het is te merken dat je in de pms periode zitquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:10 schreef petitlapin2 het volgende:
wat een bullshit-topic zeg.
ik had al kort haar toen ik mijn man leerde kennen, en na twee kinderen heb ik nog steeds kort haar. Wel blond, en niet dat blijkbaar verschrikkelijke rood.
Ik had het idiote idee om mijn haar een keer laten groeien en mijn man vond het maar niets, hij vond me er ouder mee lijken. En mijn baas kwam me toen op een mooie dag persoonlijk tijdens de middag zeggen dat hij me toch echt wel mooier vond met korter haar.
Die kerel had in al die jaren nauwelijks iets tegen me gezegd, en dat kwam hij me dan zeggen. My mind was quickly made up en de schaar ging er direct weer in.
Misschien ooit aan gedacht dat sommige vrouwen kort haar oprecht mooier vinden en het niet altijd doen uit gemak ? Ik vind lang haar ouderwets en onverzorgd... en vanaf een bepaalde leeftijd is lang haar voor een vrouw echt not done. Zo van die lange grijzende haren waar geen volume en veerkracht meer in zit, jakkes.
OMGquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is te merken dat je in de pms periode zit
Hallo dat is geen kat das een rollade. icm met Tank dacht ik das een kerel kijk ik niet eens naar het poppetjequote:Op woensdag 29 juli 2009 19:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Bij iemand met katjes in haar fobo ga ik niet uit van een brede gast
ik nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:56 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Maar ook met kort haar kun je sex appeal hebben. Ik kijk ook veel eerder naar knappe meisjes met kort haar dan naar knappe meisjes met lang haar.
![]()
Ja dat had ik bij jou wel door.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Zoals de meeste mannen. Maar ik ben geen man.
rechts is best wel een knappe jongen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:47 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Je bent een verknipte homo als je rechts mooier vindt.
Scherpquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rechts is best wel een knappe jongen.
OMG, waarom denkt menigeen dat lang haar na je 50e niet meer kan of een not done is? Iets wat ik wel vaker teruglees hier (of in andere bewoordingen)quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb zelf nog lang haar, zal het voorlopig houden, maar op m'n 50ste zal het echt niet meer zo charmant uitzien.
Maar ze draagt het toch hopelijk niet als het gros van de twintigjarigen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:46 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
OMG, waarom denkt menigeen dat lang haar na je 50e niet meer kan of een not done is? Iets wat ik wel vaker teruglees hier (of in andere bewoordingen)![]()
Mijn moeders is net 50 en heeft nog mooi verzorgt haar tot over de schouders. Blond ja![]()
Neehoor, hoe is dat volgens jou?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ze draagt het toch hopelijk niet als het gros van de twintigjarigen?
Ja, dat laatste.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Neehoor, keurige modern geklede zakenvrouw
Trouwens weer een vooroordeel: vrouwen van 50+ met langer haar; schijnbaar altijd als ' twintigjarigen' gekleed? Get real![]()
Of bedoel je dat ze haar haar draagt als een twintigjarige![]()
Ze heeft van nature een mooie krul erin, staat erg 'speels' en vlot en kan prima bij haar leeftijd vind ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat laatste.
Lang haar bij vrouwen 40+, 50+ etc. kan best, maar niet te jeugdig. Mutton dressed as lamb, jeweets.
ja en een paar laarzen en een pony zekerquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:17 schreef Countess het volgende:
Wat te denken van een sexy bodywarmer of windjack bij het korte kapsel?
ik ben een advocate mét ambitie en heb al sinds mijn 18de kort haarquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef tjoptjop het volgende:
Je kunt al een redelijke voorselectie maken aan de hand van carriereambitie. Als ze WO heeft gedaan en voor de big bucks in de zakenwereld gaat zit je goed, die vrouwen knippen nooit hun haar af. Zelfde geldt eigenlijk wel voor iedere vrouw die ambitie heeft.
Zodra de vrouw al vroeg kinderen wilt -> dan ben je de lul
Zodra de vrouw een simpel kutbaantje heeft -> ben je de lul
Ik moet maar eens een advocate ofzo gaan daten
Of een afritsbroek met bergschoenenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:17 schreef Countess het volgende:
Wat te denken van een sexy bodywarmer of windjack bij het korte kapsel?
Ik denk zeker dat de kans groter is, dat jij er geen nuance in kan zien is jouw probleem.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus alle advocates, hoogopgeleide en ambiteuze vrouwen hebben lang haar? Sure.
ok, dan toch maar een trader,quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben een advocate mét ambitie en heb al sinds mijn 18de kort haar
Vrouwen die écht iets willen bereiken in hun leven hebben lang haarquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus alle advocates, hoogopgeleide en ambiteuze vrouwen hebben lang haar? Sure.
Wil jij mij iets leren over nuanceren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat de kans groter is, dat jij er geen nuance in kan zien is jouw probleem.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef tjoptjop het volgende:
Je kunt al een redelijke voorselectie maken aan de hand van carriereambitie. Als ze WO heeft gedaan en voor de big bucks in de zakenwereld gaat zit je goed, die vrouwen knippen nooit hun haar af. Zelfde geldt eigenlijk wel voor iedere vrouw die ambitie heeft.
Zodra de vrouw al vroeg kinderen wilt -> dan ben je de lul
Zodra de vrouw een simpel kutbaantje heeft -> ben je de lul
Ik moet maar eens een advocate ofzo gaan daten
Hoe je je haar draagt zegt weinig over wat je wel en niet bereikt in je leven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Vrouwen die écht iets willen bereiken in hun leven hebben lang haar
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wil jij mij iets leren over nuanceren?
Lees je eigen post nog eens goed door. Kijken wie hier nu nuanceert en wie niet.![]()
[..]
Ja ik wilde het uitleggen, maar kwam al snel weer terug op aarde. Vrouwen en logica is nooit een goede combi geweestquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, je hebt je post verandert. Dus je zag al in dat het onzin was.
QFT!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:29 schreef solaire het volgende:
het is voor de vrouwen in dit forum blijkbaar toch moeilijk te bevatten dat je mooie blonde lokken inruilen voor een pittig kapsel voor een man dezelfde horror is als dat je met een meid van pakweg 58 kilo gaat die een jaar later een stevige 80 kilo weegt.
Dan is het de tijd om het oude model in te ruilen voor een nieuwequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:30 schreef La_Tramposa het volgende:
maar het is voor de mannen moeilijk te beseffen dat vanaf een bepaalde leeftijd de mooie blonde lokken niet zo mooi meer blijven :p
Veel erger...die kilos komen er niet in een half uur aan, dus daar kun je als man nog remmende werking op uit oefenen. Of op tijd wegrennen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:29 schreef solaire het volgende:
het is voor de vrouwen in dit forum blijkbaar toch moeilijk te bevatten dat je mooie blonde lokken inruilen voor een pittig kapsel voor een man dezelfde horror is als dat je met een meid van pakweg 58 kilo gaat die een jaar later een stevige 80 kilo weegt.
Mannen met lang haarquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:07 schreef Cat_Tank het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat wanneer mijn vriend zijn haar lang zou laten groeien ik dat ook flink minder zou vinden. Ik vind mannen met kort haar vaak knapper dan wanneer ze nog lang haar hadden.
Zoquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:40 schreef macondo het volgende:
Vaak ook in combinatie met bril, want de contactlenzen indoen is zo veel moeite...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:24 schreef Repeat het volgende:
Waarschijnlijk nog erger dan een kind dat HBO doet hebben... Stel je voor dat zoiets gebeurt, je hebt het gewoon niet in de hand, de enige oplossing is een gooische hockeyslet trouwen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die vrouwen die op hun 38ste een kort pittig kapsel hebben zijn al helemaal klaar, ze hebben geen uitdagingen meer in het leven, hebben een vent en 4 kinderen (max, desiree, etc) en een tatoeage van een chinees karakter waarvan ze de betekenis niet weten. Daarnaast deinen ze aan alle kanten uit.
Dat dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die vrouwen die op hun 38ste een kort pittig kapsel hebben zijn al helemaal klaar, ze hebben geen uitdagingen meer in het leven, hebben een vent en 4 kinderen (max, desiree, etc) en een tatoeage van een chinees karakter waarvan ze de betekenis niet weten. Daarnaast deinen ze aan alle kanten uit.
Mijn ogen!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
oh wat ben ik trots met mijn nieuwe coupe!
[ afbeelding ]
sommigen worden zo geboren:
[ afbeelding ]
Die is toch echt 100x mooier met lang haar hoor...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:28 schreef Gwywen het volgende:
En Audrey Tautou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:32 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Die is toch echt 100x mooier met lang haar hoor...
Ik heb ook lang haarquote:
Allebei potten. En dat kind zal ernstig getraumatiseerd opgroeien en daardoor waarschijnlijk nooit in staat zijn een relatie aan te gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
oh wat ben ik trots met mijn nieuwe coupe!
[ afbeelding ]
sommigen worden zo geboren:
[ afbeelding ]
Ja, ik kan hier toch moeilijk foto's van m'n collega's gaan neerzetten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:33 schreef Synthesist het volgende:
die vrouwtjes zijn ook wel de grootste luciferhoutjes die je kon vinden
Boeiend! Niet iedereen is hetzelfde en even ijdel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, ik kan hier toch moeilijk foto's van m'n collega's gaan neerzetten.![]()
Maar goed, ik snap heel goed wat TO bedoelde hoor. Ik ken zat van dat soort vrouwen; iets te dik, kort haar, driekwart broek en laarzen met platte hak, pittig kort kapsel in roodtint... Ten eerste vraag ik me werkelijk af wat die meiden denken als ze in de spiegel kijken. Denken ze dan echt: ik heb er nog nooit zo goed uitgezien als nu?
Of denken ze niet meer in termen van uiterlijk en alleen maar in termen van comfort?
Nou, gewoon, "lekker gek doen met de meiden". Te hard lachen. Giechelen. Te veel drinken. Op stap naar een feestcafé waar ze van die lekkere gekke en foute muziek draaien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:59 schreef Lienekien het volgende:
Wat versta jij dan onder dat hele foute 'lekker gek'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
Nee zeg, ze lijken wel gelukkig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, gewoon, "lekker gek doen met de meiden". Te hard lachen. Giechelen. Te veel drinken. Op stap naar een feestcafé waar ze van die lekkere gekke en foute muziek draaien.
Dat werk zeg maar.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:25 schreef PatatFriet het volgende:
Lekker naar het concert van de ToppersJij snapt het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee zeg, ze lijken wel gelukkig.![]()
Erg man!
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee zeg, ze lijken wel gelukkig.![]()
Erg man!
Nee, jij snapt kennelijk niet dat er ook mensen zijn die een andere smaak hebben. Misschien zelfs een smaak waar jij van gruwelt.quote:
Och vrouwen van 50+ met lang haar zijn nog evengoed vrouwelijker en charmanter dan hun kortgeknipte generatiegenotes.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben het eens met de stelling dat er geen redden meer aan is als een vrouw zich een 'pittig' (dat woord alleen al!) kapsel laat aanmeten. Maar niet alle kort valt onder die noemer. Vrouwen boven de vijftig hebben inderdaad minder mooi haar dan twintigers/dertigers en dan is het een goed idee om het niet meer heel lang te dragen. Een bobkapsel tot aan de schouders, of net onder de oren, kan dan ook mooi staan. Of in laagjes geknipt met wel langere stukken erbij.
Dus hoe kun je als man dat innerlijke rottingsproces voorkomen? Want voorkomen is natuurlijk beter dan een pittig kort kapsel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:05 schreef PatatFriet het volgende:
Het laten aanmeten van een vlot kapsel (buitenkant) verraadt een innerlijk rottingsproces.
Verbied je vrouw Oprah te kijken en vrouwenbladen te lezenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus hoe kun je als man dat innerlijke rottingsproces voorkomen?
Oprah is juist heel erg van look your best en zo!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:12 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Verbied je vrouw Oprah te kijken en vrouwenbladen te lezen
Look your best met vlot kapsel, mijn anusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oprah is juist heel erg van look your best en zo!
Echt niet! Je moet vaker kijken, ik merk het al weer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:15 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Look your best met vlot kapsel, mijn anus
Linkquote:hoi,,
wat erg voor je jaqueline,
het komt wel weer goed hoor.
je haar groeit wel aan..
en, beter verf je het weer bruin... blond staat je niet.. en doe het anders bruin met donkerblonde plukken,, dat zou al een hele verbetering zijn =)
mvg,
bianca.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef PatatFriet het volgende:
Whehe, google image search ik ff op Yes haarlijn, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Het haar van Jacqueline heeft een parelmoerblonde kleur gekregen. Hiervoor moest het haar wel eerst geblondeerd worden. Voor de nieuwe look is handig gebruik gemaakt van de vele kruinen. Voor de rommelige look wordt het haar omhoog en naar voor gebracht met een stylingproduct. Voor de nette look breng je wat wax aan en werk je met je vingers het haar naar voren.
Reactie:
[..]
Link
Jij bent een man, dat telt niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:04 schreef solaire het volgende:
Kunnen we geen petitie tegen de Yes beginnen, die Milou is toch best lekker en die weten ze op die linker foto toch redelijk te verneuken, om van die spongebob eronder nog maar te zwijgen.
Ik heb me trouwens vanochtend ook een pittig kapsel laten aanmeten, ik vond het wel tijd worden dat ik wist of zoiets ook je innerlijke welzijn veranderd.
Je moet je vrouw naar de kapper sturen, en dan kijken of de relatie nog stand houdt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:15 schreef solaire het volgende:
[..]
Ja ik kan me toch moeilijk laten ombouwen
zo toegewijd zou ik nou ook weer niet zijn, ik heb geen vrouw, en ik ben nog nooit met een meid uitgegaan met haar korter als haar schouder, en de eerstvolgende gaat geen uitzondering op die regel worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet je vrouw naar de kapper sturen, en dan kijken of de relatie nog stand houdt.
Tja, dan schieten we nog niks op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:26 schreef solaire het volgende:
[..]
zo toegewijd zou ik nou ook weer niet zijn, ik heb geen vrouw, en ik ben nog nooit met een meid uitgegaan met haar korter als haar schouder, en de eerstvolgende gaat geen uitzondering op die regel worden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |