd op de lange rij en verzoek vriendelijk om een extra kassa. En "maar mijn collega's zijn nu met pauze" interesseert me geen ruk. Waarom moet ik langer wachten (ondanks de belofte die een winkel doet) omdat zij te beroerd zijn om hun personeel fatsoenlijk te betalen?
Omdat anders de prijzen omhoog gaan. Jij bent ook zo'n iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten he?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71445542
Met de voor de derde keer kapotte videorecorder met steeds hetzelfde defect en slaapzak op zaterdagmiddag terug en duidelijk gemaakt dat ik niet eerder wegging voordat er een nieuw apparaat kwam.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2009 23:43:04 ]
pi_71445628
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat anders de prijzen omhoog gaan. Jij bent ook zo'n iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten he?
"omdat anders de prijzen omhoog gaan". Brainwashed much?
Wat dacht je van "dan maakt zo'n bedrijf maar 2% minder winst, dus 295 miljoen euro in plaats van 300. Sommige bedrijven (en ook mensen, getuige jouw opmerking) moeten eens leren dat wanneer je vorig jaar 300 miljoen (netto) winst had en dit jaar 290 miljoen dat GEEN verlies is; het is domweg MINDER WINST. Verlies maak je pas op het moment dat je géén netto winst overhoudt.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71445671
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Bullshit, dan moeten ze die grote borden "Drie in de rij? Dan kassa erbij!" weghalen. Ik wijs ook altijd op de lange rij en verzoek vriendelijk om een extra kassa. En "maar mijn collega's zijn nu met pauze" interesseert me geen ruk. Waarom moet ik langer wachten (ondanks de belofte die een winkel doet) omdat zij te beroerd zijn om hun personeel fatsoenlijk te betalen?
Bij de aldi/lidl enzo staan niet zulke borden?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71445684
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:57 schreef Onbepaald het volgende:
Niet echt stennis geschopt maar wel wat geklooi gehad..

[..]

Om het goed te maken had ik wel een wekker gekocht en die zo afgesteld dat ie afging wanneer de caissière 'm afrekende.
Dat kind zal wel goed geschrokken zijn geweest...
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:41 schreef sig000 het volgende:
Met de voor de derde keer kapotte videorecorder met steeds hetzelfde defect en slaapzak op zaterdagmiddag terug en duidelijk gemaakt dat ik niet eerder wegging voordat er een nieuw apparaat kwam.
Het zou geniaal geweest zijn als je er ook daadwerkelijk ging liggen...

Maar ja, dat zal wel niet gebeuren.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71445824
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:45 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

"omdat anders de prijzen omhoog gaan". Brainwashed much?
Wat dacht je van "dan maakt zo'n bedrijf maar 2% minder winst, dus 295 miljoen euro in plaats van 300. Sommige bedrijven (en ook mensen, getuige jouw opmerking) moeten eens leren dat wanneer je vorig jaar 300 miljoen (netto) winst had en dit jaar 290 miljoen dat GEEN verlies is; het is domweg MINDER WINST. Verlies maak je pas op het moment dat je géén netto winst overhoudt.
Ja, maar de prijzen blijven laag omdat ze bezuinigen op het personeel. Als ze meer personeel moeten huren, gaan de loonkosten omhoog dus de winst omlaag, want niet gewenst is. Dus moeten de prijzen omhoog om dit te compenseren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71445843
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

Bij de aldi/lidl enzo staan niet zulke borden?
bij die van mij wel Overigens moet ik eerlijk zeggen dat ik bij de Aldi nog nooit heb meegemaakt dat er teveel klanten stonden te wachten. Die meisjes zijn goed geinstrueerd, zelfs aankomende drukte voorspellen ze (veel mensen in de winkel met volle karren) en dan wordt er al gebeld voor een extra kassa

hoewel dat natuurlijk niks helpt als alle kassa's in gebruik zijn en er alsnog tientallen wachtenden zijn, zoals vaak op zaterdagochtend.. * SadKingBilly haalt dan ook altijd boodschappen op maandagochtend
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, maar de prijzen blijven laag omdat ze bezuinigen op het personeel. Als ze meer personeel moeten huren, gaan de loonkosten omhoog dus de winst omlaag, want niet gewenst is. Dus moeten de prijzen omhoog om dit te compenseren.
Mee eens. Helaas werkt dat wel zo. Ieder jaar moet er meer winst komen, anders worden producten duurder. Oh, dat worden ze sowieso wel maar dan nóg meer.. Tsja, commerciële bedrijven natuurlijk maar mag je anno 2009 niet enige maatschappelijke betrokkenheid verwachten van een winkelconcern?
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71445976
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:47 schreef Nero22 het volgende:


Het zou geniaal geweest zijn als je er ook daadwerkelijk ging liggen...

Maar ja, dat zal wel niet gebeuren.
Had de slaapzak niet nodig, nadat bedrijfsleider erbij kwam en enig aandringen,kreeg ik een nieuwe.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2009 23:58:51 ]
pi_71446056
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef sig000 het volgende:

[..]

Had de slaapzak niet nodig, nadat bedrijfsleider erbij kwam en enig aandringen,kreeg ik een nieuwe.
En die ging ook weer kapot?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71446339
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Nero22 het volgende:

[..]

En die ging ook weer kapot?
Nee die bleef heel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:20:36 #244
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_71446514
Ik heb ooit in een wat chagrijnige bui hard "HALLO?!?!" in de microfoon van de McDrive geschreeuwd toen het iets te lang duurde.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:36:26 #245
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_71446851
De Nettorama is echt een drama als werkplaats.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:40:57 #246
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71446939
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:05 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Verzuim?
Welk verzuim...een stofzuiger die desintegreert waar je bij staat.
Dat is geen verzuim, dat is een wanprodukt, daar hoeven geen civiel rechterlijke procedures aan te pas te komen. dat moet je stante pede vervangen.
Sofort, meteen, subiet en zonder gedonder.
Dat kun je nou allemaal wel vinden, in de ikke-ikke-ikke-maatschappij, maar die meneer van de Blokker had gewoon gelijk en de enige reden dat jij een nieuwe stofzuiger mocht uitzoeken was omdat je een stennismakende josti was.

Die winkel hoef helemaal niet stante pede jou een ander model mee te geven, als je je zo graag op je consumentenrecht wilt beroepen. Jij moet die winkel/leverancier een redelijke termijn/kans gunnen het gebrek te verhelpen. Pas als die winkel/leverancier daarin niet slaagt (binnen de redelijke termijn die het kost) heb jij recht op geld retour of vervangend ander product.

Kwestie van: een tokkie kun je maar beter je winkel uithebben, in plaats van de boel te laten escaleren. Daaraan heb jij je nieuwe stofzuiger te danken, en niet aan jouw recht als consument.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:42:42 #247
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_71446970
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, er zijn ook vervelende klanten. Maar ik vond echt dat de Edah het minste van het minste personeel had.
Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen stelden
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Spellchecker donderdag 30 juli 2009 @ 02:52:36 #248
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71448222
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:42 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen stelden
Triest dat je als management de teugels dus niet kunt laten fieren, omdat zo'n stel onverantwoordelijke josti's er blijkbaar niet fatsoenlijk mee om kan gaan
Tevens -purist.
  donderdag 30 juli 2009 @ 03:15:10 #249
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_71448322
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:42 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen stelden
Misschien dat ze daarom niet meer bestaan
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2009 @ 03:40:18 #250
137949 Disana
pi_71448405
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:42 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik heb zelf bij de Edah gewerkt, personeel was drukker bezig met voetbaltoernooien in het magazijn, roken onder werktijd en meer van dat soort geklooi, als ze een klant moesten helpen waren ze er meestal ook niet. Was wel fijn werken daar omdat het management geen hoge eisen stelden
Er liep zelden iemand door die winkel geloof ik, dus je verhaal moet wel kloppen. Ik hoop dat je nu beter werk hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')