abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71573001
HoiHoi,

Onlangs geleden heb ik een jongeman ontmoet. Je kunt zeggen dat het meteen liefde op het eerste gezicht is geweest, we hebben heel veel gevoelens voor elkaar.

Hij is getrouwd, maar voelt geen liefde gevoelens meer voor zijn vrouw.
Hij en zijn vrouw zijn uit elkaar gegroeid. Wel hebben ze een kleine samen, waar ze alles voor willen geven.

Als hij bij mij is, voel hij zich erg blij en gelukkig. Wanneer hij van mij afscheid moet nemen en mij weer een aantal dagen moet missen, krijgt hij dwanggedachtes. Als hij bij zijn vrouw is, mist hij mij.
Hij heeft OCS en kan niet met zijn dubbele gedachtes omgaan.

Van zijn vrouw mag hij niet meer met mij omgaan. Omdat wij een speciale band met elkaar hebben, wilde hij het contact niet met mij verbreken. Zijn vrouw heeft zelfs gedreigd dat hij dan zijn kind niet meer mocht zien, nadat ze hoorde dat hij meer gevoelens voor mij heeft.
Hij zou het ook niet kunnen om tegen zijn vrouw te liegen dat we nog met elkaar zouden omgaan, terwijl zijn gevoel heel erg graag bij mij wilt zijn.

Door die dubbele gedachten etc. door zijn OCS staat hij op het punt een zenuwinzinking te krijgen.
Omdat hij bijna een zenuwinzinking zou krijgen, heeft hij besloten om al het contact met mij te verbreken.
Hij houdt erg veel van me, maar hij wordt gek van zijn gedachtes.

Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld als bij hem en vind het erg moeilijk dat we zelfs geen vrienden meer zijn.

Wat zou beter voor hem zijn??
Dat hij zou scheiden van zijn vrouw van wie hij geen liefdesgevoelens meer heeft en voor mij kiest OF moet ik accepteren dat hij met zijn OCS nooit bij mij een relatie kan beginnen omdat hij zekerheid nodig heeft die zijn vrouw kan bieden?

Graag advies...
Alvast bedankt.

Gr. Dobbelsteentje
pi_71573040
ja

en wtf is OCS?
Ja doei.
  PR/Manusje van alles maandag 3 augustus 2009 @ 20:00:58 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71573055
quote:
Uiteraard niet. Maar waarom is hij nog bij haar dan?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71573075
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Maar waarom is hij nog bij haar dan?
je weet toch dat ze altijd beloven bij hun vrouw weg te gaan omdat 'de liefde er al jaren niet meer is', ze al 'jaren als broer en zus leven' en 'bij elkaar gebleven zijn voor de kinderen'?

Ja doei.
pi_71573098
Let him go.... Je doet jezelf alleen maar kwaad!
pi_71573154
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:02 schreef Yel het volgende:
Let him go.... Je doet jezelf alleen maar kwaad!
vergeet de vrouw niet
Ja doei.
  PR/Manusje van alles maandag 3 augustus 2009 @ 20:04:57 #7
Toezicht is gezond!
pi_71573168
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

vergeet de vrouw niet
en de beebie
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_71573217
De vrouw is dom Die lul loopt zijn lul achterna.. Bij zo iemand wil je toch niet blijven? Met zo iemand wil je toch niet gaan?! Bah....
pi_71573262
OCS=dwangneurose

Een dwangneuroot met een vrouw en een kind, en jij denkt dat een relatie met zo iemand een goede kans heeft?
pi_71573267
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

en de beebie
en de buurvrouw
Ja doei.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:08:48 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71573285
Hij liegt tegen je. Maar dat ontdek je pas als hij over 10 jaar nog steeds getrouwd is en een ton van je gejat heeft.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_71573287
Wat voor dwanggedachten?
Ik zie het verband niet tussen OCD en vreemdgaan?
pi_71573325
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij liegt tegen je. Maar dat ontdek je pas als hij over 10 jaar nog steeds getrouwd is en een ton van je gejat heeft.
minimaal..

wat is dat toch altijd met vrouwen en getrouwde mannen die beloven van hun vrouw weg te gaan en al jaren niet meer verliefd zijn maar inmiddels al jaren dit stug vol blijven houden..

dat hij dan nog een dwangneuroot is maakt het alleen nog maar zieliger van TS dat ze daar uberhaupt 'hoop' bij koestert
Ja doei.
pi_71573506
Bescherm jezelf voortaan meer, voordat je verliefd wordt. Zorg dus,wanneer je weet als hij samen is met een andere vrouw is, dat je geen verdere stappen zet (of wist je dit al, maar ging je toch verder?).

Nee je laat het al veel te ver komen, waardoor jullie beiden nu met een probleem zitten (afgezien van zijn vrouw en kind).

En hij lijkt mij niet echt te vertrouwen dus waarom ermee verder gaan?

[ Bericht 4% gewijzigd door Billary op 03-08-2009 20:24:49 ]
pi_71573772
Geloof me hij is niet 1 van die mannen die het leuk vinden om hun vrouw te bedriegen.
En nee, ik ben ook niet zo'n dom persoon die getrouwde mannen geloven.
Anders zou hij nu niet op het punt staan om een zenuwinzinking te krijgen.
We zijn gewoon hevig verliefd op elkaar geworden en hij dacht dat hij verder niemand dan zijn vrouw kon krijgen.

Hier meer informatie over OCS: http://nl.wikipedia.org/wiki/OCS

Mensen met OCS hebben bepaalde structuur in hun leven nodig.
Bij zijn vrouw heeft hij gewoon dezelfde regelmaat ondanks hij geen liefdegevoelens meer voor haar heeft.
Voor mij heeft hij heel veel gevoelens, maar hij zou dan heel zijn leven opnieuw moeten opbouwen.

Vandaar mijn vraag wat ik het beste kan doen.
Ik hou heel veel van die jongeman en voel hem ook goed aan als hij ergens mee zit.

Gr.
pi_71573848
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:

We zijn gewoon hevig verliefd op elkaar geworden en hij dacht dat hij verder niemand dan zijn vrouw kon krijgen.
Wtf? Is ie wel 100%?
pi_71573863
quote:
Geloof me hij is niet 1 van die mannen die het leuk vinden om hun vrouw te bedriegen.
you've made my day!
Ja doei.
pi_71573893
Wegwezen.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_71573922
quote:

Bij zijn vrouw heeft hij gewoon dezelfde regelmaat ondanks hij geen liefdegevoelens meer voor haar heeft.
Voor mij heeft hij heel veel gevoelens, maar hij zou dan heel zijn leven opnieuw moeten opbouwen.

Vandaar mijn vraag wat ik het beste kan doen.
Ik hou heel veel van die jongeman en voel hem ook goed aan als hij ergens mee zit.

Gr.
Ok sorry. Is gewoon een erg lastige situatie, time will tell.

Maar goed vrouwen hebben altijd het gevoel dat ze bepaalde mannen beter kunnen maken.
Zelfs Fritzl kreeg liefdesbrieven
Fritzl ontvangt honderden liefdesbrieven

Dus zie hier waarom goede jongens problemen hebben met het vinden van een vriendin Als er niks meer aan valt te verbeteren....

[ Bericht 5% gewijzigd door Billary op 03-08-2009 20:45:01 ]
pi_71573950
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

you've made my day!
Standaard he.....
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:38:44 #21
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_71574090
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je weet toch dat ze altijd beloven bij hun vrouw weg te gaan omdat 'de liefde er al jaren niet meer is', ze al 'jaren als broer en zus leven' en 'bij elkaar gebleven zijn voor de kinderen'?

Je gaat hier toch godver niet onze goed doordachte valkuilen voor het zwakke geslacht staan ontmantelen he.

Toch heerlijk hoe die vrouwen er elke keer weer intrappen om daarna met hangende pootjes bij de vivaFOK uit te huilen

Maar OT: laat hem eerst maar eens zijn eigen sores oplossen voordat het jouw sores worden.
pi_71574123
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Je gaat hier toch godver niet onze goed doordachte valkuilen voor het zwakke geslacht staan ontmantelen he.
sorry
Ja doei.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:43:40 #23
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_71574246
quote:
Oh, nou, als je het zo brengt, dan wordt het een heel ander verhaal..! Dan maakt het niet uit dat je een gezin naar de kloten helpt!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_71574260
quote:

Ik weet wat OCS/OCD is, maar niet dat die mensen meer structuur nodig zouden hebben..
Wat voor dwanggedachten heeft hij concreet? En is hij hiervoor onder behandeling?
quote:
Hij is bij haar vanwege de regelmaat? Wat een slecht excuus zeg
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:44:09 #25
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71574267
Als hij ECHT niet meer van zijn vrouw houdt en wel zo veel van jou dan vraag hem te kiezen, dan kom je er vanzelf achter hoe het zit. Als hij niet voor jou kiest verbreek het contact en vergeet hem. En geef het niet weken de tijd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Luxuria op 03-08-2009 20:49:33 ]
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:46:17 #26
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_71574341
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:44 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik weet wat OCS/OCD is, maar niet dat die mensen meer structuur nodig zouden hebben..
Wat voor dwanggedachten heeft hij concreet? En is hij hiervoor onder behandeling?
[..]

Hij is bij haar vanwege de regelmaat? Wat een slecht excuus zeg
Je gaat tegen je scharrel niet zeggen dat je bij je vrouw blijft ''omdat ik zoveel van haar hou en ze van die ontzettend dikke tieten heeft''.
De meeste vrouwen zijn echt ronduit dom wat dit soort zaken betreft, maar ik denk dat zélfs TS daar niet ingetrapt was.
pi_71574504
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef Xennia het volgende:
Wat voor dwanggedachten?
Ik zie het verband niet tussen OCD en vreemdgaan?
Snap dat dan, hij wordt gedwóngen om vreemd te gaan
pi_71574716
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:44 schreef Luxuria het volgende:
Als hij ECHT niet meer van zijn vrouw houdt en wel zo veel van jou dan vraag hem te kiezen, dan kom je er vanzelf achter hoe het zit. Als hij niet voor jou kiest verbreek het contact en vergeet hem. En geef het niet weken de tijd.
Goed advies.
pi_71574880
Laat hem maar terug komen als hij gescheiden is van zijn vrouw. Lijkt misschien hard maar is veel beter voor jouw. Er zijn wat mannen die slechts een minnares willen voor naast hun huwelijk en zullen nooit scheiden.
Misschien te laf, vele leugens of slecht een minnares willen.

Mijn tante heeft ook zo'n tijdje +/- 5 jaar zo'n vent gehad. Ook vaak ruzie met zijn vrouw, zenuwinzinking, zelfmoord, maar toch nooit de stap zetten. Ook niet toen zijn vrouw ervan af wist. Hij was veelste bang dat zijn enige dochter hem niet meer wou zien en hij de kleinkinderen dan ook kwijt was. Ook zou hij dan een stap terug moeten doen, want zijn vrouw en hij zitten in de zakenwereld en mijn tante niet. Dus dan zou er iets minder luxe zijn, maar bij echte liefde zou dat niet veel uitmaken. Nu nog (mijn tante heeft af en toe nog contact met hem) is hij ondanks hij doodongelukkig moet zijn nog steeds getrouwd met zijn vrouw en nieuw huisje. Zijn eigen geluk telt blijkbaar niet of het is allemaal een leugen. Mijn tante vind hem nog steeds geweldig,maar ze zegt ook dat hij pas terug mag komen als hij gescheiden is. Maar die kans zal wel heel klein zijn. (tenzij zijn vrouw hem verlaat of zij sterft)

Kortom het beste is dat hij eerst maar moet gaan scheiden en dan kunnen jullie kijken na een toekomst samen. En laat jezelf niet gebruiken, want zo heb jij ook geen toekomst. Dan kun je nog beter een andere vent zoeken die wel gescheiden is.

[ Bericht 3% gewijzigd door LinkseVriend op 03-08-2009 21:11:27 ]
pi_71574998
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:43 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Oh, nou, als je het zo brengt, dan wordt het een heel ander verhaal..! Dan maakt het niet uit dat je een gezin naar de kloten helpt!
nou idd, de arme man... zijn hele leven doorbrengen bij iemand van wie hij niet houdt omdat het wel een regelmaat heeft
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:33:05 #31
48067 neo2000
pi_71575938
En dan moet ie voor zijn sexuele regelmaat ook nog eens bij z'n neukertje langs, omdat z'n vrouw hem dat niet biedt..!
Waar en hoe kan je die aandoening scoren?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:36:19 #32
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_71576065
Ts, ik vind het een vreemd verhaal. Ik weet van heel dichtbij wat OCD doet, maar van een speciale behoefte aan een regelmaat in de omgeving heb ik nog nooit gehoord...

OCD bestaat uit compulsies: dwangmatige handelingen ('als ik niet alles 2 keer hetzelfde doe ga ik dood') en obsessies ('help ik ben bang dat ik mijn kind wat aandoe', een OCD-er zal dit echter nooit doen, hij is er alleen obsessief bang voor). Een OCD-er zal een ritueel voor zichzelf maken (bijvoorbeeld een heel ritueel wat doorlopen moet worden voordat hij kan douchen, naar bed kan gaan enz. enz.), die rituelen hangen alleen niet af van een andere partij. Voor zover ik weet heeft een OCD-er alleen behoefte aan een partner die begrijpt wat er speelt en waarom hij altijd twee keer het licht aan en uit moet doen bijvoorbeeld.

Whatever dit heerschap ook mag hebben, OCD is voor zover ik weet echt geen reden om bij zijn vrouw te blijven, eerder een kutsmoes om geen stap te moeten zetten. Zenuwinzinking is vaak ook maar relatief aan wat de persoon in kwestie kan hebben (of hoe zielig hij zichzelf vind).

Je kunt je vragen ook hier kwijt trouwens:
http://www.ocdvriendenkring.org/

Laat je niet bedonderen joh!
I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:36:56 #33
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_71576094
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:33 schreef neo2000 het volgende:
En dan moet ie voor zijn sexuele regelmaat ook nog eens bij z'n neukertje langs, omdat z'n vrouw hem dat niet biedt..!
I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:39:35 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71576197
Open ogen

Mijn god.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71576346
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:33 schreef neo2000 het volgende:
hij heeft t maar slecht idd, de arme drommel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:49:34 #36
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71576571
Dobbelsteentje, stel dat hij liegt over die OCS?
Resistance is futile
pi_71576646
oeh, leuke wending!

Nu is hij ook nog pathalogisch leugenaar!
Ja doei.
  PR/Manusje van alles maandag 3 augustus 2009 @ 21:56:01 #38
Toezicht is gezond!
pi_71576781
Je noemt hem nu al twee keer jongeman....

Is er een leeftijdsverschil?
pi_71576853
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, leuke wending!

Nu is hij ook nog pathalogisch leugenaar!
Ach, een aandoeninkje meer of minder, wat maakt het uit
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:58:16 #40
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71576865
Ohjee, alweer zo'n verhaal. En de afloop is nu al bekend.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71576916
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ach, een aandoeninkje meer of minder, wat maakt het uit
ik voel een nieuw "Dagboek van een R&P-er" aankomen!
Ja doei.
pi_71576978
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

pi_71578303
maar de OP staat er nog wel !
Ja doei.
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:39:02 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71578347
quote:
Misschien moet je minder naar zijn eventuele stoornis kijken, maar naar de persoon die er achter zit. Hij bedriegt zijn vrouw en kind. Staat niet in voor zijn keuzes. Houdt jou aan het lijntje. Verstopt zich achter een stoornis. Is dit werkelijk het soort man waar jij een relatie mee wilt?
pi_71578539
'Ze leggen een zeer sterke nadruk op zelfcontrole, op discipline, orde, betrouwbaarheid, loyaliteit, integriteit en vooruitziendheid.'

Hoe kan hij dan vreemdgaan als al deze dingen voor hem van zo'n groot belang zijn?
pi_71578685
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:37 schreef motorbloempje het volgende:

Tja TS, tijd om alles te laten zitten en een andere vent te vinden. Als hij het nu al niet meer uithoudt bij zijn vrouw, hoe denk je dat hij dat bij jou wel doet dan?
pi_71578911
quote:
De meesten doen het inderdaad er meer bij als hobby. Gelukkig is hij niet zo.
pi_71578976
If he is doing it with you, he is going to do it to you
/drphilmode
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:56:43 #50
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71579011
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_71579085
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef Dobbel_steentje het volgende:
HoiHoi,

Onlangs geleden heb ik een jongeman ontmoet. Je kunt zeggen dat het meteen liefde op het eerste gezicht is geweest, we hebben heel veel gevoelens voor elkaar.

Hij en zijn vrouw zijn uit elkaar gegroeid. Wel hebben ze een kleine samen, waar ze alles voor willen geven.

Als hij bij mij is, voel hij zich erg blij en gelukkig. Wanneer hij van mij afscheid moet nemen en mij weer een aantal dagen moet missen, krijgt hij dwanggedachtes. Als hij bij zijn vrouw is, mist hij mij.
Hij heeft OCS en kan niet met zijn dubbele gedachtes omgaan.

Van zijn vrouw mag hij niet meer met mij omgaan. Omdat wij een speciale band met elkaar hebben, wilde hij het contact niet met mij verbreken. Zijn vrouw heeft zelfs gedreigd dat hij dan zijn kind niet meer mocht zien, nadat ze hoorde dat hij meer gevoelens voor mij heeft.
Hij zou het ook niet kunnen om tegen zijn vrouw te liegen dat we nog met elkaar zouden omgaan, terwijl zijn gevoel heel erg graag bij mij wilt zijn.

Door die dubbele gedachten etc. door zijn OCS staat hij op het punt een zenuwinzinking te krijgen.
Omdat hij bijna een zenuwinzinking zou krijgen, heeft hij besloten om al het contact met mij te verbreken.
Hij houdt erg veel van me, maar hij wordt gek van zijn gedachtes.

Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld als bij hem en vind het erg moeilijk dat we zelfs geen vrienden meer zijn.

Dat hij zou scheiden van zijn vrouw van wie hij geen liefdesgevoelens meer heeft en voor mij kiest OF moet ik accepteren dat hij met zijn OCS nooit bij mij een relatie kan beginnen omdat hij zekerheid nodig heeft die zijn vrouw kan bieden?

Graag advies...
Alvast bedankt.

Gr. Dobbelsteentje
just to be sure...
Ja doei.
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:59:09 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71579106
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

just to be sure...
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:08:08 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71579475
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

die komt er ook wel, maar is hier natuurlijk offtopic
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  PR/Manusje van alles maandag 3 augustus 2009 @ 23:09:07 #54
Toezicht is gezond!
pi_71579520
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

just to be sure...
Jij rellert!
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:09:12 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71579523
OT: uitzichtloze situatie, hij zal altijd voor zijn kind kiezen...
pi_71579582
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:09 schreef Re het volgende:
Dat denk ik ook.
pi_71579596
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Jij rellert!
wie, ik?

Maar man man man, dit soort vragen/topics... 'nee, hij is echt anders....'

NEE!!!!!! DAT IS HIJ NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja doei.
pi_71579764
Door zijn OCS en zijn hevige verliefdheid voor mij heeft hij juist last van behoorlijke schuldgevoelens (als hij weer terug bij zijn vrouw is).

Hij vindt zich dan een eikel die alles kapot maakt. Zijn vrouw "helpt" ook een handje door te zeggen dat hij zijn kind nooit meer mag zien als hij wilt scheiden.
Hierdoor gaat hij nog meer piekeren.

Als hij bij mij is, is hij echt helemaal op zijn gemak en heeft hij aanzienlijk minder last van dwanggedachten. Ik praat ook meteen met hem als ik het aan zijn gezicht kan aflezen dat hij aan het piekeren is.

Verliefd worden overkomt je, hier kies je niet voor. Omdat hij juist een vrouw en kind heeft en verliefd geworden is op mij, maakt het hem met zijn dwanggedachtes er helemaal niet beter op.

Ik ben nu zelfs bang dat hij juist een zenuwinzinking krijgt, omdat hij niet bij me kan zijn.
Als ik er niet ben, vertelt hij ook dat hij aan me denkt en bij me wilt zijn. Hij gaat dan ook piekeren omdat hij niet bij me kan zijn.

Zijn vrouw zit vervolgens alsmaar aan hem te trekken. Geen contact met mij, anders ben je je kind kwijt, zal je je kind nooit meer zien, etc. Zijn vrouw haalt ook telkens dezelfde koe uit de sloot, duwt die koe weer in de sloot, en haalt deze koe er weer uit.
Voor iemand met OCS is dit ook niet bevoordelijk. Ik ben zelfs boos op zijn vrouw omdat ze geen rekening met hem houdt.

Hij WILT heel graag bij mij zijn, maar hij denkt momenteel dat ik nu de schuldige ben van zijn dwanggedachten. Ik weet niet hoe hij er over een aantal maanden erover denkt.
Dat is mogelijk ook iets wat zijn vrouw hem heeft ingepraat.

Ik vraag me af hoelang het duurt voordat hij inziet dat hij bij zijn vrouw niet zichzelf kan zijn.
Ik vraag me af of hij het lef heeft om zijn vrouw te verlaten. Ik heb hem ook al meerdere malen duidelijk gemaakt dat zijn vouw niet kan maken dat hij zijn kind niet zou kunnen zien. Dat hij alleen zijn kind kwijt is, als hij iets slechts heeft gedaan.

We schillen 5 jaar.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:17:52 #59
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71579844
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:15 schreef Dobbel_steentje het volgende:
Hij WILT heel graag bij mij zijn,
Wilt nogwel.
pi_71579863
Oh my daar gaan we weer...

Waarom denken mensen die dit soort topics openen toch altijd dat hún nieuwe liefde écht ánders is en écht ánders zal reageren?
#geen
pi_71579906
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Nu heeft hij idd voor zijn kind gekozen.
Hier heb ik ook begrip voor ook.

Maar als zijn kind oud genoeg is, blijft hij dan nog altijd bij zijn vrouw die het bloed onder zijn nagels vandaan haalt of kiest hij voor de vrouw waarvan hij veel houdt??
pi_71579925
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef DuchessX het volgende:

Waarom denken mensen die dit soort topics openen toch altijd dat hún nieuwe liefde écht ánders is en écht ánders zal reageren?
praxis
Ja doei.
pi_71580024
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef DuchessX het volgende:

Ik weet wat ik voel en dit gevoel is zo hevig dat ik verder voor niemand deze gevoelens zal voelen.
De meeste mensen zijn eerst vrienden met hun partner... en worden dan verliefd....
Wij hadden elkaar gezien en gesproken en er voelde gelijk een soort chemie tussen ons.
We waren meteen verliefd op elkaar.
  PR/Manusje van alles maandag 3 augustus 2009 @ 23:23:33 #64
Toezicht is gezond!
pi_71580054
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:19 schreef Dobbel_steentje het volgende:

[..]

Maar als zijn kind oud genoeg is, blijft hij dan nog altijd bij zijn vrouw die het bloed onder zijn nagels vandaan haalt of kiest hij voor de vrouw waarvan hij veel houdt??
Blijf jij op hem wachten dan?
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:25:36 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71580132
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:22 schreef Dobbel_steentje het volgende:

[..]

Ik weet wat ik voel en dit gevoel is zo hevig dat ik verder voor niemand deze gevoelens zal voelen.
De meeste mensen zijn eerst vrienden met hun partner... en worden dan verliefd....
Wij hadden elkaar gezien en gesproken en er voelde gelijk een soort chemie tussen ons.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat de kans er dik in zit dat je dit best nog een keer mee kan maken in je leven. Wachten is echt niet nodig.
pi_71580159
quote:

[..]

Dan kiest hij voor de gemakkelijkste weg: hij gaat er vandoor met een jongere uitvoering van jou omdat tegen die tijd jij ook al niet meer zo jong bent als het kind oud genoeg is.
pi_71580292
quote:

[..]

Of jij denkt dat julllie verliefd op elkaar zijn, maar stiekem is hij een heul stuk minder verliefd op je.
pi_71580364
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of jij denkt dat julllie verliefd op elkaar zijn, maar stiekem is hij een heul stuk minder verliefd op je.
Of TS is easy to get
#geen
pi_71580583
quote:

[..]

Ik denk dat hij bij zijn vrouw blijft. Is veilig voor hem.
pi_71580651
Het is mij nog steeds niet duidelijk welke dwanggedachten hij dan heeft in relatie tot het vreemdgaan.
Als je ook maar enigszins een geweten hebt, voel je je schuldig en pieker je over hoe verder. Wat is dan die OCD? En maakt die OCD dat hij niet meer verantwoordelijk is? Het lijkt mij nogal een slappe hap, die scharrel van je. Neemt geen enkele verantwoordelijkheid.

Nogmaals is hij onder behandeling?

En hoe oud is zijn kind en wanneer vind jij dat kind oud genoeg om zonder vader op te groeien?
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:48:58 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71580822
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Blijf jij op hem wachten dan?
een paar maandjes, met nog een sporadische ontmoeting en uiteindelijk een aflopende zaak, maar dat heeft zijn tijd nodig
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:51:27 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71580884
quote:

[..]

nee je bent niet speciaal en uniek, hij zit in een kutsituatie en krijgt ineens een leuk jong gevalletje voor zijn neus, komt vervolgens in conflict met zijn thuis situatie en kiest eieren voor zijn geld...
pi_71580985
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:51 schreef Re het volgende:

[..]

nee je bent niet speciaal en uniek, hij zit in een kutsituatie en krijgt ineens een leuk jong gevalletje voor zijn neus, komt vervolgens in conflict met zijn thuis situatie en kiest eieren voor zijn geld...
Precies. Die kerel heeft allang gekozen, hij is toch nog steeds bij zijn vrouw!
pi_71581235
quote:

[..]

Jouw gevoelens voor hem staan dan ook niet ter discussie.

Mijn god, ben je nu echt zo naief? Hij heeft het zo moeilijk bij zijn vrouw hij blijft bij haar voor de kinderen maar ze hebben een liefdeloos huwelijk zij begrijpt hem niet met jou kan hij zo fijn práten
Kom op zeg, dit is het standaard verhaal. Hij belazerd zijn vrouw, hij belazerd jou en hij zal never nooit bij zijn vrouw weg gaan voor jou. Waar is je zelfrespect?
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 03:00:07 #75
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_71583890
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:09 schreef Re het volgende:
Totdat hij ergens een jonger strakker kind kan krijgen
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:03 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jouw gevoelens voor hem staan dan ook niet ter discussie.

Mijn god, ben je nu echt zo naief? Hij heeft het zo moeilijk bij zijn vrouw hij blijft bij haar voor de kinderen maar ze hebben een liefdeloos huwelijk zij begrijpt hem niet met jou kan hij zo fijn práten
Kom op zeg, dit is het standaard verhaal. Hij belazerd zijn vrouw, hij belazerd jou en hij zal never nooit bij zijn vrouw weg gaan voor jou. Waar is je zelfrespect?
Ja maar, ja maar, ze neukt zo lekker
pi_71585024
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:32 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Of TS is easy to get
beide, gok ik zo..
Ja doei.
pi_71585096
Gut wat is hij toch zielig

Ten eerste, die bullshit over dat hij nooooit meer bovenop z'n vrouw kruipt, totaal niks voor haar voelt, en ze al jaren als vreemden leven zegt iedere man, en zo'n beetje iedere vrouw denkt dan weer 'Ja maar deze man méént het echt...'

Ten tweede kan ik me prima voorstellen dat die vrouw dreigt met dat hij zijn kind niet mag zien, is misschien niet chique, maar hij heeft gezin met haar en die beebie, en als hij ervoor kiest die situatie te verzieken kan ik me prima voorstellen dat zij hem nou niet echt een goede vader vind of iets.

Ten derde doe jij alsof hij hierin het slachtoffer is en praat z'n stoornis alles goed, maar je maakt mij niet wijs dat hij omwille van zn stoornis bij zn vrouw moet blijven, maar met jou moet neuken, en jullie dat beiden maar moeten accepteren. Als dat wel zo is, dan heb ik bij deze ook die stoornis
pi_71585136
die vrouw is met een getrouwd en heeft alle recht om boos te zijn

ik snap uberhaupt niet waarom vrouwen een man willen die vreemdgaat.. waar is je eer
Ja doei.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:32:57 #79
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71587282
quote:
quote:
quote:
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71587593
Dat is wel een goede samenvatting.
pi_71587608
Ja doei.
pi_71587622
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

[..]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71588240
Jullie begrijpen haar niet. Dit is echte liefde... en die man heeft het al zo zwaar.
pi_71588396
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef Heathen. het volgende:
Jullie begrijpen haar niet. Dit is echte liefde... en die man heeft het al zo zwaar.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71588398
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef Dobbel_steentje het volgende:
Wat is beter voor jou lijkt me een veel relevantere vraag.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:25:01 #86
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71588488
quote:
Ja. Vrouw thuis die voor 't eten zorgt en een jonge naieve doos waar 'ie overheen kan. Arme kerel!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:27:21 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71588536
quote:
Ja, het is diep triest dat hij al die tijd met die wicked witch of the west moet doorbrengen waarmee hij getrouwd is. En dat puur omdat ze hem chanteert.... geen rechter die daar korte metten mee maakt als het nodig is.

Wat een BS zeg.... en natuurlijk is hij anders dan al die andere vreemdgaande mannen die ook alleen om de kinderen bij hun vrouw bleven.... zelfs als de kinderen al kinderen hebben is er voor die mannen nog wel een excuus om niet te kunnen scheiden. En er is altijd een DB'tje dat er intrapt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:28:37 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71588563
quote:
[...]

Ik ben zelfs boos op zijn vrouw omdat ze geen rekening met hem houdt.

[...]
Whahahahahahahahahaha.... Ha... ha....
Nog even en het is allemaal haar schuld natuurlijk!

Wat is er mis met zijn ruggegraat? Kan hij niet zelf kiezen?
En dat van dat kind is gelul, jij weet net zo goed als ik (en HIJ) dat er echt wel een omgangsregeling komt hoor...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:30:10 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71588600
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:

Nee, dat komt door zijn OCS. Daardoor kan hij dwangmatig geen keuze maken en moet hij dwangmatig buiten de deur neuken.
Ik zeg: Collecte!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71588851
quote:

[..]

En dat van dat kind is gelul, jij weet net zo goed als ik (en HIJ) dat er echt wel een omgangsregeling komt hoor...
Daar zit toch wel een kern van waarheid in hoor. Hij zou niet de eerste vader zijn die ondanks een omgangsregeling zijn kinderen nooit te zien krijgt.
pi_71588975
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Daar zit toch wel een kern van waarheid in hoor. Hij zou niet de eerste vader zijn die ondanks een omgangsregeling zijn kinderen nooit te zien krijgt.
als hij zich zo achterlijk gedraagt vraagt hij er zelf in zekere zin om (dat de vrouw de kinderen weg wilt houden bedoel ik, niet dat het zou gebeuren). Misschien moeten mensen snappen dat als je anderen kut behandeld je zelf ook kut behandeld gaat worden.. en dan niet huilen achteraf (of in dit geval al vooraf )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71588987
quote:

[..]

Ik moest echt lachen om je post
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:45:23 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71589042
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat weet ik ook wel, maar ik kan me toch niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de slapjanus uit de OP zich hier alleen maar achter verschuilt...
Natuurijk kies je voor het beste voor je kinderen, maar gelukkige ouders is ook wat waard.
pi_71589059
Ik voel een nieuw romannetje aankomen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:47:04 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71589091
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voel een nieuw romannetje aankomen
quote:
We schillen 5 jaar.
De aardappelschillers
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71589562
Is het geen dwangmatige PERSOONLIJKHEIDSstoornis? Dat is iets heel anders, niet het (bijvoorbeeld) 100 maal handen wassen wat OCS kan hebben, maar juist altijd hetzelfde willen doen. Perfecte orde, regelmaat en routines. Alles opgeruimd, duidelijk gepland, perfectionistische werkhouding etcetera.

Komt ook een stuk vaker voor. OCD is echt heel intens, dat soort mensen hebben moeite met de raarste dingen. Ik wil hier niet meneer de internetdiagnost worden, maar het zou alleen maar een voordeel zijn als ik gelijk heb.

Anywho, om eerlijk te zijn ben ik inmiddels ook wel zo misantropisch geworden dat het me beter lijkt als je ervandoor gaat. Zowel voor jezelf als de ander.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_71589808
Om nog terug te komen op mijn tante die ongeveer hetzelfde mee heeft gemaakt.
Mijn tante geloofde ook vurig dat hij zijn vrouw zou verlaten en dat hij eens de stap zou zetten. Hij stelde steeds een bepaalde tijd voor tot hij gescheiden was en hij en mijn tante samen konden zijn. Maar deze tijd werd om de zoveel tijd weer aangepast en verlengt en dat duurde wel jaren. En nu nog is hij niet gescheiden van zijn vrouw. Ook hij had problemen met zijn vrouw, problemen met zijn werk, zenuwinzinking, zelfmoord gedachten en eerst was hij bang om zijn (volwassen) dochter kwijt te raken en laten werden dat zijn kleinkinderen die geboren waren. Dus er was altijd wel (een smoes) iets wat hem zou tegenhouden. Hij beloofde mijn tante van alles, maar uiteindelijk bleek dat hij naast zijn vrouw en mijn tante nog met meerdere vrouwen aanpapte. Hij kwam heel geloofwaardig over en mijn tante geloofde hem. Maar na jaren wachten weet mijn tante nu ook wel genoeg. Ze heeft nog steeds msn/tel contact, maar ze gaat past verder als hij gescheiden is. En dat zou waarschijnlijk wel nooit zijn. Zij wacht tenminste niet meer op hem. Als ze gelukkig kan zijn met een ander dan gaat ze daarvoor.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:10:29 #98
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71591343
Dat ze uberhaupt jaren wacht. Wat een tijdverspilling.
pi_71602831
quote:

[..]

Dat dus.. En wat is er mis met de ruggengraat van zijn vrouw? Ik had die lul allang de deur uit geschopt
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:29:10 #100
48067 neo2000
pi_71604259
Heb nog steeds geen foto's van TS gezien, maar moet inmiddels wel concluderen dat ze volgens mij haast monsterlijk lelijk moet zijn of zo. .Of zo onzeker over zichzelf dat ze zich op deze manier laat misbruiken i.p.v. naar een vent op zoek te gaan die haar daadwerkelijk iets meer kan bieden dan een hoop smoesjes en een beurt op regelmatige basis.

Als je zulke onzin als zoete koek slikt van zo'n vent vanwege een "ziekte", hoe erg het ook mag zijn voor die kerel, dan moet er haast wel iets met je aan de hand zijn. Je geloof toch niet dat het buiten de deur neuken ook maar iets met zijn aandoening te maken heeft? Zo naïef ben je toch zeker niet? of val je echt in de categorie verminderd toerekeningsvatbaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')