abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_70884595

Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Het tweede elftal:


Het dames elftal:


Onze nieuwe spits in actie!


De trainers:


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


  • KansloosForEver - Vak K
  • thaduck - Vak P
  • PBateman1978 - Vak U
  • _Vulcanus_ - Vak T
  • Dribbel79 - Vak X
  • Eilanden - Vak X
  • Druppel - Vak L
  • Joesse - Vak J
  • paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
  • zatoichi - Vak J
  • DiMacho - Vak P
  • ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
  • Rave_NL - Vak P
  • Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
  • Reanimation - Vak K
  • Jojohopjes - Vak L
  • RoodWitBlauw - Vak L

    Vorige delen:
    Centraal FC Utrecht topic # 36 : Challenger II
    Centraal FC Utrecht topic # 35 : Met een knallend FCU
    Centraal FC Utrecht topic # 34 : Opgeruimd staat netjes
    Centraal FC Utrecht topic #33: Waar de kale knarren heersen
    Centraal FC Utrecht topic #32: Dit seizoen weer geen beker
    Centraal FC Utrecht topic #31: 4-6-0
    [Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme
    [Centraal] FC Utrecht topic #29 : Nelisse in Oranje!
    [Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
    [Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
    [Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
    [Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
    [Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
    [Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
    Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
    Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
    Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
    Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
    Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
    Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
    Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
    Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
    Centraal FC Utrecht topic deel 14
    Centraal FC Utrecht topic deel 13
    Centraal FC Utrecht topic deel 12
    Centraal FC Utrecht topic deel 11
    Centraal FC Utrecht topic deel 10
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
    Hier hoort topic deel 5. Maar of die er ooit geweest is??
    Hier hoort topic deel 4. Maar of die er ooit geweest is??
    [Centraal] FC Utreg Topic #3
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
    Centraal FC Utrecht topic deel 1

    OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht


    Vinden jullie het zo wat?

    [ Bericht 52% gewijzigd door -J-D- op 31-07-2009 17:39:32 ]
  • pi_70884763
    Ik heb er zin an! Nog 2 weken en dan gaan we weer beginnen gelukkig.

    Mijn uitkaart is ook binnen ondertussen, kan ik eindelijk ook eens naar uitwedstrijden op een legale manier
    pi_70899209
    Heb er zeker zin an! Maar mis wel de eerste wedstrijden

    Ach even www-en
    pi_70900422
    Zoveel mensen missen die!

    Ik heb geloof ik voor de eerste 2 thuiswedstrijden al 3 extra kaarten liggen
    pi_70915987
    Ik ben erbij vanaf het begin, ook bij newcastle!

    Over de TT is het niet let the game begin?
    pi_70916968
    Mag ook, kan het niet meer editten

    Maar ik dacht dat het game start en games begin was. Maar goed.

    [ Bericht 22% gewijzigd door Tha_Duck op 12-07-2009 22:54:12 ]
    pi_70917220
    quote:
    Geen terugkeer Wapenaar bij Utrecht
    Door Roy (donroyco) op zondag 12 juli 2009 22:02
    Bron: Goal.com

    Harald Wapenaar zal niet terugkeren naar FC Utrecht, de club waar hij tot grote hoogte steeg. De doelman zit momenteel zonder club, maar kan zeker niet terecht bij de Domstedelingen.

    Foeke Booy spreekt de berichtgeving tegen dat de 39-jarige doelman in beeld is. "Dat is een gerucht en moet je niet geloven", aldus Booy in het Stadsblad Utrecht. "We willen wel een tweede keeper achter Michel Vorm, maar Wapenaar is niet in beeld. Als we die ervaren doelman vinden, dan verhuren we André Krul."

    Naast de kwestie rondom de doelmannen deed ook het gerucht dat sc Heerenveen en FC Groningen Gregoor van Dijk wel zien zitten de ronde. Booy verklaarde dat geen van beide clubs zich heeft gemeld voor de middenvelder.

    Tot slot besprak voorzitter Jan Willem van Dop de situatie-Kevin Strootman. De werkgever van de jongeling vindt dat Utrecht voor onrust zorgt. "We hebben één keer naar de transfersom van Strootman gevraagd, dat vonden we te hoog en daarna hebben we ons nergens meer mee bemoeid", ging Van Dop de strijd aan.
    Duidelijkheid over Wapenaar en Strootman. Van Dijk mag van mij nog weg, maar dat lijkt me logisch gezien mijn apatie tegen van Dijk.

    Al moet ik zeggen dat toen ik hem in de fanshop sprak dat hij best een geschikte gozer was
      maandag 13 juli 2009 @ 09:57:14 #8
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_70925909
    Tom Caluwe vertrekt naar Al-Wakra (bron: Telegraaf)
    pi_70926230
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:57 schreef Eilanden het volgende:
    Tom Caluwe vertrekt naar Al-Wakra (bron: Telegraaf)
    Dan mogen ze wel een nieuwe creatieve middenvelder halen, met alleen Mertens red je het niet.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 13 juli 2009 @ 10:15:10 #10
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70926274
    Zonde eigenlijk.. Caluwé heeft in mijn ogen nooit waargemaakt wat hij bij Willem II leek te gaan worden. Misschien is hij ook op het verkeerde moment bij Utrecht ingestapt, de laatste jaren waren nou niet zo geweldig.
    pi_70927061
    Caluwé was en is altijd een voetballer geweest die ik kon waarderen. Hoewel hij niet het niveau heeft behaald wat we hoopten stond hij er wel altijd. De nodige tegenslagen gehad (de knie na de knock-out) maar nooit verzaakt.

    Ik zal hem missen en wens hem veel succes! Vooral de 1-0 tegen Willem II in zijn eerste seizoen binnen 10 seconden zal me bijblijven. Jammer dat we met 1-4 verloren verder, maar dat doet er niet toe :-)
    pi_70938629
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Dan mogen ze wel een nieuwe creatieve middenvelder halen, met alleen Mertens red je het niet.
    Heel gek, maar ik heb net zo'n idee dat ze geen Strootman maar Nicky Hofs gaan halen. Die jongen is er met Vitesse nog niet uit, en zal toch wel een zeer interessante speler zijn voor de FC.
    pi_70940918
    Het duel tegen Newcastle United is door de FA verboden dus kan FC Utrecht op zoek naar een andere tegenstander de 26ste.
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 17:06 schreef Wopper1 het volgende:

    [..]

    Heel gek, maar ik heb net zo'n idee dat ze geen Strootman maar Nicky Hofs gaan halen. Die jongen is er met Vitesse nog niet uit, en zal toch wel een zeer interessante speler zijn voor de FC.
    Hofs gaat toch nooit naar utrecht , of Vitesse of het buitenland.
    Hij wacht nu nog even op een buitelandse club anders gaat het Vitesse worden.
    pi_70942258
    Belachelijk gedoe, nu kunnen we weer op zoek. En vind zosnel maar een club van formaat. krijg je weer zo'n wedstrijd tegen drol 23 uit de weet ik hoeveelste competitie. Die we vervolgens glansrijk verliezen omdat er geen motivatie is

    Overigens:
    quote:
    Akkoord over vertrek Boussaboun naar Al Nassr

    img_description

    FC Utrecht is vandaag met Al Nassr en Ali Boussaboun tot overeenstemming gekomen over het vertrek van de aanvaller naar de club uit Dubai, in de Verenigde Arabische Emiraten. Al Nassr en Boussaboun waren het al eerder eens geworden over een verbintenis.
    Omdat de speler in Utrecht nog een doorlopend contract had, moest ook FC Utrecht akkoord gaan. Ali Boussaboun keerde bij het begin van het afgelopen seizoen terug bij FC Utrecht, nadat hij al eerder voor de club had gespeeld. De 30-jarige aanvaller kwam in het voorbije seizoen 22 keer voor FC Utrecht uit en scoorde daarbij vijf keer. Vanwege de komst van enkele nieuwe spitsen zag het er niet naar uit, dat Boussaboun in het nieuwe seizoen veel aan spelen zou toekomen. FC Utrecht was dan ook bereid mee te werken aan een overgang van de speler naar Dubai. “Ook afgelopen seizoen heeft Ali zich een uitstekende prof getoond”, zegt voorzitter Jan Willem van Dop. “We wensen hem dan ook veel succes het komend jaar bij Al Nassr.”
    Voor niks weg dus. Voordeel dat zijn salaris niet meer betaald hoeft te worden, maar toch...
      maandag 13 juli 2009 @ 19:31:17 #15
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_70942612
    Inderdaad ... wel overtrokken reacties van de instanties .. er was nog geen kaart aan een Newcastle-fan verkocht. Ik ben goed op de hoogte van de rivaliteit, maar ik vraag me af of er wel een goede risico-schatting is gedaan.

    Anyway, openingswedstrijd zal dan wel tegen een vage Griekse of Turkse club worden...

    [ Bericht 48% gewijzigd door Eilanden op 13-07-2009 19:36:42 ]
      maandag 13 juli 2009 @ 23:19:54 #16
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_70951174
    quote:
    Verbazing over verbod duel met Newcastle United

    De Engelse voetbalbond (FA) heeft Newcastle United verboden op zondag 26 juli in Stadion Galgenwaard een oefenduel te spelen tegen FC Utrecht. FC Utrecht-voorzitter Jan Willem van Dop is uitermate verbaasd over het verbod.
    Omdat in hetzelfde weekend Sunderland deelneemt aan het Amsterdam Tournament wordt gevreesd voor een confrontatie tussen de rivaliserende supportersgroepen van de Engelse clubs. FC Utrecht en de gemeente Utrecht weigerden eerder al de wedstrijd tegen Newcastle United af te gelasten en hadden de nodige voorzorgsmaatregelen genomen, waaronder geen kaartverkoop aan Newcastle-supporters. Volgens Van Dop heeft FC Utrecht zich namelijk volledig aan alle afspraken gehouden en verdient burgemeester Wolfsen van Utrecht een groot compliment voor zijn optreden. Op nadrukkelijk advies van de gemeente Amsterdam is het duel tussen FC Utrecht en Newcastle nu echter toch verboden door de Engelse voetbalbond.

    “Wij waren al sinds 3 juni bezig met het organiseren van deze wedstrijd”, zegt Van Dop. “De lokale driehoek was vanaf het begin betrokken bij de veiligheidsmaatregelen rond dit duel en had hierover goed contact met hun Engelse collega’s. Op 30 juni ontvingen wij zelfs een fax waarin de FA, na overleg te hebben gevoerd met de KNVB, toestemming verleende aan Newcastle af te reizen naar Utrecht. Daarna is de gemeente Amsterdam in actie gekomen om die vergunning door de FA te laten intrekken. Volgens afspraak hebben wij geen kaarten verkocht aan fans van Newcastle.Terwijl de organisatie van het Amsterdam Tournament wel kaarten heeft verkocht aan Sunderland-supporters en dat nu als reden opvoert dat zij het niet meer terug kunnen draaien. Dat is erg krom. Wij houden hier dan ook een bijzonder vieze smaak aan over.”

    FC Utrecht is door het verbod in een moeilijke situatie gebracht. “Wij moeten nu binnen twee weken een aansprekende tegenstander proberen te vinden als vervanger van Newcastle voor onze openingswedstrijd”, aldus Van Dop.
    pi_70951395
    Neuzen bepalen blijkbaar alles... Maar wat doe je ertegen?

    We kunnen hooguit het neuzen tournament verstoren
    pi_70973956
    ]

    De nieuwe reserve-keeper.
    pi_70974791
    Sinouh.. Jesus.. Dat vond ik toch zo'n knurft bij RKC Waalwijk.. Maar goed, misschien zit ik (weer) fout.

    Het lijkt me in ieder geval wel waar dat het een ervaren keeper is, en ik denk beter dan de Ruiter.
    pi_70974815
    Heel kanaleneiland aan de seizoenkaart .
    pi_70975264
    Sinouh.

    Nou ja, beter dan De Ruiter en Krul.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 18:31:35 #22
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_70975305
    Sinouh bij RKC is wel weer een tijdje geleden en in ieder geval beter dan De Ruiter en veel meer ervaring natuurlijk. Was afgelopen seizoen geloof ik reservekeeper bij HSV
    pi_70979564
    Ik kan me iets herinneren met Sinouh, dat ie gepasseerd was en toen weer in het doel mocht/moest omdat de keeper zwaar geblesseerd was. Was bij ons in het stadion bij de Bunnikside geloof ik.

    Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken
    pi_70979663
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:31 schreef Tha_Duck het volgende:
    Ik kan me iets herinneren met Sinouh, dat ie gepasseerd was en toen weer in het doel mocht/moest omdat de keeper zwaar geblesseerd was. Was bij ons in het stadion bij de Bunnikside geloof ik.

    Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken
    Gelukkig is het maar een reserve doelman.. Lijkt me wel een ''gezellige'' jongen voor in de groep. Dat is ook wel belangrijk.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:19:21 #25
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_70981232
    tvp, klote van de wedstrijd tegen Newcastle.. had ik eigenlijk wel zin in
    pi_70994622
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 18:14 schreef Wopper1 het volgende:
    Heel kanaleneiland aan de seizoenkaart .
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71036053
    Cedric van der Gun nog steeds clubloos. Kon 7 ton krijgen bij Utrecht, begreep ik. Helft salaris, andere helft via premies. Hij gaf echter aan hogerop te willen en meer te verwachten, maar er is dus nog niet echt concrete interesse....
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71036857
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef methodmich het volgende:
    Cedric van der Gun nog steeds clubloos. Kon 7 ton krijgen bij Utrecht, begreep ik. Helft salaris, andere helft via premies. Hij gaf echter aan hogerop te willen en meer te verwachten, maar er is dus nog niet echt concrete interesse....
    echt verrassend is dat toch niet!
    wat heeft hij nou werkelijk laten zien de afgelopen jaren!? Hij is meer geblesseerd dan dat hij op het veld staat. En ja, als hij speelt, dan speelt hij meestal erg goed, maar om nou te zeggen dat hij naar de top toe zou kunnen... En dus ook nog ergens meer geld zou kunnen krijgen, dat lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk.
    Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
    pi_71037236
    Tja gegokt en verloren; maar het zou me niet verbazen als een club op het laatste moment nog komt om hem te halen. Hij is transfervrij toch?

    Aan de andere kant kan Utrecht hem ook nog wel gebruiker denk ik; al vraag ik me af of hij nog welkom is bij het publiek...
    pi_71037312
    Geen enkele club neemt het risico nu. Een jaar geleden was het allemaal wel anders geweest, maar met de huidige crisis neemt niemand het risico om een speler aan te trekken met zo'n salaris waarvan niet zeker is dat hij minstens 2/3 van het seizoen fit en heel blijft.

    Kijk maar naar Arnautovic van Twente, die is ook diverse keren afgekeurd. En die heeft toch wel wat meer potjes gespeeld de laatste jaren dan vd Gun. Ze nemen het risico niet.

    Ik lach me broek vol als vd Gun uiteindelijk bijtekent voor 100.000 in het jaar
    pi_71037425
    Nou dan heeft Utrecht een goede deal, van der Gun nog een baan, en wij iemand die er af en toe een goaltje bij pikt; wat wil je nog meer.

    Als hij op het veld staat krijgt hij gewoon mijn steun (en heel de bunnikside zal fluiten totdat hij zijn eerste erin legt )
    pi_71039093
    Helemaal vergeten maar die zou natuurlijk ook nog komen ...

    'Gestopte' Lensky meldt zich bij FC Utrecht
    quote:
    Jacob Lensky liet vorig jaar zijn contract bij Feyenoord ontbinden omdat hij wilde stoppen met voetballen, maar de Canadees pikt de draad weer op bij FC Utrecht. AD/Sportwereld weet dat Lensky de komende tijd meetraint bij de Domstedelingen.

    De twintigjarige Canadees keerde vorig jaar na het beëindigen van zijn dienstverband in Nederland terug naar zijn vaderland, waar hij enkele maanden niks met voetbal te maken wenste te hebben. De rust deed hem goed, waarna hij besloot zich weer beschikbaar te stellen voor geïnteresseerde clubs.

    FC Utrecht en de speler hebben afgesproken dat Lensky, die ook een Tjechisch paspoort heeft, de komende tijd zijn conditie op peil kan brengen bij Jong FC Utrecht en de A-selectie. Daarna wordt bekeken wat de volgende stap is. Feyenoord heeft nog vijftig procent van de transferrechten van Lensky in handen.
    pi_71040626
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 16:08 schreef zatoichi het volgende:
    Tja gegokt en verloren; maar het zou me niet verbazen als een club op het laatste moment nog komt om hem te halen. Hij is transfervrij toch?

    Duidelijk gegokt en verloren inderdaad. Heracles Almelo zou in de markt zijn.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      donderdag 16 juli 2009 @ 19:15:59 #34
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71042830
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 17:49 schreef methodmich het volgende:

    [..]

    Duidelijk gegokt en verloren inderdaad. Heracles Almelo zou in de markt zijn.
    Daar gaat 'ie echt niet naar toe
      vrijdag 17 juli 2009 @ 00:46:59 #35
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71052196
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 17:05 schreef Wopper1 het volgende:
    Helemaal vergeten maar die zou natuurlijk ook nog komen ...

    'Gestopte' Lensky meldt zich bij FC Utrecht
    [..]
    Heeft een contract voor een jaar getekend, mat een optie voor nog 2 jaar. In eerste instantie gehaald voor de beloften.
    pi_71059382
    quote:
    FC Utrecht vindt in Catania nieuwe oefenpartner

    Tijdens de traditionele openingswedstrijd van het nieuwe seizoen van FC Utrecht zal Catania de tegenstander zijn. De Italianen vervangen de originele opponent, Newcastle United.

    FC Utrecht kreeg afgelopen week te horen dat het duel met The Magpies geen doorgang mocht vinden. Op dezelfde dag, zondag 26 juli, neemt de aartsvijand van Newcastle United, Sunderland, deel aan het Amsterdam Tournament. Uit angst voor ongeregeldheden werd het duel in de Domstad daarom verboden.

    In Catania heeft FC Utrecht nu een nieuwe tegenstander gevonden. "We zijn blij dat we na het niet doorgaan van de wedstrijd tegen Newcastle ondanks de korte tijd die we hadden, toch een tegenstander van formaat hebben weten vast te leggen", reageert preses Jan Willem van Dop op de officiële site van de club.

    De Italiaanse Serie A-club eindigde afgelopen seizoen op een veertiende plek in de vaderlandse competitie. Het duel begint om 14.30 uur. Supporters die al een kaartje kochten voor het duel met Newcastle hoeven niet te vrezen. Deze zijn ook geldig voor het treffen met Catania.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71059568
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]
    Toch knap dat ze zo snel een nieuwe tegenstander hebben.. Het is minder aansprekend, maar goed daar kan van Dop ook niks aan doen.
      vrijdag 17 juli 2009 @ 11:41:46 #38
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71060756
    Hopelijk hebben ze wel eerst toestemming gevraagd aan Job Cohen
    pi_71061580
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 11:41 schreef Eilanden het volgende:
    Hopelijk hebben ze wel eerst toestemming gevraagd aan Job Cohen
    Je kan het beter effe bij de bond na vragen
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_71061643
    Een tegenstander van formaat? .
    pi_71062400
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 12:05 schreef dndiek het volgende:

    [..]

    Je kan het beter effe bij de bond na vragen
    Job had zich gewoon met zijn eigen stad moeten bemoeien, dan was er niks aan de hand.
    De bond heeft gereageerd op de aanvraag van Cohen.

    En doe maar lacherig over Catania, maar je hebt tenminste wel een ''gelijkwaardige'' tegenstander. Alles beter dan tegen een Rabat of Al Ahly.
    Iedere andere ploeg is dat weekend al bezet, dus zoveel keus heb je sowieso niet.
    pi_71063024
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Een tegenstander van formaat? .
    Serie A > Championship.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71063152
    Nou ja, het is zeker een nuttige en interessante confrontatie, maar omschrijf het dan op die manier dan het een tegenstander van formaat te noemen; Newcastle is wel een meer aansprekende naam en trekt meer publiek dan een Catania.
    pi_71063284
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 17:05 schreef Wopper1 het volgende:
    Helemaal vergeten maar die zou natuurlijk ook nog komen ...

    'Gestopte' Lensky meldt zich bij FC Utrecht
    [..]
    Oh ja, die speler die elke wedstrijd kramp heeft.
      zaterdag 18 juli 2009 @ 12:11:47 #45
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71090741
    Voor diegenen die een Eredivisie Live abbo hebben: vanmiddag is FCU tegen Zwolle live op TV
      zaterdag 18 juli 2009 @ 12:42:37 #46
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71091304
    Mooie OP.
      Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 12:49:10 #47
    198822 crew  Rellende_Rotscholier
    Robbertje matten met de wouten
    pi_71091436
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Een tegenstander van formaat? .
    Ja, zelfs als Catania haar reserve-elftal het veld in stuurt winnen ze nog.
    Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
      zaterdag 18 juli 2009 @ 12:52:46 #48
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71091518
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

    [..]

    Ja, zelfs als Catania haar reserve-elftal het veld in stuurt winnen ze nog.
    Hé jochie ga maar even buiten spelen.
      Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 13:02:51 #49
    198822 crew  Rellende_Rotscholier
    Robbertje matten met de wouten
    pi_71091719
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 12:52 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Hé jochie ga maar even buiten spelen.
    Wat is jouw probleem, knul?
    Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
      zaterdag 18 juli 2009 @ 13:28:35 #50
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71092290
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

    [..]

    Ja, zelfs als Catania haar reserve-elftal het veld in stuurt winnen ze nog.
    pi_71093150
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 12:42 schreef Grulez het volgende:
    Mooie OP.
    Dank je. Ik zal er straks een foto van Berg neerzetten

    OP ga ik vandaag of morgen fixen.
    pi_71096590
    Goeie pot gezien tegen Zwolle, alle aankopen lijken directe versterkingen.

    Ook Nesu kan weleens naast de pot gaan pissen nu ik die Lensky gezien heb, voetballend stukken beter dan onze Roemeen, verdedigend nog niet echt op de proef gesteld.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      zaterdag 18 juli 2009 @ 18:43:20 #53
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71099626
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
    Goeie pot gezien tegen Zwolle, alle aankopen lijken directe versterkingen.

    Ook Nesu kan weleens naast de pot gaan pissen nu ik die Lensky gezien heb, voetballend stukken beter dan onze Roemeen, verdedigend nog niet echt op de proef gesteld.
    Ik vond Lensky een beetje onwennig beginnen, maar speelde wel aardig. Wuytens brengt rust in de achterhoede, alhoewel 'ie niet echt op de proef werd gesteld.

    Asare en Mertens speelde een goede wedstrijd, Wolfie scoort ze makkelijk en Mulenga speelde ook heel behoorlijk
    pi_71140890
    Interesse Spartak Moskou in Loval van FC Utrecht
    quote:
    De toekomst van Loïc Loval ligt mogelijk in Rusland. Spartak Moskou heeft meer dan gemiddelde belangstelling voor de aanvaller van FC Utrecht, zo meldt algemeen directeur en interim-trainer Valery Karpin in de maandageditie van Sport-Express. Loval was de afgelopen weken actief op de Gold Cup in de Verenigde Staten.

    Spartak is naarstig op zoek naar een vervanger voor buitenspeler Ivan Saenko, die door een knieblessure enkele maanden aan de kant staat. "Maar tot dusver hebben we op geen enkele speler een bod uitgebracht", stelt Karpin. "Loval is één van de spelers die in beeld is en aan onze eisen voldoet. Hij staat in ieder geval hoog genoteerd."

    Loval was met Guadeloupe actief op de Gold Cup, een oefentoernooi voor landen van de CONCACAF. Costa Rica was in de kwartfinale met 5-1 een maatje te groot. Het contract van Loval in de Domstad loopt in de zomer van 2011 af. De 27-jarige Fransman stond eerder op de loonlijst van De Graafschap en Go Ahead Eagles.
    pi_71230480
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 18:43 schreef Eilanden het volgende:

    [..]
    .

    Asare en Mertens speelde een goede wedstrijd, Wolfie scoort ze makkelijk en Mulenga speelde ook heel behoorlijk
    Komt Mertens in de basis te staan? Heb namelijk nog een speler van Utrecht nodig voor m'n SuperElf en daar staat ie als middenvelder en redelijk goedkoop
    pi_71231133
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef NeedeRadicals het volgende:

    [..]

    Komt Mertens in de basis te staan? Heb namelijk nog een speler van Utrecht nodig voor m'n SuperElf en daar staat ie als middenvelder en redelijk goedkoop
    Afwachten. Ze zijn nog steeds bezig met Strootman (kan best eens een arbitragezaak worden).
    In dat geval is het zeker nog niet beslist of hij ook een basisplaats heeft.
    pi_71249470
    Strootman speelt op een andere positie natuurlijk, maar je hebt kans dat ze dan gaan schuiven inderdaad. Maar goed, Strootman moet lekker bij Sparta blijven. Laat Foeke eens origineler zijn dan Martin van Geel.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71249999
    Als Strootman zou komen wordt Asare linksback en gaat Nesu de bank warm houden, denk ik.

    Toch zie ik liever een stand-in voor Mulenga, aangezien ze Skoubo aan het weg pesten zijn.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71250125
    In een 4-3-3 dan neem ik aan? Want in 4-4-2 zie ik Strootman niet echt als vleugelspeler spelen.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71250206
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 14:15 schreef methodmich het volgende:
    In een 4-3-3 dan neem ik aan? Want in 4-4-2 zie ik Strootman niet echt als vleugelspeler spelen.
    Volgens mij spelen we 4-4-2, misschien dan ipv Gregoor van Dijk als linker controlerende middenvelder.

    Alhoewel Gianluca Nijholt er op die positie ook aan zit te komen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71250369
    Tja, in een 4-4-2 zou Strootman dan idd centraal moeten gaan spelen. Sowieso is hij dat systeem totaal niet gewend en bij Sparta speelde hij als halfspeler ook met mensen voor en achter zich. Hij is niet iemand die diepgaat over de linkerflank.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      donderdag 23 juli 2009 @ 17:56:57 #62
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71257642
    FC Utrecht heeft aan Vito Wormgoor toestemming gegeven om te praten met De Graafschap, het zou dan om verhuur gaan
      vrijdag 24 juli 2009 @ 14:05:38 #63
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71285425
    quote:
    David Depetris blijft sowieso tot het eind van het kalenderjaar bij FC Utrecht. De Argentijnse spits is op proef bij FC Utrecht en zal de competitie aanvangen in het 2e elftal.

    Komende week gaat de technische staf met Depetris om de tafel om zijn ontwikkeling te analyseren. Keeper Andre Krul en verdediger Vito Wormgoor worden zeer waarschijnlijk verhuurd. Krul staat in de belangstelling van Telstar en Wormgoor kan kiezen voor De Graafschap.
    Bron: RTVUtrecht
    pi_71342937
    sjezus wat n kutwedstrijd was dat
    ongelofelijk dat je niet iets meer van een wedstrijd wilt maken..
    en die italianen ook zeg pff wat n drama.
    kleine hoogtepuntjes waren: wuytens, mertens 1e helft en lensky 2e helft.
    pi_71343147
    Blupp: eerste oefenduel/openingsduel wat je bezoekt? Dat zijn bijna nooit boeiende duels, maar altijd wat mat. Maar het is goed om een beetje te kunnen zien hoe het team ervoor staat, hoe de nieuwe jongens eruit zien en of ze een beetje in het team passen. En daar was deze wedstrijd best goed voor, de jongens die je noemt waren inderdaad leuk om te zien. Ook Sinouh stond best aardig te keepen vond ik, goede keus achter Vorm (misschien wel ipv Vorm van de winter??).

    van Wolfswinkel kreeg amper een bal helaas, en Loval wil duidelijk weg. Wat en energie!

    Miste alleen Cornelisse en Nesu. Somers en Dickoh verrasten me op die posities, maar vond het geen succes.
    pi_71343271
    quote:
    Het basisteam dat over zes dagen in de competitie zal gaan starten stond zondag nog niet aan de aftrap. Zo ontbraken de niet geheel fitte vaste waarden Michael Silberbauer en Tim Cornelisse. Verder werd Mihai Nesu aan de kant gehouden, omdat hij in de eerste competitiewedstrijd geschorst is. De zaterdag pas van zijn interlandverplichtingen met Guadeloupe in Utrecht teruggekeerde Loïc Loval startte meteen in de basis.
    Bron: http://www.svfcu.nl/svfcu(...)io-cantania-0-0.html

    Dat verklaart mijn vragen
    quote:
    Note SVFCU Redactie: Opmerkelijk is dat FC Utrecht geen ballenjongens had voor deze wedstrijd waardoor er enkele supporters gevraagd zijn om deze taak op zich te nemen.
    En dat verklaart ook weer iets
    pi_71346182
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 17:27 schreef Tha_Duck het volgende:
    Blupp: eerste oefenduel/openingsduel wat je bezoekt? Dat zijn bijna nooit boeiende duels, maar altijd wat mat. Maar het is goed om een beetje te kunnen zien hoe het team ervoor staat, hoe de nieuwe jongens eruit zien en of ze een beetje in het team passen. En daar was deze wedstrijd best goed voor, de jongens die je noemt waren inderdaad leuk om te zien. Ook Sinouh stond best aardig te keepen vond ik, goede keus achter Vorm (misschien wel ipv Vorm van de winter??).

    van Wolfswinkel kreeg amper een bal helaas, en Loval wil duidelijk weg. Wat en energie!

    Miste alleen Cornelisse en Nesu. Somers en Dickoh verrasten me op die posities, maar vond het geen succes.
    sorry, ik vond het een drama wedstrijd, ze mogen best wat meer hun best doen zo vlak voor de competitie.
    er miste vooral een goede middenvelder (zoals de laatste 20 jaar ook al) , die eens een spits goed voor het doel zet, hoop dat Silberbauer snel weer terug is. Voorin bakten ze er niks van, maargoed ze kregen ook weinig ballen.
    pi_71346978
    De Graafschap huurt Wormgoor

    Zal hij ooit nog terugkeren of is dit stap één richting de Jupiler League? Past hem qua niveau veel beter denk ik.

    Maar ze hebben dus wel genoeg centrale verdedigers?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      zondag 26 juli 2009 @ 20:09:49 #69
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_71347082
    Schut, Keller, Dickoh, Wuytens...
    "These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
    pi_71347216
    Maar Schut is altijd afwachten hoe fit hij is.... Al sluit ik niet uit dat in Jong Utrecht ook een verdediger van het niveau Wormgoor loopt.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71347257
    Hotlinken niet toegestaan
    pi_71348354
    Meestal is het wel relaxed kijken, beetje relaxen, lekker rustig, en vaak toch wel hoopgevend voetbal. Dat viel vandaag wat mij betreft nogal tegen, maar we zullen zien wat de rest van het seizoen brengt...
    pi_71354048
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 19:39 schreef Blupp het volgende:

    [..]

    sorry, ik vond het een drama wedstrijd, ze mogen best wat meer hun best doen zo vlak voor de competitie.
    er miste vooral een goede middenvelder (zoals de laatste 20 jaar ook al) , die eens een spits goed voor het doel zet, hoop dat Silberbauer snel weer terug is. Voorin bakten ze er niks van, maargoed ze kregen ook weinig ballen.
    Tsjah, ik zie ook liever mooi voetbal en 20 doelpunten voor Utreg. Maar dat gebeurd niet in dit soort wedstrijden, helaas. En als je dat in je achterhoofd houdt was het best aardig om er te zijn. Leuk om de nieuwe aankopen te zien, en dat is het dan ook wel.

    En het is ook gewoon fijn om in het stadion te zijn

    [offtopic]
    OP ga ik nog fixen. Nog geen tijd gehad.
    [/offtopic]
      maandag 27 juli 2009 @ 11:44:00 #74
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_71360374
    Jullie 2e is op trainingskamp hier in de buurt. Kwam gister 3 jongens tegen die op het lokale festival hier ( ) stonden te chillen.

    het is niet stoer om te vertellen natuurlijk ,maar ik meldt het toch even. Die ene gast zit op twitter (Ingmar Maayen Ings31). Dussss
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_71360484
    Shewie gaat naar Dordt lees ik net, naarvadertje Kruys. Leuk voor hem! Ik hoop dat ie nog een jaar of 2 lekker kan spelen!

    Iemand trouwens die weet waarom we gisteren in uit shirt speelden???
      maandag 27 juli 2009 @ 13:04:38 #76
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_71362558
    Ik denk dat ze thuisshirt voor eerst aantrekken bij eerste thuiswedstrijid tegen Willem II?

    Kheb m gisteren gehaald, het nieuwe shirt

    errug vet met de dom erop

    p.s. doe mij ook in het lijstje.. ik zit in vak L volgens mijn kaart
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_71362709
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 11:47 schreef Tha_Duck het volgende:
    Iemand trouwens die weet waarom we gisteren in uit shirt speelden???
    Omdat Catania alleen witte shirts bij zich had denk ik ?

    Vind ons uit-tenue erg mooi dit jaar met die donkere broek erbij.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 27 juli 2009 @ 15:03:37 #78
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71366399
    Ik vermoed ook dat het te maken had met de beschikbare Catania kleding. Het uittenue is inderdaad mooi
      woensdag 29 juli 2009 @ 12:58:37 #79
    106943 blueangel_
    *FS 1982-2008*
    pi_71425056
    Blijkbaar is Club aan het onderhandelen met Tim Cornelisse

    Kan die jongen een beetje voetballen?
    + François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
    pi_71425075
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef blueangel_ het volgende:
    Blijkbaar is Club aan het onderhandelen met Tim Cornelisse

    Kan die jongen een beetje voetballen?
    Dat lijkt me onzin, Cornelisse is onze nieuwe aanvoerder.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71425217
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef blueangel_ het volgende:
    Blijkbaar is Club aan het onderhandelen met Tim Cornelisse

    Kan die jongen een beetje voetballen?
    Heeft Club 4 miljoen euro dan?
    pi_71428811
    Prima, voor 5 of 6 miljoen. Hebben we vast een vervanger nog voor.

    Maar ik denk niet dat hij weggaat eerlijk gezegd.
    pi_71429407
    Weet iemand wanneer normaal de bus tijden bekend worden? Ik ga voor het eerst met een combi
      woensdag 29 juli 2009 @ 15:33:09 #84
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_71430655
    Vanaf Utrecht CS rijden er bussen op en af... Ze staan op de plek waar normaal bus 12 staat.

    tijden? elke 10 minuten ofzo?
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
      woensdag 29 juli 2009 @ 16:00:31 #85
    106943 blueangel_
    *FS 1982-2008*
    pi_71431541
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:03 schreef Wopper1 het volgende:

    [..]

    Heeft Club 4 miljoen euro dan?
    4 miljoen voor een 31-jarige rechtsback
    + François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
    pi_71431886
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 16:00 schreef blueangel_ het volgende:

    [..]

    4 miljoen voor een 31-jarige rechtsback
    Wat is je bron eigenlijk ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71432401

    Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

    Het eerste elftal:


    Het tweede elftal:


    Het dames elftal:


    Onze nieuwe spits in actie!


    De trainers:


    Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
    Een overzicht van het stadion:


  • KansloosForEver - Vak K
  • thaduck - Vak P
  • PBateman1978 - Vak U
  • _Vulcanus_ - Vak T
  • Dribbel79 - Vak X
  • Eilanden - Vak X
  • Druppel - Vak L
  • Joesse - Vak J
  • paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
  • zatoichi - Vak J
  • DiMacho - Vak P
  • ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
  • Rave_NL - Vak P
  • Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
  • Reanimation - Vak K
  • Jojohopjes - Vak L
  • RoodWitBlauw - Vak L

    Vorige delen:
    Centraal FC Utrecht topic # 36 : Challenger II
    Centraal FC Utrecht topic # 35 : Met een knallend FCU
    Centraal FC Utrecht topic # 34 : Opgeruimd staat netjes
    Centraal FC Utrecht topic #33: Waar de kale knarren heersen
    Centraal FC Utrecht topic #32: Dit seizoen weer geen beker
    Centraal FC Utrecht topic #31: 4-6-0
    [Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme
    [Centraal] FC Utrecht topic #29 : Nelisse in Oranje!
    [Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
    [Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
    [Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
    [Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
    [Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
    [Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
    Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
    Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
    Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
    Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
    Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
    Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
    Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
    Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
    Centraal FC Utrecht topic deel 14
    Centraal FC Utrecht topic deel 13
    Centraal FC Utrecht topic deel 12
    Centraal FC Utrecht topic deel 11
    Centraal FC Utrecht topic deel 10
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
    Hier hoort topic deel 5. Maar of die er ooit geweest is??
    Hier hoort topic deel 4. Maar of die er ooit geweest is??
    [Centraal] FC Utreg Topic #3
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
    Centraal FC Utrecht topic deel 1

    OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht


    Vinden jullie het zo wat?
  •   woensdag 29 juli 2009 @ 17:00:15 #88
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_71433341
    Is die middelste blonde van het damesteam beetje lekker trouwens? kan het niet goed zien op de kleine foto.

    Middelste rij, 3de van links is geloof ik ook best wel aardig
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
      woensdag 29 juli 2009 @ 22:50:59 #89
    106943 blueangel_
    *FS 1982-2008*
    pi_71443827
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Wat is je bron eigenlijk ?
    Gazet van Antwerpen
    + François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
      donderdag 30 juli 2009 @ 09:53:57 #90
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71450827
    Skoubo waarschijnlijk op huurbasis naar Roda JC. Moet nog wel medisch gekeurd worden....
    pi_71455193
    Ja verrassend.

    Maar ik hou wel van die verhuur constructies, op die manier kosten je spelers niet zoveel tot niets maar heb je wel altijd mogelijkheden bij vertrek of ernstige blessures. Zelfde geldt voor Wormgoor, Krul en hopelijk ook de Ruiter.
    pi_71455284
    De Ruiter zullen ze nu niet meer verhuren, die is 3e keeper en mag zijn wedstrijden in Jong FCU meepakken.

    Denk dat alleen Gregory Schaken nog verhuurd gaat worden.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      donderdag 30 juli 2009 @ 13:44:26 #93
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71457268
    Ik denk dat dat niet verkeerd is voor Schaken. Is denk ik een speler met potentie, maar moet gaan spelen om zichzelf te ontwikkelen
    pi_71459352
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 12:29 schreef Tha_Duck het volgende:
    Ja verrassend.

    Maar ik hou wel van die verhuur constructies, op die manier kosten je spelers niet zoveel tot niets maar heb je wel altijd mogelijkheden bij vertrek of ernstige blessures. Zelfde geldt voor Wormgoor, Krul en hopelijk ook de Ruiter.
    Absoluut. Het is ook wat overdreven om met een selectie van 25 man te starten. We hebben geen Europees voetbal, dus zo gek veel wedstrijden spelen we niet. Om de 6 dagen spelen is prima te doen met 20/22 spelers.
    pi_71461901
    Uiterloo keert terug naar FC Utrecht

    Uiterloo keert weer terug dus. Misschien dat Omniworld nu met Telstar wil concurreren voor Schaken?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      vrijdag 31 juli 2009 @ 12:44:04 #96
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_71486971
    Wat zijn de doelstellingen van FC Utrecht dit seizoen? Mee doen aan de play-offs voor Europees voetbal? Voor 'middenmoot'-begrippen is er redelijk spectaculair ingekocht, ben benieuwd of zich dat gaat uitbetalen..
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      vrijdag 31 juli 2009 @ 12:47:04 #97
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71487053
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 12:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    Wat zijn de doelstellingen van FC Utrecht dit seizoen? Mee doen aan de play-offs voor Europees voetbal? Voor 'middenmoot'-begrippen is er redelijk spectaculair ingekocht, ben benieuwd of zich dat gaat uitbetalen..
    Kwalificeren voor de play offs voor Europees voetbal en die play offs ook winnen
    pi_71487390
    Ik heb iig een goed vertrouwen voor morgen. Verwacht toch wel dat we er nu echt zullen staan.

    1-3
      vrijdag 31 juli 2009 @ 13:35:01 #99
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_71488359
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 12:47 schreef Eilanden het volgende:

    [..]

    Kwalificeren voor de play offs voor Europees voetbal en die play offs ook winnen
    Ambitieus, met name dat winnen van die play-offs. Met AZ, Ajax, Feyenoord, FC Groningen, SC Heerenveen en FC Twente heb je al 6 geduchte concurrenten voor die Europese tickets. Aan de andere kant, waar ben je zonder ambities
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_71488553
    Niemand die iets zegt over de nieuwe OP
      vrijdag 31 juli 2009 @ 13:42:17 #101
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71488569
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 13:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Ambitieus, met name dat winnen van die play-offs. Met AZ, Ajax, Feyenoord, FC Groningen, SC Heerenveen en FC Twente heb je al 6 geduchte concurrenten voor die Europese tickets. Aan de andere kant, waar ben je zonder ambities
    Ik denk dat je met de investeringen van de FC wel een gezonde ambitie mag/moet uitspreken.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 13:43:19 #102
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71488611
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 13:41 schreef Tha_Duck het volgende:
    Niemand die iets zegt over de nieuwe OP
    En die nieuwe OP is de beste, meest fantastische, superdeluxe, vette, coole, lauwe FCU OP die ik oooooooit gezien heb
      vrijdag 31 juli 2009 @ 13:49:08 #103
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_71488784
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 13:41 schreef Tha_Duck het volgende:
    Niemand die iets zegt over de nieuwe OP
    De eerste post na je 'OP' gemist??
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 17:00 schreef RoodWitBlauw het volgende:
    Is die middelste blonde van het damesteam beetje lekker trouwens? kan het niet goed zien op de kleine foto.

    Middelste rij, 3de van links is geloof ik ook best wel aardig
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_71490449
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef Eilanden het volgende:

    [..]

    En die nieuwe OP is de beste, meest fantastische, superdeluxe, vette, coole, lauwe FCU OP die ik oooooooit gezien heb
    pi_71490458
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 13:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    De eerste post na je 'OP' gemist??
    [..]
    Dat was alleen reactie op de foto
    pi_71491225
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 13:42 schreef Eilanden het volgende:

    [..]

    Ik denk dat je met de investeringen van de FC wel een gezonde ambitie mag/moet uitspreken.
    En zeker wanneer je kijkt naar de concurrenten.

    Twente heeft toch flink ingeleverd evenals Groningen. Die hebben wel prima aankopen gedaan, maar zullen ook nog op elkaar ingespeeld moeten raken en Twente, Heerenveen en AZ hebben dit jaar natuurlijk ook de druk van het Europese voetbal.

    Ik zou het werkelijk een schande vinden wanneer we niet bij de eerste 7 eindigen. Met dit materiaal, en de rust die er nu gelukkig is moet dat toch absoluut haalbaar zijn.
    pi_71491553
    Enige incident wat ik dit jaar verwacht is een trainerswissel. Ik denk dat Foeke voor het eind van de competitie weer op het veld staat. Met Jan Wouters. Maar dat is een gevoel.
    pi_71491590
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 15:19 schreef Tha_Duck het volgende:
    Enige incident wat ik dit jaar verwacht is een trainerswissel. Ik denk dat Foeke voor het eind van de competitie weer op het veld staat. Met Jan Wouters. Maar dat is een gevoel.
    Dat zal dan wel een vreselijke ''jodenstreek'' zijn van Foeke.
    Man een man, woord een woord. Foeke is er voor de lange termijn.
    pi_71491979
    Klopt, maar ik denk dat Ton het niet gaat redden. Hoop dat mijn gevoel fout is, maar ik denk dat hij niet goed genoeg is. Wel fijn dat Wouters erbij zit, die zal zeker een goede steun in de rug zijn.

    Denk ook niet dat het Foeke's directe intentie is overigens, maar dat hij daar in rolt.
    pi_71492343
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 15:35 schreef Tha_Duck het volgende:
    Klopt, maar ik denk dat Ton het niet gaat redden. Hoop dat mijn gevoel fout is, maar ik denk dat hij niet goed genoeg is. Wel fijn dat Wouters erbij zit, die zal zeker een goede steun in de rug zijn.

    Denk ook niet dat het Foeke's directe intentie is overigens, maar dat hij daar in rolt.
    Alleen al om de schijn te vermijden moet hij dat nooit doen.. Bovendien zit Foeke er toch voor de lange termijn? Hij zou het zelf geeneens moeten willen..

    Overigens heeft Fcu wel erg goed ingekocht en lijkt het eindelijk weereens een beetje te lopen voorin.. Ik voorspel een mooie 6e plek dit seizoen.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 16:17:03 #111
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71493146
    Ik ben ook nog steeds niet overtuigd van TdC, maar hoop dat ik ongelijk heb
    pi_71493390
    Opzich is het wel leuk om nog voorspellingen te doen inderdaad. We hebben nog meer dan 24 uur.

    Als iedereen nog snel de volgende zaken beantwoord dan zal ik die verzamelen en kunnen we aan het eind zien wie er juist was:

    1. Welke plek gaan we eindigen
    2. Halen we Europees voetbal
    3. Maken we het seizoen af met Ton du Chatinier
    4. Wie wordt de topscorer van dit seizoen
    5. Wie gaat/gaan er weg in de winterstop

    Ben benieuwd!

    Mijn antwoorden:
    1. 5e plek
    2. Ja
    3. Nee
    4. van Wolfswinkel
    5. Michel Vorm en Silberbauer.
    pi_71493629
    1. 6e plek
    2. Ja
    3. Ja
    4. van Wolfswinkel
    5. Hans Somers
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 16:59:09 #114
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_71494310
    1. 7e
    2. Nee
    3. Ja
    4. v Wolfswinkel
    5. Van Dijk
      vrijdag 31 juli 2009 @ 17:10:36 #115
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_71494562
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 13:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Ambitieus, met name dat winnen van die play-offs. Met AZ, Ajax, Feyenoord, FC Groningen, SC Heerenveen en FC Twente heb je al 6 geduchte concurrenten voor die Europese tickets. Aan de andere kant, waar ben je zonder ambities
    + PSV, misschien dat Utrecht Groningen en/of Feyenoord kan pakken, maar die anderen gaan echt wel boven Utrecht eindigen
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      vrijdag 31 juli 2009 @ 17:14:39 #116
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_71494650
    1. 7e
    2. Nee
    3. Ja
    4. v Wolfswinkel
    5. Niemand
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71495175
    OP = aangepast
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 18:02:45 #118
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_71495667
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 17:10 schreef Bevin het volgende:

    [..]

    + PSV, misschien dat Utrecht Groningen en/of Feyenoord kan pakken, maar die anderen gaan echt wel boven Utrecht eindigen
    En ik had nog zo 't lijstje gedubbelchecked of ik er geen club vergeten was... Ja, PSV ook natuurlijk. Ten opzichte van vorig seizoen kan Feyenoord alleen maar beter. Ik denk dat die 'gewoon' voor de top5 mee gaan strijden.
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_71497915
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 17:39 schreef -J-D- het volgende:
    OP = aangepast
    Dank je!
    pi_71528375
    Zo, en dat zijn er 3! Billenknijpen dat wel.

    Erg gezellig in de bus en uitvak, begin natuurlijk fantastisch. Maar daarna liep het niet best meer. En als je dan wegeteef tegen je hebt...
    pi_71528687
    Lekker hoor!

    Zit goed veel voetbal in met Mertens, Asare, Mulenga en de altijd maar op de juiste plek lopende van Wolfswinkel.
    Vond Lensky ook zeer behoorlijk. Tweede helft wat slordiger, maar goed dat is te verklaren na zijn lange afwezigheid.
    pi_71529971
    De aanval zit sinds jaren weereens wat 'swing' in.. De tweede helft was vrij matig, maar juist dan is het zo lekker als de 3 punten meegaan naar Utreg.

    Het is ook goed om te zien dat de aankopen Mertens, Van Wolfswinkel, Asare en zeker Mulenga prima functioneren.. Ook Lensky viel me niet tegen.

    Met dit elftal hoef je zeker thuis van weinig ploegen te verliezen..
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71530459
    Wat een prima spits is van Wolfswinkel toch, iets meer body en dan kan het een topper worden
    Brett Holman
    pi_71530479
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 04:01 schreef endr0me het volgende:
    Wat een prima spits is van Wolfswinkel toch, iets meer body en dan kan het een topper worden
    Idd, jammer dat hij die kans in de 2e helft niet zelf erin kopte, maar aflegde op Maquire..

    Hij is wel echt lastig te verdedigen.. Ben benieuwd hoe hij zich zal ontwikkelen dit seizoen.. Ik zie hem er wel een balletje of 18 inleggen.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
      zondag 2 augustus 2009 @ 09:50:19 #125
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71531448
    Keller heeft gekneusde ribben. Als die er langere tijd uit is, hebben we wel een probleem, want Dickoh was gisteren een van de zwakkere spelers
    pi_71531846
    Dickoh een van de zwakkere? Vanaf het uitvak gezien (en dan zie je dus stuk minder) leek Dickoh best redelijk te ballen. Wuytens achterin sowieso een prettige zekerheid, maar met Dickoh erbij moet het toch goedkomen?

    En anders stel ik voor dat ze nog voor 31 aug een verdediger vinden
      zondag 2 augustus 2009 @ 11:21:25 #127
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71532521
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 10:36 schreef Tha_Duck het volgende:
    Dickoh een van de zwakkere? Vanaf het uitvak gezien (en dan zie je dus stuk minder) leek Dickoh best redelijk te ballen. Wuytens achterin sowieso een prettige zekerheid, maar met Dickoh erbij moet het toch goedkomen?

    En anders stel ik voor dat ze nog voor 31 aug een verdediger vinden
    Wuytens is inderdaad achterin een rustige zekerheid, en dat vind ik Dickoh juist niet
    pi_71534081
    Wat een beest is die Mulenga.
    - verwijderd door admin -
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 augustus 2009 @ 12:41:51 #129
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_71534109
    3 punten binnen prima
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_71534179
    Ik vond Dickoh wel goed invallen gister, Lensky zakte naar mate de wedstrijd vorderde weg. Maar goed, die jongen moet nog helemaal wennen aan alles.
    That's all folks!
    pi_71534181
    De 3 punten zijn lekker inderdaad.

    Voetballend gezien kan het nog veel beter.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71536235
    quote:
    FC Utrecht vergeet Vandenbergh in te schrijven
    Kevin Vandenbergh bekeek de openingswedstrijd van FC Utrecht tegen RKC Waalwijk zaterdag vanaf de tribune. Niet omdat de spits buiten de selectie was gelaten, maar door een administratieve fout van zijn club.

    FC Utrecht registreerde de Belgische spits namelijk te laat bij de KNVB, waardoor hij tegen RKC niet speelgerechtigd was en zodoende noodgedwongen op de tribune plaats moest nemen. Maandag zal de Belg alsnog worden geregistreerd zodat hij er volgende week tegen Willem II wel bij kan zijn."

    De 26-jarige Vandenbergh werd vorig seizoen nog verhuurd aan Germinal Beerschot, maar moet dit seizoen met Jacob Mulenga en Ricky van Wolfswinkel strijden om de twee posities in de spits. FC Utrecht benadrukt overigens dat het gaat om een procedurefout en dat er geen opzet in het spel is.
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 augustus 2009 @ 13:59:34 #133
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_71536259
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 13:58 schreef Blawh het volgende:

    [..]


    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_71542265
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 11:21 schreef Eilanden het volgende:

    [..]

    Wuytens is inderdaad achterin een rustige zekerheid, en dat vind ik Dickoh juist niet
    Helemaal mee eens. Vond Dickoh gister niet slecht, maar zekerheid dat gevoel zal ik bij hem nooit meer hebben denk ik. Net als bij Grandel, daar heb je dat ook niet bij

    Dom van VDB. Nu moest je Wolfswinkel wisselen voor Loval. En ik denk dat VDB beter had gedaan op die plek. Maar dat zullen we misschien tegen Willem II weten.

    Keller en Silberbauer geblesseerd, beide klote. Zijn belangrijke spelers voor het elftal. Ons geluk is dat we nu 3 thuiswedstrijden hebben tegen tegenstanders die op papier zwakker zijn. Dat zegt niet alles, maar geeft misschien wel iets lucht. Als je nu ajax uit had gehad ofzo

    [ Bericht 25% gewijzigd door Tha_Duck op 02-08-2009 17:32:05 ]
    pi_71542731
    Het scheelt gelukkig wel dat de aanval sterk verbeterd is en dat ze voorin een balletje vast kunnen houden.. Als je onder druk komt te staan hou ik altijd mijn hart vast met Dickoh in het centrum.. Niet dat het zo'n slechte verdediger is, maar een paar keer per wedstrijd lijkt hij ff de kluts kwijt.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 augustus 2009 @ 21:16:51 #136
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_71548486
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 17:22 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Helemaal mee eens. Vond Dickoh gister niet slecht, maar zekerheid dat gevoel zal ik bij hem nooit meer hebben denk ik. Net als bij Grandel, daar heb je dat ook niet bij

    Dom van VDB. Nu moest je Wolfswinkel wisselen voor Loval. En ik denk dat VDB beter had gedaan op die plek. Maar dat zullen we misschien tegen Willem II weten.

    Keller en Silberbauer geblesseerd, beide klote. Zijn belangrijke spelers voor het elftal. Ons geluk is dat we nu 3 thuiswedstrijden hebben tegen tegenstanders die op papier zwakker zijn. Dat zegt niet alles, maar geeft misschien wel iets lucht. Als je nu ajax uit had gehad ofzo
    Sinds wanneer heeft iedereen weer zoveel vertrouwen in VDB?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      zondag 2 augustus 2009 @ 22:07:08 #137
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71549902
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 21:16 schreef Paul het volgende:

    [..]

    Sinds wanneer heeft iedereen weer zoveel vertrouwen in VDB?
    Bij de fans heeft hij altijd wel vertrouwen gehad, juist niet bij de Kromme
    pi_71557311
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 21:16 schreef Paul het volgende:

    [..]

    Sinds wanneer heeft iedereen weer zoveel vertrouwen in VDB?
    Omdat hij in het verleden overal wel redelijk rendeerde. En wat ik hem heb zien spelen dat ik het wel aardig vond. Ik ben zelf ook niet zo kapot van Loval en George, veel vallen, veel actie maar weinig rendement. Dus dan zie ik liever een VDB een kans krijgen (en hopelijk grijpen). Mocht het met VDB niet lukken dan heb je altijd nog Loval en George.
    pi_71585532
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef groenen het volgende:
    Wat een beest is die Mulenga.
    klinkt goed iig!
    pi_71585556
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 17:22 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Helemaal mee eens. Vond Dickoh gister niet slecht, maar zekerheid dat gevoel zal ik bij hem nooit meer hebben denk ik. Net als bij Grandel, daar heb je dat ook niet bij

    Dom van VDB. Nu moest je Wolfswinkel wisselen voor Loval. En ik denk dat VDB beter had gedaan op die plek. Maar dat zullen we misschien tegen Willem II weten.

    Keller en Silberbauer geblesseerd, beide klote. Zijn belangrijke spelers voor het elftal. Ons geluk is dat we nu 3 thuiswedstrijden hebben tegen tegenstanders die op papier zwakker zijn. Dat zegt niet alles, maar geeft misschien wel iets lucht. Als je nu ajax uit had gehad ofzo
    Deze zwakkere tegenstanders moet je van winnen en van ajax kun/mag je verliezen (ondanks de utreg emoties)... wel realistisch blijven he
    pi_71585591
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 11:21 schreef Eilanden het volgende:

    [..]

    Wuytens is inderdaad achterin een rustige zekerheid, en dat vind ik Dickoh juist niet
    mee eens...

    Terwijl ik Dickoh echt ontzettend goed vond voetballen 2 jaar geleden... volgens mij probeerde ajaks hem toen nog te halen in de winterstop. Die geruchten gingen toen wel iig.

    Hoe zit het met Van Der Kooij eigenlijk?
    pi_71586661
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 09:09 schreef jojohopjes het volgende:

    [..]

    Deze zwakkere tegenstanders moet je van winnen en van ajax kun/mag je verliezen (ondanks de utreg emoties)... wel realistisch blijven he
    ajakkes thuis is iets anders he
    pi_71586810
    Eigenlijk moet je gewoon na 4 wedstrijden 12 punten hebben met dit programma.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71586873
    Wie ging er eigenlijk mee naar voren met corners? Keller, Wuytens of allebei? Bij veel ploegen gaat meestal 1 centrale verdediger mee naar voren, maar FC Utrecht heeft nu 2 kopspecialisten achterin.
    pi_71586956
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 10:15 schreef Blawh het volgende:
    Wie ging er eigenlijk mee naar voren met corners? Keller, Wuytens of allebei? Bij veel ploegen gaat meestal 1 centrale verdediger mee naar voren, maar FC Utrecht heeft nu 2 kopspecialisten achterin.
    Volgens mij gaan ze beiden mee naar voren, en blijven de backs achter.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71587299
    Dan verwacht ik veel doelpunten bij standaardsituaties voor jullie. En kan ik Wuytens in m'n profcoach team laten staan.
    pi_71587574
    van Dijk blijft ook redelijk achter hangen meestal bij corners. Maar het ligt aan de andere ploeg hoeveel en wie meestal.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:24:41 #148
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71591756
    Bij Utrecht gaan de beide centrale verdedigers al seizoenen mee bij corners. Je hebt met Keller, Schut, Dickoh en nu dan Wuytens ook behoorlijk wat kopkracht
    pi_71591926
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 13:24 schreef Eilanden het volgende:
    Bij Utrecht gaan de beide centrale verdedigers al seizoenen mee bij corners. Je hebt met Keller, Schut, Dickoh en nu dan Wuytens ook behoorlijk wat kopkracht
    Ja, en Lensky (straks weer Nesu) en Cornelisse bewaken het strafschopgebied en Mertens + Asare lijken me ook wel verdedigend te blijven.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:36:27 #150
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71592122
    Jurgen Wevers wordt overigens niet vervolgd door de KNVB. De scheids zegt het waargenomen te hebben, maar vond het geen overtreding.

    Had 'ie dan bij Mulenga het licht uit zijn ogen moeten slaan om het een overtreding te vinden
    pi_71592194
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 13:36 schreef Eilanden het volgende:
    Jurgen Wevers wordt overigens niet vervolgd door de KNVB. De scheids zegt het waargenomen te hebben, maar vond het geen overtreding.

    Had 'ie dan bij Mulenga het licht uit zijn ogen moeten slaan om het een overtreding te vinden
    Belachelijk.. De KNVB moet zich schamen .
    pi_71592290
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 13:36 schreef Eilanden het volgende:
    Jurgen Wevers wordt overigens niet vervolgd door de KNVB. De scheids zegt het waargenomen te hebben, maar vond het geen overtreding.

    Had 'ie dan bij Mulenga het licht uit zijn ogen moeten slaan om het een overtreding te vinden
    ''Ik heb het voorval beoordeeld, maar de tik van Wevers niet als strafbaar ervaren." Hoewel de tv-beelden het ongelijk van Wegereef lijken aan te tonen, blijft hij bij zijn mening. "Het is een randgevalletje, maar hij heeft de bal met twee handen vast en maakt zich breed, Is dit een elleboog in de juiste zin van het woord? Ik denk het niet."

    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:44:26 #153
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71592389
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    ''Ik heb het voorval beoordeeld, maar de tik van Wevers niet als strafbaar ervaren." Hoewel de tv-beelden het ongelijk van Wegereef lijken aan te tonen, blijft hij bij zijn mening. "Het is een randgevalletje, maar hij heeft de bal met twee handen vast en maakt zich breed, Is dit een elleboog in de juiste zin van het woord? Ik denk het niet."

    Bij die verklaring past inderdaad maar een reactie:

    pi_71592513
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 13:36 schreef Eilanden het volgende:
    Jurgen Wevers wordt overigens niet vervolgd door de KNVB. De scheids zegt het waargenomen te hebben, maar vond het geen overtreding.

    Had 'ie dan bij Mulenga het licht uit zijn ogen moeten slaan om het een overtreding te vinden
    Zijn er ergens beelden van? Heb de samenvatting gemist
    pi_71592759
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Zijn er ergens beelden van? Heb de samenvatting gemist
    http://www.fc-utrecht.tv/
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71663643
    quote:
    George teruggezet naar beloften
    Leroy George heeft het even verbruid bij de technische staf van FC Utrecht.
    De 22-jarige Amsterdamse flankspeler kreeg gisteren na afloop van de training te horen dat hij voorlopig minstens een week bij de beloften moet trainen.

    FC Utrecht wil bij monde van technisch directeur Foeke Booy enkel kwijt dat George om disciplinaire redenen tijdelijk is terug gezet. ,,Daar is met hem over gesproken, en we hebben het idee dat hij het goed oppikt.''

    Hoewel Booy verder niet op de achtergrond van de maatregel wil ingaan, is het duidelijk dat George in oude fouten is vervallen.

    Binnen FC Utrecht is hij, ook in de afgelopen weken, herhaaldelijk gewezen op zijn soms te lakse houding tijdens trainingen.

    Ook gisteren was dat het geval. Omdat de selectie van Ton du Chatinier telkens één man over hield tijdens een partijvorm, moesten verschillende spelers bij toerbeurt rondjes lopen met inspanningsfysioloog Pim Koolwijk. De Canadees Jacob Lensky deed dat, Houtenaar Gianluca Nijholt idem dito.

    George ook, maar anders dan zijn ploeggenoten, vooral sjokkend. Zichtbaar met tegenzin. Eenmaal klaar met zijn rondjes liet Du Chatinier hem, ten overstaan van de hele ploeg, weten dat George zich voorlopig bij Jong FC Utrecht moet melden. Daarop beende de verbolgen Amsterdammer George weg, op weg naar de kleedkamer nog wel handtekeningen uitdelend.

    George staat al jaren te boek als een voetballer met veel talent, maar vooral het laatste seizoen kwam dat er te sporadisch uit. Aanvankelijk behandelde Willem van Hanegem hem als zijn oogappel binnen de selectie, maar ook bij de Kromme werd George al eens weggestuurd. 'Het houdt een keer op, hij liep er bij als iemand van mijn leeftijd,'' melde de gewezen oefenmeester van FC Utrecht destijds.''

    De hoofdpersoon zelf gaf toen aan dat hij Robin Nelisse miste als spits, waardoor zijn eigen spelpeil kelderde.

    George is een momentenvoetballer waar supporters, mits in goede doen, graag voor naar het stadion komen. Maar na een bliksemstart in Utrechtse dienst - twee seizoenen terug - wist hij vervolgens nog niet af te dwingen dat hij onmisbaar werd in de basiself.

    Na een minder jaar leek hij tijdens de voorbereiding die FC Utrecht er net op heeft zitten, op te bloeien. Maar de afgelopen weken stak de kritiek op zijn gebrek aan inzet weer de kop op. Voor Ton du Chatinier was even na het middaguur de maat vol. Aan George de taak om opnieuw terug te knokken. Een karwei dat wel een cruciaal kan zijn voor zijn verdere toekomst. Zondag tegen koploper Willem II ontbreekt de uit de selectie gezette buitenspeler sowieso op het wedstrijdformulier.
    Bron AD.nl



    Verder gaat Depetris terug naar Trencin, niet goed genoeg bevonden.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:25:42 #157
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71665015
    Aan vedette-gedrag hebben we niets in de selectie. Ik snap dat gedrag ook niet zo, knok dan verdomme voor je kans!
    pi_71666789
    Hij is wel 1 van de laatste die vedette-gedrag moet gaan vertonen nu.. Goede zaak van Du Chatinier!
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71674852
    Eindelijk toon du Chat ballen! Fijn om te zien!
    pi_71678316
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef Tha_Duck het volgende:
    Eindelijk toon du Chat ballen! Fijn om te zien!
    Idd, goede zaak.

    Toch zullen we alle spelers wel nodig hebben als je je ook bedenkt dat je net na de 'winterstop' Mulenga en mogelijk Asare moet missen ivm de Africa Cup. (Dit jaar van 10 t/m 31 januari)
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71679483
    Waarom moet je die missen dan? Club gaat voor land lijkt me.
    pi_71679548
    Hebben wij geen winterstop tijdens de Afrika cup ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71679634
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 13:05 schreef Tha_Duck het volgende:
    Waarom moet je die missen dan? Club gaat voor land lijkt me.
    Nou nee, dat denk ik niet. Tenzij spelers zelf bedanken, maar als club moet je ze gewoon afstaan.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71679691
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
    Hebben wij geen winterstop tijdens de Afrika cup ?
    Competitie Roda JC - FC Utrecht zaterdag 23-01-2010 19:45
    Competitie FC Utrecht - Heracles Almelo zondag 31-01-2010 14:30

    Misschien valt het ook wel mee, aangezien ze ook zomaar vroeg uitgeschakeld kunnen zijn met Ghana en Zimbabwe
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
      zondag 9 augustus 2009 @ 17:29:28 #165
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71736943
    Eerste helft was goed en had je al meer afstand moeten nemen, tweede helft was niet goed, liep je veel te veel terug
    pi_71736967
    quote:
    Op zondag 9 augustus 2009 17:29 schreef Eilanden het volgende:
    Eerste helft was goed en had je al meer afstand moeten nemen, tweede helft was niet goed, liep je veel te veel terug
    Precies hetzelfde "probleem" als vorige week tegen Rkc, maar goed de punten zijn weer binnen.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71738408
    Eerste helft had je eigenlijk al 3-0 voor moeten staan, in de 2e helft was de ruimte tussen het middenveld en de aanval vaak veel te groot, waardoor er amper nog aansluiting was.

    Verder bijna niks weg gegeven achterin, dus een verdiende overwinning.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71739937
    Lol @ Jan Roelfs over die kopbal op de paal. Prachtige kopbal, een kans door eigen kop- en sprongkracht gecreeerd.
    pi_71739956
    schitterende kopbal, loopt die commentator te zeuren zeg
    pi_71740538
    quote:
    Op zondag 9 augustus 2009 19:28 schreef Blupp het volgende:
    schitterende kopbal, loopt die commentator te zeuren zeg
    Idd, ik irriteerde me daar ook mateloos aan.. En dan ff later een vrije trap van 20 meter die een meter naast gaat "uitstekende poging van Mertens"
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71740575
    quote:
    Op zondag 9 augustus 2009 17:30 schreef Chain_Reaction het volgende:

    [..]

    Precies hetzelfde "probleem" als vorige week tegen Rkc, maar goed de punten zijn weer binnen.
    6 op 6, Aan het eind van de rit hoor je hier niemand meer over.

    Het is nu zaak om punten te pakken, en er wat automatismen in brengen.
      zondag 9 augustus 2009 @ 20:25:35 #172
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71741480
    quote:
    Op zondag 9 augustus 2009 19:28 schreef Blupp het volgende:
    schitterende kopbal, loopt die commentator te zeuren zeg
    Inderdaad ... 5 cm meer naar links en het is een fantastische goal
    pi_71741590
    quote:
    Op zondag 9 augustus 2009 19:53 schreef Wopper1 het volgende:

    [..]

    6 op 6, Aan het eind van de rit hoor je hier niemand meer over.

    Het is nu zaak om punten te pakken, en er wat automatismen in brengen.
    True, daarom klaagt er denk ik ook niemand. Er is niets zo erg als een paar keer verliezen en dan te moeten horen "ze speelde geeneens zo'n onaardig voetbal, maar dat balletje wilde er telkens net niet in"
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71755318
    Als je de eerste helft nog eens terug kijkt... Pfff, op die 1e kans na dan van Willem II hadden we zomaar met 3 a 4-0 de rust in kunnen gaan.

    Volgende week hopelijk weer met Asare en van Wolfswinkel tegen VVV.
    pi_71755321
    Genoten gisteren de eerste helft! Ik ben helemaal om wat betreft Silberbauer hoor, geweldig gespeeld! Het was een team en het liep grandioos. Prachtige kansen die helaas niet afgemaakt werden om diverse redenen. Erg leuk dat Dickoh scoorde, die speelde overigens een perfecte wedstrijd!

    Jammer van de 2e helft, het was echt op leek het. Maar toch een vooruitgang, vorige week was het na 20 minuten op en nu na 45 pas. Volgende week 1,5 helft zo en daarna als de echte clubs komen op volle kracht!

    Ik ben een tevreden mens op het moment!
      maandag 10 augustus 2009 @ 12:00:47 #176
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71756168
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 11:33 schreef Tha_Duck het volgende:
    Genoten gisteren de eerste helft! Ik ben helemaal om wat betreft Silberbauer hoor, geweldig gespeeld!
    Maak niet uit hoor ... het kwartje valt bij sommige mensen nou eenmaal iets later
    pi_71757054
    We kunnen niet allemaal even snel zijn inderdaad

    Maar ik ben ook heel blij met Wuytens en Mulenga overigens!
    pi_71757078
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 12:30 schreef Tha_Duck het volgende:
    We kunnen niet allemaal even snel zijn inderdaad

    Maar ik ben ook heel blij met Wuytens en Mulenga overigens!
    En Mertens, en van Wolfswinkel, en Asare en Lensky.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 10 augustus 2009 @ 12:33:51 #179
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_71757143
    utrecht heeft goed ingekocht deze zomer

    miss wel beste van de eredivisie qua aankopen
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_71757492
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    En Mertens, en van Wolfswinkel, en Asare en Lensky.
    Absoluut, maar van Wuytens en Mulenga ben ik meer onder de indruk. van Wolfswinkel wist ik wat we konden verwachten, en van Lensky ook. Asara heb ik tekort gezien, maar dat komt nog wel. Mertens is ook geen onbekende.

    Mulenga had ik nog nooit van gehoord, en dan zo'n smaakmaker. Dat is toch prachtig om te zien?
    pi_71757550
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 12:46 schreef Tha_Duck het volgende:
    Mulenga had ik nog nooit van gehoord, en dan zo'n smaakmaker. Dat is toch prachtig om te zien?
    Zeker weten, het ziet er vaak niet uit, hij lijkt echt a-technisch, maar op kracht en snelheid komt ie al heel ver.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71758174
    Hij is wel technisch, maar hij is er nog niet slim genoeg voor lijkt het. Doorziet soms niet wat hij moet doen. Maar dat kan je aanleren gelukkig!
      maandag 10 augustus 2009 @ 13:17:39 #183
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71758403
    Het meeste ben ik onder de indruk van Mertens ... slimme, technische voetballer en behoorlijk snel
    pi_71758877
    Caluwé ben je al vergeten?
    pi_71779635
    quote:
    EXCLUSIEF - Blackburn Rovers heeft serieuze belangstelling voor Michael Siberbauer van FC Utrecht. De Engelse club uit de Premier League volgt de 28-jarige Deense international al geruime tijd, maar heeft nog geen officieel bod uitgebracht.

    'Ik wil alleen bevestigen dat er verschillende clubs zijn die Silberbauer volgen', zegt Karsten Aabrink, de Deense zaakwaarnemer van de speler. De middenvelder is in Utrecht bezig aan zijn tweede seizoen.

    Zelf houdt Silberbauer zich enigszins op de vlakte over de Engelse belangstelling: 'Ik speel voetbal en laat dit soort dingen aan mijn manager over. Wat ik zelf wil? Ik heb bij FC Urecht een contract en zit hier op mijn plaats. Maar ja, de Engelse competitie is natuurlijk heel attractief. Er zit niets anders op dan af te wachten.'
    Iedereen die al een tijdje meeloopt in de voetballerij weet dat hij waarschijnlijk wel zal vertrekken.. Een behoorlijke aderlating zou dit zijn voor FCU. Ik ben benieuwd wat ze er voor zullen ontvangen en wat er eventueel nog teruggekocht kan worden..
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71781524
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 02:08 schreef Chain_Reaction het volgende:

    [..]

    Iedereen die al een tijdje meeloopt in de voetballerij weet dat hij waarschijnlijk wel zal vertrekken.. Een behoorlijke aderlating zou dit zijn voor FCU. Ik ben benieuwd wat ze er voor zullen ontvangen en wat er eventueel nog teruggekocht kan worden..
    Utrecht kan vragen wat ze willen volgens mij, maar ik zou 'm zeker niet verkopen, is de baas op het middenveld, die vervang je niet met een Strootman.

    Bij VI waren ze gisteravond nogal negatief ook over Silberbauer, ''een nuttige werker'', vind m wel iets beter dan dat.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71781557
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 02:08 schreef Chain_Reaction het volgende:

    [..]

    Iedereen die al een tijdje meeloopt in de voetballerij weet dat hij waarschijnlijk wel zal vertrekken.. Een behoorlijke aderlating zou dit zijn voor FCU. Ik ben benieuwd wat ze er voor zullen ontvangen en wat er eventueel nog teruggekocht kan worden..
    We zullen het wel zien... Vond hem vorig seizoen al echt goed voetballen. En voor de hoofdprijs mag ie weg met een strik erom.

    Vervanger zal Strootman wel zijn, mocht Silberbauer echt die miljoenen opleveren... aan de andere kant hebben we mcgirre ook nog!
    pi_71781571
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Utrecht kan vragen wat ze willen volgens mij, maar ik zou 'm zeker niet verkopen, is de baas op het middenveld, die vervang je niet met een Strootman.

    Bij VI waren ze gisteravond nogal negatief ook over Silberbauer, ''een nuttige werker'', vind m wel iets beter dan dat.
    Bij VI hebben ze ook zo'n goede kijk op altijd
    pi_71781593
    Afgelopen zondag eens goed op Van Dijk gelet... Zat niet op de bunnikside, maar in skybox ivm werk en dus goed zicht. Persoonlijk vind ik dat Van Dijk een uitstekende speler is voor fcu. Maar vanwege al het commentaar van iedereen (ook op forum enz) toch maar eens geprobeerd opjectief te kijken. Ik ben niet van gedachten veranderd, plus dat hij verschrikkelijk veel coacht, anderen ondersteund, spelers op hun plek zet en rustig blijft... het is mij niet duidelijk waarom hij die aanvoerdersband niet om heeft... heb zelf het idee dat hij genaaid word!
    pi_71781633
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 08:57 schreef jojohopjes het volgende:
    Afgelopen zondag eens goed op Van Dijk gelet... Zat niet op de bunnikside, maar in skybox ivm werk en dus goed zicht. Persoonlijk vind ik dat Van Dijk een uitstekende speler is voor fcu. Maar vanwege al het commentaar van iedereen (ook op forum enz) toch maar eens geprobeerd opjectief te kijken. Ik ben niet van gedachten veranderd, plus dat hij verschrikkelijk veel coacht, anderen ondersteund, spelers op hun plek zet en rustig blijft... het is mij niet duidelijk waarom hij die aanvoerdersband niet om heeft... heb zelf het idee dat hij genaaid word!
    Ik denk nog steeds dat ze m die band hebben afgenomen zodat ie zich volledig op zijn spel kan concentreren.

    Voorlopig lijkt het te werken, want tegen Willem II was ie als vanouds aan het stofzuigen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71781649
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Utrecht kan vragen wat ze willen volgens mij, maar ik zou 'm zeker niet verkopen, is de baas op het middenveld, die vervang je niet met een Strootman.

    Bij VI waren ze gisteravond nogal negatief ook over Silberbauer, ''een nuttige werker'', vind m wel iets beter dan dat.
    mee eens... maar waarom zouden we nu ineens een speler niet verkopen als we wel de hoofdprijs kunnen krijgen!? Kijken of we nu wel goed met geld kunnen omgaan ;-)

    Ik heb VI niet gezien, maar weet dat er nog velen zijn die het niet zien (of zagen) zitten in Silberbauer... Ach als die paar afstandschoten van vorig seizoen die net mis waren wel een goal waren geweest dan had heel NL het een top voetballer gevonden.

    maarre silberbauer dus wel goed gescout 2 seizoenen geleden!!!
    pi_71781701
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Ik denk nog steeds dat ze m die band hebben afgenomen zodat ie zich volledig op zijn spel kan concentreren.

    Voorlopig lijkt het te werken, want tegen Willem II was ie als vanouds aan het stofzuigen.
    Maar waarom zou hij zich meer op zijn spel moeten concentreren...?! Hij is een type stofzuiger die ook veel stuurt. Willen ze van hem een creatieve speler maken die spitsen gaat vrijzetten voor de goal of zo...
    pi_71782030
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 09:05 schreef jojohopjes het volgende:

    [..]

    Maar waarom zou hij zich meer op zijn spel moeten concentreren...?! Hij is een type stofzuiger die ook veel stuurt. Willen ze van hem een creatieve speler maken die spitsen gaat vrijzetten voor de goal of zo...
    Vorig seizoen speelde ie onder zijn niveau, terwijl ie wel vaak in de media aan het woord was over de club en randzaken.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71782298
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Vorig seizoen speelde ie onder zijn niveau, terwijl ie wel vaak in de media aan het woord was over de club en randzaken.
    hij speelde toen zeker onder zijn nivo... maar dat is toch ook niet gek met al dat gezeik bij de club...

    Dat hij veel in de media is dat hoort bij die aanvoerdersband. En dat hij toen zei dat de spelersbus kut was en sommige spelers liepen te verzaken daar heb ik geen problemen mee... Ben juist wel blij dat ze gewoon hun bek opentrekken, dat hoort bji ons fcu!
    pi_71783563
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef jojohopjes het volgende:

    [..]

    hij speelde toen zeker onder zijn nivo... maar dat is toch ook niet gek met al dat gezeik bij de club...

    Dat hij veel in de media is dat hoort bij die aanvoerdersband. En dat hij toen zei dat de spelersbus kut was en sommige spelers liepen te verzaken daar heb ik geen problemen mee... Ben juist wel blij dat ze gewoon hun bek opentrekken, dat hoort bji ons fcu!
    Denk dat het vooral ging om de uitspraken over zijn medespelers, terecht of niet, als je zelf ook slecht balt moet je dat soort dingen sowieso in de kleedkamer houden.
    (eigenlijk gewoon altijd)

    Maar goed, ik gok ook alleen maar hoor naar de echte reden, zolang ie dit seizoen blijft spelen zoals nu vind ik het allemaal prima.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71784440
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Denk dat het vooral ging om de uitspraken over zijn medespelers, terecht of niet, als je zelf ook slecht balt moet je dat soort dingen sowieso in de kleedkamer houden.
    (eigenlijk gewoon altijd)

    Maar goed, ik gok ook alleen maar hoor naar de echte reden, zolang ie dit seizoen blijft spelen zoals nu vind ik het allemaal prima.
    Het ging toen niet om slecht voetballen, maar om de instelling van sommige van zijn medespelers... en volgens ging het toen met name om george dat ie met zo'n verongelijkt gezicht liep rond te sjokken, nou daar heb ik geen medelijden mee... die loopt nu weer te kutte.

    Nog geen 10 jaar geleden werden zulke mannetjes op de training wel ff over de lijnen getrapt met een partijtje. Door Vreven, De Jong, Roest... Niet dat het toen allemaal top was overigens! Maar wel een utregs karakter, wat ik bij van dijk ook wel terug zie! Misschien daarom niet echt objectief
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:51:01 #197
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71788610
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 13:32 schreef Tha_Duck het volgende:
    Caluwé ben je al vergeten?
    Caluwe was ook een goede speler, ander type ook. Mertens heeft iets extra's en een leuke speler om naar te kijken
    pi_71789033
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Utrecht kan vragen wat ze willen volgens mij, maar ik zou 'm zeker niet verkopen, is de baas op het middenveld, die vervang je niet met een Strootman.

    Bij VI waren ze gisteravond nogal negatief ook over Silberbauer, ''een nuttige werker'', vind m wel iets beter dan dat.
    Het is zeer zeker een belangrijke speler voor FCU op het middenveld. Ik zie hem ook liever blijven, maar ik weet niet hoever Blackburn wil gaan.. Als ze echt een grote zak geld meenemen moet je hem denk ik toch verkopen (en hem dat ook gunnen).. Hij heeft nog een contract tot 2011, dus je kunt een flink bedrag vragen.

    Maquire zal dan meer aan spelen toekomen en dat vind ik wel een goede zaak, altijd al gecharmeerd geweest van hem als speler.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:55:16 #199
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71899976
    Van Dijk staat er morgen naast

    Bron: RTV Utrecht, die het van Van Dijk zelf heeft
    pi_71900203
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 13:55 schreef Eilanden het volgende:
    Van Dijk staat er morgen naast

    Bron: RTV Utrecht, die het van Van Dijk zelf heeft
    Als Maquire in plaats van hem zou spelen, zie ik dat niet direct als een verzwakking.

    Het is wel zaak morgen die Honda uit de wedstrijd te spelen, anders kun je in de problemen komen.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71926622
    Hoe KAN je het weggeven

    Blunderende Vorm (bij de eerste ook te laat??) en een kut van een trainer. Wat moet je ermee..

    Mertens was goed bezig, Mulenga en Ricky ook. Beetje pech met het afmaken (weer op de lat!) maar voor de rest ging het zeker in de 1e helft wel weer redelijk.

    Als de Chat de winterstop haalt zou het mij verbazen. Die man is niet geschikt voor een eredivisie team volgens mij.
    pi_71927279
    Onbegrijpelijke wissel.. Matig resultaat. Gewoon een kutdag wat mij betreft van FCU-kant.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 augustus 2009 @ 21:17:38 #203
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_71932024
    Ik heb het niet gezien, waarom werd van Wolfswinkel eruit gehaald? Blessure?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_71932087
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef Paul het volgende:
    Ik heb het niet gezien, waarom werd van Wolfswinkel eruit gehaald? Blessure?
    Nee. Voor zover ik weet was er geen enkele directe aanleiding voor de wissel (Van Wolfswinkel was er zelf duidelijk ook niet blij mee). . Ik zie ook niet in waarom het tactisch nodig was.. Zeker niet als je George brengt.

    Je gaat toch niet thuis een half uur voor tijd een magere voorsprong tegen Vvv verdedigen neem ik aan?

    Ik snap er iig geen bal van.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71932572
    Onbegrijpelijk, zeker als je bedenkt dat die lul van een George erin kwam. Overigens dat uitfluiten sloeg ook als een lul op en drumstel! Je gaat je eigen spelers toch niet uitfluiten...

    Ik had overigens ook Vandenbergh gebracht voor Asare ofzo, of anders voor Ricky. Die wissel Ricky -> George sloeg werkelijk waar nergens op.

    Ik vind overigens dat Vandenbergh meer kansen verdiend, sowieso kan hij NOOIT slechter zijn dan George.
    pi_71932752
    Ik wil niet meteen na een 'teleurstelling' te kritisch worden, maar met name de wissels en de machteloosheid die de hele technische staf uitstraalt (eigenlijk meteen vanaf het moment dat het niet loopt) baren me toch wel wat zorgen.

    Maar dat is misschien mijn indruk van die 'machteloosheid'. Jullie niets opgevallen de laatste 3 wedstrijden?
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71933180
    Ik vind dat de ploeg veel te veel terugvalt bij een voorsprong. Er wordt vanaf de bank niets meer gecoached en de enige actie op die ongein is George naar het 2e en nu opeens terug en van Dijk op de bank. Weinig ballen in mijn ogen. Wouters verbaast me niet, dat ie iemand die meer op de achtergrond blijft maar du Chat heeft allemaal leuke babbels elke keer, maar er komt geen kont van terecht.

    Met dit team moet je met gemak over RKC, Willem II en Venlo heenwalsen. De werkelijkheid is helaas anders.

    Maar zo irriteer ik me ook aan Cornelise, beetje k#nkeren en zelf blijven hangen constant rechtsachter. Stoomt amper meer op sinds hij aanvoerder is. Sneu om te zien, of zou hij op een vertrek aansturen en heeft hij daarom de band gekregen om hem erbij te houden?

    Nog steeds ben ik zeer positief over Mulenga, Mertens en Wuytens overigens. Allemaal prima mensen. Ook Lensky en Asara doet het prima. Maar enkele oud gedienden laten het allemaal een beetje lopen lijkt het.

    Overigens kwam Vorm er in de samenvatting iets beter vanaf, al moet die bal van Honda te stoppen zijn. Maar tijdens de wedstrijd dacht ik dat hij door zijn handen ging, maar nu bleek toch wel dat hij er iets te kort voor kwam.

    [ Bericht 6% gewijzigd door Tha_Duck op 16-08-2009 21:57:15 ]
    pi_71933608
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:48 schreef Tha_Duck het volgende:
    Ik vind dat de ploeg veel te veel terugvalt bij een voorsprong. Er wordt vanaf de bank niets meer gecoached en de enige actie op die ongein is George naar het 2e en nu opeens terug en van Dijk op de bank. Weinig ballen in mijn ogen.
    Hier doelde ik o.a. op.

    Zeker met veel jonge en nieuwe spelers verwacht je wat meer aansturing vanaf de kant. Op z'n minst dat er zinvol wordt ingegrepen als het niet loopt, maar op de 1 of andere manier maakt het een vrij machteloze indruk.

    Ik heb ook het idee dat er een spelletje wordt gespeeld met Van Dijk en juist hem met een bepaalde mentaliteit en coaching kunnen we nog weleens hard nodig hebben.

    Ik snap iig niet precies waar ze mee bezig zijn momenteel.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71933748
    Ik ook niet. Begrijp me niet verkeerd, na vorig jaar ben ik geen van Dijk fan. Ik vond zijn houding en inzet onvoldoende en irriteerde me daar behoorlijk aan. Ook zijn uitspraken in de media waren niet je van het. Maar hij staat er wel altijd, en is in de basis een prima speler natuurlijk. Lijkt wel of hij gestraft wordt omdat hij iets tegen du Chat heeft gezegd.

    Wonderbaarlijk genoeg aarden de nieuwe spelers supersnel. Er zijn amper aanpassingsproblemen, op het conditionele vlak na. Je merkt dat Mertens, Mulenga en Maguire het moeilijk hebben met 90 minuten vol gas op hoog niveau. Maar dat wordt per week beter gelukkig. Het aanpassen verder gaat helemaal top, ze communiceren en staan op de goede plek en doen niet onder voor de andere spelers.
    pi_71934032
    Mee eens over die aanpassingen. Vooral Mulenga en Mertens spelen echt (nu al) boven verwachting. Van Wolfswinkel doet het zoals ik had verwacht. Van Nana Asare hebben we in de voorbereiding kunnen zien dat hij zeker kan voetballen, maar in de competitie valt hij me vooralsnog wat tegen, maar dat komt wel in orde.

    Ze hebben nu bijna 2 weken om toe te werken naar Sparta-thuis.. Een wedstrijd die hoe dan ook gewonnen moet worden, zeker als je het zware programma van September ziet.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71941319
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:38 schreef Chain_Reaction het volgende:


    Maar dat is misschien mijn indruk van die 'machteloosheid'. Jullie niets opgevallen de laatste 3 wedstrijden?


    Ja ik begrijp wel wat je bedoelt; het feit dat we zo suf lopen te ballen terwijl we nog één wissel niet gebruikt hebben zegt genoeg. Ik liep me groen en geel te ergeren toen een kwartier na rust gewoon bleek dat het niet goed liep, maar dat daar niet naar gewisseld werd...Goed we stonden nog voor, maar zo moet je een wedstrijd tegen VVV niet spelen. Het is namelijk a. VVV-venlo en geen club als ajax waar je tevreden mag zijn met 2-1 en b. het is VVV-venlo, en die hadden het al twee keer eerder geflikt...

    Goed verder is het natuurlijk een herhaling van zetten; weer een bal op de lat, weer enorme kansen die er net niet in gaan, dus als het een keertje meezit liggen er zo drie in.
    pi_71942554
    Vind dat er nu wel heel makkelijk naar Ton wordt gewezen, zoals de in vorige wedstrijden had je het allang af moeten maken voordat VVV op gelijk hoogte kwam.

    Dat was ook nog eens door een zondagschot van Honda, zo’n goal maakt ie nooit meer.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 17 augustus 2009 @ 13:05:55 #213
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71947500
    Volgens News of the World zijn FCU en Blackburn Rovers bijna rond over Silberbauer...
    pi_71947552
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 13:05 schreef Eilanden het volgende:
    Volgens News of the World zijn FCU en Blackburn Rovers bijna rond over Silberbauer...
    We zullen zien, hoop dat ie blijft.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_71947614
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 13:05 schreef Eilanden het volgende:
    Volgens News of the World zijn FCU en Blackburn Rovers bijna rond over Silberbauer...
    Ze zouden hem al een contract voor 2 jaar hebben aangeboden.. Reken er maar gewoon op dat hij vertrekt. Ik hoop alleen wel dat ze er een flink bedrag voor vangen.

    Gister speelde hij trouwens erg goed. Wat de kans op een vertrek alleen maar groter maakt overigens.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71947659
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 13:09 schreef Chain_Reaction het volgende:

    [..]

    Ze zouden hem al een contract voor 2 jaar hebben aangeboden.. Reken er maar gewoon op dat hij vertrekt. Ik hoop alleen wel dat ze er een flink bedrag voor vangen.

    Gister speelde hij trouwens erg goed. Wat de kans op een vertrek alleen maar groter maakt overigens.

    Hij had Honda aardig in zijn zak, buiten die eerste goal om natuurlijk.

    Toch had ik iemand anders op Honda gezet, want voetballend kon Silbie gisteren nauwelijks wat toevoegen, terwijl Maguire door de mand viel.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 17 augustus 2009 @ 13:11:12 #217
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71947663
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 13:09 schreef Chain_Reaction het volgende:

    [..]

    Ze zouden hem al een contract voor 2 jaar hebben aangeboden.. Reken er maar gewoon op dat hij vertrekt. Ik hoop alleen wel dat ze er een flink bedrag voor vangen.

    Gister speelde hij trouwens erg goed. Wat de kans op een vertrek alleen maar groter maakt overigens.
    Als hij vertrekt, dan heb je grote kans (denk ik) dat Strootman uiteindelijk nog komt, alhoewel het wel verschillende types zijn
    pi_71947891
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Hij had Honda aardig in zijn zak, buiten die eerste goal om natuurlijk.

    Toch had ik iemand anders op Honda gezet, want voetballend kon Silbie gisteren nauwelijks wat toevoegen, terwijl Maguire door de mand viel.
    Maquire viel idd erg tegen. Ik heb hem vorig seizoen hele aardige wedstrijden zien spelen, maar ik kan nou niet zeggen dat hij zich echt aan het ontwikkelen is. Na de 2-1 had je gewoon een frisse Van Dijk op Honda moeten zetten met enkel de taak Honda uit te schakelen .. Dan was er niks meer gebeurd (denk ik).
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_71948394
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    We zullen zien, hoop dat ie blijft.
    hoop het ook. Maar als ik reallistisch ben dan snap ik wel dat silberbauer gewoon gaat als fcu een mooie zak geld krijgt....

    Ach kan Van Dijk weer in de basis en Barry op de plek van Silberbauer. En Nijholt is er ook nog...
    pi_71950463
    Dries Mertens vanavond bij Voetbal International.
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
      maandag 17 augustus 2009 @ 20:13:58 #221
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71960036
    quote:
    Cees Loffeld scout bij FC Utrecht

    Cees Loffeld treedt toe tot de scoutingstaf van FC Utrecht. Loffeld, in het seizoen 1989-1990 trainer van FC Utrecht en tot begin dit jaar technisch directeur van de Utrechtse hoofdklasser Elinkwijk, begint direct met zijn werkzaamheden.

    Volgens Edwin de Kruijff, hoofd scouting van FC Utrecht, heeft de club Loffeld benaderd vanwege diens grote netwerk en ervaring in de voetballerij. “We hadden ruimte in het scoutingteam en we zijn blij dat Cees ons team komt versterken”, aldus De Kruijff. “Bovendien is hij een prettige man om mee te werken.”

    Loffeld (63) noemt het `prettig` dat ze aan me hebben gedacht en leuk dat de club me heeft benaderd’. “Ik heb altijd veel tijd in Elinkwijk gestoken en sinds ik daar besloot te stoppen, zien mijn weekenden er toch anders uit”, zegt de geboren Utrechter. “Ik heb de afgelopen maanden echt wel veel voetbal gezien, maar dan zat ik te kijken zonder concreet doel. Ik ben blij dat ik nu weer actief in de voetballerij word en hoop mijn steentje bij te dragen aan de verdere opbouw van FC Utrecht. Ik heb er in elk geval veel zin in.”
    Bron: FC Utrecht
    pi_71969702
    hoop toch dat silberbauer blijft..
    met silbie, v dijk, asare hebben we een leuk middenveld staan.. anders krijgen je maguire in de basis.. en zoals je tegen vvv zag valt het toch wel wat tegen..
    prima speler, maar moet volgens mij nog wat door groeien...

    Mulenga trouwens is echt een topaankoop wat mij betreft.. ijzersterk die kerel! weinig keren dat ik hem van de bal gelopen heb zien worden!
    pi_72014215
    quote:
    Kalusha ziet in Jacob Mulenga de nieuwe Drogba
    19/08/2009 16:08

    Bwalya Kalusha, oud-PSV-speler, tegenwoordig president van de Zambiaanse voetbalbond en tevens ex-bondscoach van dat land, gelooft heilig in zijn pupil Jacob Mulenga, die sinds kort onder contract staat bij FC Utrecht. 'Hij wordt de nieuwe Didier Drogba', aldus Kalsuha in de nieuwste editie van Voetbal International.

    Van alle nieuwelingen bij FC Utrecht was hij de meest onbekende, maar als Jacob Mulenga (25) het goede spel van zijn eerste weken doorzet, dan heeft de Eredivisie er een smaakmaker bij. Voor Bwalya Kalusha, met een spelersverleden in België en Nederland (Cercle Brugge, PSV) is het geen verrassing.

    De inmiddels 46-jarige Kalusha ontdekte Jacob Mulenga zes jaar geleden in de jungle van het Zambiaanse voetbal. 'Ik zag Jacob en was gelijk verkocht', aldus de voormalige linksbuiten. 'In heel Zambia kon ik geen spits vinden met méér talent en dus selecteerde ik hem meteen voor de nationale ploeg. Dat was nog nooit gebeurd met een speler uit een lagere divisie, maar ik wist dat deze jongen enorme mogelijkheden had.'

    Jacob Mulenga belandde via Kalusha en bemiddeling van Adick Koot (ook ex-PSV-speler en tegenwoordig woonachtig in Frankrijk) bij de Franse tweede divisieclub Chateauroux waar FC Utrecht hem enkele maanden geleden oppikte.

    Landgenoot Kalusha is verguld met het feit dat Mulenga nu actief is in Nederland. 'Hij zal er veel opsteken van het combinatievoetbal. Let op, hij gaat iedereen verrassen. The sky is the limit voor hem. Ik ben enorm trots op Jacob. Hij is de hoop van Zambia.'
    vi.nl
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      woensdag 19 augustus 2009 @ 23:09:50 #224
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_72025473
    quote:
    FC Utrecht won woensdagavond in Spanje de oefenwedstrijd tegen Villarreal B met 1-2. De thuisclub kwam vlak voor rust via een benutte strafschop op voorsprong. In de tweede helft scoorde Jacob Mulenga beide treffers voor FC Utrecht.
    pi_72068835
    quote:
    vrijdag, 21 augustus 2009 11:39
    Zaakwaarnemer Silberbauer bezoekt FC Utrecht

    De kans dat Michael Silberbauer de volgende competitiewedstrijd van FC Utrecht in het rood-witte Kappa-shirt te bewonderen is, lijkt steeds kleiner te worden.

    Karsten Aabrink, de zaakwaarnemer van Michael Silberbauer was vanmorgen op trainingscomplex Zoudenbalch in gesprek met Ton du Chatinier. Volgens de geruchtenstroom staat Silberbauer op het punt een uitstekend contract te tekenen bij een Engelse Premier League club.

    Hoewel de manager het ontkent, zou Blackburn Rovers de Deense middenvelder graag willen inlijven. Silberbauer, afgelopen seizoen gekozen tot speler van het jaar, zou volgens de verhalen worden opgevolgd door een jonge talentvolle middenvelder.

    De naam van Strootman, van Sparta, zingt al maanden rond in en om de Galgenwaard, maar tot op heden wilde FC Utrecht niet voldoen aan de vraagprijs die de Rotterdammers hanteren. Naar verluidt zou Sparta voor Strootman vijf miljoen euro willen hebben, terwijl FC Utrecht niet verder zou willen gaan dan drie miljoen. Het is niet ondenkbaar dat de club uit de Domstad met de eventuele transfersom van Silberbauer alsnog zaken wil doen met de kasteelclub uit de Rotterdamse wijk Spangen.

    Overigens wordt ook de naam van een Poolse aanvaller in verband gebracht met FC Utrecht. Het zou gaan om Ebi Smolarek, de zoon van oud FC Utrecht-speler Wlodi Smolarek.
    svfcu.nl

    Als Silberbauer vertrekt en Strootman & Smolarek komen, mag dit van mij doorgaan.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_72069389
    Van mij mag Silberbauer weg, maar alleen voor de hoofdprijs. We moeten dit keer geen genoegen nemen met een paar kut stuivers.
    pi_72069779
    quote:
    Op vrijdag 21 augustus 2009 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    svfcu.nl

    Als Silberbauer vertrekt en Strootman & Smolarek komen, mag dit van mij doorgaan.
    Smolarek voor de bank dan neem ik aan? Die is echt niet beter dan wat jullie nu hebben lopen.
    pi_72069873
    quote:
    Op vrijdag 21 augustus 2009 13:45 schreef El_Bassie het volgende:

    [..]

    Smolarek voor de bank dan neem ik aan? Die is echt niet beter dan wat jullie nu hebben lopen.
    Nee die zal dan als linkeraanvaller gaan spelen denk ik, Mertens op 10, Asare op linksback.

    Maar goed, het zijn maar geruchten.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 24 augustus 2009 @ 15:33:47 #229
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_72112914
    Uit column van Hugo Borst in AD:
    quote:
    Ad 5: De Belg Dries Mertens is een heel leuke speler die zo uit de eerste divisie komt. Scoorde vorige week twee keer voor FC Utrecht. Dat hij bij die club terecht is gekomen mag trouwens een wonder heten. Hij stond bij Sparta bovenaan de zogenaamde scoutingslijst. Maar op het moment dat alleen trainer Foeke Booy nog maar wist dat hij ging overstappen van Sparta naar FC Utrecht, sprak hij in een vergadering waarbij nieuwe spelers werden beoordeeld de nu al bij Sparta legendarische woorden: ,,Mertens? Die is veel te klein.’’
    pi_72116603
    Alleen daarom al moeten ze die verrader volgende week klop geven.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 24 augustus 2009 @ 17:55:25 #231
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_72116876
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 17:44 schreef methodmich het volgende:
    Alleen daarom al moeten ze die verrader volgende week klop geven.
    pi_72123333
    We moeten winnen, ik heb een paar ajaxieden nogal uitgelachen vandaag
    pi_72123368
    Tegen Sparta-thuis is er maar 1 optie.. 3 punten. Simple as that.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_72271124
    Chain; en die optie hebben we gepakt!

    Leuk begin, 10 leuke minuten. Toen wat ingekakt maar gelukkig konden we pressie gaan spelen halverwege de 2e helft wat resulteerde in 2 doelpunten. Terecht denk ik. Hadden veel pech, Sparta veel geluk.

    Verdiend en tevreden. Ben wel huiverig voor volgende week, maar ga nu nog een week genieten en 020 collega's SP-AR-TA toezingen
    pi_72273293
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 00:15 schreef Tha_Duck het volgende:
    Chain; en die optie hebben we gepakt!

    Leuk begin, 10 leuke minuten. Toen wat ingekakt maar gelukkig konden we pressie gaan spelen halverwege de 2e helft wat resulteerde in 2 doelpunten. Terecht denk ik. Hadden veel pech, Sparta veel geluk.

    Verdiend en tevreden. Ben wel huiverig voor volgende week, maar ga nu nog een week genieten en 020 collega's SP-AR-TA toezingen
    Begin was idd wel sterk, erna niet meer zo bijzonder.. Uiteindelijk toch prima de 3 punten gepakt.

    Over 2 weken bedoel je naar Enschede? Ik denk dat je er zult verliezen, maar dat zijn de wedstrijden ook niet perse waar je de punten moet halen (iedereen kan bij FCT verliezen).
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_72274513
    FC Twente is mooi als het gelijk wordt. Winnen zou prachtig zijn. Maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit. Maar je weet het nooit natuurlijk
    pi_72274582
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 21:31 schreef Tha_Duck het volgende:
    We moeten winnen, ik heb een paar ajaxieden nogal uitgelachen vandaag
    Lekker gek ouwe.

    Nog lekker staan springen gisterenavond?

    Wat een kneuzenkermis is het toch in dat stadion bij jullie
    pi_72274606
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 10:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:

    [..]

    Lekker gek ouwe.

    Nog lekker staan springen gisterenavond?

    Wat een kneuzenkermis is het toch in dat stadion bij jullie


    Gezellig op de 6e plek?
    pi_72274659
    Hebben jullie al t-shirts gemaakt van TT-819?
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 augustus 2009 @ 11:14:37 #240
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_72275383
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 10:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Hebben jullie al t-shirts gemaakt van TT-819?
    Nee, we staan niet eens 1e
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_72275388
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:14 schreef Paul het volgende:

    [..]

    Nee, we staan niet eens 1e
    Maar wel boven Ajax. Dat is toch het belangrijkste?
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:17:06 #242
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_72275410
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

    [..]

    Maar wel boven Ajax. Dat is toch het belangrijkste?
    Wie
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:17:34 #243
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_72275413
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:14 schreef Paul het volgende:

    [..]

    Nee, we staan niet eens 1e
    Raar he, als je een wedstrijd minder hebt gespeeld
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 augustus 2009 @ 11:18:47 #244
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_72275433
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:17 schreef Eilanden het volgende:

    [..]

    Raar he, als je een wedstrijd minder hebt gespeeld
    True anders stonden we uiteraard 1e
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:20:22 #245
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_72275458
    quote:
    FC Utrecht-publiek eert zieke Van Schoonhoven

    De fans van FC Utrecht hebben gisteren tijdens de match tegen Sparta (2-0) voormalig speler Henny 'De Tank' van Schoonhoven op indrukwekkende wijze een eerbetoon gebracht.

    De spijkerharde verdediger heeft de strijd tegen kanker moeten opgeven en was samen met zijn gezin, familie en vrienden in een van de skyboxen in Stadion Galgenwaard aanwezig.

    Door middel van massale spreekkoren en vele spandoeken wilden de Utrechtse fans Van Schoonhoven steunen in zijn laatste levensfase en hem bedanken voor zijn fanatieke inzet tijdens zijn FC Utrecht-periode.

    Bron: Eedivisievoetbal.com
    Zo jong nog .. hij is eergisteren 39 geworden...
    pi_72275566
    Ferry van Vliet en Para waren nog jonger. Dat interesseerde jullie ook niet zoveel
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:55:46 #247
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_72276058
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Ferry van Vliet en Para waren nog jonger. Dat interesseerde jullie ook niet zoveel
    Wat jij daar van vindt kan me eigenlijk geen ruk schelen ... is er niets in het Ajax-topic te doen ofzo?
    pi_72278267
    Pff wilde gisteren nog één biertje doen om de overwinning te vieren en mijn schorre keel wat door te spoelen, tot diep in de nacht op ledig erf rondgehangen en nu dus naast mijn stem kwijt, ook dikke hoofdpijn...

    Als Utrecht zo blijft winnen kan het niet goed voor mijn gezondheid zijn
    pi_72283826
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 10:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:

    [..]

    Lekker gek ouwe.

    Nog lekker staan springen gisterenavond?

    Wat een kneuzenkermis is het toch in dat stadion bij jullie
    Wel ironisch dat uitgerekend jij over een kneuzenkermis begint in een stadion.. En dan zelf een fotootje met een vlag van Vak410 in je fobo hebben staan.. Is dat niet een vak in de arena waar pubers vanuit alle windstreken staan te hossen?
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
      zondag 30 augustus 2009 @ 16:58:33 #250
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_72284010
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 16:52 schreef Chain_Reaction het volgende:

    [..]

    Wel ironisch dat uitgerekend jij over een kneuzenkermis begint in een stadion.. En dan zelf een fotootje met een vlag van Vak410 in je fobo hebben staan.. Is dat niet een vak in de arena waar pubers vanuit alle windstreken staan te hossen?
    Reageer er toch niet op joh .. ik heb liever dat 'ie gewoon wegblijft uit dit topic
    pi_72302634
    Hopelijk komt er nog aanvallende versterking bij, want als Ricky niet in vorm is heb je niemand om hem te vervangen. (Vandenbergh is geeneens een optie voor TdC en JW)
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_72302675
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 16:58 schreef Eilanden het volgende:

    [..]

    Reageer er toch niet op joh .. ik heb liever dat 'ie gewoon wegblijft uit dit topic
    Moet je er zelf ook niet op reageren
    pi_72303284
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 09:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

    [..]

    Moet je er zelf ook niet op reageren
    Hi-la-risch ja.

    En nu terug naar je eigen topic, lekker praten over goeie linksbacks bv.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_72337695
    quote:
    Top ELF: Mertens passeert Honda
    Gepubliceerd op: 1 september 2009 11:36

    DEN HAAG (SE) - Correspondenten van STATS Europe beoordeelden FC Utrecht-speler Dries Mertens afgelopen zaterdag met een 8.0. Dankzij de dikke voldoende in het duel met Sparta is de Belgische aanwinst de nieuwe koploper in het prestigieuze Top ELF klassement.

    Keisuke Honda was in de met 1-1 gelijkgespeelde wedstrijd tegen NEC weliswaar belangrijk met een assist, maar kon verder geen potten breken en zakt dankzij een mager zesje naar de tweede plaats. Opvallend is dat beide heren afgelopen seizoen nog in de JUPILER League uitkwamen.

    Stijgers en dalers
    Maarten Martens (AZ Alkmaar), Patrick Zwaanswijk (NAC Breda), Blaise Nkufo en Bryan Ruiz (beide FC Twente) moeten voorlopig pas op de plaats maken.
    Douglas (FC Twente), Jakob Mulenga (FC Utrecht) en PSV'ers Otman Bakkal en Stanislav Manolev vormen deze editie de nieuwkomers.

    Top ELF, na vijf speelrondes:
    1.
    Cijfer: 7.5
    Dries Mertens (FC Utrecht)

    2.
    Cijfer: 7.4
    Keisuke Honda (VVV-Venlo)
    3.
    Cijfer: 7.2
    Balazs Dzsudzsak (PSV)
    4.
    Cijfer: 7.0
    Luis Suarez (Ajax)
    Robbert Schilder (NAC Breda)
    Miroslav Stoch (FC Twente)
    Michael Silberbauer (FC Utrecht)
    8. t/m 14.
    Cijfer: 6.8
    Jonathan de Guzman (Feyenoord)
    Ron Vlaar (Feyenoord)
    Jelle ten Rouwelaar (NAC Breda)
    Otman Bakkal (PSV)
    Stanislav Manolev (PSV)
    Douglas (FC Twente)
    Jakob Mulenga (FC Utrecht)

    * Een speler beschikt over een geldig gemiddelde als hij in drie van de vijf speelrondes minimaal twintig minuten per speelronde in actie is gekomen.

    De cijfers zijn gegeven door correspondenten van STATS Europe, onderdeel van het grootste sportdata-bedrijf ter wereld.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 september 2009 @ 22:42:51 #255
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_72356849
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
    Hopelijk komt er nog aanvallende versterking bij, want als Ricky niet in vorm is heb je niemand om hem te vervangen. (Vandenbergh is geeneens een optie voor TdC en JW)
    Er is niets meer bijgekomen he? Had ik ook niet verwacht er is al genoeg aangekocht
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_72368838
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 22:42 schreef Paul het volgende:

    [..]

    Er is niets meer bijgekomen he? Had ik ook niet verwacht er is al genoeg aangekocht
    En we hebben silberbauer nog, dat had ik niet verwacht eigenlijk....
    pi_72369102
    Toch hou ik mijn hart vast als een Mertens geblesseerd raakt, we hebben geen enkele aanvallende creativiteit op de bank zitten.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_72369339
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
    Toch hou ik mijn hart vast als een Mertens geblesseerd raakt, we hebben geen enkele aanvallende creativiteit op de bank zitten.
    Tsjah, dat hadden we voorheen ook niet. Caluwe was ook in zijn eentje.

    Ik ben van mening van we het goed hebben gedaan, leuke aankopen en geen belangrijke mensen weggegaan op het laatste moment. Dat is fijn en geeft een beetje zekerheid tot de winterstop. Maar dan gaan we zeker mensen verliezen, maar gelukkig nog ver weg.
    pi_72369795
    Op vi.nl kun je het elftal van de maand kiezen, maar liefst 5 FCers zijn genomineerd.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_72370117
    - spam -

    [ Bericht 92% gewijzigd door Prosac op 02-09-2009 14:18:42 ]
    Coole game!
    Ga naar : http://www.mijnmaffia.nl/Het-Pasje
    pi_72608019
    Vorm kunnen we hem nog houden?
    pi_72609185
    Ik ben blij dat ie voor lang bijgetekend heeft

    Of weg in de winterstop voor > 10 miljoen of lekker blijven nog ff
      vrijdag 11 september 2009 @ 11:15:52 #263
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_72637785
    quote:
    Toestanden in Utrecht! Ben ten Boden, voormalig voorzitter van FC Utrechts supportersvereniging en clubreporter bij het Algemeen Dagblad, heeft van zijn eigen club een stadionverbod van één jaar gekregen. Reden: Ten Boden was te kritisch.
    In een schrijven liet de club Ten Boden het volgende weten: “De reden vloeit voort uit uw rol als clubreporter van het AD. Bepaalde artikelen van uw hand ondermijnen de positieve ontwikkeling van FC Utrecht en dragen niet bij aan de door ons noodzakelijk geachte saamhorigheid in alle geledingen. Zeker in deze nieuwe tijden hebben wij geen behoefte aan personen die, populair gezegd bezig zijn met ‘bommenleggen’”. Was getekend, ‘directiesecretariaat FC Utrecht BV’.

    Met andere woorden: een stadionverbod wegens kritiek.

    De voorzitter van FC Utrecht, zijnde de ook in Rotterdam niet onbekende Jan Willem van Dop, laat in een reactie op alle ontstane ophef namens de club het volgende optekenen: “Wij zijn in overleg gegaan met de politie en de afdeling Openbare Orde en Veiligheid van de gemeente Utrecht. Die staan allebei achter onze stap van een stadionverbod”.
    Moet toch niet gekker worden...
      vrijdag 11 september 2009 @ 11:17:23 #264
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72637820
    Jezus.. Dat zijn gewoon Chinese praktijken
    pi_72638032
    Reactie SV :
    quote:
    Beste leden,


    Wij voelen ons genoodzaakt een korte uitleg te geven over de verwarring die kennelijk is ontstaan naar aanleiding van het opleggen van een lokale ontzegging aan B. ten Boden door FC Utrecht.


    Er wordt nu namelijk door verschillende personen gesuggereerd dat kritiek op de club eventueel kan leiden tot een lokale ontzegging. Wij snappen dat dit tot verwarring kan leiden onder onze leden en ook onder de columnschrijvers van onze eigen website en de Forza. We hebben daarom als SV navraag gedaan bij de directie van FC Utrecht welke redenen aan deze lokale ontzegging ten grondslag liggen.


    Navraag bij de club bevestigde onze vermoedens dat deze lokale ontzegging niet enkel en alleen is gebaseerd op wat geschreven artikelen, maar op meerdere conflicten die er de afgelopen jaren zijn geweest. Al met al was dit, volgens de club, een dusdanig structureel probleem aan het worden, dat men bang was materi?le schade en imagoschade te ondervinden. (denk bijvoorbeeld aan het afhaken van sponsors die niet geassocieerd willen worden met intern geruzie tussen supportersgroepen of personen).


    Ook als SV zijn we trouwens verscheidende keren in een verkeerd daglicht geplaatst of verkeerd geciteerd. Gezien de nieuwe positieve wind die er nu waait door de club, en vanwege het feit dat we met zijn allen bezig zijn om van FC Utrecht een topclub te maken, kan het daarom niet zo zijn dat dit proces daardoor hinder van ondervindt. Verder is het vermelden waard dat de voltallige directie van FC Utrecht (inclusief Raad van.Commisarissen) achter dit besluit staat. Zonder verder in details te treden (i.v.m. een eventueel nog te volgen kortgeding) begrijpen wij dan ook deze beslissing van de club. Supporters kunnen en mogen uiteraard gefundeerde kritiek blijven leveren op beslissingen van de club… Waarvan akte…


    Verder willen wel wij als SV benadrukken dat we een onafhankelijke vereniging zijn, en dat we altijd zullen opkomen voor de belangen van onze leden. Maar ook wij zijn, als SV, de laatste jaren een andere weg ingeslagen. We proberen tegenwoordig zoveel mogelijk in gesprek te blijven met de beleidsbepalers. Dit vooral om de belangen van onze leden zo goed mogelijk te kunnen blijven behartigen en een steentje bij te dragen aan de verdere opbouw van de club. Ook wij hebben wel eens verhitte discussies met de clubdirectie en zijn het niet altijd eens met genomen besluiten, maar wij brengen onze onderlinge geschillen niet zomaar naar buiten om iedereen mee te laten “genieten”. We proberen dit soort zaken altijd, in onderling respect voor elkaar, samen op te lossen. Net zoals in het gewone leven, is het ook in de voetballerij, en in de supporterswereld, een kwestie van geven en nemen. Dit altijd om voor onze club FC Utrecht, en dus voor jullie (als supporters) uiteindelijk het beste resultaat te krijgen.


    Acties zoals vroeger (bezetting Centraal Station, combi-regeling omzeilen) zijn al jaren achterhaald. De politiek voert al jaren een dusdanig streng beleid (zie onder anderen de nieuwe voetbalwet) dat eenieder al voor het minste of geringste, zonder aanzien des persoons, tegenwoordig een stadionverbod in zijn/haar brievenbus heeft liggen. Ook wij als SV zijn daar niet altijd blij mee en daardoor nog strakker gebonden om eventuele acties op touw te zetten.


    Stel dat wij onze leden nu wel hadden opgeroepen om naar Den Haag af te reizen op de wedstrijddag van ADO – FC Utrecht. Dit zou (buiten de negatieve publiciteit in den lande) ook vele stadionverboden opleveren en daar zit niemand op te wachten. Verder zijn er achter de schermen natuurlijk diverse gesprekken gevoerd met verschillende partijen om toch af te kunnen reizen. Ook de supportersvereniging van ADO Den Haag heeft ons daarin, tot op de dag van vandaag, positief gesteund. Dat dit uiteindelijk niet tot een positief resultaat heeft geleid, doet ons natuurlijk pijn maar het alternatief (supporters kunnen gratis in het supportershome kijken) is een kleine pleister op de wonde.


    Een landelijk supportersplatform (SOVS) bestaat ook niet meer. Mede daardoor zijn wij als SV nog meer genoodzaakt problemen op te lossen door middel van het aangaan van de dialoog met de club en de lokale driehoek. Dat dit niet altijd lukt is jammer, maar binnen onze mogelijkheden doen we er alles aan om voor onze supporters en leden op te komen. Zo zullen wij bijvoorbeeld binnenkort met de politie en de club om de tafel gaan om het beleid met betrekking tot de stadionverboden weer eens te gaan bespreken. We zeggen niet dat hiermee het beleid verandert, maar we geven wel weer een signaal af namens de supporters. Wij geloven erin, dat dit op langere termijn bijdraagt aan een positief imago van FC Utrecht.


    Tot slot willen wij mededelen dat wij het jammer vinden dat lieden die zichzelf voorheen FC Utrecht-supporters noemden, en nu werkzaam zijn in de advocatuur en de journalistiek, de media nu gebruiken als podium om hun eigen geschillen met onze en jullie club FC Utrecht uit te vechten. Wij dachten dat de meesten hun lesje wel hadden geleerd na de mislukte coupe van Broos Schnetz en consorten zo’n 2 jaar geleden. Echter: blijkbaar gaat hun eigen belang nog steeds boven het clubbelang.


    Wij zijn van mening dat je als echte supporter, je de vuile was binnen houdt. In onze ogen laat je daar zeker niet het hele land via de media van meegenieten.


    Forza Utreg!


    Bestuur SVFCU
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      vrijdag 11 september 2009 @ 11:37:30 #266
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72638281
    Leuke uitleg van de SV, maar dat praat een stadionverbod nog niet goed. Heb begrepen dat Ten Boden inmiddels ook niet meer mag schrijven voor het AD
      vrijdag 11 september 2009 @ 11:42:29 #267
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_72638406
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
    Reactie SV :
    [..]
    Ah, dus bij jullie is de SV ook al een verlengstuk van het bestuur. Komt iig niet erg onafhankelijk over
    pi_72641585
    Ik vind het wel knap dat iedereen FC Utrecht (en met name van Dop) veroordeelt zonder echt te weten wat er speelt. Ik ken die ten Boden verder niet, maar een lievertje is het sowieso niet heb ik begrepen.

    Het is weer eenzijdig, en ik vind het goed dat de SV een stuk van de andere kant belicht. In mijn ogen hoort een SV ook een goed contact te hebben met de club, omdat ze daar nu eenmaal dagelijks mee te maken hebben om de eigen mensen tevreden te houden. Niet meer dan normaal lijkt me.
    pi_72642540
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 11:42 schreef Kopbal het volgende:

    [..]

    Ah, dus bij jullie is de SV ook al een verlengstuk van het bestuur. Komt iig niet erg onafhankelijk over
    Dat is bij ons ook al zo

    Maar weer erg laag om hiervoor een stadionverbod te geven idd.
    pi_72643893
    Wat denken jullie van morgen? Maakt FC Utrecht een kans? Ik denk dat het 0-2 zal worden!
    pi_72644582
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef Basilicumman het volgende:
    Wat denken jullie van morgen? Maakt FC Utrecht een kans? Ik denk dat het 0-2 zal worden!
    Een kans maken we altijd, ik hoop op een gelijkspel.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_72646064
    Veel meer dan een gelijkspel vind ik niet realistisch, maar je weet het nooit. In de toto heb ik 2-1 ingevuld, maar hoop op een 1-1
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_72650856
    Henny van Schoonhoven is vanmiddag overleden
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      vrijdag 11 september 2009 @ 18:17:00 #274
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_72650963
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef Basilicumman het volgende:
    Wat denken jullie van morgen? Maakt FC Utrecht een kans? Ik denk dat het 0-2 zal worden!


    Ik denk dat je veel kans maakt dat je gelijk hebt.
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
    pi_72651002
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Bevin het volgende:

    [..]



    Ik denk dat je veel kans maakt dat je gelijk hebt.
    Utrecht gaat winnen van die boertjes boi
    pi_72652824
    Ik hoop dat we winnen, het moet te doen zijn. Maar je mist wel Cornelisse natuurlijk

    Ik zet in op een 1-1, misschien wat makkelijk maar daarmee moeten we ook blij zijn.

    en HENNY HENNY HENNY.. RIP
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 11 september 2009 @ 19:18:53 #277
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_72653160
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:13 schreef denthemen het volgende:
    Henny van Schoonhoven is vanmiddag overleden
    oh dat is snel
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 11 september 2009 @ 19:20:28 #278
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_72653204
    Zijn wens was, nooit meer het woord kanker in de Galgenwaard
    Dat gaat dus nooit lukken
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_72653280
    Henny RIP.

    Bedankt.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_72654717
    Niet onverwacht; ik zei nog tegen mijn vrienden dat ik hem,zoals hij eruit zag, niet meer dan twee weken gaf. Kutziekte.

    Volgende thuiswedstrijd nog een actie? Vond het wel mooi vorige keer.
    pi_72656557
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Bevin het volgende:

    [..]



    Ik denk dat je veel kans maakt dat je gelijk hebt.
    Ja haaaahaaaa.
    En erg klote van Henny van Schoonhoven, sterkte voor de familie.
    pi_72658235
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 20:01 schreef zatoichi het volgende:
    Niet onverwacht; ik zei nog tegen mijn vrienden dat ik hem,zoals hij eruit zag, niet meer dan twee weken gaf. Kutziekte.
    Hij heeft het zelf gedaan. Dus had niets met zijn klote ziekte te maken het einde opzich. Of hoe je dat netjes kan zeggen. Je begrijpt me wel.
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 12 september 2009 @ 10:55:59 #283
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_72668036
    Volgens Hugo Borst gaan we winnen vanavond

    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_72668555
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 21:39 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Hij heeft het zelf gedaan. Dus had niets met zijn klote ziekte te maken het einde opzich. Of hoe je dat netjes kan zeggen. Je begrijpt me wel.
    Euthanasie?
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_72668727
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 11:23 schreef Chain_Reaction het volgende:

    [..]

    Euthanasie?
    Yep.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_72671606
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 11:23 schreef Chain_Reaction het volgende:

    [..]

    Euthanasie?
    Ja.
    pi_72684635
    Jammer 2-2 was wel terecht geweest denk ik.

    Wel fijn om te zien dat we niet weggespeeld zijn. Het elftal doet het beter dan verwacht, en daar gaan we nog genoeg punten mee pakken ga ik vanuit. Nu eerst Ado uit en Grunn thuis toch?
    pi_72684694
    Wat een flikkers zijn het ook die Tukkers...
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_72684729
    Nee, alleen perez.. Maar dat is een overschatte lul.

    Je kan het moeilijk heel onterecht noemen.. Het is alleen gewoon jammer.
    pi_72685030
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 21:49 schreef Tha_Duck het volgende:
    Nee, alleen perez.. Maar dat is een overschatte lul.

    Je kan het moeilijk heel onterecht noemen.. Het is alleen gewoon jammer.
    Ik doelde er meer op dat ze doorspeelden toen Asare op het middenveld lag.. En als hij afgevoerd wordt per brancard bekogelen ze hem ook nog met glazen bier etc.

    Verder had ik 2-2 meer terecht gevonden, maar ok.

    Shit happens.
    Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
    pi_72687662
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 22:01 schreef Chain_Reaction het volgende:

    [..]

    Ik doelde er meer op dat ze doorspeelden toen Asare op het middenveld lag.. En als hij afgevoerd wordt per brancard bekogelen ze hem ook nog met glazen bier etc.

    Verder had ik 2-2 meer terecht gevonden, maar ok.

    Shit happens.
    Tsjah.. Het zijn niet voor niets NSB'ers daar.

    Het is gewoon schofterig, asociaal gedrag. Als je op die manier wil winnen, prima. Maar dan ben ik blij dat ik daar niet bij hoef te horen.
    pi_72687681
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 23:45 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Tsjah.. Het zijn niet voor niets NSB'ers daar.
    pi_72687696
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 23:46 schreef Sieps het volgende:

    [..]

    Ga toch een penalty nemen
    pi_72687721
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 23:47 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Ga toch een penalty nemen
    Daar ben ik goed in hoor
    pi_72687756
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 23:48 schreef Sieps het volgende:

    [..]

    Daar ben ik goed in hoor
    Misschien moet je je dan voortaan snel melden op het veld!
    pi_72687770
    Die 3-2 was gewoon terecht.
    pi_72687914
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 23:50 schreef Neleos het volgende:
    Die 3-2 was gewoon terecht.
    Zeker! Terechter dan dit kan echt niet. Ik ben blij dat het terecht is. Want als het niet terecht was, dan was het terecht raar geweest toch?
    pi_72687937
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 23:56 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Zeker! Terechter dan dit kan echt niet. Ik ben blij dat het terecht is. Want als het niet terecht was, dan was het terecht raar geweest toch?
    Sorry, wat?
    pi_72688053
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 23:57 schreef Neleos het volgende:

    [..]

    Sorry, wat?
    Ja, dat zullen je hersentjes wel niet aankunnen. Geeft niet.. Gauw naar je eigen topicje terug!
    pi_72688192
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 23:45 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Tsjah.. Het zijn niet voor niets NSB'ers daar.
    Nu ben je in de war met Utrecht, dat was de NSB stad
    pi_72688237
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 00:06 schreef Zwoerd het volgende:

    [..]

    Nu ben je in de war met Utrecht, dat was de NSB stad
    Je zegt het 100% correct: was. enschede is het nog steeds.
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')