HEt is heel duidelijk. Ik heb een nieuwsserver. KPN ik moet een nzb die er minder dan 20 dagen op staat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef mstx het volgende:
Ik snap er geen zak van.
Wil je nou een site waar je NZB's kunt downloaden of een gratis nieuwsserver waar je mee wilt verbinden?![]()
En waarom wil je perse lage retentie (ik kan daar geen enkel voordeel voor bedenken)?
http://www.binsearch.net/quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:36 schreef klaasdj het volgende:
[..]
HEt is heel duidelijk. Ik heb een nieuwsserver. KPN ik moet een nzb die er minder dan 20 dagen op staat.
JA maar dan krijg je 98% bagger. Dat is een beetje mijn punt. BTW bij NZB kan je het age of post noemen, zoals binsearch doet, maar ook retentie. Dat was denk ik het communicatieprobleemje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:37 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.binsearch.net/
Maximum age of post: 3 weeks
het zou aardig zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef Meddo het volgende:
Wat wil je hebben, dan kunnen we helpen zoeken.
Supersearch ftw!!!
maakt mij dus g1 zak uit, als het maar actievol en bekijkenswaardig is, en ik moet het kunnen downloaden.quote:Ik wil dus bijvoorbeeld kunnen kiezen: succesvolste films 2008. oid. dat ik niet als ik film ga zoeken in de periode 1960-2009 ga zoeken. waarvan 40% bagger 30% nog meer bagger, en 28% films die ik niet wil kijken.
IK lagg me dood om mijn onkunde. Heb ook sinds de driede in de havo geen boek over welke oorlog dan ook open gedaan. EPIC FAIL van mij..quote:
ben blij dat jij het vraagtquote:
Zo te zien heb je sinds je derde überhaupt geen boek meer open gedaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:48 schreef klaasdj het volgende:
[..]
IK lagg me dood om mijn onkunde. Heb ook sinds de driede in de havo geen boek over welke oorlog dan ook open gedaan. EPIC FAIL van mij..
makkelijk gezegd natuurlijk, maar erg flauw. ooit van dyslexie gehoord? maar zo werkt het, op internet heb(ben) ze/je een grote bek. maar het/je zijn/bent overhetalgemeen/waarschijnlijk (een) lelijke puisten nerd(s). mij doe je geen pijn hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:34 schreef Riparius het volgende:
[..]
Zo te zien heb je sinds je derde überhaupt geen boek meer open gedaan.
Zo lang?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:17 schreef arucard het volgende:
Eweka verlengen duurt bij mij een half uurtje
Dyslexie heeft niets met beroerd schrijven te maken, alleen met lezen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef klaasdj het volgende:
[..]
makkelijk gezegd natuurlijk, maar erg flauw. ooit van dyslexie gehoord? maar zo werkt het, op internet heb(ben) ze/je een grote bek. maar het/je zijn/bent overhetalgemeen/waarschijnlijk (een) lelijke puisten nerd(s). mij doe je geen pijn hoor.
Wrong, beide heeft invloed op elkaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:29 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dyslexie heeft niets met beroerd schrijven te maken, alleen met lezen.
Idd...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:10 schreef MailGozer het volgende:
[..]
Wrong, beide heeft invloed op elkaar.
Nee pensioenadviseur.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:36 schreef Innisdemon het volgende:
Dus feitelijk ben je gewoon lui
OT: nzbindex.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |