Uiteraard niet. Maar waarom is hij nog bij haar dan?quote:Hij is getrouwd, maar voelt geen liefde gevoelens meer voor zijn vrouw.
je weet toch dat ze altijd beloven bij hun vrouw weg te gaan omdat 'de liefde er al jaren niet meer is', ze al 'jaren als broer en zus leven' en 'bij elkaar gebleven zijn voor de kinderen'?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar waarom is hij nog bij haar dan?
vergeet de vrouw nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:02 schreef Yel het volgende:
Let him go.... Je doet jezelf alleen maar kwaad!
en de beebiequote:
minimaal..quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij liegt tegen je. Maar dat ontdek je pas als hij over 10 jaar nog steeds getrouwd is en een ton van je gejat heeft.
Wtf? Is ie wel 100%?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
We zijn gewoon hevig verliefd op elkaar geworden en hij dacht dat hij verder niemand dan zijn vrouw kon krijgen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
Geloof me hij is niet 1 van die mannen die het leuk vinden om hun vrouw te bedriegen.
Ok sorry. Is gewoon een erg lastige situatie, time will tell.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
Geloof me hij is niet 1 van die mannen die het leuk vinden om hun vrouw te bedriegen.
En nee, ik ben ook niet zo'n dom persoon die getrouwde mannen geloven.
Anders zou hij nu niet op het punt staan om een zenuwinzinking te krijgen.
We zijn gewoon hevig verliefd op elkaar geworden en hij dacht dat hij verder niemand dan zijn vrouw kon krijgen.
Hier meer informatie over OCS: http://nl.wikipedia.org/wiki/OCS
Mensen met OCS hebben bepaalde structuur in hun leven nodig.
Bij zijn vrouw heeft hij gewoon dezelfde regelmaat ondanks hij geen liefdegevoelens meer voor haar heeft.
Voor mij heeft hij heel veel gevoelens, maar hij zou dan heel zijn leven opnieuw moeten opbouwen.
Vandaar mijn vraag wat ik het beste kan doen.
Ik hou heel veel van die jongeman en voel hem ook goed aan als hij ergens mee zit.
Gr.
Je gaat hier toch godver niet onze goed doordachte valkuilen voor het zwakke geslacht staan ontmantelen he.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je weet toch dat ze altijd beloven bij hun vrouw weg te gaan omdat 'de liefde er al jaren niet meer is', ze al 'jaren als broer en zus leven' en 'bij elkaar gebleven zijn voor de kinderen'?
sorryquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je gaat hier toch godver niet onze goed doordachte valkuilen voor het zwakke geslacht staan ontmantelen he.![]()
Oh, nou, als je het zo brengt, dan wordt het een heel ander verhaal..! Dan maakt het niet uit dat je een gezin naar de kloten helpt!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
Bij zijn vrouw heeft hij gewoon dezelfde regelmaat ondanks hij geen liefdegevoelens meer voor haar heeft.
Voor mij heeft hij heel veel gevoelens, maar hij zou dan heel zijn leven opnieuw moeten opbouwen.
Ik weet wat OCS/OCD is, maar niet dat die mensen meer structuur nodig zouden hebben..quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
Hier meer informatie over OCS: http://nl.wikipedia.org/wiki/OCS
Hij is bij haar vanwege de regelmaat? Wat een slecht excuus zegquote:Bij zijn vrouw heeft hij gewoon dezelfde regelmaat ondanks hij geen liefdegevoelens meer voor haar heeft.
Je gaat tegen je scharrel niet zeggen dat je bij je vrouw blijft ''omdat ik zoveel van haar hou en ze van die ontzettend dikke tieten heeft''.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet wat OCS/OCD is, maar niet dat die mensen meer structuur nodig zouden hebben..
Wat voor dwanggedachten heeft hij concreet? En is hij hiervoor onder behandeling?
[..]
Hij is bij haar vanwege de regelmaat? Wat een slecht excuus zeg
Snap dat dan, hij wordt gedwóngen om vreemd te gaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef Xennia het volgende:
Wat voor dwanggedachten?
Ik zie het verband niet tussen OCD en vreemdgaan?
Goed advies.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:44 schreef Luxuria het volgende:
Als hij ECHT niet meer van zijn vrouw houdt en wel zo veel van jou dan vraag hem te kiezen, dan kom je er vanzelf achter hoe het zit. Als hij niet voor jou kiest verbreek het contact en vergeet hem. En geef het niet weken de tijd.
nou idd, de arme man... zijn hele leven doorbrengen bij iemand van wie hij niet houdt omdat het wel een regelmaat heeftquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Oh, nou, als je het zo brengt, dan wordt het een heel ander verhaal..! Dan maakt het niet uit dat je een gezin naar de kloten helpt!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:33 schreef neo2000 het volgende:
En dan moet ie voor zijn sexuele regelmaat ook nog eens bij z'n neukertje langs, omdat z'n vrouw hem dat niet biedt..!
Waar en hoe kan je die aandoening scoren?![]()
hij heeft t maar slecht idd, de arme drommelquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:33 schreef neo2000 het volgende:
En dan moet ie voor zijn sexuele regelmaat ook nog eens bij z'n neukertje langs, omdat z'n vrouw hem dat niet biedt..!
Waar en hoe kan je die aandoening scoren?![]()
Ach, een aandoeninkje meer of minder, wat maakt het uitquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, leuke wending!
Nu is hij ook nog pathalogisch leugenaar!
ik voel een nieuw "Dagboek van een R&P-er" aankomen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, een aandoeninkje meer of minder, wat maakt het uit
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik voel een nieuw "Dagboek van een R&P-er" aankomen!
Misschien moet je minder naar zijn eventuele stoornis kijken, maar naar de persoon die er achter zit. Hij bedriegt zijn vrouw en kind. Staat niet in voor zijn keuzes. Houdt jou aan het lijntje. Verstopt zich achter een stoornis. Is dit werkelijk het soort man waar jij een relatie mee wilt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef Dobbel_steentje het volgende:
http://www.psychomirror.com/persoonlijkheid_1/obs.php
quote:
De meesten doen het inderdaad er meer bij als hobby. Gelukkig is hij niet zo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
maar de OP staat er nog wel !
just to be sure...quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef Dobbel_steentje het volgende:
HoiHoi,
Onlangs geleden heb ik een jongeman ontmoet. Je kunt zeggen dat het meteen liefde op het eerste gezicht is geweest, we hebben heel veel gevoelens voor elkaar.
Hij is getrouwd, maar voelt geen liefde gevoelens meer voor zijn vrouw.
Hij en zijn vrouw zijn uit elkaar gegroeid. Wel hebben ze een kleine samen, waar ze alles voor willen geven.
Als hij bij mij is, voel hij zich erg blij en gelukkig. Wanneer hij van mij afscheid moet nemen en mij weer een aantal dagen moet missen, krijgt hij dwanggedachtes. Als hij bij zijn vrouw is, mist hij mij.
Hij heeft OCS en kan niet met zijn dubbele gedachtes omgaan.
Van zijn vrouw mag hij niet meer met mij omgaan. Omdat wij een speciale band met elkaar hebben, wilde hij het contact niet met mij verbreken. Zijn vrouw heeft zelfs gedreigd dat hij dan zijn kind niet meer mocht zien, nadat ze hoorde dat hij meer gevoelens voor mij heeft.
Hij zou het ook niet kunnen om tegen zijn vrouw te liegen dat we nog met elkaar zouden omgaan, terwijl zijn gevoel heel erg graag bij mij wilt zijn.
Door die dubbele gedachten etc. door zijn OCS staat hij op het punt een zenuwinzinking te krijgen.
Omdat hij bijna een zenuwinzinking zou krijgen, heeft hij besloten om al het contact met mij te verbreken.
Hij houdt erg veel van me, maar hij wordt gek van zijn gedachtes.
Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld als bij hem en vind het erg moeilijk dat we zelfs geen vrienden meer zijn.
Wat zou beter voor hem zijn??
Dat hij zou scheiden van zijn vrouw van wie hij geen liefdesgevoelens meer heeft en voor mij kiest OF moet ik accepteren dat hij met zijn OCS nooit bij mij een relatie kan beginnen omdat hij zekerheid nodig heeft die zijn vrouw kan bieden?
Graag advies...
Alvast bedankt.
Gr. Dobbelsteentje
quote:
die komt er ook wel, maar is hier natuurlijk offtopicquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik voel een nieuw "Dagboek van een R&P-er" aankomen!
Jij rellert!quote:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:09 schreef Re het volgende:
OT: uitzichtloze situatie, hij zal altijd voor zijn kind kiezen...
wie, ik?quote:
Wilt nogwel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:15 schreef Dobbel_steentje het volgende:
Hij WILT heel graag bij mij zijn,
Nu heeft hij idd voor zijn kind gekozen.quote:
praxisquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef DuchessX het volgende:
Oh my daar gaan we weer...![]()
Waarom denken mensen die dit soort topics openen toch altijd dat hún nieuwe liefde écht ánders is en écht ánders zal reageren?
Ik weet wat ik voel en dit gevoel is zo hevig dat ik verder voor niemand deze gevoelens zal voelen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef DuchessX het volgende:
Oh my daar gaan we weer...![]()
Waarom denken mensen die dit soort topics openen toch altijd dat hún nieuwe liefde écht ánders is en écht ánders zal reageren?
Blijf jij op hem wachten dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:19 schreef Dobbel_steentje het volgende:
[..]
Nu heeft hij idd voor zijn kind gekozen.
Hier heb ik ook begrip voor ook.
Maar als zijn kind oud genoeg is, blijft hij dan nog altijd bij zijn vrouw die het bloed onder zijn nagels vandaan haalt of kiest hij voor de vrouw waarvan hij veel houdt??
Uit ervaring kan ik je vertellen dat de kans er dik in zit dat je dit best nog een keer mee kan maken in je leven. Wachten is echt niet nodig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:22 schreef Dobbel_steentje het volgende:
[..]
Ik weet wat ik voel en dit gevoel is zo hevig dat ik verder voor niemand deze gevoelens zal voelen.
De meeste mensen zijn eerst vrienden met hun partner... en worden dan verliefd....
Wij hadden elkaar gezien en gesproken en er voelde gelijk een soort chemie tussen ons.
We waren meteen verliefd op elkaar.
Dan kiest hij voor de gemakkelijkste weg: hij gaat er vandoor met een jongere uitvoering van jou omdat tegen die tijd jij ook al niet meer zo jong bent als het kind oud genoeg is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:19 schreef Dobbel_steentje het volgende:
[..]
Maar als zijn kind oud genoeg is, blijft hij dan nog altijd bij zijn vrouw die het bloed onder zijn nagels vandaan haalt of kiest hij voor de vrouw waarvan hij veel houdt??
Of jij denkt dat julllie verliefd op elkaar zijn, maar stiekem is hij een heul stuk minder verliefd op je.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:22 schreef Dobbel_steentje het volgende:
[..]
Ik weet wat ik voel en dit gevoel is zo hevig dat ik verder voor niemand deze gevoelens zal voelen.
De meeste mensen zijn eerst vrienden met hun partner... en worden dan verliefd....
Wij hadden elkaar gezien en gesproken en er voelde gelijk een soort chemie tussen ons.
Of TS is easy to getquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of jij denkt dat julllie verliefd op elkaar zijn, maar stiekem is hij een heul stuk minder verliefd op je.
Ik denk dat hij bij zijn vrouw blijft. Is veilig voor hem.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:19 schreef Dobbel_steentje het volgende:
[..]
een paar maandjes, met nog een sporadische ontmoeting en uiteindelijk een aflopende zaak, maar dat heeft zijn tijd nodigquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Blijf jij op hem wachten dan?
nee je bent niet speciaal en uniek, hij zit in een kutsituatie en krijgt ineens een leuk jong gevalletje voor zijn neus, komt vervolgens in conflict met zijn thuis situatie en kiest eieren voor zijn geld...quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:22 schreef Dobbel_steentje het volgende:
[..]
Precies. Die kerel heeft allang gekozen, hij is toch nog steeds bij zijn vrouw!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:51 schreef Re het volgende:
[..]
nee je bent niet speciaal en uniek, hij zit in een kutsituatie en krijgt ineens een leuk jong gevalletje voor zijn neus, komt vervolgens in conflict met zijn thuis situatie en kiest eieren voor zijn geld...
Jouw gevoelens voor hem staan dan ook niet ter discussie.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:22 schreef Dobbel_steentje het volgende:
[..]
Totdat hij ergens een jonger strakker kind kan krijgenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:09 schreef Re het volgende:
OT: uitzichtloze situatie, hij zal altijd voor zijn kind kiezen...
Ja maar, ja maar, ze neukt zo lekkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jouw gevoelens voor hem staan dan ook niet ter discussie.
Mijn god, ben je nu echt zo naief? Hij heeft het zo moeilijk bij zijn vrouwhij blijft bij haar voor de kinderen maar ze hebben een liefdeloos huwelijk
zij begrijpt hem niet
met jou kan hij zo fijn práten
![]()
Kom op zeg, dit is het standaard verhaal. Hij belazerd zijn vrouw, hij belazerd jou en hij zal never nooit bij zijn vrouw weg gaan voor jou. Waar is je zelfrespect?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of jij denkt dat julllie verliefd op elkaar zijn, maar stiekem is hij een heul stuk minder verliefd op je.
beide, gok ik zo..quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
quote:En nee, ik ben ook niet zo'n dom persoon die getrouwde mannen geloven.
quote:Anders zou hij nu niet op het punt staan om een zenuwinzinking te krijgen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef Heathen. het volgende:
Jullie begrijpen haar niet. Dit is echte liefde... en die man heeft het al zo zwaar.
Ja. Vrouw thuis die voor 't eten zorgt en een jonge naieve doos waar 'ie overheen kan. Arme kerel!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef Heathen. het volgende:
Jullie begrijpen haar niet. Dit is echte liefde... en die man heeft het al zo zwaar.
Ja, het is diep triest dat hij al die tijd met die wicked witch of the west moet doorbrengen waarmee hij getrouwd is. En dat puur omdat ze hem chanteert.... geen rechter die daar korte metten mee maakt als het nodig is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef Heathen. het volgende:
Whahahahahahahahahaha....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:15 schreef Dobbel_steentje het volgende:
[...]
Ik ben zelfs boos op zijn vrouw omdat ze geen rekening met hem houdt.
[...]
Nee, dat komt door zijn OCS. Daardoor kan hij dwangmatig geen keuze maken en moet hij dwangmatig buiten de deur neuken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is er mis met zijn ruggegraat? Kan hij niet zelf kiezen?
Daar zit toch wel een kern van waarheid in hoor. Hij zou niet de eerste vader zijn die ondanks een omgangsregeling zijn kinderen nooit te zien krijgt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahaha....Ha... ha....
![]()
Nog even en het is allemaal haar schuld natuurlijk!
En dat van dat kind is gelul, jij weet net zo goed als ik (en HIJ) dat er echt wel een omgangsregeling komt hoor...
als hij zich zo achterlijk gedraagt vraagt hij er zelf in zekere zin om (dat de vrouw de kinderen weg wilt houden bedoel ik, niet dat het zou gebeuren). Misschien moeten mensen snappen dat als je anderen kut behandeld je zelf ook kut behandeld gaat worden.. en dan niet huilen achteraf (of in dit geval al voorafquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zit toch wel een kern van waarheid in hoor. Hij zou niet de eerste vader zijn die ondanks een omgangsregeling zijn kinderen nooit te zien krijgt.
Ik moest echt lachen om je postquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, dat weet ik ook wel, maar ik kan me toch niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de slapjanus uit de OP zich hier alleen maar achter verschuilt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zit toch wel een kern van waarheid in hoor. Hij zou niet de eerste vader zijn die ondanks een omgangsregeling zijn kinderen nooit te zien krijgt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voel een nieuw romannetje aankomen
De aardappelschillersquote:
Dat dus.. En wat is er mis met de ruggengraat van zijn vrouw? Ik had die lul allang de deur uit geschoptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
En dat van dat kind is gelul, jij weet net zo goed als ik (en HIJ) dat er echt wel een omgangsregeling komt hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |