Uiteraard niet. Maar waarom is hij nog bij haar dan?quote:Hij is getrouwd, maar voelt geen liefde gevoelens meer voor zijn vrouw.
je weet toch dat ze altijd beloven bij hun vrouw weg te gaan omdat 'de liefde er al jaren niet meer is', ze al 'jaren als broer en zus leven' en 'bij elkaar gebleven zijn voor de kinderen'?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar waarom is hij nog bij haar dan?
vergeet de vrouw nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:02 schreef Yel het volgende:
Let him go.... Je doet jezelf alleen maar kwaad!
en de beebiequote:
minimaal..quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij liegt tegen je. Maar dat ontdek je pas als hij over 10 jaar nog steeds getrouwd is en een ton van je gejat heeft.
Wtf? Is ie wel 100%?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
We zijn gewoon hevig verliefd op elkaar geworden en hij dacht dat hij verder niemand dan zijn vrouw kon krijgen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
Geloof me hij is niet 1 van die mannen die het leuk vinden om hun vrouw te bedriegen.
Ok sorry. Is gewoon een erg lastige situatie, time will tell.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
Geloof me hij is niet 1 van die mannen die het leuk vinden om hun vrouw te bedriegen.
En nee, ik ben ook niet zo'n dom persoon die getrouwde mannen geloven.
Anders zou hij nu niet op het punt staan om een zenuwinzinking te krijgen.
We zijn gewoon hevig verliefd op elkaar geworden en hij dacht dat hij verder niemand dan zijn vrouw kon krijgen.
Hier meer informatie over OCS: http://nl.wikipedia.org/wiki/OCS
Mensen met OCS hebben bepaalde structuur in hun leven nodig.
Bij zijn vrouw heeft hij gewoon dezelfde regelmaat ondanks hij geen liefdegevoelens meer voor haar heeft.
Voor mij heeft hij heel veel gevoelens, maar hij zou dan heel zijn leven opnieuw moeten opbouwen.
Vandaar mijn vraag wat ik het beste kan doen.
Ik hou heel veel van die jongeman en voel hem ook goed aan als hij ergens mee zit.
Gr.
Je gaat hier toch godver niet onze goed doordachte valkuilen voor het zwakke geslacht staan ontmantelen he.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je weet toch dat ze altijd beloven bij hun vrouw weg te gaan omdat 'de liefde er al jaren niet meer is', ze al 'jaren als broer en zus leven' en 'bij elkaar gebleven zijn voor de kinderen'?
sorryquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je gaat hier toch godver niet onze goed doordachte valkuilen voor het zwakke geslacht staan ontmantelen he.![]()
Oh, nou, als je het zo brengt, dan wordt het een heel ander verhaal..! Dan maakt het niet uit dat je een gezin naar de kloten helpt!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
Bij zijn vrouw heeft hij gewoon dezelfde regelmaat ondanks hij geen liefdegevoelens meer voor haar heeft.
Voor mij heeft hij heel veel gevoelens, maar hij zou dan heel zijn leven opnieuw moeten opbouwen.
Ik weet wat OCS/OCD is, maar niet dat die mensen meer structuur nodig zouden hebben..quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
Hier meer informatie over OCS: http://nl.wikipedia.org/wiki/OCS
Hij is bij haar vanwege de regelmaat? Wat een slecht excuus zegquote:Bij zijn vrouw heeft hij gewoon dezelfde regelmaat ondanks hij geen liefdegevoelens meer voor haar heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |