Maar waarom zouden neger in het algemeen een beter genetische aanleg hebben voor atletisme? Hoe zou ja dat uitleggen van een evolutie standpunt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:34 schreef Hydrofoob het volgende:
Ja negers zijn atletischer gebouwd. Waarom? milieu en genetische aanleg
Verrek.... al mijn aardrijkskunde lessen..... zo door het rioolquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:42 schreef druppelkut het volgende:
Wist niet dat de Antillen en Suriname in west Afrika lagen.
Weer wat geleerd vandaag!
ze komen daar oorspronkelijk wel vandaan natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:42 schreef druppelkut het volgende:
Je weet wel dat Nederlanders vroeger hun slaven uit West Africa hebben gehaald neem ik aan? En de meeste Antillianen afstemmen van West Afrikaanse volken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:42 schreef druppelkut het volgende:
Schop het dan ook even naar een ander subforum, no way dat dit een R&P topic is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:43 schreef Re het volgende:
topic ging dicht omdat lollige/discriminerende posts zoals hierboven ook... die dan ook weer weggehaald worden en genote...
Nu ik erover nadenk, het zijn inderdaad wel de Surinaamse, Amerikaanse en Antiliaanse mannen. En die stammen wel weer af van West-Afrikanen die geselecteerd als slaaf werden op hun spierkracht en bouw. Evengoed, ik ken ook veel Afrikaanse mannen die goed gebouwd zijn. Voornamelijk Congolezen, wat centraal in Afrika ligt. Dat kan weer aan de omgeving liggen maar de blanke mannen daar zijn echt minder goed gebouwd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je weet wel dat Nederlanders vroeger hun slaven uit West Africa hebben gehaald neem ik aan? En de meeste Antillianen afstemmen van West Afrikaanse volken?
Oh en met deze post wil je aantonen wat het verschil precies is..... helder dank je wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:00 schreef falco18 het volgende:
[..]
Nee,,maar het was een grapje alleen kennen ze er niet tegen,,beetje zielig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |