Niet waar jong je zou gewoon met eenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik had echt de hele toko afgebrand als ze mij zoiets flikten.
Daar gaat z'n stoere imago.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet waar jong je zou gewoon met eenhoofd weglopen en snel op fok een topic openen !
zelfde verhaalquote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef beelz het volgende:
Ik trap overal stennis. Het is mijn trademark eigenlijk.
Nee, ik hoorde laatst van me collage dat die vent gewoon een enorme eikel is die altijd zo doet..quote:Op zondag 26 juli 2009 15:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dude, what the fuckDie vent was waarschijnlijk een ontsnapte TBS'er ofzo. Die weddenschap had je wel moeten doen. Je was nota bene in de super de Boer, enorm overpricede supermarkt
JA alleen heb je op een nieuw product altijd recht op garantie de eerste 2 jaar. Of je nu iets bijkoopt of niet. Dus als het na 3 maanden stuk is? dan heb je altijd recht op garantiequote:
Zo, jullie zijn flink.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:08 schreef Marseille het volgende:
M'n broertje had wat gekocht bij de H&M maar een domme koe bij de kassa had zijn kleding niet goed afgescand, eindstand ging het alarm dus af toen hij naar buiten ging. Wij natuurlijk zwaar voor lul, moesten wachten op beveiliging bla bla, we hebben die kassière toen flink uitgescholden
Over mensen die achterlijk behandeld worden en daar iets over zeggen. Bij jou is er een foutje gemaakt en je reageert als een idioot. Samen met je broertje.quote:
Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar als je blank en blond bent (en niet allochtoon zoals mn broertje en ik) kun je hier niet echt over mee pratenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over mensen die achterlijk behandeld worden en daar iets over zeggen. Bij jou is er een foutje gemaakt en je reageert als een idioot. Samen met je broertje.
hahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar als je blank en blond bent (en niet allochtoon zoals mn broertje en ik) kun je hier niet echt over mee praten
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar als je blank en blond bent (en niet allochtoon zoals mn broertje en ik) kun je hier niet echt over mee praten
ben je echt zo naief dat je denkt dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet als het alarm afgaat bij een winkel en de bewaking komt op je af?quote:
Dat zijn ze niet, het gebeurt idd. Maar neemt niet weg, dat jullie je alsnog dom hebben gedragen, omdat er een "klein foutje" is gemaakt, van hun kant uit. Hadden jullie normaal gereageerd dan was er niks aan de hand geweest.. Maar door bepaald gedrag te vertonen, krijg je hetzelfde terug.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef Marseille het volgende:
[..]
ben je echt zo naief dat je denkt dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet als het alarm afgaat bij een winkel en de bewaking komt op je af?
Dat is niet relevant. Wat kan jou het nou schelen wat mensen die je nooit ontmoet hebt over je denken. Als je blijft staan wachten op de bewaking als het alarm afgaat dat zegt dat toch genoeg? Als er dan nog mensen zijn die zo oppervlakkig zijn dat ze denken dat je een dief bent laat ze dan lekker doodvallen. Daar hoef je niet de kassière nog even voor uit te schelden.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef Marseille het volgende:
[..]
ben je echt zo naief dat je denkt dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet als het alarm afgaat bij een winkel en de bewaking komt op je af?
Typisch weer hoor, allochtonen die meteen gaan schreeuwen en krijsen om niks.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:
[..]
Hou toch je mond. Zo'n fout kan gemaakt worden, en om dan nog met je grote smoel op haar gaan staan kankeren getuigt niet van een leuk karakter. Het ligt niet aan je kleurtje, het ligt aan het feit dat je mislukt bent als persoon, iig op het gebied van normaal gedrag.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:
[..]
Heel verstandig om achterlangs te gaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:41 schreef Hukkie het volgende:
Had een mp3 speler van Creative gekocht bij Dixons, het ding ging na een paar maanden kapot dus ik ging terug om hem om te ruilen. Dat bleek niet te kunnen omdat ze geen omruilcontract (ofzoiets) met Creative hadden, dus dat ding moest opgestuurd worden. Daarna 1 maand gewacht, paar keer langs geweest, twee maanden gewacht en nog steeds niets bekend. Ondertussen had ik zelf al email communicatie met Creative gehad en die vonden het ook maar een vreemd verhaal van de Dixons, ze vroegen om welk filiaal het ging.
Prompt kreeg ik twee dagen later een telefoontje dat ik een andere mp3 speler kon komen uitzoeken, omdat het om een fabrieksfout ging.
Sindsdien kom ik daar alleen nog maar voor kleine dingetjes, no way dat ik daar ooit nog iets waar een garantie op zit ga kopen.
Jullie hebben wel geluk gehad (de boosheid heeft gewerkt), want over het algemeen kun je software niet zomaar retourneren bij verkeerde systeemeisen. Kan me voorstellen dat het wel een teleurstelling voor je was dat het niet werkte.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:08 schreef Nero22 het volgende:
Nou ja, ik niet, maar mijn pa wel.
Ik heb geen idee hoe oud ik was, maar het zal een jaar of 8 geweest zijn. Ik als slimme spaarder had op een gegeven moment wel ƒ100 bij elkaar gespaard. (Dat vind ik zelf nogal veel geld als klein kind zijnde.) Afijn, ik ga dus naar de boekenzaak om het Lego-computerspel te kopen.Bla bla, alles goed verlopen: tof spel in huis gehaald. Althans, dat dacht ik...
Papa gaat proberen het spel te installeren, lukt het niet!Nou, dat vond ik dus niet zo leuk, want ik had al de hele gebruikershandleiding doorgelezen! Papa had het ook al geprobeerd bij een collega en daar deed hij het wel! Hoe kan dat nou? (Nu weet ik dat het iets met systeemeisen is...
)
Papa en ik dus de volgende dag, 2 a 3 dagen na aankoop dus, terug naar de winkel om dat spel te ruilen. En wat hoor ik daar tot mijn verbazing?! Ze willen hem niet terugnemen?! Maar ik wil mijn centjes terug!![]()
Papa boos geworden op die oude trut en ik kreeg toch mooi mijn ƒ100 terug.![]()
Langte post op Fok! van mij tot nu toe. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Was dat dat lego adventure island, geen idee hoe ik dat nog herinner maar ik heb hard gewerkt toen voor dat spelletje. En dan rondskaten met je legopoppetje, beetje THPS maar dan voor THPS bestond.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:08 schreef Nero22 het volgende:
Nou ja, ik niet, maar mijn pa wel.
Ik heb geen idee hoe oud ik was, maar het zal een jaar of 8 geweest zijn. Ik als slimme spaarder had op een gegeven moment wel ƒ100 bij elkaar gespaard. (Dat vind ik zelf nogal veel geld als klein kind zijnde.) Afijn, ik ga dus naar de boekenzaak om het Lego-computerspel te kopen.Bla bla, alles goed verlopen: tof spel in huis gehaald. Althans, dat dacht ik...
Papa gaat proberen het spel te installeren, lukt het niet!Nou, dat vond ik dus niet zo leuk, want ik had al de hele gebruikershandleiding doorgelezen! Papa had het ook al geprobeerd bij een collega en daar deed hij het wel! Hoe kan dat nou? (Nu weet ik dat het iets met systeemeisen is...
)
Papa en ik dus de volgende dag, 2 a 3 dagen na aankoop dus, terug naar de winkel om dat spel te ruilen. En wat hoor ik daar tot mijn verbazing?! Ze willen hem niet terugnemen?! Maar ik wil mijn centjes terug!![]()
Papa boos geworden op die oude trut en ik kreeg toch mooi mijn ƒ100 terug.![]()
Langte post op Fok! van mij tot nu toe. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |