abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71573001
HoiHoi,

Onlangs geleden heb ik een jongeman ontmoet. Je kunt zeggen dat het meteen liefde op het eerste gezicht is geweest, we hebben heel veel gevoelens voor elkaar.

Hij is getrouwd, maar voelt geen liefde gevoelens meer voor zijn vrouw.
Hij en zijn vrouw zijn uit elkaar gegroeid. Wel hebben ze een kleine samen, waar ze alles voor willen geven.

Als hij bij mij is, voel hij zich erg blij en gelukkig. Wanneer hij van mij afscheid moet nemen en mij weer een aantal dagen moet missen, krijgt hij dwanggedachtes. Als hij bij zijn vrouw is, mist hij mij.
Hij heeft OCS en kan niet met zijn dubbele gedachtes omgaan.

Van zijn vrouw mag hij niet meer met mij omgaan. Omdat wij een speciale band met elkaar hebben, wilde hij het contact niet met mij verbreken. Zijn vrouw heeft zelfs gedreigd dat hij dan zijn kind niet meer mocht zien, nadat ze hoorde dat hij meer gevoelens voor mij heeft.
Hij zou het ook niet kunnen om tegen zijn vrouw te liegen dat we nog met elkaar zouden omgaan, terwijl zijn gevoel heel erg graag bij mij wilt zijn.

Door die dubbele gedachten etc. door zijn OCS staat hij op het punt een zenuwinzinking te krijgen.
Omdat hij bijna een zenuwinzinking zou krijgen, heeft hij besloten om al het contact met mij te verbreken.
Hij houdt erg veel van me, maar hij wordt gek van zijn gedachtes.

Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld als bij hem en vind het erg moeilijk dat we zelfs geen vrienden meer zijn.

Wat zou beter voor hem zijn??
Dat hij zou scheiden van zijn vrouw van wie hij geen liefdesgevoelens meer heeft en voor mij kiest OF moet ik accepteren dat hij met zijn OCS nooit bij mij een relatie kan beginnen omdat hij zekerheid nodig heeft die zijn vrouw kan bieden?

Graag advies...
Alvast bedankt.

Gr. Dobbelsteentje
pi_71573040
ja

en wtf is OCS?
Ja doei.
  PR/Manusje van alles maandag 3 augustus 2009 @ 20:00:58 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71573055
quote:
Hij is getrouwd, maar voelt geen liefde gevoelens meer voor zijn vrouw.
Uiteraard niet. Maar waarom is hij nog bij haar dan?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71573075
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Maar waarom is hij nog bij haar dan?
je weet toch dat ze altijd beloven bij hun vrouw weg te gaan omdat 'de liefde er al jaren niet meer is', ze al 'jaren als broer en zus leven' en 'bij elkaar gebleven zijn voor de kinderen'?

Ja doei.
pi_71573098
Let him go.... Je doet jezelf alleen maar kwaad!
pi_71573154
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:02 schreef Yel het volgende:
Let him go.... Je doet jezelf alleen maar kwaad!
vergeet de vrouw niet
Ja doei.
  PR/Manusje van alles maandag 3 augustus 2009 @ 20:04:57 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71573168
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

vergeet de vrouw niet
en de beebie
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71573217
De vrouw is dom Die lul loopt zijn lul achterna.. Bij zo iemand wil je toch niet blijven? Met zo iemand wil je toch niet gaan?! Bah....
pi_71573262
OCS=dwangneurose

Een dwangneuroot met een vrouw en een kind, en jij denkt dat een relatie met zo iemand een goede kans heeft?
pi_71573267
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

en de beebie
en de buurvrouw
Ja doei.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:08:48 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71573285
Hij liegt tegen je. Maar dat ontdek je pas als hij over 10 jaar nog steeds getrouwd is en een ton van je gejat heeft.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_71573287
Wat voor dwanggedachten?
Ik zie het verband niet tussen OCD en vreemdgaan?
pi_71573325
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij liegt tegen je. Maar dat ontdek je pas als hij over 10 jaar nog steeds getrouwd is en een ton van je gejat heeft.
minimaal..

wat is dat toch altijd met vrouwen en getrouwde mannen die beloven van hun vrouw weg te gaan en al jaren niet meer verliefd zijn maar inmiddels al jaren dit stug vol blijven houden..

dat hij dan nog een dwangneuroot is maakt het alleen nog maar zieliger van TS dat ze daar uberhaupt 'hoop' bij koestert
Ja doei.
pi_71573506
Bescherm jezelf voortaan meer, voordat je verliefd wordt. Zorg dus,wanneer je weet als hij samen is met een andere vrouw is, dat je geen verdere stappen zet (of wist je dit al, maar ging je toch verder?).

Nee je laat het al veel te ver komen, waardoor jullie beiden nu met een probleem zitten (afgezien van zijn vrouw en kind).

En hij lijkt mij niet echt te vertrouwen dus waarom ermee verder gaan?

[ Bericht 4% gewijzigd door Billary op 03-08-2009 20:24:49 ]
pi_71573772
Geloof me hij is niet 1 van die mannen die het leuk vinden om hun vrouw te bedriegen.
En nee, ik ben ook niet zo'n dom persoon die getrouwde mannen geloven.
Anders zou hij nu niet op het punt staan om een zenuwinzinking te krijgen.
We zijn gewoon hevig verliefd op elkaar geworden en hij dacht dat hij verder niemand dan zijn vrouw kon krijgen.

Hier meer informatie over OCS: http://nl.wikipedia.org/wiki/OCS

Mensen met OCS hebben bepaalde structuur in hun leven nodig.
Bij zijn vrouw heeft hij gewoon dezelfde regelmaat ondanks hij geen liefdegevoelens meer voor haar heeft.
Voor mij heeft hij heel veel gevoelens, maar hij zou dan heel zijn leven opnieuw moeten opbouwen.

Vandaar mijn vraag wat ik het beste kan doen.
Ik hou heel veel van die jongeman en voel hem ook goed aan als hij ergens mee zit.

Gr.
pi_71573848
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:

We zijn gewoon hevig verliefd op elkaar geworden en hij dacht dat hij verder niemand dan zijn vrouw kon krijgen.
Wtf? Is ie wel 100%?
pi_71573863
quote:
Geloof me hij is niet 1 van die mannen die het leuk vinden om hun vrouw te bedriegen.
you've made my day!
Ja doei.
pi_71573893
Wegwezen.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_71573922
quote:
En nee, ik ben ook niet zo'n dom persoon die getrouwde mannen geloven.
Anders zou hij nu niet op het punt staan om een zenuwinzinking te krijgen.

Bij zijn vrouw heeft hij gewoon dezelfde regelmaat ondanks hij geen liefdegevoelens meer voor haar heeft.
Voor mij heeft hij heel veel gevoelens, maar hij zou dan heel zijn leven opnieuw moeten opbouwen.

Vandaar mijn vraag wat ik het beste kan doen.
Ik hou heel veel van die jongeman en voel hem ook goed aan als hij ergens mee zit.

Gr.
Ok sorry. Is gewoon een erg lastige situatie, time will tell.

Maar goed vrouwen hebben altijd het gevoel dat ze bepaalde mannen beter kunnen maken.
Zelfs Fritzl kreeg liefdesbrieven
Fritzl ontvangt honderden liefdesbrieven

Dus zie hier waarom goede jongens problemen hebben met het vinden van een vriendin Als er niks meer aan valt te verbeteren....

[ Bericht 5% gewijzigd door Billary op 03-08-2009 20:45:01 ]
pi_71573950
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

you've made my day!
Standaard he.....
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:38:44 #21
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_71574090
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je weet toch dat ze altijd beloven bij hun vrouw weg te gaan omdat 'de liefde er al jaren niet meer is', ze al 'jaren als broer en zus leven' en 'bij elkaar gebleven zijn voor de kinderen'?

Je gaat hier toch godver niet onze goed doordachte valkuilen voor het zwakke geslacht staan ontmantelen he.

Toch heerlijk hoe die vrouwen er elke keer weer intrappen om daarna met hangende pootjes bij de vivaFOK uit te huilen

Maar OT: laat hem eerst maar eens zijn eigen sores oplossen voordat het jouw sores worden.
pi_71574123
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Je gaat hier toch godver niet onze goed doordachte valkuilen voor het zwakke geslacht staan ontmantelen he.
sorry
Ja doei.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:43:40 #23
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_71574246
quote:
Oh, nou, als je het zo brengt, dan wordt het een heel ander verhaal..! Dan maakt het niet uit dat je een gezin naar de kloten helpt!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_71574260
quote:

Ik weet wat OCS/OCD is, maar niet dat die mensen meer structuur nodig zouden hebben..
Wat voor dwanggedachten heeft hij concreet? En is hij hiervoor onder behandeling?
quote:
Hij is bij haar vanwege de regelmaat? Wat een slecht excuus zeg
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:44:09 #25
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71574267
Als hij ECHT niet meer van zijn vrouw houdt en wel zo veel van jou dan vraag hem te kiezen, dan kom je er vanzelf achter hoe het zit. Als hij niet voor jou kiest verbreek het contact en vergeet hem. En geef het niet weken de tijd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Luxuria op 03-08-2009 20:49:33 ]
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')