quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:40 schreef macondo het volgende:
Vaak ook in combinatie met bril, want de contactlenzen indoen is zo veel moeite...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:24 schreef Repeat het volgende:
Waarschijnlijk nog erger dan een kind dat HBO doet hebben... Stel je voor dat zoiets gebeurt, je hebt het gewoon niet in de hand, de enige oplossing is een gooische hockeyslet trouwen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die vrouwen die op hun 38ste een kort pittig kapsel hebben zijn al helemaal klaar, ze hebben geen uitdagingen meer in het leven, hebben een vent en 4 kinderen (max, desiree, etc) en een tatoeage van een chinees karakter waarvan ze de betekenis niet weten. Daarnaast deinen ze aan alle kanten uit.
Dat dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die vrouwen die op hun 38ste een kort pittig kapsel hebben zijn al helemaal klaar, ze hebben geen uitdagingen meer in het leven, hebben een vent en 4 kinderen (max, desiree, etc) en een tatoeage van een chinees karakter waarvan ze de betekenis niet weten. Daarnaast deinen ze aan alle kanten uit.
Mijn ogen!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
oh wat ben ik trots met mijn nieuwe coupe!
[ afbeelding ]
sommigen worden zo geboren:
[ afbeelding ]
Die is toch echt 100x mooier met lang haar hoor...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:28 schreef Gwywen het volgende:
En Audrey Tautou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:32 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Die is toch echt 100x mooier met lang haar hoor...
Ik heb ook lang haarquote:
Allebei potten. En dat kind zal ernstig getraumatiseerd opgroeien en daardoor waarschijnlijk nooit in staat zijn een relatie aan te gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
oh wat ben ik trots met mijn nieuwe coupe!
[ afbeelding ]
sommigen worden zo geboren:
[ afbeelding ]
Ja, ik kan hier toch moeilijk foto's van m'n collega's gaan neerzetten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:33 schreef Synthesist het volgende:
die vrouwtjes zijn ook wel de grootste luciferhoutjes die je kon vinden
Boeiend! Niet iedereen is hetzelfde en even ijdel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, ik kan hier toch moeilijk foto's van m'n collega's gaan neerzetten.![]()
Maar goed, ik snap heel goed wat TO bedoelde hoor. Ik ken zat van dat soort vrouwen; iets te dik, kort haar, driekwart broek en laarzen met platte hak, pittig kort kapsel in roodtint... Ten eerste vraag ik me werkelijk af wat die meiden denken als ze in de spiegel kijken. Denken ze dan echt: ik heb er nog nooit zo goed uitgezien als nu?
Of denken ze niet meer in termen van uiterlijk en alleen maar in termen van comfort?
Nou, gewoon, "lekker gek doen met de meiden". Te hard lachen. Giechelen. Te veel drinken. Op stap naar een feestcafé waar ze van die lekkere gekke en foute muziek draaien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:59 schreef Lienekien het volgende:
Wat versta jij dan onder dat hele foute 'lekker gek'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
Nee zeg, ze lijken wel gelukkig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, gewoon, "lekker gek doen met de meiden". Te hard lachen. Giechelen. Te veel drinken. Op stap naar een feestcafé waar ze van die lekkere gekke en foute muziek draaien.
Dat werk zeg maar.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:25 schreef PatatFriet het volgende:
Lekker naar het concert van de ToppersJij snapt het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee zeg, ze lijken wel gelukkig.![]()
Erg man!
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee zeg, ze lijken wel gelukkig.![]()
Erg man!
Nee, jij snapt kennelijk niet dat er ook mensen zijn die een andere smaak hebben. Misschien zelfs een smaak waar jij van gruwelt.quote:
Och vrouwen van 50+ met lang haar zijn nog evengoed vrouwelijker en charmanter dan hun kortgeknipte generatiegenotes.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben het eens met de stelling dat er geen redden meer aan is als een vrouw zich een 'pittig' (dat woord alleen al!) kapsel laat aanmeten. Maar niet alle kort valt onder die noemer. Vrouwen boven de vijftig hebben inderdaad minder mooi haar dan twintigers/dertigers en dan is het een goed idee om het niet meer heel lang te dragen. Een bobkapsel tot aan de schouders, of net onder de oren, kan dan ook mooi staan. Of in laagjes geknipt met wel langere stukken erbij.
Dus hoe kun je als man dat innerlijke rottingsproces voorkomen? Want voorkomen is natuurlijk beter dan een pittig kort kapsel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:05 schreef PatatFriet het volgende:
Het laten aanmeten van een vlot kapsel (buitenkant) verraadt een innerlijk rottingsproces.
Verbied je vrouw Oprah te kijken en vrouwenbladen te lezenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus hoe kun je als man dat innerlijke rottingsproces voorkomen?
Oprah is juist heel erg van look your best en zo!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:12 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Verbied je vrouw Oprah te kijken en vrouwenbladen te lezen
Look your best met vlot kapsel, mijn anusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oprah is juist heel erg van look your best en zo!
Echt niet! Je moet vaker kijken, ik merk het al weer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:15 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Look your best met vlot kapsel, mijn anus
Linkquote:hoi,,
wat erg voor je jaqueline,
het komt wel weer goed hoor.
je haar groeit wel aan..
en, beter verf je het weer bruin... blond staat je niet.. en doe het anders bruin met donkerblonde plukken,, dat zou al een hele verbetering zijn =)
mvg,
bianca.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef PatatFriet het volgende:
Whehe, google image search ik ff op Yes haarlijn, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Het haar van Jacqueline heeft een parelmoerblonde kleur gekregen. Hiervoor moest het haar wel eerst geblondeerd worden. Voor de nieuwe look is handig gebruik gemaakt van de vele kruinen. Voor de rommelige look wordt het haar omhoog en naar voor gebracht met een stylingproduct. Voor de nette look breng je wat wax aan en werk je met je vingers het haar naar voren.
Reactie:
[..]
Link
Jij bent een man, dat telt niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:04 schreef solaire het volgende:
Kunnen we geen petitie tegen de Yes beginnen, die Milou is toch best lekker en die weten ze op die linker foto toch redelijk te verneuken, om van die spongebob eronder nog maar te zwijgen.
Ik heb me trouwens vanochtend ook een pittig kapsel laten aanmeten, ik vond het wel tijd worden dat ik wist of zoiets ook je innerlijke welzijn veranderd.
Je moet je vrouw naar de kapper sturen, en dan kijken of de relatie nog stand houdt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:15 schreef solaire het volgende:
[..]
Ja ik kan me toch moeilijk laten ombouwen
zo toegewijd zou ik nou ook weer niet zijn, ik heb geen vrouw, en ik ben nog nooit met een meid uitgegaan met haar korter als haar schouder, en de eerstvolgende gaat geen uitzondering op die regel worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet je vrouw naar de kapper sturen, en dan kijken of de relatie nog stand houdt.
Tja, dan schieten we nog niks op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:26 schreef solaire het volgende:
[..]
zo toegewijd zou ik nou ook weer niet zijn, ik heb geen vrouw, en ik ben nog nooit met een meid uitgegaan met haar korter als haar schouder, en de eerstvolgende gaat geen uitzondering op die regel worden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |