abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 19:18:02 #151
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_71373358
Ik ben zelf nooit boos geworden.

Wel heb ook ooit de voedingadapter van de Atari Lynx in de koptelefoon aansluiting gestoken waarna hij kapot was. Toen ben ik met me moeder naar de intertoys gegaan voor garantie wat niet kon vanwege een gebruikersfout. Toen begon ik heel hard te huilen en kreeg ik uit medelijden alsnog een nieuwe

En ooit ook een bon gekregen voor iets anders uit de winkel wat ik niet wou, maar het stond op de bon.
Ik dus een product van 2 euro nog iets gekocht waarna ik de rest van het geld heb terug gevraagd.
Dat kon niet, maar ik bleef dus volhouden dat er niets op de bon stond dat het niet kon, en toen hebben ze het maar zo opgelost omdat ik het zo scherp opgemerkt had. Plaatselijke electronicaboer.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_71373856
Ik heb zelf eigenlijk nooit stennis geschopt in een winkel.. Of wel..

*denkt
Hmm, dunno.

Wel een keertje gehad dat een klant zich behoorlijk uitte op mij.
Werk bij een supermarkt achter de kassa en die dag was het rustig.

Dus ik en een collega die beide niets te doen hadden waren een beetje aan het kletsen over het weer.
Komt er op een gegeven moment een klant bij mij, ik maak snel een zin af om vervolgens die boodschappen te scannen.

Begint die vrouw boos te worden op mij dat ik asociaal ben omdat ik praat met mn collega terwijl ik haar zou moeten helpen
En dat zij toch ook niet belt in een winkel omdat dat asociaal is, dus dan zou ik het voorbeeld moeten geven. blablabla.

Und uiteindelijk heeft dat mens een klacht ingediend waardoor ik een preek kreeg
pi_71375358
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
In de Digros heb ik eens een kind naar zijn moeder gebracht, verschrikkelijk jankend kind . Beetje boos tegen de mama toen gedaan.
En in de Dirx drogist, moest mascara en eyeliner hebben, werd me een mandje opgedrongen. Zelf ook bij de Digros gewerkt en ik weet dat dat wordt gedaan als ze denken dat je spul in je zakken stopt. Geweigerd, komt ze mandje bij me brengen en bleef maar zeggen dat ik hem aan moest nemen. Heb haar toen de inhoud van mijn portemonnee laten zien, mijn zakken geleegd, gevraagd of ze me wilde fouilleren en toen mijn mascara en eyeliner afgerekend, zonder mandje natuurlijk. Beetje overdreven achteraf gezien, maar kom op .

Dat snap ik nou niet he - zeker als je daar zelf gewerkt hebt en je weet dat de huisregel is dat je een mandje gebruikt, waarom word je dan boos als iemand je aanspreekt omdat je geen mandje gebruikt?

En dat het bij jouw filiaal werd gedaan als iemand verdacht was, betekent niet dat dat overal zo werkt.
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 20:27:48 #154
137949 Disana
pi_71375642
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef Crientj het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk nooit stennis geschopt in een winkel.. Of wel..

*denkt
Hmm, dunno.

Wel een keertje gehad dat een klant zich behoorlijk uitte op mij.
Werk bij een supermarkt achter de kassa en die dag was het rustig.

Dus ik en een collega die beide niets te doen hadden waren een beetje aan het kletsen over het weer.
Komt er op een gegeven moment een klant bij mij, ik maak snel een zin af om vervolgens die boodschappen te scannen.

Begint die vrouw boos te worden op mij dat ik asociaal ben omdat ik praat met mn collega terwijl ik haar zou moeten helpen
En dat zij toch ook niet belt in een winkel omdat dat asociaal is, dus dan zou ik het voorbeeld moeten geven. blablabla.

Und uiteindelijk heeft dat mens een klacht ingediend waardoor ik een preek kreeg
Het zal wel wat meer dan een zin geweest zijn? De paar keer dat ik in de Edah hier in de buurt was overkwam mij als klant hetzelfde. Het is gewoon onbeleefd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disana op 27-07-2009 21:12:48 ]
pi_71375975
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Het zal wel wat meer dan een zin geweest zijn? De paar keer dat ik in de Edah hier in de buurt was overkwam mij als klant hetzelfde. Het is gewoon onbeleefd.
Hoeft niet hoor. Zelf hoofdcaissiere geweest en heb heel wat rare klanten meegemaakt die boos werden op caissieres terwijl die op dat moment niks verkeerd deden of zelfs iets probeerden op te lossen voor een klant ondanks dat de klant zelf iets fout had gedaan of zo. Sommige mensen zijn gewoon onredelijk.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:45 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ja alsof ze zich daar niet uit lullen ofzo

"Ja klant was boos blablabla" oh oke, niks aan te doen
Nou, de winkelier kiest vrijwel altijd de kant van de klant hoor. Zelfs als de klant echt uit z'n nek lult krijg je als caissiere de wind van voren.
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:26 schreef t1m0k het volgende:
[ afbeelding ]
tvp
Waarom moet dat nou weer een neger zijn? Discriminatie!
pi_71376161
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:38 schreef Maeghan het volgende:

Waarom moet dat nou weer een neger zijn? Discriminatie!
Geen zorgen, later wordt ie blank
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71376284
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Geen zorgen, later wordt ie blank
En dan gaat ie deaudtd!!111!1
  maandag 27 juli 2009 @ 20:54:19 #158
86793 wwwer
The one and only
pi_71376503
De truck is om nooit je stem te verheffen en te gaan gillen. Akelig rustig blijven maar wel duidelijk zijn, voet bij stuk houden en niet weggaan tot het probleem is opgelost. Duidelijk aangeven dat je dit gaat doen.. dan bereik je vaak veel sneller een normale oplossing.

En anders een brief naar het hoofdkantoor sturen.. dat gaat vaak veel beter...
Graaauuww?
pi_71376610
Geen stennis, geen winkel maar wel het hoofdkantoor van Domino's pizza eens gebeld om levering voor elkaar te krijgen.... is goed gelukt mijn postcode mag weer in het bezorggebied....
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 21:14:46 #160
137949 Disana
pi_71377174
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:38 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor. Zelf hoofdcaissiere geweest en heb heel wat rare klanten meegemaakt die boos werden op caissieres terwijl die op dat moment niks verkeerd deden of zelfs iets probeerden op te lossen voor een klant ondanks dat de klant zelf iets fout had gedaan of zo. Sommige mensen zijn gewoon onredelijk.
Ja natuurlijk, er zijn ook vervelende klanten. Maar ik vond echt dat de Edah het minste van het minste personeel had.
pi_71377540
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Dunno, het is al een tijdje geleden gebeurd.
Maar dan alsnog, die vrouw begon een enorm verhaal terwijl ik was opgehouden met praten toen ik eenmaal een boodschap van haar in mn handen kreeg.

Sommige klanten zijn ook gewoon zeikerds. Klaar.

Edit:
Ken er nog eentje.

Klant die zelf een pak suiker pakt, die op de band zet en vervolgens tegen mij begint te klagen dat er een gat in zit.
Ik zeg netjes tegen de klant dat ik even iemand ga bellen en dat er een nieuw pak suiker komt.

Duurt meestal een minuutje of 2, suiker ligt niet zo dicht bij de kassa.

Maar dan alsnog boos worden omdat het zo lang duurt... Tja, wat je daar allemaal op kan zeggen. ;/
pi_71377916
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:54 schreef wwwer het volgende:
De truck is om nooit je stem te verheffen en te gaan gillen. Akelig rustig blijven maar wel duidelijk zijn, voet bij stuk houden en niet weggaan tot het probleem is opgelost. Duidelijk aangeven dat je dit gaat doen.. dan bereik je vaak veel sneller een normale oplossing.

Bij Albert Heijn anders niet. Die sturen de klacht naar het filiaal en als het filiaal niet reageert doen ze niks. Kortom, je kan doodvallen met je klacht.
  maandag 27 juli 2009 @ 21:53:58 #163
250386 hecoson
gek op f1
pi_71378325
geen stennis getrapt maar wel door ijzig kalm te blijven mijn gelijk gekregen

vriendin had mp3 speler gekocht bij jawel mediamarkt .
na slechts 3 dagen werken deed hij helemaal niks meer.
vriendin naar mediamarkt toe met bon en garantiebewijs verhaal uitgelegd kreeg te horen dat is u probleem.
vriendin belt mij of ik even vanuit mijn werk naar de mediamarkt kon komen .
ik al aardig geirriteerd bij het service center mijn verhaal gedaan opnieuw dat is u probleem .
ik zo van als u niet zorgt dat binnen 15 minuten u leidinggevende hier staat of een andere mp3 speler dan blijf ik net zolang totdat er een oplossing is .

medewerker meneer ik herhaal nog een keer dat is u probleem .
ik zo van dus we gaan niet tot een oplossing komen medewerker nee meneer .
ik zo u staat in voor de gevolgen van u actie antwoord nee meneer .
uiteindelijk heb ik daar 2 hele mac menutjes zitten opeten een ijsje gegeten en nog een aantal boekjes gelezen .

maar uiteindelijk 5 voor 9 stond de bedrijfsleider voor mijn neus met een andere mp3 speler .
en beloofde mij de ander op te sturen .
uiteindelijk bleek hier een draadje niet goed vastgezeten te hebben .

ging mij niet om de medewerker in kwestie maar om het principe
uiteindelijk altijd heel erg vriendelijk geholpen
pi_71378539
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:53 schreef hecoson het volgende:

vriendin naar mediamarkt toe met bon en garantiebewijs verhaal uitgelegd kreeg te horen dat is u probleem.
ik al aardig geirriteerd bij het service center mijn verhaal gedaan opnieuw dat is u probleem .
ik zo van als u niet zorgt dat binnen 15 minuten u leidinggevende hier staat of een andere mp3 speler dan blijf ik net zolang totdat er een oplossing is .

uiteindelijk heb ik daar 2 hele mac menutjes zitten opeten een ijsje gegeten en nog een aantal boekjes gelezen .

maar uiteindelijk 5 voor 9 stond de bedrijfsleider voor mijn neus met een andere mp3 speler .

Droogheid
  maandag 27 juli 2009 @ 22:11:10 #165
250386 hecoson
gek op f1
pi_71378887
ja wat moet je anders als je net uit je werk komt en honger hebt gelukkig was vriendin zo lief om even te lopen .
boekjes had ik zelf al meegenomen waren boekjes over de supermarkt en klantvriendelijkheid boekjes heb ik niet meer meegenomen.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:11:37 #166
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_71378899
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:08 schreef Marseille het volgende:
M'n broertje had wat gekocht bij de H&M maar een domme koe bij de kassa had zijn kleding niet goed afgescand, eindstand ging het alarm dus af toen hij naar buiten ging. Wij natuurlijk zwaar voor lul, moesten wachten op beveiliging bla bla, we hebben die kassière toen flink uitgescholden

Zo stoer!
pi_71378985
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:53 schreef hecoson het volgende:

En nu in het Nederlands?
pi_71379096
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:11 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo stoer!
Om te janken zo sad
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 27 juli 2009 @ 22:26:44 #169
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_71379404
Als iemand me qua service slecht behandelt in een winkel leg ik mijn spullen gewoon op de kassa (of waar het ook gebeurt in de betreffende winkel) neer en, zeg simpel " Ik ga wel ergens ander naartoe" Het een incident is (kan me slechts een paar keer herinneren, dat het echt gebeurt is en er echt iets van gezegt heb in het openbaar). Ik pik veel, maar heb dat soort "klantonvriedelijkheid" wel door.

Soms kun je er niet om heen, bijvoorbeeld op vliegvelden / treinen (in Nederland dan) waar sommige "medewerkers" de vloeistoffen-maffia en andere onzinnige regels proberen te misbruiken. DE NS en Schiphol vermijd ik ervoor. Ik ga lekker via Eindhoven en laat me afhalen. Als ik dan frikandellen meeneem wordt mij vriendelijk gevraagd om mijn tas te openen, geen probleem mee (lijk op munitie op tekenfilms) en bij twijfel terecht, maar stop me niet in een "verhoorhokje" waardoor ik moet stressen om mijn vliegtuig niet te missen.
NS, ook diverse verhalen, ik bespaar ze jullie (NS reageert niet )

Ben ik een klager: Ja, maar pas als je het bloed onder mijn nagels vandaan haalt!
The best firms advertise the least...
pi_71381809
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
Als ze in Nederland zijn geboren kunnen ze allochtoon en Nederlander zijn. Hoeft niet te betekenen dat ze "te gast" zijn hier.

En voor de heren zelf: Een troll is een internetterm voor iemand die expres reacties plaats die veel irritatie oproept bij andere mensen. De naam komt denk ik voort uit sprookjes waar Trollen grappen en grollen uithalen met andere personen die dat niet plezant vinden

edit: Ik begrijp de post boven mij niet helemaal
  maandag 27 juli 2009 @ 23:57:10 #171
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_71382231
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:54 schreef wwwer het volgende:

Klopt, gewoon rustig je punt duidelijk maken, zonder het bedrijf in discrediet proberen te brengen. Als dat niet werkt (en dat betekent, dat het bedrijf geen fuck om je geeft, zelfs nadat je andere collegas/filiaalleider hebt gesproken) is stem verheffen in een winkel mogelijk de enige oplossing, maar dat maak je gelukkig in Nederland niet zoveel mee bij een gemiddeld bedrijf (excl overheidsinstanties, maar die hebben vaak geen besef van service)
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:09:24 #172
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_71382561
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:11 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo stoer!
hey computernerd laat eens een foto zien van jouw lelijke witte puistenkop en zeg dit eens in mn face ipv achter je computer, dan pas ben JIJ stoer
.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:23:14 #173
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_71382923
Hahah ik herken zoveel van deze verhalen .. ik werk zelf in een winkel als bijbaantje.. computerwinkel en dan gaat er nog wel eens data verloren.. zijn klanten meestal ook niet zo heel blij mee
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_71383198
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:09 schreef Marseille het volgende:

[..]

hey computernerd laat eens een foto zien van jouw lelijke witte puistenkop en zeg dit eens in mn face ipv achter je computer, dan pas ben JIJ stoer
Vieze vuile kutracist. Je maakt hem belachelijk omdat ie van het superieure ras is?!
pi_71383254
quote:

[..]

Gast, jij heb toch je eigen foto op het internet gezet? Nu maar hopen dat jij een Algerijn bent, want als je een Marokkaan bent dan hoor je te krijgen en verpest je het ook weer voor hun. O ja, hier spreekt een Marokkaan.
this is soooooooooooo fucking cool. :D
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:42:45 #176
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_71383365
quote:

[..]

Hap

Die reactie bevestigt nogmaals hoe ik over je denk.
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2009 @ 00:42:46 #177
137949 Disana
pi_71383366
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:43 schreef Cudles het volgende:

[..]

Als ze in Nederland zijn geboren kunnen ze allochtoon en Nederlander zijn. Hoeft niet te betekenen dat ze "te gast" zijn hier.

En voor de heren zelf: Een troll is een internetterm voor iemand die expres reacties plaats die veel irritatie oproept bij andere mensen. De naam komt denk ik voort uit sprookjes waar Trollen grappen en grollen uithalen met andere personen die dat niet plezant vinden

edit: Ik begrijp de post boven mij niet helemaal
Het komt hoogstwaarschijnlijk van een vissersterm: to troll, trolling. Dat is vissen door langzaam met een lokvis door het water te varen. Je kunt zeggen dat een internet troll vist naar reacties in de hoop beet te krijgen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:58:08 #178
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_71383619
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hahah ik herken zoveel van deze verhalen .. ik werk zelf in een winkel als bijbaantje.. computerwinkel en dan gaat er nog wel eens data verloren.. zijn klanten meestal ook niet zo heel blij mee
Spreek je dat met mensen dan ook af: "mag alles er vanaf" of staat er nog iets op, wat we moeten backupen. Is toch het eerste wat je vraagt?? Ik zou mijn PC niet bij jullie willen afleveren (ok, los mijn eigen shit wel op, maar heb ook voor een computerzaak gewerkt...)
(Dat je vervolgens zijn persoonlijke fotos/interesses ontdekt is een ander verhaal maar dat verwijder je toch. Je bent professoineel bezig of niet?? Dat je met je collegas er een grap over maakt is niet meer dan logisch maar toch...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 01:02:52 #179
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_71383676
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:37 schreef cooleboy het volgende:

[..]

Gast, jij heb toch je eigen foto op het internet gezet? Nu maar hopen dat jij een Algerijn bent, want als je een Marokkaan bent dan hoor je te krijgen en verpest je het ook weer voor hun. O ja, hier spreekt een Marokkaan.
ben idd half algerijns goed gegokt maar jij bent dus marokkaans? hoezo heb je het dan over "hun" maar als k mocro ben hoor ik billekoek te krijgen..en anders niet?
.
pi_71383727
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:02 schreef Marseille het volgende:

[..]

ben idd half algerijns goed gegokt maar jij bent dus marokkaans? hoezo heb je het dan over "hun" maar als k mocro ben hoor ik billekoek te krijgen..en anders niet?
Ik vond het een passende smiley wat betreft jouw gedrag. En je houdt jezelf voor de gek, toen ik sprak over "hun" ging ik er van uit dat je mocro was en nu je dat hebt bevestigd voor mij, laten we dat maar weer achter.

En niet zo gek doen joh, je had van tevoren dit soort acties kunnen verwachten. Je zit immers op FOK!.
this is soooooooooooo fucking cool. :D
pi_71383771
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef DABAMaster het volgende:
Nee, wel per brief naar de directie van die toko. Altijd netjes opgelost. Stennis maken zet je niet alleen de leverancier, maar vooral ook jezelf te kijk.
full stops and exclamation marks
  dinsdag 28 juli 2009 @ 02:12:02 #182
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_71384505
Grappig om te denken dat schreeuwen echt wat oplost. Mijn winkels gaan heel ver in klantvriendelijkheid, maar ook wij maken wel eens fouten. Dat wordt dan gewoon keurig opgelost. Daar helpt schreeuwen of onredelijk doen echt niet bij.

Sterker nog, als iemand tegen m'n personeel begint te schreeuwen hebben ze de vrijheid om de betreffende persoon te verzoeken om weg te gaan en pas terug te komen als ze afgekoeld zijn zodat het gesprek op een normale toon voortgezet kan worden. Als dat niet gebeurd kom ik zelf even de klant kalmeren, maar er word niet eerder gesproken over een oplossing voor 't probleem voordat iedereen rustig is. Blijven ze schreeuwen dan zet ik ze gewoon de winkel uit.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_71384736
tvp
pi_71385009
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:12 schreef Mastroianni het volgende:
Grappig om te denken dat schreeuwen echt wat oplost. Mijn winkels gaan heel ver in klantvriendelijkheid, maar ook wij maken wel eens fouten. Dat wordt dan gewoon keurig opgelost. Daar helpt schreeuwen of onredelijk doen echt niet bij.

Sterker nog, als iemand tegen m'n personeel begint te schreeuwen hebben ze de vrijheid om de betreffende persoon te verzoeken om weg te gaan en pas terug te komen als ze afgekoeld zijn zodat het gesprek op een normale toon voortgezet kan worden. Als dat niet gebeurd kom ik zelf even de klant kalmeren, maar er word niet eerder gesproken over een oplossing voor 't probleem voordat iedereen rustig is. Blijven ze schreeuwen dan zet ik ze gewoon de winkel uit.
En zo hoort het ook.

Primitief volk is het, van die schreeuwers...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 04:00:07 #185
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_71385017
quote:

[..]

Ey gast, ff je bakkus houden, ten eerste ben ik niet wit, ten 2de heb ik geen puisten en zeg maar waar je woont, dan zal ik wel zeggen dat ik je stoer vind.
pi_71385048
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Dat heb ik ook eens meegemaakt. Kassiere met hoofddoek, ik sta te wachten, één meisje met hoofddoek voor mij. Heel de band vol met boodschappen van mij, komen er nog twee van die kopvodden aan en lopen zo langs me heen, beginnen twee mandjes leeg te maken. Ik heb ze eerst vriendelijk verzocht achter me te gaan staan, toen daar niet op gereageerd werd heb ik een van die mandjes afgepakt en heb hun zooi er weer (rustig) ingelegd. Begon die ene te schelden "dat ik zeker dacht dat zij omdat ze hooffdoeken droegen minder waren dan mij en dat ik maar op ze moest wachten want ze hoorden bij dat andere meisje wat er al stond bla bla bla...

Uiteindelijk beide bij de bovenkant van de doek gevat en rustig maar met forse kracht achter me gedeponeerd. En ze even duidelijk gemaakt dat ze wat mij betreft minder dan ratten of wormen voor me waren en dat ik van een vrouw (met een hoofddoek nog wel!) zéker zo'n toon niet accepteerde.

Zelfs de bedrijfsleider erbij geweest die wilde weten wat er aan de hand was;
"Oh niks aan de hand, ik heb deze meiden even hun plaats gewezen"

Leuk geprobeerd, de racismekaart spelen maar dan zijn ze bij mij toch écht aan het verkeerde adres
Wtf verhaal
  dinsdag 28 juli 2009 @ 07:26:05 #187
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71385333
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:12 schreef Mastroianni het volgende:
Grappig om te denken dat schreeuwen echt wat oplost.
Het zal niet altijd wat oplossen nee, maar het lucht wel op.

Ik heb ook wel eens boze klanten / collega's aan de lijn, en ik kan daar niet goed mee omgaan. Vooral als het een hogere in rang is (bv iemand van het Raad van Bestuur) die per se iets wil wat volgens de officiele procedure niet mag. Moeilijk.

Ben zelf absoluut niet geschikt voor de klantenservice of een callcenter.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_71387101
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Het komt hoogstwaarschijnlijk van een vissersterm: to troll, trolling. Dat is vissen door langzaam met een lokvis door het water te varen. Je kunt zeggen dat een internet troll vist naar reacties in de hoop beet te krijgen.
Mijn uitleg kan net zo goed

The contemporary use of the term is alleged to have first appeared on the internet in the late 1980s,[3] but the earliest known example is from 1991.[4] It is thought to be a truncation of the phrase trolling for suckers, itself derived from the fishing technique of slowly dragging a bait through water, known as trolling.[citation needed] The word also evokes the trolls portrayed in Scandinavian folklore and children's tales as they are often obnoxious creatures bent on mischief and wickedness. The verb "troll" originates from Old French "troller", a hunting term. The noun "troll", however, is an unrelated Old Norse word for a giant or demon.[5]

Zegt Wiki!!!!!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:58:43 #189
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71387107
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Gast ik hoop dat je een grap maakt anders maak je het volgende wel heel erg waar :

Ps2K
FOK!kleuter Extraordinaire

En dan mag je je usericon in je keel steken.
Dit is nog niet eens stennis schoppen, als dat winkel personeel klote service levert of reparaties uitvoert waar ik niet om heb gevraagd dan is dit een goede manier om dat duidelijk te maken. Ik hoef niet alles te pikken van die lui, ze denken dat ze god zijn en iedereen accepteert het maar. Nou ik laat niet over me heen lopen.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2009 @ 10:44:43 #190
137949 Disana
pi_71388201
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:58 schreef Cudles het volgende:

[..]

Mijn uitleg kan net zo goed

The contemporary use of the term is alleged to have first appeared on the internet in the late 1980s,[3] but the earliest known example is from 1991.[4] It is thought to be a truncation of the phrase trolling for suckers, itself derived from the fishing technique of slowly dragging a bait through water, known as trolling.[citation needed] The word also evokes the trolls portrayed in Scandinavian folklore and children's tales as they are often obnoxious creatures bent on mischief and wickedness. The verb "troll" originates from Old French "troller", a hunting term. The noun "troll", however, is an unrelated Old Norse word for a giant or demon.[5]

Zegt Wiki!!!!!
Ja en wat staat daar?

Beetje onvolwassen om het als een wedstrijdje te zien en je tong uit te steken, maar ja
pi_71388847
Gister nog bij een drogisterij. Stennis zou ik het niet willen noemen, geen geschreeuw of stemverheffing maar wel "lastig doen".

Er waren 2 kassa's open en vanzelfsprekend waren er 2 rijen. Bij 1 kassa moest je dan een "bochtje" om, om daar je spullen op te zetten. Mijn oom (op vakantie in Nederland uit Suriname) volgde die rij gewoon en voordat hij aan de beurt was, snauwde de kassiëre opeens: Ja ik wil dat iedereen daar blijft staan! (voor dat "bochtje")

Gewoon uit het niks, mensen keken elkaar ook aan van: okay?

Dus wij blijven staan en toen hij aan de beurt kwam, wou hij doorlopen om de spullen op het vlakke gedeelte van de kassa te leggen. Begon ze weer: NEE de spullen HIER *insert heftige armgebaar*
(terwijl iedereen voor ons die spullen wel daar neer moest leggen)

Dus mijn oom zei maar niks en gaf de spullen maar. ¤ 3.20 moest hij betalen, werd hem snerpend gezegd. Ik voelde me ook aardig geïrriteerd door haar gedrag dus heb gezegd dat ik betaalde en gaf haar een briefje van ¤ 50 euro.

Ondertussen erg boos kijkend en zuchtend wisselde ze het geld en plofte ze de spullen maar neer. De spullen gepakt en vrolijk weggelopen.
We are all undesirables
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:11:47 #192
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_71388872
Diverse malen. Wijd er nog wel over uit, later, dus dit is eigenlijk een tvp.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:14:32 #193
258028 3nhsCnds
zeg maar erwin :)
pi_71388961
Mwah, is wel eens voorgekomen... ben een paar keer direct de winkel uitgestuurd (soms zelfs met politie erbij)...
If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:16:34 #194
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71389033
Das mooi inderdaad, als je ziet dat ze geirriteerd zijn gewoon zo groot mogelijk betalen

En dan als ze vraagt of je het kleiner hebt nee zeggen terwjil ze stiekem wat briefjes van 10 en 20 ziet zitten .

Maarja ik kom nooit buiten dus eigenlijk post ik dit alleen om stoer te doen tegenover jullie.

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:46:01 #195
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71390092
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef Marseille het volgende:

[..]

Wij zijn heel goed opgevoed.
Daar verschillen de meningen over.
quote:
Wij laten geen honden op straat schijten,
Ik ook niet.
quote:
wij lopen niet met schoenen door huis,
Ik ook niet. Kampers ook niet trouwens.
quote:
wij sturen onze ouders niet naar een bejaardenhuis als ze oud zijn
Zie dat probleem niet?
quote:
en we verlaten de toilet niet zonder handen te wassen..
Ai. Ik ook niet.
quote:
kunnen de meeste nederlanders nog wat van leren
Ik ben Nederlander.
quote:
En ja, heb ook geleerd om voor me zelf op te komen
Ik ook, dus ik had een gummiknuppel in je nek gelegd.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:58:03 #196
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_71390505
stennis nee, sarcasme is leuker

Jullie pretenderen toch dat elke kassabon klopt?
klantenserviceschaap kan niet om borden ("Wij garanderen u een correcte kassabon.") heen
kun jij mij dan uitleggen waarom dit de derde keer is in twee weken dat een aanbieding voor de gewone prijs op de bon staat?
Geld terug

Faalhazen bij de Plus....
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_71390791
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja en wat staat daar?

Beetje onvolwassen om het als een wedstrijdje te zien en je tong uit te steken, maar ja
Ik bied mijn excuses aan als het posten van een smiley die zijn tong uit steekt u in enige mate tegen de buste stuyt. Verder zou ik graag vermelden dat ik enkel observeer dat beide theorieën, over het ontstaan van het gebruik om het irriteren van mensen "Trolling" te noemen, even bruikbaar of wel goed zijn. Ook begrijp ik niet hoe u uit het, vast stellen van het voorgaande, opmaakt dat ik tracht een wedstrijd te ontluisteren tussen u en ik.

Hoef je ook verder geen psycho smileys achter je posts te gaan posten....met je mooie groene naam.....
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:25:36 #198
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71391430
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Gast ik hoop dat je een grap maakt anders maak je het volgende wel heel erg waar :

Ps2K
FOK!kleuter Extraordinaire

En dan mag je je usericon in je keel steken.
Over die mountainbike heeft'ie eigenlijk wel gelijk
En over die printer eigenlijk ook, vind het al te debiel voor woorden dat er vaak niet eens een aansluitkabel bijzit
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:34:47 #199
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71391714
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Het zal niet altijd wat oplossen nee, maar het lucht wel op.

Ik heb ook wel eens boze klanten / collega's aan de lijn, en ik kan daar niet goed mee omgaan. Vooral als het een hogere in rang is (bv iemand van het Raad van Bestuur) die per se iets wil wat volgens de officiele procedure niet mag. Moeilijk.

Ben zelf absoluut niet geschikt voor de klantenservice of een callcenter.
Is helemaal niet moeilijk.
Procedures tellen voor iedereen, ook voor mensen van het RvB.
Tenzij het aantoonbare bloedspoed is, dan overleg ik wel even met m'n directe meerdere (teamleider) of er iets te ritselen valt zodat ik er later niet op aangesproken word.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:51:12 #200
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71402425
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:34 schreef Keltie het volgende:
Is helemaal niet moeilijk.
Procedures tellen voor iedereen, ook voor mensen van het RvB.
Tenzij het aantoonbare bloedspoed is, dan overleg ik wel even met m'n directe meerdere (teamleider) of er iets te ritselen valt zodat ik er later niet op aangesproken word.
Ja. Maar 't gebeurt natuurlijk altijd 's avonds na half zes, net op het punt dat je zelf zo'n beetje aan het afsluiten bent. Bijna iedereen is al weg, en mn teamleider zn telefoon komt uit op de voicemail. En de dreigingen van hoge pief op boze toon 'ik stel JOU verantwoordelijk als dit of dat niet wordt verwerkt vannacht' zijn erg onprettig.

Argumenten als 'dat mag ik echt niet zomaar doen, daar moet afdeling die-en-dat eerst toestemming voor geven' die door hoge pief gepareerd worden met 'daar heb IK niks mee te maken, ik zeg je dat je dat moet doen, en anders zijn de gevolgen voor jou....' tsja dan klap ik op slot.

Maar goed dat is geen stennis in een winkel. Toen er eens slechts 3 kassa's open waren met minstens 8 klanten per kassa in de rij, heb ik er wel eens uitgeflapt 'Jemig, wat druk hierzo, EXTRA KASSA!' Toen ging na 30 seconden een kassa extra open. Maar kan kan ook toeval wezen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')