abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2009 @ 15:21:00 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71339988
Heb er zelf het lef niet voor om stennis te schoppen, maar anderen mischien wel. Ik ben benieuwd naar verhalen van mensen die wat trammelant kregen bij de klantenservice. Een kapot artikel die binnen de garantieperiode toch niet meer mocht worden ingeruild. Een kortingsbon die ineens toch geen recht op korting geeft. Dat soort werk.

En dat je, door op wat luidere toon duidelijk wat misnoegen over de winkel in het algemeen en de servicebalie in het bijzonder, kenbaar te maken, alsnog het een en ander gedaan kreeg.

Had het publiekelijk lawaai maken echt wat positief effect of werd je door een 'beveiligingsbeambte' zonder boe of bah naar buiten gewerkt?

Het kan nooit positieve reclame zijn natuurlijk als ineens - met flink wat klanten in de winkel - wat luide 'Wel g**verdomme, wat flik je me nou?' geluiden bij de kassa vandaan komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door gebrokenglas op 26-07-2009 22:39:18 ]
How can I make this topic about me?
pi_71340028
ik wel eens, vertel ik straks wel als ik tijd heb
pi_71340071
ja
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zondag 26 juli 2009 @ 15:25:00 #4
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71340093
Ik trap overal stennis. Het is mijn trademark eigenlijk.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zondag 26 juli 2009 @ 15:25:25 #5
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_71340102
nee, wel per brief naar de directie van die toko. Altijd netjes opgelost. Stennis maken zet je niet alleen de leverancier, maar ook jezelf te kijk. Als je de discussie op argumenten niet kan winnen, heb je blijkbaar geen gelijk
  zondag 26 juli 2009 @ 15:26:30 #6
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71340135
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef DABAMaster het volgende:
nee, wel per brief naar de directie van die toko. Altijd netjes opgelost. Stennis maken zet je niet alleen de leverancier, maar ook jezelf te kijk. Als je de discussie op argumenten niet kan winnen, heb je blijkbaar geen gelijk
WTF is dat nou weer voor hippiegelul
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zondag 26 juli 2009 @ 15:27:59 #7
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71340178
Ik wel eens bij de ingang van een vage beurs die zo slecht was dat ik me geld terug eiste..
Toen kwam er een grote beveiliging meneer die me vast wilde pakken. Ik heb hem gewaarschuwd dat zodra hij me aan zou raken hij een aanklacht aan zijn broek had hangen. Daar trapte hij in en ik kreeg uiteindelijk me 7.5 niet terug.. Maar zeker 5 mensen die omkeer gemaakt hadden omdat ze ineens niet zoon zin meer hadden om geld te betalen voor die onzin
pi_71340204
Tsja, klanten die boos worden om hun gelijk te halen
  zondag 26 juli 2009 @ 15:29:41 #9
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_71340222
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:29 schreef MaGNeT het volgende:
Tsja, klanten die boos worden om hun gelijk te halen
daar kom je niet ver mee he Kan je beter op een normale toon tot een oplossing komen
  † In Memoriam † zondag 26 juli 2009 @ 15:30:05 #10
137949 Disana
pi_71340234
Ik heb een keer mijn stem verheven toen een vrouw achter mij in de rij bij de kassa zei (niet 'vroeg') dat ze even voorging. Ik zei dat ze dat mij moest vragen maar ze negeerde me gewoon. De kassiere vond dat ik niet moest zeuren en tilde de spullen van de mevrouw gewoon over de mijne heen. Ze 'zag het probleem niet'. Daarna heb ik mijn stem wel even verheven tegen dit meisje, maar ze bleef haar schouders ophalen.

Ik ben naar de balie gegaan (in haar zicht, ze bleef kijken) en heb een klachtenformulier ingevuld. De volgende dag kon ik een grote bos bloemen ophalen en kreeg ik excuses van de zaak. Het meisje heb ik er nooit meer gezien (dit was de Jumbo waar klantvriendelijkheid in een hoog vaandel staat).
pi_71340294
Ja, bij de klantenservice van de Harense Smid, stelletje eikels, koop je voor best wel wat geld superlange extradeluxe garantie, gaan ze klagen dat je niks terugkrijgt op je nieuwe mega TV die door een fabrieksfout kapot was.

"Ja meneer, sorry, maar dat was een foutje in de administratie"

Begrijp me niet verkeerd, ik had 2,5 jaar kei hard gespaard voor een hele thuisbioscoop, gaat die tv 3 maanden later stuk en hoor je dat. Ik heb die hele winkel op stelten gezet
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71340363
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb een keer mijn stem verheven toen een vrouw achter mij in de rij bij de kassa zei (niet 'vroeg') dat ze even voorging. Ik zei dat ze dat mij moest vragen maar ze negeerde me gewoon. De kassiere vond dat ik niet moest zeuren en tilde de spullen van de mevrouw gewoon over de mijne heen. Ze 'zag het probleem niet'. Daarna heb ik mijn stem wel even verheven tegen dit meisje, maar ze bleef haar schouders ophalen.

Ik ben naar de balie gegaan (in haar zicht, ze bleef kijken) en heb een klachtenformulier ingevuld. De volgende dag kon ik een grote bos bloemen ophalen en kreeg ik excuses van de zaak. Het meisje heb ik er nooit meer gezien (dit was de Jumbo waar klantvriendelijkheid in een hoog vaandel staat).
Wow, dan zou ik dus echt wel effe pissed worden. Ik zou die bliepmiep vriendelijk vertellen dat ze die boodschappen maar ergens moest stoppen waar de zon niet schijnt en het gras nog niet groeit.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  Forum Admin zondag 26 juli 2009 @ 15:35:24 #13
35723 crew  GGMM
pi_71340378
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef DABAMaster het volgende:
nee, wel per brief naar de directie van die toko. Altijd netjes opgelost. Stennis maken zet je niet alleen de leverancier, maar ook jezelf te kijk. Als je de discussie op argumenten niet kan winnen, heb je blijkbaar geen gelijk
Dat dus.
Mensen die moeten schreeuwen om hun gelijk te halen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 26 juli 2009 @ 15:36:39 #14
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71340418
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:32 schreef Triptamine het volgende:
Ja, bij de klantenservice van de Harense Smid, stelletje eikels, koop je voor best wel wat geld superlange extradeluxe garantie, gaan ze klagen dat je niks terugkrijgt op je nieuwe mega TV die door een fabrieksfout kapot was.

"Ja meneer, sorry, maar dat was een foutje in de administratie"

Begrijp me niet verkeerd, ik had 2,5 jaar kei hard gespaard voor een hele thuisbioscoop, gaat die tv 3 maanden later stuk en hoor je dat. Ik heb die hele winkel op stelten gezet
Ik snap je verhaal niet..
  zondag 26 juli 2009 @ 15:37:51 #15
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71340454
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat dus.
Mensen die moeten schreeuwen om hun gelijk te halen.
Waar staat dat er iemand schreeuwt ? Stem verheffen is niet hetzelfde als schreeuwen
pi_71340461
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:29 schreef DABAMaster het volgende:

[..]

daar kom je niet ver mee he Kan je beter op een normale toon tot een oplossing komen
Klopt, ik ben altijd bereid om met een klant te praten over een geschil.
Maar als ze gaan schreeuwen mogen ze de winkel verlaten.
  † In Memoriam † zondag 26 juli 2009 @ 15:38:52 #17
137949 Disana
pi_71340493
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:34 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Wow, dan zou ik dus echt wel effe pissed worden. Ik zou die bliepmiep vriendelijk vertellen dat ze die boodschappen maar ergens moest stoppen waar de zon niet schijnt en het gras nog niet groeit.
Had ik kunnen doen, maar ik had ze nodig

Hoe is het nu bij de Harense Smid afgelopen? Kreeg je alsnog gelijk of bleven ze bij hun punt?
pi_71340504
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb een keer mijn stem verheven toen een vrouw achter mij in de rij bij de kassa zei (niet 'vroeg') dat ze even voorging. Ik zei dat ze dat mij moest vragen maar ze negeerde me gewoon. De kassiere vond dat ik niet moest zeuren en tilde de spullen van de mevrouw gewoon over de mijne heen. Ze 'zag het probleem niet'. Daarna heb ik mijn stem wel even verheven tegen dit meisje, maar ze bleef haar schouders ophalen.

Ik ben naar de balie gegaan (in haar zicht, ze bleef kijken) en heb een klachtenformulier ingevuld. De volgende dag kon ik een grote bos bloemen ophalen en kreeg ik excuses van de zaak. Het meisje heb ik er nooit meer gezien (dit was de Jumbo waar klantvriendelijkheid in een hoog vaandel staat).
Dat heb ik ook eens meegemaakt. Kassiere met hoofddoek, ik sta te wachten, één meisje met hoofddoek voor mij. Heel de band vol met boodschappen van mij, komen er nog twee van die kopvodden aan en lopen zo langs me heen, beginnen twee mandjes leeg te maken. Ik heb ze eerst vriendelijk verzocht achter me te gaan staan, toen daar niet op gereageerd werd heb ik een van die mandjes afgepakt en heb hun zooi er weer (rustig) ingelegd. Begon die ene te schelden "dat ik zeker dacht dat zij omdat ze hooffdoeken droegen minder waren dan mij en dat ik maar op ze moest wachten want ze hoorden bij dat andere meisje wat er al stond bla bla bla...

Uiteindelijk beide bij de bovenkant van de doek gevat en rustig maar met forse kracht achter me gedeponeerd. En ze even duidelijk gemaakt dat ze wat mij betreft minder dan ratten of wormen voor me waren en dat ik van een vrouw (met een hoofddoek nog wel!) zéker zo'n toon niet accepteerde.

Zelfs de bedrijfsleider erbij geweest die wilde weten wat er aan de hand was;
"Oh niks aan de hand, ik heb deze meiden even hun plaats gewezen"

Leuk geprobeerd, de racismekaart spelen maar dan zijn ze bij mij toch écht aan het verkeerde adres
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  Forum Admin zondag 26 juli 2009 @ 15:39:29 #19
35723 crew  GGMM
pi_71340516
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:37 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Waar staat dat er iemand schreeuwt ? Stem verheffen is niet hetzelfde als schreeuwen
Dat komt op hetzelfde neer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 26 juli 2009 @ 15:39:41 #20
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_71340525
Ik heb 1 keer herrie geschopt toen ik een laptop ter reparatie aangeboden had (veertjes kapot waardoor het scherm niet meer rechtop bleef staan). Ik, naieve 16 jarige, had nog nooit van onderzoekskosten gehoord, die kerel had me er niets over verteld maar wel laptop aangenomen. Toen ze me opbelden dat het repareren van 2 veertjes, 1500 gulden kostte kreeg ik mijn laptop niet mee voordat ik 40 gulden betaalde voor de onderzoekskosten.

Heb overigens geen gelijk gekregen en kreeg de laptop (die toen misschien 100 gulden waard was) pas terug als ik die 40 gulden betaald had . Sindsdien heb ik tegen iedereen gezegd dat een baggertoko was en 1 jaar na het incident waren ze failliet. (Gaf toch nog een beetje voldoening , dat failliet kwam denk ik niet door mijn antireclame voor ze, maar toch, het voelde goed ).

Oh, ik heb niet staan schreeuwen. Dat is een zwaktebod. Maar wel stennisgeschopt en op iets luidere toon dan nodig met betoog gehouden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')