abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2009 @ 20:12:06 #101
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_71347129
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:06 schreef bijdehand het volgende:
Als iedereen nou ophoudt met het reageren op die Meki-kloontroll, dan kunnen we weer OT gaan
ik kan er ook niks aan doen dat een aantal gefrustreerden gelijk hele issues erbij halen die hier niks mee te maken hebben, en kan jij me uitleggen wat er bedoeld wordt met troll (jij bent de tweede al die het zegt)
.
pi_71347735
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Jullie hebben wel geluk gehad (de boosheid heeft gewerkt), want over het algemeen kun je software niet zomaar retourneren bij verkeerde systeemeisen. Kan me voorstellen dat het wel een teleurstelling voor je was dat het niet werkte.
Hehe, ach. Mijn pa heeft het zelfs voor elkaar gekregen om mijn rapportcijfer voor schrijven met een punt te verhogen in groep 6. Iemand die veel lelijker schreef stond een 7 terwijl ik maar een 6 had.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:28 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Was dat dat lego adventure island, geen idee hoe ik dat nog herinner maar ik heb hard gewerkt toen voor dat spelletje. En dan rondskaten met je legopoppetje, beetje THPS maar dan voor THPS bestond.
Ja, volgens mij was dat dat spel ja. Kon je ook je eigen voertuigen bouwen enzo.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71348824
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef Marseille het volgende:

[..]

ik kan er ook niks aan doen dat een aantal gefrustreerden gelijk hele issues erbij halen die hier niks mee te maken hebben, en kan jij me uitleggen wat er bedoeld wordt met troll (jij bent de tweede al die het zegt)
Je kan ook gewoon normaal doen, en denken van: Oh ik heb niks, en laat ik maar eens bewijzen dat ik een goede ben Daar gaat het bij jou ook om blijkbaar, dat je allochtoon bent. Je hebt niks gestolen, eventjes je tasje laten zien en klaar.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 26 juli 2009 @ 21:25:57 #104
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_71349201
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar als je blank en blond bent (en niet allochtoon zoals mn broertje en ik) kun je hier niet echt over mee praten
Zei hier iemand net wat over de discriminatiekaart?



[ Bericht 0% gewijzigd door klaasdj op 26-07-2009 23:15:56 ]
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_71352666
TVT, even een note aan mezelf, ik ben nu op pagina 2..
  zondag 26 juli 2009 @ 23:15:24 #106
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_71352743
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
TVT, even een note aan mezelf, ik ben nu op pagina 2..
PM jezelf dan.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_71353633
niet in de winkel, wel bij de huisarts toen ze zonder iets te laten weten zomaar een ander merk anticonceptiepillen wilde meegeven. Vervolgens kwamen ze met een reeks domme smoesjes aan. Maar voet bij stuk gehouden en uiteindelijk toch gekregen wat ik wilde.
Een jaar later probeerden ze het trouwens opnieuw. Schijtapotheek
pi_71354275
Haha, goed topic dit!
Ik begin steeds meer in te zien dat Nederland voor 3/4 bestaat uit mongolen.
Nooit de fout bij zichzelf zoeken en altijd gelijk gaan schreeuwen. Zo kom je er wel!
Is het dan echt zo veel gevraagd om een beetje gedisciplineerd te blijven?

@Marseille:
Ik hoop dat je een grapje maakt. Zo een hersenloze instelling hebben, gelijk primitief gaan schelden en het dan raar vinden dat mensen je nakijken. Ik zou het ook op racisme gooien!
pi_71354501
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Dat heb ik ook eens meegemaakt. Kassiere met hoofddoek, ik sta te wachten, één meisje met hoofddoek voor mij. Heel de band vol met boodschappen van mij, komen er nog twee van die kopvodden aan en lopen zo langs me heen, beginnen twee mandjes leeg te maken. Ik heb ze eerst vriendelijk verzocht achter me te gaan staan, toen daar niet op gereageerd werd heb ik een van die mandjes afgepakt en heb hun zooi er weer (rustig) ingelegd. Begon die ene te schelden "dat ik zeker dacht dat zij omdat ze hooffdoeken droegen minder waren dan mij en dat ik maar op ze moest wachten want ze hoorden bij dat andere meisje wat er al stond bla bla bla...

Uiteindelijk beide bij de bovenkant van de doek gevat en rustig maar met forse kracht achter me gedeponeerd. En ze even duidelijk gemaakt dat ze wat mij betreft minder dan ratten of wormen voor me waren en dat ik van een vrouw (met een hoofddoek nog wel!) zéker zo'n toon niet accepteerde.

Zelfs de bedrijfsleider erbij geweest die wilde weten wat er aan de hand was;
"Oh niks aan de hand, ik heb deze meiden even hun plaats gewezen"

Leuk geprobeerd, de racismekaart spelen maar dan zijn ze bij mij toch écht aan het verkeerde adres
MAAR DIT PROBEREN ZE DUS ALTIJD "WIJ" WORDEN GEDISCRIMINEERD

[ Bericht 3% gewijzigd door Joey101 op 27-07-2009 00:48:16 ]
pi_71355149
Wat een topicwending hier
pi_71355254
tvp

cool
this is soooooooooooo fucking cool. :D
  maandag 27 juli 2009 @ 01:21:25 #112
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71355311
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:16 schreef cooleboy het volgende:
tvp

cool
cool
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
pi_71355372

tvp
pi_71355591
Ik word meestal niet boos in een winkel, niet echt de behoefte om dat te doen..

Wel een leuk kort verhaaltje over jawel... de Mediamarkt ( ).
Mijn lieve vriendinnetje had een aantal maanden geleden één MP3 speler aangeschaft (technische specificaties doen er niet toe).

Wala, na enige tijd van gebruik.. (lees 3 maanden).. trad het eerste defect op, vriendin lief terug naar de MK om hem om te ruilen of te laten repareren, werd dus reparatie (prima )
Zij blij, duurde allemaal even voordat het opgelost was en 2 weekjes later was ie weer klaar, tadaa hartstikke blij want nu kon ze weer muziek luisteren.. maarja slechts 3 maanden later is hetzelfde defect weer terug, en dat herhaalt zich nog een keer. (totaal dus ongeveer 9 maanden van de totale 2 jaar garantie).

---- pause ----

Deze keer, (de derde keer dat ze heen ging) werd haar verteld dat de garantie niet meer geldig was omdat het aparaat al meerdere malen gerepareerd was en de fout dus wel bij haar moest liggen, hierop werd ze vrij chagie (wat ik ook zou worden) en heeft aangegeven dat ze dit niet accepteerde, de MK medewerker hield echter voet bij stuk en vriendin vertrok met enige tegenzin naar huis.
Hier aangekomen werd verhaal gedaan van hetgeen zich afgespeelt had in de MK, ik heb toen aangeboden om met haar heen te gaan en mij het woord laten doen (ik heb een elektronica opleiding gedaan en weet aardig veel van product errors en defecten af) en ging daar mee akkoord.
wala, wij naar de Mk en dezelfde medewerker als die zij gesproken had was aan het werk.
Ik vraag aan meneer of hij zich mevrouw nog herrinerd en zodoende de situatie aan mij uit wil leggen, wat hij doet.. hieruit blijkt dat hij (de MK) geen garantie meer geeft op het aparaat ik heb hierop gevraagd of hij even zijn leidingevende wou roepen.... waarop hij weigerde verder in gesprek te gaan en mij (als klant) maar gewoon te negeren... dit resulteerde in het resultaat dat hij de betrefende MP3 speler met enige vaart tegen zijn kop kreeg gesmeten door mijn vriendin...

Hij had er aardig last van want het bloede best wel

10 punten voor vriendin
No Guts, No Glory
pi_71355614
Ik fronste een keer tegen de bedrijfsleider van de Free Record Shop omdat ik vond dat de PS3 spellen belachelijk duur zijn. Gewoon, omdat het kan anno 2009.

cool
this is soooooooooooo fucking cool. :D
  Spellchecker maandag 27 juli 2009 @ 02:13:11 #116
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71355724
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef nuget het volgende:
[..]
Waar staat 'MK' voor? Media marKt?
Tevens -purist.
  maandag 27 juli 2009 @ 02:30:48 #117
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_71355829
Ja, in de Van Leest in de Herestraat, Groningen. Een tijd geleden bedachten ze daar het systeem dat producten bij aankoop moeten worden 'gesealed', dicht verpakt, als je ze wilt kunnen ruilen. Ik kocht een CD voor de verjaardag van mijn vader, maar hij bleek 'm al te hebben. Ik ging er dus mee terug naar de winkel, maar ik mocht hem niet ruilen omdat hij dus niet gesealed was.

Het was een tamelijk bijdehante vent die me te woord stond, en ik vertelde hem dat ik niets van dat sealen af wist. Toen vroeg ik hem waarom ze dan bij het kopen van de CD mij hier niet op hadden gewezen, en me niet vroegen of ik hem wilde sealen. Toen was zijn antwoord: "ja, dan moeten we zeker aan iedereen vragen of ze het product willen laten sealen? dahaag"

Ik wees hem vriendelijk op de onzin van deze uitspraak, waarna hij de klant achter me begon te helpen. Toen heb ik hem de huid volgescholden en ben ik naar de Van Leest aan de markt gelopen, waar ze minder moeilijk deden
Ik wens je een dolfijne dag
pi_71355876
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef nuget het volgende:
blablabla... dit resulteerde in het resultaat dat hij de betrefende MP3 speler met enige vaart tegen zijn kop kreeg gesmeten door mijn vriendin...

Hij had er aardig last van want het bloede best wel

10 punten voor vriendin
Dat je hier ook nog trots op durft te zijn. Wees blij dat er geen aangifte tegen je vriendin is gedaan!!
pi_71355998
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef nuget het volgende:
-knip-

ik heb toen aangeboden om met haar heen te gaan en mij het woord laten doen (ik heb een elektronica opleiding gedaan en weet aardig veel van product errors en defecten af) en ging daar mee akkoord.

-knip-

waarop hij weigerde verder in gesprek te gaan en mij (als klant) maar gewoon te negeren... dit resulteerde in het resultaat dat hij de betrefende MP3 speler met enige vaart tegen zijn kop kreeg gesmeten door mijn vriendin...

Hij had er aardig last van want het bloede best wel

10 punten voor vriendin
Je vergeet de 20 minpunten, aangezien jij de leidinggevende ondanks je grootspraak ongetwijfeld nooit gesproken hebt, en je vriendin waarschijnlijk nog altijd zonder mp3-speler zit.

Kortom: tof hoor, dat smijten van die mp3-speler. Maar heeft het ook nog wat opgelost?
  maandag 27 juli 2009 @ 09:26:51 #120
78498 classpc
I don't like change
pi_71357445
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:16 schreef SemperFii het volgende:
Haha, goed topic dit!
Ik begin steeds meer in te zien dat Nederland voor 3/4 bestaat uit mongolen.
Nooit de fout bij zichzelf zoeken en altijd gelijk gaan schreeuwen. Zo kom je er wel!
Is het dan echt zo veel gevraagd om een beetje gedisciplineerd te blijven?

@Marseille:
Ik hoop dat je een grapje maakt. Zo een hersenloze instelling hebben, gelijk primitief gaan schelden en het dan raar vinden dat mensen je nakijken. Ik zou het ook op racisme gooien!
Als hij nou gewoon van een primitief ras is, dan is het toch ook gewoon racisme
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_71357591
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:42 schreef Marseille het volgende:

[..]

Troll? wtf ? Is dat jouw manier van schelden?
[..]

Door die domme doos stonden mijn broertje en ik voor lul in de winkel en werden we ondervraagd door de bewaker, en kregen we van die 'kijk die boefjes'blikken als je begrijpt wat ik bedoel, ik vind het dus heel normaal dat de schuldige (de kassiere) flink is uitgescholden door ons
Bij deze, je broertje zal vast wel een keer iets fout gedaan hebben, ik ga hem alvast preventief uitschelden
  maandag 27 juli 2009 @ 09:48:11 #122
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71357727
Inderdaad, de meesten doen wel stoer over hun actie.

Maar hebben uiteindelijk niks bereikt misschien voelen ze zich een stuk stoerder dan voorheen, maar daar heb je het probleem nog niet mee opeglost.

Zoals mensen uitschelden bij bijvoorbeeld een callcenter.... wtf probeer je ermee te bereiken

1. Je probleem wordt niet opgelost.

2. De persoon aan de lijn boeit het niks als jij met je probleem blijft zitten hoor door je eigen domme gedrag. Maar de persoon die uitscheld gaat natuurlijk op verjaardagen stoer vertellen dat hij iemand wel even de oren heeft gewassen toen hij belde. ( er niet bijzeggend dat hij nog steeds met het probleem zit )

[ Bericht 3% gewijzigd door Maikuuul op 27-07-2009 09:55:57 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 27 juli 2009 @ 10:08:02 #123
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71358048
Ooit een scanner gekocht bij de V&D. Bij thuiskomst bleek het ding niet te werken. Volgende dag teruggebracht en omdat ze hetzelfde model niet meer op voorraad hadden, wou ik mijn geld terug.

Kon helaas niet, want geld terug kon alleen op de dag van aankoop zei de verkoper. Ik kon wel een tegoed bon krijgen die ik dan weer kon spenderen bij de V&D. Ik ben toen kwaad geworden en heb om de manager gevraagd en die vertelde met hetzelfde verhaal en wees me op het bonnetje waarop de voorwaarden stonden geprint.

Kon helaas dus niks in de winkel doen maar was het er toch niet mee eens en heb toen een klacht bij de consumenten bond ingediend. Uiteindelijk kon ik mijn geld dus wel terugkrijgen. Niet gedaan uiteindelijk...het ging me om het principe.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  maandag 27 juli 2009 @ 10:17:07 #124
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71358219
quote:
Op maandag 27 juli 2009 09:48 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, de meesten doen wel stoer over hun actie.

Maar hebben uiteindelijk niks bereikt misschien voelen ze zich een stuk stoerder dan voorheen, maar daar heb je het probleem nog niet mee opeglost.

Zoals mensen uitschelden bij bijvoorbeeld een callcenter.... wtf probeer je ermee te bereiken

1. Je probleem wordt niet opgelost.

2. De persoon aan de lijn boeit het niks als jij met je probleem blijft zitten hoor door je eigen domme gedrag. Maar de persoon die uitscheld gaat natuurlijk op verjaardagen stoer vertellen dat hij iemand wel even de oren heeft gewassen toen hij belde. ( er niet bijzeggend dat hij nog steeds met het probleem zit )

Ik heb een tijdje bij een calcenter gewerkt en als iemand kwaad op je word dan gaat je dat niet in de koude kleren zitten. Plus dat een supervisor altijd de mogelijkheid heeft om mee te luisteren.

Maar verder bereik je er inderdaad niks als je zit te schelden want hij hadden wel de mogelijkheid om de hoorn er op te hangen als de andere kant onredelijk begon te doen.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  maandag 27 juli 2009 @ 11:50:15 #125
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71360579
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:17 schreef breaky het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje bij een calcenter gewerkt en als iemand kwaad op je word dan gaat je dat niet in de koude kleren zitten. Plus dat een supervisor altijd de mogelijkheid heeft om mee te luisteren.

Maar verder bereik je er inderdaad niks als je zit te schelden want hij hadden wel de mogelijkheid om de hoorn er op te hangen als de andere kant onredelijk begon te doen.
Als die dingen me in de koude kleren moesten gaan zitten was ik een ongelukkig persoon denk ik.

Werk er al 1.5 jaar nu gaat gewoon allemaal langs me heen hoor.... ik ga gewoon weer met een glimlach naar huis ongeacht wat er is gebeurd, werk is werk he.
En inderdaad gesprekken kunnen worden nageluisterd, maar wat maakt dat uit jij begint niet te schelden....

Ik vind het wel leuk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 27 juli 2009 @ 11:57:07 #126
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_71360777
Ik had een keer een telefoon gekocht bij de mediamarkt (een nokia 3210 )en dat ding ging na een week of 2 kapot dus ik terug ermee. Nou dan komt het hoor, dan mag je zo'n apart hok in wat ze dan 'service center' noemen. Daar kon ik geen nieuwe meekrijgen dus hij werd opgestuurd. Ok, ik wachten op bericht. 1 week ging voorbij, 2 weken gingen voorbij, een maand ging voorbij en ik werd het zat dus ik daar weer heen. Nee meneer, nog niks van vernomen. Nja ok dus ik weer naar huis en wachten , weer een maand verder. ik weer daarheen, nee meneer maar volgens mij komt ie binnenkort terug. ok, ik weer wachten. WEER een maand verder, ik daar weerheen.

nee meneer hij is nog niet ter..... ja ho maar, ik wil NU een nieuwe telefoon, ik zit al 3 maanden te wachten op een apparaat wat na een dikke week al de geest gegeven heeft en wat gewoon in de garantie zit. Je gaat NU uitzoeken wat er gebeurd is met dat ding of anders trek ik je over die balie heen.

Medewerker van de mediamarkt ging op zoek waar de fout zat en tada: na een half uurtje wachten waren ze er uit hoor. Hij was kwijtgeraakt bij de post (lees: hij lag nog achter ergens e nze waren hem vergeten te versturen, althans dat denk ik) maar om het 'goed ' te maken mocht ik wel een nieuwe uit de winkel meenemen wauw.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 27 juli 2009 @ 12:21:57 #127
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71361355
Oeeehhh ik herinner me ook wat.

Ik was dus toen die Wii uitkwam al helemaal blij he, was in augustus jarig dus had al genoeg geld.
Was dus naar de bart smit gegaan om het ding te reserveren.
"Jaa, ik wil graag de Nintendo Wii reserveren".
"De nintendo wíe?"
"De Nintendo Wii, die nieuwe console."
"Console?"
"Die nieuwe spelcomputer (jezus christus)"
Dus alles netjes opgeschreven, op een briefje gezet, wachten tot 8 december.
Kom ik 8 december bij die winkel, vraag ik, hebben jullie m'n wii al binnen?
Ja had je gereserveerd?
Jaa ik had gereserveerd, *geeft naam enzo*
Ooh, ik zie het. Nee, die hebben we nog niet binnen nee.
Ga ik naar huis.
Week later is de nieuwe levering geweest, ga ik erheen om te vragen of hij er nu wel is.
Nee, je bent nog niet aan de beurt, zeggen ze.
Ik zeg, hoeveelste sta ik op die lijst dan?
Ja, achtste, zegt die bliepmiep bij de BS.
Ik denk, WTF, heb in augustus gereserveerd??!!?!!einz!11!
Nee hoor, hier staat dat je vorige week hebt gereserveerd, 8 december om precies te zijn!
Ik denk, GODVERDEKLERE IK WIL ME WII!
Dus ik zeg, nee, ik heb in augustus gereserveerd, toen wisten jullie nog niet eens wat het was!?!1!?!1!1!!!1
En nou ben ik vorige week geweest en dan hebben jullie me toen pas op die lijst gezet?
quote:
Dus toen zei ik, GODVERDOMME GA DOOD VIEZE HOER! en toen pakte ik een ToothTunes uit het schap en gooide die naar haar. Toen rende ik naar het magazijn en pakte zo'n wii. Er stond wel een hele dikke beveiligingsmeneer maar met een goed gemikte high kick trapte ik hem zo voor ze smoel en ging hij knockout. Ik pakte m'n vlammenwerper en zetten die hele toko in de hens!@!1!!2@12!3435#%#$^21$!!EINZ@!1!1
Dus ik helemaal chagerijnig naar huis, godverdomme ik wil m'n wii!
Krijg ik gelukkig die zelfde avond nog een telefoontje, ja, er was iemand anders en die hoefde hem toch niet, je kunt hem nu komen ophalen!
Ik helemaal blij om half negen nog naar de bs, ze waren al dicht enzo. Dat was dan wel weer leuk
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
  maandag 27 juli 2009 @ 12:34:27 #128
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_71361679
Ik kocht een keer 2 cavia's in een tuincentrum met een hele grote dierenafdeling, prima afdeling, hebben ook alles voor de beestjes en de dieren zien er goed uit.

De cavia's werden in een doosje gedaan, en daar werd een code opgeschreven voor de bliepmiep.
Je laad je kar vol met alles wat je maar nodig hebt voor je nieuwe diertjes en gaat naar de kassa. Je verteld de bliepmiep dat je 2 cavia's heb, en de bliepmiep vraagt of ik even de code wil oplezen.

Bliepmiep tikt de code in... en slaat een of andere papegaai o.i.d. aan van ruim 100 euro en die 2x. Ik zie dat en wijs bliepmiep erop dat ik geen papegaaien heb maar 2 cavia's.

Bliepmiep hield stug vol dat ze de goede code had ingevoerd en dat dit nou eenmaal de prijs was van de cavia's.
Het wilde er bij die bliepmiep niet in dat er gewoon een foutje was gemaakt, en ze weigerde het te corrigeren. Bliepmiep zei tegen me, dat ik of kon betalen of alles kon achterlaten.
Nou vragen naar de manager dan maar. Volgens bliepmiep had die geen tijd. Pas toen ik voorstelde de cavia's plus toebehoren in dr reet te steken ging madam de manager bellen.

Probleem was toen zo opgelost.
Vogels verwijderd, cavia's aangeslagen afgerekend en klaar!
Het kan best zijn dat ik per ongeluk de verkeerde code heb opgelezen, maar je ziet toch wel dat een roodstaart weetikveelwat geen cavia is?
En dan gewoon volhouden dat ze 2 cavia's had aangeslagen.

Het werd een principekwestie.
  Spellchecker maandag 27 juli 2009 @ 12:46:28 #129
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71362036
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:08 schreef breaky het volgende:
Ooit een scanner gekocht bij de V&D. Bij thuiskomst bleek het ding niet te werken. Volgende dag teruggebracht en omdat ze hetzelfde model niet meer op voorraad hadden, wou ik mijn geld terug.

Kon helaas niet, want geld terug kon alleen op de dag van aankoop zei de verkoper. Ik kon wel een tegoed bon krijgen die ik dan weer kon spenderen bij de V&D. Ik ben toen kwaad geworden en heb om de manager gevraagd en die vertelde met hetzelfde verhaal en wees me op het bonnetje waarop de voorwaarden stonden geprint.

Kon helaas dus niks in de winkel doen maar was het er toch niet mee eens en heb toen een klacht bij de consumenten bond ingediend. Uiteindelijk kon ik mijn geld dus wel terugkrijgen. Niet gedaan uiteindelijk...het ging me om het principe.
Dus tijden bezig met het hun zover krijgen dat je je geld terug kan krijgen, om het vervolgens niet aan te nemen...
Tevens -purist.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:54:10 #130
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71362258
Mensen die hun fouten niet toegeven

En dan keihard gepwnd worden

Vreselijke figuren een flinke waarschuwing geven als je je zo achterlijk gedraagt zoals bovenstaand verhaal met de cavia's
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 27 juli 2009 @ 13:02:25 #131
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71362503
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:54 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die hun fouten niet toegeven

En dan keihard gepwnd worden

Vreselijke figuren een flinke waarschuwing geven als je je zo achterlijk gedraagt zoals bovenstaand verhaal met de cavia's
Open een KLB topic over mensen die ontopic posten!
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
pi_71362521
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:46 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dus tijden bezig met het hun zover krijgen dat je je geld terug kan krijgen, om het vervolgens niet aan te nemen...
Ik snap 'm ook niet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71367374
Om het maar eens om te draaien, toen ik nog bij Essent als helpdeskmedewerker werkte ( ) kreeg ik altijd de "moeilijke gevallen" doorverbonden van collega's. Vooral die oudere vrouwen raakten helemaal van de leg als er op ze gescholden werd. Grappig

Dan zat er weer een vent, roodgloeiend was hij al de eerste keer dat hij belde, omdat hij tekeer ging tegen een of ander arm vrouwtje kon die hem van ellende niet meer helpen en moest hij ook nog wachten tot ik zijn gegevens gevonden had en hij doorverbonden was.. Kon hij weer opnieuw beginnen met schelden

Eerst tien seconden rustig laten razen (niet luisteren, ff mail checken ofzo) en dan een krachtig "MENEER!" waarna er een korte verbaasde stilte viel. Dan had ik de kans om even rustig uit te leggen dat ik zijn kwaadheid pas goed kon begrijpen wanneer hij zo vriendelijk wilde zijn om me het probleem uit te leggen en dat schelden niet veel nut had omdat ik geen idee had wie hij was en dat ik niet persoonlijk verantwoordelijk was voor de oorzaak van het probleem (maar wél de verantwoordelijkheid wilde nemen voor het oplossen ervan!)

Meestal koelden ze dan wel wat af, kreeg ik het probleem (75% van de tijd veroorzaakt door henzelf, bijvoorbeeld door niet op tijd te betalen) voorgelegd, kon ik in het systeem gaan zoeken naar de oorzaak en - al dan niet na terug te bellen - met een oplossing komen.

Mooiste geval was van een vrouw die problemen had met zowel haar gas-, electra-, als telefoon en internetaansluiting. Gas & electra had ik zo geregeld (door een paar illegale telefoontjes te plegen maar soms moet je wat om iets voor elkaar te krijgen) en haar doorverbonden met de juiste afdeling voor de rest. Die ging van witheet niet-mee-te-praten naar heel dankbaar dat alles in orde was (duurde wel anderhalf uur). Vroeg ze mijn naam (Die ze netjes kreeg, stond tenslotte ook bij de melding van contact in haar gegevens).. Kwam er de volgende dag een bezorger een bos bloemen brengen met mijn naam erop

Mijn collega's snapten nooit hoe ik het voor elkaar kreeg, maar het is gewoon een kwestie van rustig blijven en ook tegen een klant durven toegeven dat "de zaak" een fout gemaakt heeft.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71367752
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef Marseille het volgende:

[..]

ik kan er ook niks aan doen dat een aantal gefrustreerden gelijk hele issues erbij halen die hier niks mee te maken hebben, en kan jij me uitleggen wat er bedoeld wordt met troll (jij bent de tweede al die het zegt)
Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:01:03 #135
148823 znarch
ondertitel
pi_71368083
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_71368118
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
this is soooooooooooo fucking cool. :D
pi_71368313
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:31:08 #138
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71368971
Stennis schoppen is een groot woord, even duidelijk de waarheid vertellen

Van mijn mountainbike (2e hands 200 euro) was het voorwiel inelkaar getrapt dus die moest vervangen worden. Deze mountainbike had ik 3 maanden daarvoor gekocht bij de handelaar waar ik hem heen bracht voor reparatie. Tijdens de koop had ik nog expliciet gevraagd naar de staat van de tandwielen.
Dus ik vroeg hem om het voorwiel te vervangen en eens te kijken wat er mis is met de versnelling want hij schakelde niet goed meer.

Anyways ik zou die fiets ophalen en meneer presenteerd mij een rekening van 350 euro. Dus ik vraag zo eens even waar dat aan opgegaan is... nieuwe tandwielen, halogeen verlichting, nieuwe trappers nieuw voorwiel, nieuwe banden, nieuwe remblokjes etc etc etc.

Dus ik vrij netjes vragen wtf die gast wel niet dacht. "Ja als je eenmaal begint dan kun je eigenlijk niet meer stoppen" Ik heb hem gezegd dat ik er nog even over zou nadenken, dus ik ben op een zaterdag middag (lekker veel klanten in de winkel) heb ik het hem eens even haarfijn uitgelegd wat voor prutser hij wel niet is en dat hij mij troep heeft verkocht en onnodige reparaties uitvoerd. Afgesloten met dat ie die mountainbike in z'n reet mocht steken.

Daarna bij de eerlijke fietsenboer voor 75 euro een mooie degelijke andere fiets gekocht.

Saillant detail: De trappers die volgens hem af waren... zaten twee dagen later op de fiets van een vriend van me (zelfde model) want de fietsenmaker had ze "over"

- Verder heb ik wel eens een afgebliepte kar boodschappen laten staan omdat de cassiere een grote bek had.

- Tegen de snackbar eigenaar geroepen dat ie moet opschieten omdat er mensen zijn die WEL echt werk hebben

- In de Gamma tegen de chef daar uitgelegd waarom het kut gaat met de Gamma en goed met de Hornbach; De hornbach heeft 5 kassa's open en twee dicht, hier is het omgekeerde aan de hand. Gevolgd door mijn shit midden in de winkel dumpen en naar de Praxis gaan.

- Tegen een eigenaar van een computer winkel uitgevallen omdat ie twee weken nodig had om een pc te checken "omdat ie het zo druk had" -Ja lijer ik heb het ook wel eens druk, dan moet ik overwerken of meer personeel regelen.

- Een betaling van een paar duizend euro laten blokkeren omdat de levering niet compleet was. (Printer driver cd zat er niet bij de levering en die moest ik maar even downloaden )
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_71369213
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Ps2K het volgende:
- Blaaaaat-
Heerlijk dat er zulke personen bestaan!
Hier kan je toch alleen maar om lachen?
pi_71369646
quote:
- Tegen de snackbar eigenaar geroepen dat ie moet opschieten omdat er mensen zijn die WEL echt werk hebben
Dat is nog wel de meest kansloze actie uit het rijtje...
  maandag 27 juli 2009 @ 16:57:06 #141
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71369739
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:53 schreef Omniej het volgende:

[..]

Dat is nog wel de meest kansloze actie uit het rijtje...
Ja best wel, 20 minuten gewacht, geld terug gevraagd en naar een andere snackbar gegaan
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_71369776
Wat zei die caissière tegen je dan?
pi_71369778
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ja best wel, 20 minuten gewacht, geld terug gevraagd en naar een andere snackbar gegaan
TWINTIG MINUTEN? dan ben je wel heel erg coulant geweest!
  Forum Admin maandag 27 juli 2009 @ 17:03:13 #144
35723 crew  GGMM
pi_71369911
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_71370491
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Typisch weer hoor, allochtonen die meteen gaan schreeuwen en krijsen om niks. Dat is denk ik meer stereotype bevestigend dan een winkelalarm dat afgaat.
Idd Hoezo dat imago in stand houden en dan hier gaan miepen dat je anders behandelt wordt dan blanken als het alarm afgaat
  maandag 27 juli 2009 @ 18:22:28 #146
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71371918
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:46 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dus tijden bezig met het hun zover krijgen dat je je geld terug kan krijgen, om het vervolgens niet aan te nemen...
Tja ik had mijn gelijk gekregen na pas twee weken en ik had altijd die tegoed bon nog. En die heb ik uiteindelijk wel goed kunnen besteden.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  maandag 27 juli 2009 @ 18:27:41 #147
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71372038
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Ps2K het volgende:
-- Verhaal van een minderbedeelde die schennis schopt --
Jezus, wat ben jij simpel.
  maandag 27 juli 2009 @ 18:41:00 #148
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71372354
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:50 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Als die dingen me in de koude kleren moesten gaan zitten was ik een ongelukkig persoon denk ik.

Werk er al 1.5 jaar nu gaat gewoon allemaal langs me heen hoor.... ik ga gewoon weer met een glimlach naar huis ongeacht wat er is gebeurd, werk is werk he.
En inderdaad gesprekken kunnen worden nageluisterd, maar wat maakt dat uit jij begint niet te schelden....

Ik vind het wel leuk
Ik heb herhaaldelijk collega's gehad die aan het flippen waren als er iemand aan de lijn weer onmogelijk aan het doen was. Bij mij is dat nooit gebeurd maar na een naar gesprek was het echt toch wel afreageren. En uiteindelijk had ik het ook wel gezien met het hele callcenter gebeuren.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_71372908
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:17 schreef breaky het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje bij een calcenter gewerkt en als iemand kwaad op je word dan gaat je dat niet in de koude kleren zitten.
Dan heb je kennelijk niet zo'n dikke huid, ik werk niet bij een callcenter maar word wel regelmatig (30 keer per dag ongeveer) gebeld door klanten en zo nu en dan zit daar ook wel eens een boze tussen. Meestal zijn ze beleefd maar soms wordt je ook flink uitgescholden. Alsof zo'n persoon ook maar weet met wie hij spreekt.. Het is niets persoonlijk maar gewoon een primitieve uiting van onmacht.. Lekker laten kletsen
  maandag 27 juli 2009 @ 19:13:11 #150
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_71373217
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Ps2K het volgende:
Stennis schoppen is een groot woord, even duidelijk de waarheid vertellen

Van mijn mountainbike (2e hands 200 euro) was het voorwiel inelkaar getrapt dus die moest vervangen worden. Deze mountainbike had ik 3 maanden daarvoor gekocht bij de handelaar waar ik hem heen bracht voor reparatie. Tijdens de koop had ik nog expliciet gevraagd naar de staat van de tandwielen.
Dus ik vroeg hem om het voorwiel te vervangen en eens te kijken wat er mis is met de versnelling want hij schakelde niet goed meer.

Anyways ik zou die fiets ophalen en meneer presenteerd mij een rekening van 350 euro. Dus ik vraag zo eens even waar dat aan opgegaan is... nieuwe tandwielen, halogeen verlichting, nieuwe trappers nieuw voorwiel, nieuwe banden, nieuwe remblokjes etc etc etc.

Dus ik vrij netjes vragen wtf die gast wel niet dacht. "Ja als je eenmaal begint dan kun je eigenlijk niet meer stoppen" Ik heb hem gezegd dat ik er nog even over zou nadenken, dus ik ben op een zaterdag middag (lekker veel klanten in de winkel) heb ik het hem eens even haarfijn uitgelegd wat voor prutser hij wel niet is en dat hij mij troep heeft verkocht en onnodige reparaties uitvoerd. Afgesloten met dat ie die mountainbike in z'n reet mocht steken.

Daarna bij de eerlijke fietsenboer voor 75 euro een mooie degelijke andere fiets gekocht.

Saillant detail: De trappers die volgens hem af waren... zaten twee dagen later op de fiets van een vriend van me (zelfde model) want de fietsenmaker had ze "over"

- Verder heb ik wel eens een afgebliepte kar boodschappen laten staan omdat de cassiere een grote bek had.

- Tegen de snackbar eigenaar geroepen dat ie moet opschieten omdat er mensen zijn die WEL echt werk hebben

- In de Gamma tegen de chef daar uitgelegd waarom het kut gaat met de Gamma en goed met de Hornbach; De hornbach heeft 5 kassa's open en twee dicht, hier is het omgekeerde aan de hand. Gevolgd door mijn shit midden in de winkel dumpen en naar de Praxis gaan.

- Tegen een eigenaar van een computer winkel uitgevallen omdat ie twee weken nodig had om een pc te checken "omdat ie het zo druk had" -Ja lijer ik heb het ook wel eens druk, dan moet ik overwerken of meer personeel regelen.

- Een betaling van een paar duizend euro laten blokkeren omdat de levering niet compleet was. (Printer driver cd zat er niet bij de levering en die moest ik maar even downloaden )
Gast ik hoop dat je een grap maakt anders maak je het volgende wel heel erg waar :

Ps2K
FOK!kleuter Extraordinaire

En dan mag je je usericon in je keel steken.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 27 juli 2009 @ 19:18:02 #151
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_71373358
Ik ben zelf nooit boos geworden.

Wel heb ook ooit de voedingadapter van de Atari Lynx in de koptelefoon aansluiting gestoken waarna hij kapot was. Toen ben ik met me moeder naar de intertoys gegaan voor garantie wat niet kon vanwege een gebruikersfout. Toen begon ik heel hard te huilen en kreeg ik uit medelijden alsnog een nieuwe

En ooit ook een bon gekregen voor iets anders uit de winkel wat ik niet wou, maar het stond op de bon.
Ik dus een product van 2 euro nog iets gekocht waarna ik de rest van het geld heb terug gevraagd.
Dat kon niet, maar ik bleef dus volhouden dat er niets op de bon stond dat het niet kon, en toen hebben ze het maar zo opgelost omdat ik het zo scherp opgemerkt had. Plaatselijke electronicaboer.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_71373856
Ik heb zelf eigenlijk nooit stennis geschopt in een winkel.. Of wel..

*denkt
Hmm, dunno.

Wel een keertje gehad dat een klant zich behoorlijk uitte op mij.
Werk bij een supermarkt achter de kassa en die dag was het rustig.

Dus ik en een collega die beide niets te doen hadden waren een beetje aan het kletsen over het weer.
Komt er op een gegeven moment een klant bij mij, ik maak snel een zin af om vervolgens die boodschappen te scannen.

Begint die vrouw boos te worden op mij dat ik asociaal ben omdat ik praat met mn collega terwijl ik haar zou moeten helpen
En dat zij toch ook niet belt in een winkel omdat dat asociaal is, dus dan zou ik het voorbeeld moeten geven. blablabla.

Und uiteindelijk heeft dat mens een klacht ingediend waardoor ik een preek kreeg
pi_71375358
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
In de Digros heb ik eens een kind naar zijn moeder gebracht, verschrikkelijk jankend kind . Beetje boos tegen de mama toen gedaan.
En in de Dirx drogist, moest mascara en eyeliner hebben, werd me een mandje opgedrongen. Zelf ook bij de Digros gewerkt en ik weet dat dat wordt gedaan als ze denken dat je spul in je zakken stopt. Geweigerd, komt ze mandje bij me brengen en bleef maar zeggen dat ik hem aan moest nemen. Heb haar toen de inhoud van mijn portemonnee laten zien, mijn zakken geleegd, gevraagd of ze me wilde fouilleren en toen mijn mascara en eyeliner afgerekend, zonder mandje natuurlijk. Beetje overdreven achteraf gezien, maar kom op .

Dat snap ik nou niet he - zeker als je daar zelf gewerkt hebt en je weet dat de huisregel is dat je een mandje gebruikt, waarom word je dan boos als iemand je aanspreekt omdat je geen mandje gebruikt?

En dat het bij jouw filiaal werd gedaan als iemand verdacht was, betekent niet dat dat overal zo werkt.
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 20:27:48 #154
137949 Disana
pi_71375642
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef Crientj het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk nooit stennis geschopt in een winkel.. Of wel..

*denkt
Hmm, dunno.

Wel een keertje gehad dat een klant zich behoorlijk uitte op mij.
Werk bij een supermarkt achter de kassa en die dag was het rustig.

Dus ik en een collega die beide niets te doen hadden waren een beetje aan het kletsen over het weer.
Komt er op een gegeven moment een klant bij mij, ik maak snel een zin af om vervolgens die boodschappen te scannen.

Begint die vrouw boos te worden op mij dat ik asociaal ben omdat ik praat met mn collega terwijl ik haar zou moeten helpen
En dat zij toch ook niet belt in een winkel omdat dat asociaal is, dus dan zou ik het voorbeeld moeten geven. blablabla.

Und uiteindelijk heeft dat mens een klacht ingediend waardoor ik een preek kreeg
Het zal wel wat meer dan een zin geweest zijn? De paar keer dat ik in de Edah hier in de buurt was overkwam mij als klant hetzelfde. Het is gewoon onbeleefd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disana op 27-07-2009 21:12:48 ]
pi_71375975
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Het zal wel wat meer dan een zin geweest zijn? De paar keer dat ik in de Edah hier in de buurt was overkwam mij als klant hetzelfde. Het is gewoon onbeleefd.
Hoeft niet hoor. Zelf hoofdcaissiere geweest en heb heel wat rare klanten meegemaakt die boos werden op caissieres terwijl die op dat moment niks verkeerd deden of zelfs iets probeerden op te lossen voor een klant ondanks dat de klant zelf iets fout had gedaan of zo. Sommige mensen zijn gewoon onredelijk.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:45 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ja alsof ze zich daar niet uit lullen ofzo

"Ja klant was boos blablabla" oh oke, niks aan te doen
Nou, de winkelier kiest vrijwel altijd de kant van de klant hoor. Zelfs als de klant echt uit z'n nek lult krijg je als caissiere de wind van voren.
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:26 schreef t1m0k het volgende:
[ afbeelding ]
tvp
Waarom moet dat nou weer een neger zijn? Discriminatie!
Sanity is (not) statistical
pi_71376161
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:38 schreef Maeghan het volgende:


Waarom moet dat nou weer een neger zijn? Discriminatie!
Geen zorgen, later wordt ie blank
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71376284
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Geen zorgen, later wordt ie blank
En dan gaat ie deaudtd!!111!1
  maandag 27 juli 2009 @ 20:54:19 #158
86793 wwwer
The one and only
pi_71376503
De truck is om nooit je stem te verheffen en te gaan gillen. Akelig rustig blijven maar wel duidelijk zijn, voet bij stuk houden en niet weggaan tot het probleem is opgelost. Duidelijk aangeven dat je dit gaat doen.. dan bereik je vaak veel sneller een normale oplossing.

En anders een brief naar het hoofdkantoor sturen.. dat gaat vaak veel beter...
Graaauuww?
pi_71376610
Geen stennis, geen winkel maar wel het hoofdkantoor van Domino's pizza eens gebeld om levering voor elkaar te krijgen.... is goed gelukt mijn postcode mag weer in het bezorggebied....
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 21:14:46 #160
137949 Disana
pi_71377174
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:38 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor. Zelf hoofdcaissiere geweest en heb heel wat rare klanten meegemaakt die boos werden op caissieres terwijl die op dat moment niks verkeerd deden of zelfs iets probeerden op te lossen voor een klant ondanks dat de klant zelf iets fout had gedaan of zo. Sommige mensen zijn gewoon onredelijk.
Ja natuurlijk, er zijn ook vervelende klanten. Maar ik vond echt dat de Edah het minste van het minste personeel had.
pi_71377540
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Het zal wel wat meer dan een zin geweest zijn? De paar keer dat ik in de Edah hier in de buurt was overkwam mij als klant hetzelfde. Het is gewoon onbeleefd.
Dunno, het is al een tijdje geleden gebeurd.
Maar dan alsnog, die vrouw begon een enorm verhaal terwijl ik was opgehouden met praten toen ik eenmaal een boodschap van haar in mn handen kreeg.

Sommige klanten zijn ook gewoon zeikerds. Klaar.

Edit:
Ken er nog eentje.

Klant die zelf een pak suiker pakt, die op de band zet en vervolgens tegen mij begint te klagen dat er een gat in zit.
Ik zeg netjes tegen de klant dat ik even iemand ga bellen en dat er een nieuw pak suiker komt.

Duurt meestal een minuutje of 2, suiker ligt niet zo dicht bij de kassa.

Maar dan alsnog boos worden omdat het zo lang duurt... Tja, wat je daar allemaal op kan zeggen. ;/
pi_71377916
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:54 schreef wwwer het volgende:
De truck is om nooit je stem te verheffen en te gaan gillen. Akelig rustig blijven maar wel duidelijk zijn, voet bij stuk houden en niet weggaan tot het probleem is opgelost. Duidelijk aangeven dat je dit gaat doen.. dan bereik je vaak veel sneller een normale oplossing.

En anders een brief naar het hoofdkantoor sturen.. dat gaat vaak veel beter...
Bij Albert Heijn anders niet. Die sturen de klacht naar het filiaal en als het filiaal niet reageert doen ze niks. Kortom, je kan doodvallen met je klacht.
Sanity is (not) statistical
  maandag 27 juli 2009 @ 21:53:58 #163
250386 hecoson
gek op f1
pi_71378325
geen stennis getrapt maar wel door ijzig kalm te blijven mijn gelijk gekregen

vriendin had mp3 speler gekocht bij jawel mediamarkt .
na slechts 3 dagen werken deed hij helemaal niks meer.
vriendin naar mediamarkt toe met bon en garantiebewijs verhaal uitgelegd kreeg te horen dat is u probleem.
vriendin belt mij of ik even vanuit mijn werk naar de mediamarkt kon komen .
ik al aardig geirriteerd bij het service center mijn verhaal gedaan opnieuw dat is u probleem .
ik zo van als u niet zorgt dat binnen 15 minuten u leidinggevende hier staat of een andere mp3 speler dan blijf ik net zolang totdat er een oplossing is .

medewerker meneer ik herhaal nog een keer dat is u probleem .
ik zo van dus we gaan niet tot een oplossing komen medewerker nee meneer .
ik zo u staat in voor de gevolgen van u actie antwoord nee meneer .
uiteindelijk heb ik daar 2 hele mac menutjes zitten opeten een ijsje gegeten en nog een aantal boekjes gelezen .

maar uiteindelijk 5 voor 9 stond de bedrijfsleider voor mijn neus met een andere mp3 speler .
en beloofde mij de ander op te sturen .
uiteindelijk bleek hier een draadje niet goed vastgezeten te hebben .

ging mij niet om de medewerker in kwestie maar om het principe
uiteindelijk altijd heel erg vriendelijk geholpen
pi_71378539
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:53 schreef hecoson het volgende:
geen stennis getrapt maar wel door ijzig kalm te blijven mijn gelijk gekregen

vriendin had mp3 speler gekocht bij jawel mediamarkt .
na slechts 3 dagen werken deed hij helemaal niks meer.
vriendin naar mediamarkt toe met bon en garantiebewijs verhaal uitgelegd kreeg te horen dat is u probleem.
vriendin belt mij of ik even vanuit mijn werk naar de mediamarkt kon komen .
ik al aardig geirriteerd bij het service center mijn verhaal gedaan opnieuw dat is u probleem .
ik zo van als u niet zorgt dat binnen 15 minuten u leidinggevende hier staat of een andere mp3 speler dan blijf ik net zolang totdat er een oplossing is .

medewerker meneer ik herhaal nog een keer dat is u probleem .
ik zo van dus we gaan niet tot een oplossing komen medewerker nee meneer .
ik zo u staat in voor de gevolgen van u actie antwoord nee meneer .
uiteindelijk heb ik daar 2 hele mac menutjes zitten opeten een ijsje gegeten en nog een aantal boekjes gelezen .

maar uiteindelijk 5 voor 9 stond de bedrijfsleider voor mijn neus met een andere mp3 speler .
en beloofde mij de ander op te sturen .
uiteindelijk bleek hier een draadje niet goed vastgezeten te hebben .

ging mij niet om de medewerker in kwestie maar om het principe
uiteindelijk altijd heel erg vriendelijk geholpen
Droogheid
  maandag 27 juli 2009 @ 22:11:10 #165
250386 hecoson
gek op f1
pi_71378887
ja wat moet je anders als je net uit je werk komt en honger hebt gelukkig was vriendin zo lief om even te lopen .
boekjes had ik zelf al meegenomen waren boekjes over de supermarkt en klantvriendelijkheid boekjes heb ik niet meer meegenomen.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:11:37 #166
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_71378899
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:08 schreef Marseille het volgende:
M'n broertje had wat gekocht bij de H&M maar een domme koe bij de kassa had zijn kleding niet goed afgescand, eindstand ging het alarm dus af toen hij naar buiten ging. Wij natuurlijk zwaar voor lul, moesten wachten op beveiliging bla bla, we hebben die kassière toen flink uitgescholden


Zo stoer!
pi_71378985
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:53 schreef hecoson het volgende:
geen stennis getrapt maar wel door ijzig kalm te blijven mijn gelijk gekregen

vriendin had mp3 speler gekocht bij jawel mediamarkt .
na slechts 3 dagen werken deed hij helemaal niks meer.
vriendin naar mediamarkt toe met bon en garantiebewijs verhaal uitgelegd kreeg te horen dat is u probleem.
vriendin belt mij of ik even vanuit mijn werk naar de mediamarkt kon komen .
ik al aardig geirriteerd bij het service center mijn verhaal gedaan opnieuw dat is u probleem .
ik zo van als u niet zorgt dat binnen 15 minuten u leidinggevende hier staat of een andere mp3 speler dan blijf ik net zolang totdat er een oplossing is .

medewerker meneer ik herhaal nog een keer dat is u probleem .
ik zo van dus we gaan niet tot een oplossing komen medewerker nee meneer .
ik zo u staat in voor de gevolgen van u actie antwoord nee meneer .
uiteindelijk heb ik daar 2 hele mac menutjes zitten opeten een ijsje gegeten en nog een aantal boekjes gelezen .

maar uiteindelijk 5 voor 9 stond de bedrijfsleider voor mijn neus met een andere mp3 speler .
en beloofde mij de ander op te sturen .
uiteindelijk bleek hier een draadje niet goed vastgezeten te hebben .

ging mij niet om de medewerker in kwestie maar om het principe
uiteindelijk altijd heel erg vriendelijk geholpen
En nu in het Nederlands?
Sanity is (not) statistical
pi_71379096
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:11 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo stoer!
Om te janken zo sad
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 27 juli 2009 @ 22:26:44 #169
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_71379404
Als iemand me qua service slecht behandelt in een winkel leg ik mijn spullen gewoon op de kassa (of waar het ook gebeurt in de betreffende winkel) neer en, zeg simpel " Ik ga wel ergens ander naartoe" Het een incident is (kan me slechts een paar keer herinneren, dat het echt gebeurt is en er echt iets van gezegt heb in het openbaar). Ik pik veel, maar heb dat soort "klantonvriedelijkheid" wel door.

Soms kun je er niet om heen, bijvoorbeeld op vliegvelden / treinen (in Nederland dan) waar sommige "medewerkers" de vloeistoffen-maffia en andere onzinnige regels proberen te misbruiken. DE NS en Schiphol vermijd ik ervoor. Ik ga lekker via Eindhoven en laat me afhalen. Als ik dan frikandellen meeneem wordt mij vriendelijk gevraagd om mijn tas te openen, geen probleem mee (lijk op munitie op tekenfilms) en bij twijfel terecht, maar stop me niet in een "verhoorhokje" waardoor ik moet stressen om mijn vliegtuig niet te missen.
NS, ook diverse verhalen, ik bespaar ze jullie (NS reageert niet )

Ben ik een klager: Ja, maar pas als je het bloed onder mijn nagels vandaan haalt!
The best firms advertise the least...
pi_71381809
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Het feit dat jij en je broertje je zo gedragen zegt al genoeg over jullie opvoeding. Als jij dit in je eigen land had gedaan weet ik zeker dat jullie allebei een draai om je oren kregen van je pa. Je bent hier te gast, gedraag je er dan ook naar. Oh ja, hier spreekt een allochtoon.
Als ze in Nederland zijn geboren kunnen ze allochtoon en Nederlander zijn. Hoeft niet te betekenen dat ze "te gast" zijn hier.

En voor de heren zelf: Een troll is een internetterm voor iemand die expres reacties plaats die veel irritatie oproept bij andere mensen. De naam komt denk ik voort uit sprookjes waar Trollen grappen en grollen uithalen met andere personen die dat niet plezant vinden

edit: Ik begrijp de post boven mij niet helemaal
  maandag 27 juli 2009 @ 23:57:10 #171
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_71382231
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:54 schreef wwwer het volgende:
De truck is om nooit je stem te verheffen en te gaan gillen. Akelig rustig blijven maar wel duidelijk zijn, voet bij stuk houden en niet weggaan tot het probleem is opgelost. Duidelijk aangeven dat je dit gaat doen.. dan bereik je vaak veel sneller een normale oplossing.

En anders een brief naar het hoofdkantoor sturen.. dat gaat vaak veel beter...

Klopt, gewoon rustig je punt duidelijk maken, zonder het bedrijf in discrediet proberen te brengen. Als dat niet werkt (en dat betekent, dat het bedrijf geen fuck om je geeft, zelfs nadat je andere collegas/filiaalleider hebt gesproken) is stem verheffen in een winkel mogelijk de enige oplossing, maar dat maak je gelukkig in Nederland niet zoveel mee bij een gemiddeld bedrijf (excl overheidsinstanties, maar die hebben vaak geen besef van service)
The best firms advertise the least...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:09:24 #172
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_71382561
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:11 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo stoer!
hey computernerd laat eens een foto zien van jouw lelijke witte puistenkop en zeg dit eens in mn face ipv achter je computer, dan pas ben JIJ stoer
.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:23:14 #173
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_71382923
Hahah ik herken zoveel van deze verhalen .. ik werk zelf in een winkel als bijbaantje.. computerwinkel en dan gaat er nog wel eens data verloren.. zijn klanten meestal ook niet zo heel blij mee
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_71383198
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:09 schreef Marseille het volgende:

[..]

hey computernerd laat eens een foto zien van jouw lelijke witte puistenkop en zeg dit eens in mn face ipv achter je computer, dan pas ben JIJ stoer
Vieze vuile kutracist. Je maakt hem belachelijk omdat ie van het superieure ras is?!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71383254
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:09 schreef Marseille het volgende:

[..]

hey computernerd laat eens een foto zien van jouw lelijke witte puistenkop en zeg dit eens in mn face ipv achter je computer, dan pas ben JIJ stoer
Gast, jij heb toch je eigen foto op het internet gezet? Nu maar hopen dat jij een Algerijn bent, want als je een Marokkaan bent dan hoor je te krijgen en verpest je het ook weer voor hun. O ja, hier spreekt een Marokkaan.
this is soooooooooooo fucking cool. :D
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:42:45 #176
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_71383365
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:09 schreef Marseille het volgende:

[..]

hey computernerd laat eens een foto zien van jouw lelijke witte puistenkop en zeg dit eens in mn face ipv achter je computer, dan pas ben JIJ stoer
Hap

Die reactie bevestigt nogmaals hoe ik over je denk.
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2009 @ 00:42:46 #177
137949 Disana
pi_71383366
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:43 schreef Cudles het volgende:

[..]

Als ze in Nederland zijn geboren kunnen ze allochtoon en Nederlander zijn. Hoeft niet te betekenen dat ze "te gast" zijn hier.

En voor de heren zelf: Een troll is een internetterm voor iemand die expres reacties plaats die veel irritatie oproept bij andere mensen. De naam komt denk ik voort uit sprookjes waar Trollen grappen en grollen uithalen met andere personen die dat niet plezant vinden

edit: Ik begrijp de post boven mij niet helemaal
Het komt hoogstwaarschijnlijk van een vissersterm: to troll, trolling. Dat is vissen door langzaam met een lokvis door het water te varen. Je kunt zeggen dat een internet troll vist naar reacties in de hoop beet te krijgen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:58:08 #178
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_71383619
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hahah ik herken zoveel van deze verhalen .. ik werk zelf in een winkel als bijbaantje.. computerwinkel en dan gaat er nog wel eens data verloren.. zijn klanten meestal ook niet zo heel blij mee
Spreek je dat met mensen dan ook af: "mag alles er vanaf" of staat er nog iets op, wat we moeten backupen. Is toch het eerste wat je vraagt?? Ik zou mijn PC niet bij jullie willen afleveren (ok, los mijn eigen shit wel op, maar heb ook voor een computerzaak gewerkt...)
(Dat je vervolgens zijn persoonlijke fotos/interesses ontdekt is een ander verhaal maar dat verwijder je toch. Je bent professoineel bezig of niet?? Dat je met je collegas er een grap over maakt is niet meer dan logisch maar toch...
The best firms advertise the least...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 01:02:52 #179
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_71383676
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:37 schreef cooleboy het volgende:

[..]

Gast, jij heb toch je eigen foto op het internet gezet? Nu maar hopen dat jij een Algerijn bent, want als je een Marokkaan bent dan hoor je te krijgen en verpest je het ook weer voor hun. O ja, hier spreekt een Marokkaan.
ben idd half algerijns goed gegokt maar jij bent dus marokkaans? hoezo heb je het dan over "hun" maar als k mocro ben hoor ik billekoek te krijgen..en anders niet?
.
pi_71383727
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:02 schreef Marseille het volgende:

[..]

ben idd half algerijns goed gegokt maar jij bent dus marokkaans? hoezo heb je het dan over "hun" maar als k mocro ben hoor ik billekoek te krijgen..en anders niet?
Ik vond het een passende smiley wat betreft jouw gedrag. En je houdt jezelf voor de gek, toen ik sprak over "hun" ging ik er van uit dat je mocro was en nu je dat hebt bevestigd voor mij, laten we dat maar weer achter.

En niet zo gek doen joh, je had van tevoren dit soort acties kunnen verwachten. Je zit immers op FOK!.
this is soooooooooooo fucking cool. :D
pi_71383771
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef DABAMaster het volgende:
Nee, wel per brief naar de directie van die toko. Altijd netjes opgelost. Stennis maken zet je niet alleen de leverancier, maar vooral ook jezelf te kijk.
full stops and exclamation marks
  dinsdag 28 juli 2009 @ 02:12:02 #182
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_71384505
Grappig om te denken dat schreeuwen echt wat oplost. Mijn winkels gaan heel ver in klantvriendelijkheid, maar ook wij maken wel eens fouten. Dat wordt dan gewoon keurig opgelost. Daar helpt schreeuwen of onredelijk doen echt niet bij.

Sterker nog, als iemand tegen m'n personeel begint te schreeuwen hebben ze de vrijheid om de betreffende persoon te verzoeken om weg te gaan en pas terug te komen als ze afgekoeld zijn zodat het gesprek op een normale toon voortgezet kan worden. Als dat niet gebeurd kom ik zelf even de klant kalmeren, maar er word niet eerder gesproken over een oplossing voor 't probleem voordat iedereen rustig is. Blijven ze schreeuwen dan zet ik ze gewoon de winkel uit.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_71384736
tvp
pi_71385009
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:12 schreef Mastroianni het volgende:
Grappig om te denken dat schreeuwen echt wat oplost. Mijn winkels gaan heel ver in klantvriendelijkheid, maar ook wij maken wel eens fouten. Dat wordt dan gewoon keurig opgelost. Daar helpt schreeuwen of onredelijk doen echt niet bij.

Sterker nog, als iemand tegen m'n personeel begint te schreeuwen hebben ze de vrijheid om de betreffende persoon te verzoeken om weg te gaan en pas terug te komen als ze afgekoeld zijn zodat het gesprek op een normale toon voortgezet kan worden. Als dat niet gebeurd kom ik zelf even de klant kalmeren, maar er word niet eerder gesproken over een oplossing voor 't probleem voordat iedereen rustig is. Blijven ze schreeuwen dan zet ik ze gewoon de winkel uit.
En zo hoort het ook.

Primitief volk is het, van die schreeuwers...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 04:00:07 #185
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_71385017
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:09 schreef Marseille het volgende:

[..]

hey computernerd laat eens een foto zien van jouw lelijke witte puistenkop en zeg dit eens in mn face ipv achter je computer, dan pas ben JIJ stoer
Ey gast, ff je bakkus houden, ten eerste ben ik niet wit, ten 2de heb ik geen puisten en zeg maar waar je woont, dan zal ik wel zeggen dat ik je stoer vind.
pi_71385048
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Dat heb ik ook eens meegemaakt. Kassiere met hoofddoek, ik sta te wachten, één meisje met hoofddoek voor mij. Heel de band vol met boodschappen van mij, komen er nog twee van die kopvodden aan en lopen zo langs me heen, beginnen twee mandjes leeg te maken. Ik heb ze eerst vriendelijk verzocht achter me te gaan staan, toen daar niet op gereageerd werd heb ik een van die mandjes afgepakt en heb hun zooi er weer (rustig) ingelegd. Begon die ene te schelden "dat ik zeker dacht dat zij omdat ze hooffdoeken droegen minder waren dan mij en dat ik maar op ze moest wachten want ze hoorden bij dat andere meisje wat er al stond bla bla bla...

Uiteindelijk beide bij de bovenkant van de doek gevat en rustig maar met forse kracht achter me gedeponeerd. En ze even duidelijk gemaakt dat ze wat mij betreft minder dan ratten of wormen voor me waren en dat ik van een vrouw (met een hoofddoek nog wel!) zéker zo'n toon niet accepteerde.

Zelfs de bedrijfsleider erbij geweest die wilde weten wat er aan de hand was;
"Oh niks aan de hand, ik heb deze meiden even hun plaats gewezen"

Leuk geprobeerd, de racismekaart spelen maar dan zijn ze bij mij toch écht aan het verkeerde adres
Wtf verhaal
  dinsdag 28 juli 2009 @ 07:26:05 #187
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71385333
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:12 schreef Mastroianni het volgende:
Grappig om te denken dat schreeuwen echt wat oplost.
Het zal niet altijd wat oplossen nee, maar het lucht wel op.

Ik heb ook wel eens boze klanten / collega's aan de lijn, en ik kan daar niet goed mee omgaan. Vooral als het een hogere in rang is (bv iemand van het Raad van Bestuur) die per se iets wil wat volgens de officiele procedure niet mag. Moeilijk.

Ben zelf absoluut niet geschikt voor de klantenservice of een callcenter.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_71387101
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Het komt hoogstwaarschijnlijk van een vissersterm: to troll, trolling. Dat is vissen door langzaam met een lokvis door het water te varen. Je kunt zeggen dat een internet troll vist naar reacties in de hoop beet te krijgen.
Mijn uitleg kan net zo goed

The contemporary use of the term is alleged to have first appeared on the internet in the late 1980s,[3] but the earliest known example is from 1991.[4] It is thought to be a truncation of the phrase trolling for suckers, itself derived from the fishing technique of slowly dragging a bait through water, known as trolling.[citation needed] The word also evokes the trolls portrayed in Scandinavian folklore and children's tales as they are often obnoxious creatures bent on mischief and wickedness. The verb "troll" originates from Old French "troller", a hunting term. The noun "troll", however, is an unrelated Old Norse word for a giant or demon.[5]

Zegt Wiki!!!!!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:58:43 #189
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71387107
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Gast ik hoop dat je een grap maakt anders maak je het volgende wel heel erg waar :

Ps2K
FOK!kleuter Extraordinaire

En dan mag je je usericon in je keel steken.
Dit is nog niet eens stennis schoppen, als dat winkel personeel klote service levert of reparaties uitvoert waar ik niet om heb gevraagd dan is dit een goede manier om dat duidelijk te maken. Ik hoef niet alles te pikken van die lui, ze denken dat ze god zijn en iedereen accepteert het maar. Nou ik laat niet over me heen lopen.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2009 @ 10:44:43 #190
137949 Disana
pi_71388201
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:58 schreef Cudles het volgende:

[..]

Mijn uitleg kan net zo goed

The contemporary use of the term is alleged to have first appeared on the internet in the late 1980s,[3] but the earliest known example is from 1991.[4] It is thought to be a truncation of the phrase trolling for suckers, itself derived from the fishing technique of slowly dragging a bait through water, known as trolling.[citation needed] The word also evokes the trolls portrayed in Scandinavian folklore and children's tales as they are often obnoxious creatures bent on mischief and wickedness. The verb "troll" originates from Old French "troller", a hunting term. The noun "troll", however, is an unrelated Old Norse word for a giant or demon.[5]

Zegt Wiki!!!!!
Ja en wat staat daar?

Beetje onvolwassen om het als een wedstrijdje te zien en je tong uit te steken, maar ja
pi_71388847
Gister nog bij een drogisterij. Stennis zou ik het niet willen noemen, geen geschreeuw of stemverheffing maar wel "lastig doen".

Er waren 2 kassa's open en vanzelfsprekend waren er 2 rijen. Bij 1 kassa moest je dan een "bochtje" om, om daar je spullen op te zetten. Mijn oom (op vakantie in Nederland uit Suriname) volgde die rij gewoon en voordat hij aan de beurt was, snauwde de kassiëre opeens: Ja ik wil dat iedereen daar blijft staan! (voor dat "bochtje")

Gewoon uit het niks, mensen keken elkaar ook aan van: okay?

Dus wij blijven staan en toen hij aan de beurt kwam, wou hij doorlopen om de spullen op het vlakke gedeelte van de kassa te leggen. Begon ze weer: NEE de spullen HIER *insert heftige armgebaar*
(terwijl iedereen voor ons die spullen wel daar neer moest leggen)

Dus mijn oom zei maar niks en gaf de spullen maar. ¤ 3.20 moest hij betalen, werd hem snerpend gezegd. Ik voelde me ook aardig geïrriteerd door haar gedrag dus heb gezegd dat ik betaalde en gaf haar een briefje van ¤ 50 euro.

Ondertussen erg boos kijkend en zuchtend wisselde ze het geld en plofte ze de spullen maar neer. De spullen gepakt en vrolijk weggelopen.
We are all undesirables
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:11:47 #192
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_71388872
Diverse malen. Wijd er nog wel over uit, later, dus dit is eigenlijk een tvp.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:14:32 #193
258028 3nhsCnds
zeg maar erwin :)
pi_71388961
Mwah, is wel eens voorgekomen... ben een paar keer direct de winkel uitgestuurd (soms zelfs met politie erbij)...
If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:16:34 #194
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71389033
Das mooi inderdaad, als je ziet dat ze geirriteerd zijn gewoon zo groot mogelijk betalen

En dan als ze vraagt of je het kleiner hebt nee zeggen terwjil ze stiekem wat briefjes van 10 en 20 ziet zitten .

Maarja ik kom nooit buiten dus eigenlijk post ik dit alleen om stoer te doen tegenover jullie.

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:46:01 #195
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71390092
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef Marseille het volgende:

[..]

Wij zijn heel goed opgevoed.
Daar verschillen de meningen over.
quote:
Wij laten geen honden op straat schijten,
Ik ook niet.
quote:
wij lopen niet met schoenen door huis,
Ik ook niet. Kampers ook niet trouwens.
quote:
wij sturen onze ouders niet naar een bejaardenhuis als ze oud zijn
Zie dat probleem niet?
quote:
en we verlaten de toilet niet zonder handen te wassen..
Ai. Ik ook niet.
quote:
kunnen de meeste nederlanders nog wat van leren
Ik ben Nederlander.
quote:
En ja, heb ook geleerd om voor me zelf op te komen
Ik ook, dus ik had een gummiknuppel in je nek gelegd.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:58:03 #196
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_71390505
stennis nee, sarcasme is leuker

Jullie pretenderen toch dat elke kassabon klopt?
klantenserviceschaap kan niet om borden ("Wij garanderen u een correcte kassabon.") heen
kun jij mij dan uitleggen waarom dit de derde keer is in twee weken dat een aanbieding voor de gewone prijs op de bon staat?
Geld terug

Faalhazen bij de Plus....
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_71390791
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja en wat staat daar?

Beetje onvolwassen om het als een wedstrijdje te zien en je tong uit te steken, maar ja
Ik bied mijn excuses aan als het posten van een smiley die zijn tong uit steekt u in enige mate tegen de buste stuyt. Verder zou ik graag vermelden dat ik enkel observeer dat beide theorieën, over het ontstaan van het gebruik om het irriteren van mensen "Trolling" te noemen, even bruikbaar of wel goed zijn. Ook begrijp ik niet hoe u uit het, vast stellen van het voorgaande, opmaakt dat ik tracht een wedstrijd te ontluisteren tussen u en ik.

Hoef je ook verder geen psycho smileys achter je posts te gaan posten....met je mooie groene naam.....
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:25:36 #198
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71391430
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Gast ik hoop dat je een grap maakt anders maak je het volgende wel heel erg waar :

Ps2K
FOK!kleuter Extraordinaire

En dan mag je je usericon in je keel steken.
Over die mountainbike heeft'ie eigenlijk wel gelijk
En over die printer eigenlijk ook, vind het al te debiel voor woorden dat er vaak niet eens een aansluitkabel bijzit
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:34:47 #199
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71391714
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Het zal niet altijd wat oplossen nee, maar het lucht wel op.

Ik heb ook wel eens boze klanten / collega's aan de lijn, en ik kan daar niet goed mee omgaan. Vooral als het een hogere in rang is (bv iemand van het Raad van Bestuur) die per se iets wil wat volgens de officiele procedure niet mag. Moeilijk.

Ben zelf absoluut niet geschikt voor de klantenservice of een callcenter.
Is helemaal niet moeilijk.
Procedures tellen voor iedereen, ook voor mensen van het RvB.
Tenzij het aantoonbare bloedspoed is, dan overleg ik wel even met m'n directe meerdere (teamleider) of er iets te ritselen valt zodat ik er later niet op aangesproken word.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:51:12 #200
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71402425
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:34 schreef Keltie het volgende:
Is helemaal niet moeilijk.
Procedures tellen voor iedereen, ook voor mensen van het RvB.
Tenzij het aantoonbare bloedspoed is, dan overleg ik wel even met m'n directe meerdere (teamleider) of er iets te ritselen valt zodat ik er later niet op aangesproken word.
Ja. Maar 't gebeurt natuurlijk altijd 's avonds na half zes, net op het punt dat je zelf zo'n beetje aan het afsluiten bent. Bijna iedereen is al weg, en mn teamleider zn telefoon komt uit op de voicemail. En de dreigingen van hoge pief op boze toon 'ik stel JOU verantwoordelijk als dit of dat niet wordt verwerkt vannacht' zijn erg onprettig.

Argumenten als 'dat mag ik echt niet zomaar doen, daar moet afdeling die-en-dat eerst toestemming voor geven' die door hoge pief gepareerd worden met 'daar heb IK niks mee te maken, ik zeg je dat je dat moet doen, en anders zijn de gevolgen voor jou....' tsja dan klap ik op slot.

Maar goed dat is geen stennis in een winkel. Toen er eens slechts 3 kassa's open waren met minstens 8 klanten per kassa in de rij, heb ik er wel eens uitgeflapt 'Jemig, wat druk hierzo, EXTRA KASSA!' Toen ging na 30 seconden een kassa extra open. Maar kan kan ook toeval wezen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')