quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is SHO, hier reageren mensen op gebeurtenissen in de showbizz.... dat het een MJ topic is wil niet per definitie zeggen dat MJ verheerlijkt moet worden, of dat er geen kritische vragen gesteld of opmerkingen gemaakt mogen worden.
Het is geen "Verheerlijk hier MJ" topic, en dat het vol zit men mensen die in SHO lijken te wonen is dus niet zo vreemd. Waarschijnlijk worden er minder kritische noten gekraakt in MUZ.
Aangezien je zo enthousiast bent over 'hulpvaardig', zou je dan zo lief willen zijn in die betreffende TT vogelsnestjes in vogelnestjes te willen wijzigen? Zoals CC al heel hulpvaardig opmerkte?quote:
Damn, heb ik er ook overheen gelezen, dacht dat Stat het al had veranderd!!! Anyway, fixed!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Aangezien je zo enthousiast bent over 'hulpvaardig', zou je dan zo lief willen zijn in die betreffende TT vogelsnestjes in vogelnestjes te willen wijzigen? Zoals CC al heel hulpvaardig opmerkte?
We zitten daar dyslectische (only in English) Micky uit te lachen, maar met die fout in de TT ben ik zelf geen haar beter natuurlijk
Wordt aan gewerkt as we speak.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Kan iemand die Annelies30 nou eens laten opbokken uit Palinggate?
Hebben we ons daar nu niet al genoeg aan geërgerd?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:42 schreef yvonne het volgende:
annelies30 mag garnalen gaan pellen, lang
Volendamquote:Op zondag 19 juli 2009 15:08 schreef Ole het volgende:
static, waarom de palinggate weg???
Had je het te druk hier of zo
yup, en laten we het maar zo houden als het nu is! ;')quote:Op maandag 20 juli 2009 01:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Palinggate. Maar het is alweer over.
Helemaal mee eens!! Ik word gestoord van dat gesop op MJ. Laat ze lekker in PUB een fototopic openen en daar met die paar die dat willen gaan lopen hijgen!! Wij willen gewoon vuige roddels, speculaties en achterklap!!!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef static het volgende:
Dan blijft er geen topic over. Het gaat nu al een tijdje zo, meldt het maar wanneer er nieuws is.
Oke, wist ik nietquote:Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef static het volgende:
Dan blijft er geen topic over. Het gaat nu al een tijdje zo, meldt het maar wanneer er nieuws is.
Ze hadden ook gewoon het verzoek van static kunnen lezen om te kappen met het plaatsten van foto's die niks aan de reeks toevoegen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom MJtopic dicht? Om over MJ te praten is toch juist leuk. Verwijder dan gewoon alle posts met plaatjes enzo
Of in B&H een topic openen, daar is B&H toch voor?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!! Ik word gestoord van dat gesop op MJ. Laat ze lekker in PUB een fototopic openen en daar met die paar die dat willen gaan lopen hijgen!! Wij willen gewoon vuige roddels, speculaties en achterklap!!!
Prima.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oke, wist ik nietAls het autopsierapport binnen is, dan meld ik het hier wel
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:52 schreef static het volgende:
[..]
Anders sappig nieuws is ook goed hoor.
Het is mega irritant dat, wanneer je gewoon de roddels wilt lezen en speculeren over die roddels, je een scroll arm krijgt van alle foto's die een stel hijgende 40+ dames zo nodig moet posten en die van 0 toegevoegde waarde zijn voor dat topic. Nogmaals, daar zijn andere forumonderdelen geschikt voor, zoals ONZ of PUB. Daar kun je kwijlen over de linkertepel en de rechterwijsvingervan MJ.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:12 schreef sunny16947 het volgende:
Snap het ff niet hoor. Er druppelen toch steeds van die berichten binnen van TMZ, Showbiz, Thesun etc. En daar tussendoor plaatjes. Wat is daar mis mee....Wist niet dat dat verboden was.
Dan moeten de moderators die posts weghalen en niet het topic op slot gooien.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is mega irritant dat, wanneer je gewoon de roddels wilt lezen en speculeren over die roddels, je een scroll arm krijgt van alle foto's die een stel hijgende 40+ dames zo nodig moet posten en die van 0 toegevoegde waarde zijn voor dat topic. Nogmaals, daar zijn andere forumonderdelen geschikt voor, zoals ONZ of PUB. Daar kun je kwijlen over de linkertepel en de rechterwijsvingervan MJ.
Het werden er gewoon veel en veel te veel. Een keer een fotootje is niet erg, maar het werd een wedstrijd 'wie plaatst de meeste foto's'.
Dan moet er 24/7 een mod aanwezig zijn want ze doen niet anders.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan moeten de moderators die posts weghalen en niet het topic op slot gooien.
Nee hoor, gewoon een waarschuwing geven of zet het desnoods in de TT.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet er 24/7 een mod aanwezig zijn want ze doen niet anders.
Topic gaat heus wel weer open hoor, enge MJ-junk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een waarschuwing geven of zet het desnoods in de TT.Wie het dan toch doet moet op het matje komen. Blijf je nog doorgaan, krijg je een ban
![]()
Bovendien is dit ook niet wat. Nu wordt elk nieuws hier geplaatst in de hoop dat er ergens een modje wakker is. Ze kunnen heus wel zo'n topic in de gaten houden hoor, zo moeilijk is dat niet.
Zit al de hele tijd te F5-enquote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Topic gaat heus wel weer open hoor, enge MJ-junk.
Het is hier 7 uur later, prima overlap dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
in de hoop dat er ergens een modje wakker is. Ze kunnen heus wel zo'n topic in de gaten houden hoor, zo moeilijk is dat niet.
Dat is zo ontzettend waar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:26 schreef static het volgende:
Jullie zijn nu dwangmatig op zoek naar nieuws om het opendoen te rechtvaardigen, als jullie dat nou eens deden voor het slotje was er geen probleem.
as usualquote:
Ten eerste ben ik niet gedient van jouw denigrerende houding!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:48 schreef Ole het volgende:
Maar het is niet leuk meer zo
Ik weet dat het een maatje van je is static, maar kun je Laffer niet terug naar zijn eigen speeltuin sturen? Is wel mooi geweest zo!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:30 schreef Ole het volgende:
Jullie zijn er ook altijd vroeg bij he..
Ik word net mijn nest uit gebeld...
Ach ja, maar even naar die overdreven homo'skijken dan maar
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij jij blonttt ?![]()
gelukkig geen belediging van Viev, want ik ben echt wel brunette
drank is niet zo goed eik
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Eeehhhhh Ik wacht nog ff als je het niet erg vindt..
(en daarbij, volgende maand 40.. ik word er te oud voor)
Dame, ik heb nooit wat tegen je gehad ( in tegendeel zelfs) maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:43 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
ik ben ontzettend niet slank![]()
maar ja, nog niet grijs. doe ik dan wel weer leuk met bijn a 40![]()
verder... ehm... ik heb vandaag mijn blauwe allstars aan
jij kunt desgewenst ook de tyfus krijgenquote:
Zag net dat iemand een weekban heeft gekregen omdat ie iemand kanker toewenste.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef laffer het volgende:
[..]
jij kunt desgewenst ook de tyfus krijgen
kan me geen ene reet schelen, en dat moet jij toch wel wetenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag net dat iemand een weekban heeft gekregen omdat ie iemand kanker toewenste.
Is tyfus minder erg ?
lees je eigen posts er over na in mijn quotes, DENEGREREND!!!!!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:34 schreef Ole het volgende:
Laffer kan alles zeggen, net als 2 weken geleden in de palinggate. Hoezo kinderachtig gedrag? Denigrerend? Laat me niet lachen zeg, jij doet niet anders.
Nee, lekker mensen onder de gordel raken, daar is Laffer goed in! Jammer want IRL ben je best leuk. En ach ja, ik ben geen R&P poster . Maar wat een eer dat je nog even mijn postgeschiedenis hebt uitgeplozen
Ik had nog een appelje te schillen, ben weg nu.quote:
Maar het heeft niks meer met Gordon te maken dus die mag wel uit de TT. Toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:44 schreef static het volgende:
Mara nog steeds geen naam, we wachten dus gerust af.
quote:
Thanks,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Gefixt!
Ik vond het wel een wijze beslissing van Gert. Als er regelmatig gevraagd wordt dingen niet te doen en het gezeur gaat door dan is dit de enige manier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Wordt het SHO, BB,CBML of hoe het ook heet, sorry hoor ben niet helemaal thuis in al die afkortingen, gewoon gesloten?
Waarom?
Omdat er een telkens de confrontatie opzoekt?
Dat kan beter bedenk ik me!
Niet het topic aanpakken maar de persoon.
Mods hebben ook nog een leven en Gert is volgens mij ook nog eens speciaal 'aangesteld' voor die reeks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:44 schreef Chanel5 het volgende:
Wat was er nu mis bij SHO, BB, CBML e,d,? Heb me zitten verwonderen over de persoonlijke aanvallen, vooral over het "bekhouden" toen was er geen mod aanwezig en nu achteraf een topic sluiten?
En hij is weer door een FA geopend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mods hebben ook nog een leven en Gert is volgens mij ook nog eens speciaal 'aangesteld' voor die reeks.
Als iemand steeds op zijn manier van posten wordt aangesproken en die persoon luistert daar niiet naar.. dan kun je akties ondernemen tegen die persooon en niet een topic dichtgooien...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vond het wel een wijze beslissing van Gert. Als er regelmatig gevraagd wordt dingen niet te doen en het gezeur gaat door dan is dit de enige manier.
Volgens mij heeft ze al een ban te pakken. Er wordt heus wel wat gedaan hoor, maar alles heeft z'n tijd nodig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als iemand steeds op zijn manier van posten wordt aangesproken en die persoon luistert dar niiet naar.. dan kun je akties ondernemen tegen die persooon en niet een topic dichtgooien...
Zag idd na controle dat er niet veel mods aanwezig waren, maar toch,....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mods hebben ook nog een leven en Gert is volgens mij ook nog eens speciaal 'aangesteld' voor die reeks.
Volgens mij sprak Gert een groep aan en niet één persoon, ik word altijd zo moe van mensen met boter op hun hoofd !quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als iemand steeds op zijn manier van posten wordt aangesproken en die persoon luistert daar niiet naar.. dan kun je akties ondernemen tegen die persooon en niet een topic dichtgooien...
Is ook, geen idee wie er nu weer begon maar er zijn er die maar blijven reageren op elkaar. Dat het absoluut niet meer op rls in de media ging en alleen een beetje sc vond ik ook irritant.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij sprak Gert een groep aan en niet één persoon, ik word altijd zo moe van mensen met boter op hoofd !
Het maakt me helemaal niks uit wie Gert aanspreekt als het maar de juiste is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij sprak Gert een groep aan en niet één persoon, ik word altijd zo moe van mensen met boter op hoofd !
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het maakt me helemaal niks uit wie Gert aanspreekt als het maar de juiste is.zijn
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:51 schreef Manono het volgende:
static kan je het topic icoon aub ff veranderen naar??
Ptwish vs Eddem #15 - Waar volwassen gelyncht wordt
thnx
1. Een forum kent nu eenmaal een topic-structuur, om het behapbaar /leesbaar / terugvindbaar etc. te houden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:46 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ordnung muss sein, chaos levert meer inspiratie en interessante aspecten op !
De discussies hier, het directe, spontane gevolg van berichten in de media over ex-DGKérs !
Wat weegt zo zwaar dat je die spontaniteit wil controleren/inperken ?
Nee, ik zal er verder niet over doorzagen, de vraag ontpopte zich echter zo spontaan ?
Ik snap het wel Gert, maar als ik de aanzienlijke toeloop zie op het topic op het moment dat de discussies als gevolg van informatie ontstaan, dan denk ik dat het dus in een bepaalde behoefte voorziet.... DGK riep en roept nu eenmaal emoties op. Wat ik bedoel is dat het nu eenmaal een haast natuurlijk gevolg is van een dergelijk topic. De informatie wordt daar gebracht, de discussies zullen naar aanleiding daarvan ook daar ontstaan en zich verder ontvouwen. Bij een georganiseerde workshop is het natuurlijk om centraal de punten neer te leggen en vervolgens de discussies elders in groepjes in aparte ruimten te gaan voeren. Op een verjaardag of in de kroeg werkt dat niet zo. Ik vind het net een Kroeg daarquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
1. Een forum kent nu eenmaal een topic-structuur, om het behapbaar /leesbaar / terugvindbaar etc. te houden.
2. Zoals je kon lezen, gooit Static het topic gewoon dicht als het niet snel on-topic gaat nu. Dát is pas Ordnung.
3. Er is alle gelegenheid geweest om effe lekker 'los te gaan' rond het scheidingsnieuws.
4. Réken maar dat er veel users zijn die het helemáál niet leuk vinden dat ze zich door zoveel bagger heen moeten werken in de topicreeks. Een aantal heeft dit ook in het topic zelf geroepen, maar ook buiten zicht wordt er geklaagd!
Om die topicstructuur behapbaar/leesbaar en terugvindbaar te houden kan je misschien beter een huubforum openen zoals het volendamforum ook min of meer uit een populaire reeks is ontstaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
1. Een forum kent nu eenmaal een topic-structuur, om het behapbaar /leesbaar / terugvindbaar etc. te houden.
Zo heb ik dat niet kunnen lezenquote:2. Zoals je kon lezen, gooit Static het topic gewoon dicht als het niet snel on-topic gaat nu. Dát is pas Ordnung.
Dat is toch juist de bedoeling, want ontopic?quote:3. Er is alle gelegenheid geweest om effe lekker 'los te gaan' rond het scheidingsnieuws.
Dit klinkt een beetje als een gelegenheidsargument.quote:4. Réken maar dat er veel users zijn die het helemáál niet leuk vinden dat ze zich door zoveel bagger heen moeten werken in de topicreeks. Een aantal heeft dit ook in het topic zelf geroepen, maar ook buiten zicht wordt er geklaagd!
Ja zoiets, maar dan net anders.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Om die topicstructuur behapbaar/leesbaar en terugvindbaar te houden kan je misschien beter een huubforum openen zoals het volendamforum ook min of meer uit een populaire reeks is ontstaan
[..]
Zo heb ik dat niet kunnen lezen
[..]
Dat is toch juist de bedoeling, want ontopic?
Je doet het hier nu voorkomen alsof het juist niet de bedoeling is?
Of mogen we vanaf nu weer even geen kritiek hebben op huub omdat het allemaal niet zo leuk voor hem is, zoals je zei rond de bevalling
[..]
Dit klinkt een beetje als een gelegenheidsargument.
Want reken maar dat er nog veel meer users zijn die dat juist wel leuk vinden...
Het topic dat vol stond met 'bagger', persoonlijke aanvallen, oproepen te kappen met offtopic, een admin die het komt bekijken en een ban uitdeelt, had bijna 2x zoveel views als een gemiddeld topic uit deze reeks (wat toch al een van de vaste kijkcijferkannonen is in dit forum).
Túúrlijk scoort een topicreeks goed vlak na zo'n scheidings-aankondiging. En het kon ook even zijn gang gaan. Maar de truc is toch een beetje om discussies in daarvoor bestemde topics plaats te laten vinden, óf in het afvalputje der fora: de SC's. Dat zijn de échte virtuele kroegen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap het wel Gert, maar als ik de aanzienlijke toeloop zie op het topic op het moment dat de discussies als gevolg van informatie ontstaan, dan denk ik dat het dus in een bepaalde behoefte voorziet.... DGK riep en roept nu eenmaal emoties op. Wat ik bedoel is dat het nu eenmaal een haast natuurlijk gevolg is van een dergelijk topic. De informatie wordt daar gebracht, de discussies zullen naar aanleiding daarvan ook daar ontstaan en zich verder ontvouwen. Bij een georganiseerde workshop is het natuurlijk om centraal de punten neer te leggen en vervolgens de discussies elders in groepjes in aparte ruimten te gaan voeren. Op een verjaardag of in de kroeg werkt dat niet zo. Ik vind het net een Kroeg daar![]()
Als het toch een georganiseerde workshop is kan ik dan misschien voor m'n bijdrage betaald krijgen
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu hou ik er weer over op, anders gooit static dit topic óók dicht.
Laten we dit even bij de FA's parkeren, want de ervaring leert dat altijd de rand opgezocht wordt door deze groep.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:15 schreef static het volgende:
Anyway, het nieuwe deel gaat weer he-le-maal nergens over.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Laten we dit even bij de FA's parkeren, want de ervaring leert dat altijd de rand opgezocht wordt door deze groupies.
Jawel hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:24 schreef Marrije het volgende:
Ik doe mn best, ik zou het namelijk balen vinden als dat topic op slot gaat. Het kan toch niet zo zijn dat het topic op slot gaat omdat een paar mensen weigeren in een ander topic verder te kletsen over de villa en andere zaken die daar niet thuis horen?
we hebben ons leven gebeterd.quote:
Die smiley!quote:
De contouren zien er goed uit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die smiley!
Het duurt wel even voor het op gang komt in het andere topic, maar er wordt aan gewerkt.
Sterren in scheiding #5quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Van mij mag iedereen die met zijn kop op tv is geweest hier in. A t/m Z-ster,
wannabe of real deal: maakt allemaal niet uit.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Aangezien het vrijwel alleen maar over Huub en Claire gaat en ging, laat ik dit topic maar open. SHO is niet mijn forum, dus ik beslis er niet over. Static / FA's moet morgen maar even kijken of het handig is om het op deze manier te doen dan.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:05 schreef PC eend het volgende:
Het eerste de beste scheidingstopic werd al gelijk gemerged met het mediatopic, dus ik heb er alle vertrouwen in
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Topic Commotie om Huub moet gewoon weer terug.Snapte nooit waarom die ooit is weggehaald
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:10 schreef Gert het volgende:
Omdat daar op een gegeven moment alleen nog maar gezeikt en getrolld werd door een stel vervelende klieren die zichzelf constant aan het herhalen waren.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:11 schreef jeweltje het volgende:
Maar ff serieus, er was toch al eerder sprake van geweld?? Met die getuigen wat ik las in dat steegje? Er was toch ook iets in spanje met die blauwe ogen??? Iemand die foto nog? Had claire niets??
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef Leandra het volgende:
Ja, als dat scheidingstopic nou gewoon opengebleven was, dan had het oeverloze gespeculeer daar mooi gekund....
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Gert het volgende:
Helaas, de scheiding tussen H&C werd geen eigen topic waard gevonden. En daarna is dat topic wéér met 'media' gemerged en nu zijn we weer terug bij af.
Dus: aktie mislukt. Nu nog weer terug naar het "10 jaar"-topic is ook niet te verkopen.
Dus ga maar weer je gang hier, maar probeer slowchat en onderling gesneer te vermijden,
dan mag het vast wel open blijven.
Dan stel ik een Huub en Claire gaan scheiden subforum voor. Of een heel forum.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik stel voor om dan tijdelijk een topic te openen: Claire en Huub gaan scheiden#1 .
Deze user wenst Miley Cyrus dood, volgens de policy mag dat niet. Gaarne actie ondernemen. Dank u.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:40 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat iemand die toedient.
Dank! Ik had alleen de gewone search gebruikt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef Ole het volgende:
Arne "meisjes met rode haren" Jansen pleegt zelfmoord
gewoon googelen:
arne jansen fok sho
Ja ik dacht dus ook dat er nog een vervolgtopic was, maar ik weet het niet zeker (wat dat betreft jammer dat reeksen niet automatisch aan elkaar gelinkt zijn, in de search.)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
Die kwam ik ook via de gewone search tegen, maar was er niet een vervolg op dat volle topic?
Ik was alweer helemaal vergeten dat ie zelfmoord had gepleegd.
F.D.?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:43 schreef Stali het volgende:
Waarom zijn die topics van een look-a-like van F.D. weg?
Sorry, ik heb de topics nb ook gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Floortje Dessing
http://www.geenstijl.nl/m(...)rtje_d.html#comments
Maar ze was het niet en die foto's stonden al onlinequote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sorry, ik heb de topics nb ook gezien.
Het topic is weggehaald wegens strijd met de policy mbt privacy van personen en het zonder toestemming verspreiden van privé-foto's.
quote:Danny @ FOK
Ik had een stamelende advocaat van mevrouw ik kwestie aan de lijn. Iets over portretrecht, schade, indruk wekken dat enzo. Geen zin in gezeik om iets onbenulligs als dit, dus weg.
En nu ga ik weer lindo duval luisteren op 538
Maar goed, dat dus. Als xebro graag een advocaat aan z'n broek wil kan hij vast en zeker zelf een site opzetten. Ik heb er weinig trek in voor een lullig geintje weer tig keer over en weer te moeten pennen zoals bij swordstone destijds. Ze heeft het gevoel voor humor van een drol blijkbaar. Daarmee daalt ze behoorlijk in m'n achting, maar verder ga ik er geen tijd of woorden aan vuil maken.
begin een site en pleur de hele handel online
Ik kan ook gewoon xebro's gegevens doorgeven aan die advocaat. Die vroeg er natuurlijk wel om, maar die geef ik dan weer NIET.
Klein beetje makkelijk om van de zijlijn stoere praat te bezigen.
Ik persoonlijk heb echter betere dingen te doen dan xebro's grapjes voor hem uit te vechten.
Zo, en nu weer verder tot de orde van de dag.
Alleen in de SHOquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef static het volgende:
Strafpunten tuinfluiter, geen topics meer openen voor de next 3 maanden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef static het volgende:
Strafpunten tuinfluiter, geen topics meer openen voor de next 3 maanden.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Beroemd%26zwangerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef static het volgende:
Waar kan ik die vinden?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef sunny16947 het volgende:
Is het nu echt nodig om dgk etc in de media SC weer te sluiten? Er is dus duidelijk behoefte aan zo'n topic. Het barst van de onzin topics zonder enig bestaansrecht. Ik begin een beetje moe te worden van dat gejojo.
We leven hier in een vrij Nederland zonder rood boekje. En Fok is m.i. behoorlijk democratisch en tolerant. Dus moeten we naar GC waar 3 users het over rode kool hebben. Terwijl er heel wat meer users in SHO dgk zitten. pfffffff de lol gaat er zo wel af.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef static het volgende:
In GC is een topic waar je je helemaal kunt uitleven. Het is hier nu ca. 06:00 dus met terugwerkende kracht - en na een beetje slaap van miij kant - gaat die rommel dicht en/of weg.
Je zou misschien zelf over Huub kunnen beginnen in dat topic?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
We leven hier in een vrij Nederland zonder rood boekje. En Fok is m.i. behoorlijk democratisch en tolerant. Dus moeten we naar GC waar 3 users het over rode kool hebben. Terwijl er heel wat meer users in SHO dgk zitten. pfffffff de lol gaat er zo wel af.
Ben benieuwd voor hoelang, voor ze dat topic ook weer sluiten...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
Hier mag het wel (geloof ik): general chat rondom huub en claire episode 1
Ole, gek, lief wijffie dat je bentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:46 schreef Ole het volgende:
Nou static, als Haaibaaike enTong het zelfs eens zijnmoet het toch bijna een tipic waard zijn toch?
Ik ben het ook eens met tong, en Haaibaaike, en Stali
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ole, gek, lief wijffie dat je bent
Dear Cinnamongirlquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:46 schreef static het volgende:
Gone.
Volgens mij ben jij wel blij met het nieuwe subforum.quote:
mwahquote:Op donderdag 5 november 2009 07:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jullie missen ons wel een beetje he![]()
Denk dat iemand anders hem al had aangepast, eerst stond er iets van Tiger Wrrtdsquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:52 schreef static het volgende:
Zie niets vreemds?
Klopt, had ik al gedaan jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Denk dat iemand anders hem al had aangepast, eerst stond er iets van Tiger Wrrtds
Whut?quote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Original de meest verschrikkelijke en hatelijke user die fok show ooit gehad heeft is volgens mij weer terug.
http://forum.fok.nl/user/history/263481
Volgens mij is dit zijn nieuwste kloon.
Was hij in 2004 ofzo niet gebanned ? Hij had toen zelfs zijn eigen fok! soap op dat moment.
Als hij toen gebanned is . Dan is zijn nieuwe idd Peterkelder dus de kloon van een banned person niet ?
Hij heette Orginial.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Original de meest verschrikkelijke en hatelijke user die fok show ooit gehad heeft is volgens mij weer terug.
http://forum.fok.nl/user/history/263481
Volgens mij is dit zijn nieuwste kloon.
Was hij in 2004 ofzo niet gebanned ? Hij had toen zelfs zijn eigen fok! soap op dat moment.
Als hij toen gebanned is . Dan is zijn nieuwe idd Peterkelder dus de kloon van een banned person niet ?
Als dat al zo zou zijn dan nog kan Dr.Mikey dat niet weten, die is pas van 2009 en "original" heeft geen ban.quote:
Ja, maar O r i ginal is dus niet dezelfde als O r g inial. Die laatste was idd een vrij vreemde user, maar ik heb geen idee of die nou een ban heeft. En verder maakt het me ook helemaal niet uit, ik wilde alleen die naam verbeterenquote:Op zondag 13 december 2009 @ 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als dat al zo zou zijn dan nog kan Dr.Mikey dat niet weten, die is pas van 2009 en "original" heeft geen ban.
Mijn vorige accaunts zijn kapot gegaan toen met die hacker op fokquote:Op zondag 13 december 2009 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als dat al zo zou zijn dan nog kan Dr.Mikey dat niet weten, die is pas van 2009 en "original" heeft geen ban.
Wie ben jij in godsnaam?quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn vorige accaunts zijn kapot gegaan toen met die hacker op fok
Ah nou snap ik waar Static ineens vandaan kwam, wees gerust, ons uitstapje naar het onderwerp communicatievaardigheden liep al op z'n eind.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
GTST # 279 De ultieme afgang van Barbara hmmn gaat al lang niet meer over gtst wat die mensen aan het doen zijn
Jouw communicatieve vaardigheden hebben sowieso nooit bestaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah nou snap ik waar Static ineens vandaan kwam, wees gerust, ons uitstapje naar het onderwerp communicatievaardigheden liep al op z'n eind.![]()
Slechts jouw perceptie, niet beargumenteert, dus: ene oor in, andere oor uitquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jouw communicatieve vaardigheden hebben sowieso nooit bestaan
Geen slecht idee je weet nooit wat ze stiekem in overweging nemenquote:Schrijf nog eens een mail naar de scriptschrijvers van GTST hoe het volgens jou beter kan
Nou ja altijd altijd, ik heb me laten meeslepen dat moet ik toegeven, meestal reageer ik niet op het postgedrag van users, maar op de soap zelfquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en ajb hier geen ellendig lange reply op zoals je altijd in het GTST-topic doet
Zoals u wiltquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:26 schreef static het volgende:
Uhuh. En stoppen maar weer.
Done.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:41 schreef Ole het volgende:
Deze mag dicht, staat allang in XFA
Nieuw typetje Wendy van Dijk?
In een wat?quote:
IK zie graag een schop terug, gezien politiek verslaggever en cda prominent frits wester het bericht bevestigt.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef Boldface het volgende:
Wie heeft dit topic van NWS naar SHO verplaatst?
Jack de vries is vreemgegaan
Omdat Boulevard het als eerste meldt, is het niet per definitie SHO. Dit is gewoon nieuws; ook Frits Wester bevestigt het bericht op zijn Twitter. Ik vind dus dat dit topic gewoon terug moet naar NWS.
Prima!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:03 schreef bakellendeisweg het volgende:
[..]
IK zie graag een schop terug, gezien politiek verslaggever en cda prominent frits wester het bericht bevestigt.
Ik mis de P8!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:01 schreef yvonne het volgende:
Nouhouuuuu, en wij dan?!
Jack de vries is vreemgegaan
Dé ideale gelegenheid om eem team te vormen en te speculeren
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
de vorige Jade was ook al duidelijk een halfje, toen is ook al gezegd dat Rose met een zwarte man had gesekst.Die blijft spoilers in het ATWT topic plaatsen. Heeft nog steeds niet door dat er ook een spoilertopic is. Ik word er een beetje strontflauw vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
zeur niet zo, en alors is juist niet degene die maar spoilers blijft plaatsen. En dit was btw geen spoiler als je misschien had gekeken naar de afgelopen afleveringenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die blijft spoilers in het ATWT topic plaatsen. Heeft nog steeds niet door dat er ook een spoilertopic is. Ik word er een beetje strontflauw van
Het is niet de eerste keer. Dat Derek familie van jade is dat had mn neus ook wel door. Blijkbaar hebben ze die verhaallijn niet goed tot uiting gebracht en dat was iets waar ik liever zelf was achtergekomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zeur niet zo, en alors is juist niet degene die maar spoilers blijft plaatsen. En dit was btw geen spoiler als je misschien had gekeken naar de afgelopen afleveringen
Dus even kijken of ik het goed begrijp. Er wordt als een gek gespoilerd in dat topic. Toevallig de laatste 2 van alors. Wij allebei balen daarvan en dan ga je toch tegen mij bitchen dat ik er niets over mag zeggen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:02 schreef SeaOfLove het volgende:
crisis, moet je ongesteld worden ofzo? als er iemand een hekel heeft aan spoilers dan ben ik het wel, ookal staat het tussen tags, ik doe internet via mobiel en lees daar dus dwars doorheen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef Ole het volgende:
Deze mag dicht [GATE] John Ewbank ging vreemd #3 quotes van Fok! in Party
We staan in de party![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Done.
Wat staat er dan precies over ons in de Party?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |