Maar waarom zouden neger in het algemeen een beter genetische aanleg hebben voor atletisme? Hoe zou ja dat uitleggen van een evolutie standpunt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:34 schreef Hydrofoob het volgende:
Ja negers zijn atletischer gebouwd. Waarom? milieu en genetische aanleg
Verrek.... al mijn aardrijkskunde lessen..... zo door het rioolquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:42 schreef druppelkut het volgende:
Wist niet dat de Antillen en Suriname in west Afrika lagen.
Weer wat geleerd vandaag!
ze komen daar oorspronkelijk wel vandaan natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:42 schreef druppelkut het volgende:
Je weet wel dat Nederlanders vroeger hun slaven uit West Africa hebben gehaald neem ik aan? En de meeste Antillianen afstemmen van West Afrikaanse volken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:42 schreef druppelkut het volgende:
Schop het dan ook even naar een ander subforum, no way dat dit een R&P topic is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:43 schreef Re het volgende:
topic ging dicht omdat lollige/discriminerende posts zoals hierboven ook... die dan ook weer weggehaald worden en genote...
Nu ik erover nadenk, het zijn inderdaad wel de Surinaamse, Amerikaanse en Antiliaanse mannen. En die stammen wel weer af van West-Afrikanen die geselecteerd als slaaf werden op hun spierkracht en bouw. Evengoed, ik ken ook veel Afrikaanse mannen die goed gebouwd zijn. Voornamelijk Congolezen, wat centraal in Afrika ligt. Dat kan weer aan de omgeving liggen maar de blanke mannen daar zijn echt minder goed gebouwd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je weet wel dat Nederlanders vroeger hun slaven uit West Africa hebben gehaald neem ik aan? En de meeste Antillianen afstemmen van West Afrikaanse volken?
Oh en met deze post wil je aantonen wat het verschil precies is..... helder dank je wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:00 schreef falco18 het volgende:
[..]
Nee,,maar het was een grapje alleen kennen ze er niet tegen,,beetje zielig
Je vergeet er 1 uit Suriname en zelfs een die schaatst.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:45 schreef Re het volgende:
het is gedeeltelijk natuurlijk erfelijk, aan de andere kant zie je bijvoorbeeld weinig zwemmers...
Zo ligt het ook. Vroerger moesten sommige negers klimmen om aan voedsel te komen, anderen moesten weer jagen en dus rennen. Blanken deden dat minder.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Lombat het volgende:
Het ligt aan de aan de regio, de negroïde medemens uit oost afrika zijn meer gebouwd op uithoudingsvermogen (daarom dat altijd zo'n Keniaan wint in marathon lopen.) en de negers uit het westen meer met (spier)kracht.
Je ziet ook duidelijk dat de blanke mensen langzaam worden verdrongen uit de top sport, gewoon, omdat die minder presteren.
Er is nu een halve neger president van de USA, of dat wat zegt weet ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
Zijn neger even intelligent en of is minder dan blank?
Ik heb de boeken en argumenten gelezen en er is geen bewijs dat negers genetisch een minder lagere IQ hebben. Negers uit het midden klasse hebben hetzelfde IQ als een blanke uit hetzelfde sociale klasse. De gemiddelde IQ van de neger zit te stijgen en over een paar jaren zal het gelijk worden aan blanke mensen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
Er was daar vroeger best veel onderzoek naar gedaan, uit veel van deze onderzoeken was gebleken dat blanken slimmer waren, maar daarbij moet gezegd worden dat bij veel van deze onderzoeken de blanken hoog opgeleid waren, en de negers juist laag opgeleidt waren, het waren geen eerlijke onderzoeken dus. Waarbij uit de nieuwere onderzoeken blijkt dat er geen tot weinig verschil is. En sinds we toch allemaal dezelfde soort zijn is het toch maar triviaal om nou te weten wie er atletisch beter is en wie slimmer, over 100 jaar zijn we toch allemaal 33% blank, 33% neger en 33% aziatisch, de overige 1% mag jij lekker plaatsen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je vergeet een Surinamer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:33 schreef Xeanor het volgende:
Ooit een neger of negerin zien zwemmen bij de olympische spelen? Precies...
Het gaat ook zo goed met Afrika.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb de boeken en argumenten gelezen en er is geen bewijs dat negers genetisch een minder lagere IQ hebben.
Hij zegt: Geen genetisch verschil. Dat het met Afrika niet goed gaat zou door ontwikkeling/geschiedenis oid kunnen komen.quote:
Ik praat over genetisch.quote:
Doping.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als negers sterker zouden zijn dan blanken waarom is de top gewichtheffers dan voornamelijk blank?
Ja van een stuiver een dubbeltje maken is makkelijker dan een paar miljard laten groeien!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik praat over genetisch.
Trouwens, sommige landen in Africa gaan wel goed. Nigeria bijvoorbeeld heeft een van de snelste groeiende economie op aarde.
Omdat sommige sporten gewoon nog niet zijn 'ontdekt' door negers, zoals dat je bijna geen grootmeesters van schaken hebt die neger zijn. Doordat ze een achterstand hadden gekregen door het missen van gelijke rechten, moeten de sporten waar meer moeite (geld) voor moeten worden gemaakt nog even worden ontdekt. Wacht nog maar 10-20 jaar ofzo, je zult nog verandering zien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als negers sterker zouden zijn dan blanken waarom is de top gewichtheffers dan voornamelijk blank?
Ja dat is dus een goeie vraag. Maar die gewichtheffers zijn echt niet de typische blanke persoon. Ik praat over the typische mensen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap niet precies wat je wilt zeggen. Denk je dat negers gewoon een land niet zouden kunnen onderhouden, en dat de geschiedenis van Africa niks te maken heeft met waarom die landen nu niet zo goed doen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja van een stuiver een dubbeltje maken is makkelijker dan een paar miljard laten groeien!
Dat het gemakkelijker is een kleine economie te laten groeien dan een grote!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je wilt zeggen. Denk je dat negers gewoon een land niet zouden kunnen onderhouden, en dat de geschiedenis van Africa niks te maken heeft met waarom die landen nu niet zo goed doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |