quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:40 schreef macondo het volgende:
Vaak ook in combinatie met bril, want de contactlenzen indoen is zo veel moeite...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:24 schreef Repeat het volgende:
Waarschijnlijk nog erger dan een kind dat HBO doet hebben... Stel je voor dat zoiets gebeurt, je hebt het gewoon niet in de hand, de enige oplossing is een gooische hockeyslet trouwen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die vrouwen die op hun 38ste een kort pittig kapsel hebben zijn al helemaal klaar, ze hebben geen uitdagingen meer in het leven, hebben een vent en 4 kinderen (max, desiree, etc) en een tatoeage van een chinees karakter waarvan ze de betekenis niet weten. Daarnaast deinen ze aan alle kanten uit.
Dat dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die vrouwen die op hun 38ste een kort pittig kapsel hebben zijn al helemaal klaar, ze hebben geen uitdagingen meer in het leven, hebben een vent en 4 kinderen (max, desiree, etc) en een tatoeage van een chinees karakter waarvan ze de betekenis niet weten. Daarnaast deinen ze aan alle kanten uit.
Mijn ogen!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
oh wat ben ik trots met mijn nieuwe coupe!
[ afbeelding ]
sommigen worden zo geboren:
[ afbeelding ]
Die is toch echt 100x mooier met lang haar hoor...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:28 schreef Gwywen het volgende:
En Audrey Tautou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:32 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Die is toch echt 100x mooier met lang haar hoor...
Ik heb ook lang haarquote:
Allebei potten. En dat kind zal ernstig getraumatiseerd opgroeien en daardoor waarschijnlijk nooit in staat zijn een relatie aan te gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
oh wat ben ik trots met mijn nieuwe coupe!
[ afbeelding ]
sommigen worden zo geboren:
[ afbeelding ]
Ja, ik kan hier toch moeilijk foto's van m'n collega's gaan neerzetten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:33 schreef Synthesist het volgende:
die vrouwtjes zijn ook wel de grootste luciferhoutjes die je kon vinden
Boeiend! Niet iedereen is hetzelfde en even ijdel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, ik kan hier toch moeilijk foto's van m'n collega's gaan neerzetten.![]()
Maar goed, ik snap heel goed wat TO bedoelde hoor. Ik ken zat van dat soort vrouwen; iets te dik, kort haar, driekwart broek en laarzen met platte hak, pittig kort kapsel in roodtint... Ten eerste vraag ik me werkelijk af wat die meiden denken als ze in de spiegel kijken. Denken ze dan echt: ik heb er nog nooit zo goed uitgezien als nu?
Of denken ze niet meer in termen van uiterlijk en alleen maar in termen van comfort?
Nou, gewoon, "lekker gek doen met de meiden". Te hard lachen. Giechelen. Te veel drinken. Op stap naar een feestcafé waar ze van die lekkere gekke en foute muziek draaien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:59 schreef Lienekien het volgende:
Wat versta jij dan onder dat hele foute 'lekker gek'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |