Zie je wel, ik moet ook geen topics openen als ik zo opgewonden ben.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Ehm, volgens mij is Keesjeislief vs Ptwish dan tegen Micky hoor!
Thnx dear, nu de TT nog.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Wacht even.... hier heb je in elk geval een OP waar je niets meer aan hoeft te doen.
Hoe wil je hem hebben?quote:
Yep, in de FB maar ik weet niet of static wakker is.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Hoe wil je hem hebben?
Vraag ik het even iemand voor je. Of heb je het al ergens gevraagd?
Ja, Ptwish heeft een gróte zonde begaan!quote:
Psssttt... Ik zou die 't' gauw weghalen achter 'wordt', anders vallen de dames in dit topic over je heen. Hebben ze in het vorige topic ook gedaan bij een arm schepsel, echt waar. Die durfde zich niet meer te vertonen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Versterking voor team Ptwish!![]()
Anders wordt ik gevild door mijn moeder(s)![]()
Zeg Keesje, ga je ook een Micky smilie maken?
Ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, Ptwish heeft een gróte zonde begaan!![]()
of had je dat al wel gelezen?![]()
Oh my, verzacht het de omstandigheden wat als ik zeg dat ik vier rosé op heb?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:32 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Psssttt... Ik zou die 't' gauw weghalen achter 'wordt', anders vallen de dames in dit topic over je heen. Hebben ze in het vorige topic ook gedaan bij een arm schepsel, echt waar. Die durfde zich niet meer te vertonen.. Wij van Team Adam doen niet zo moeilijk, wij zijn meer van leven en laten leven en zo, you know, wij accepteren jou gewoon zoals je bent.
. Weet je zeker dat wij je geen roze bril + pretsigaret kunnen aanbieden?
. Hoeveel moeders heb je eigenlijk?
Ja, ik begrijp het ook niet hoor. Als ik Chrissie was had ik al lang mijn koffer gepakt en was ik as soon as possible naar San Fran gevlogen. Yoga lesjes met je schoonloeder prefereert toch iedereen boven meatballs??quote:
Zeg, probeer je nou mensen van team Patries weg te lokken?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:32 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Psssttt... Ik zou die 't' gauw weghalen achter 'wordt', anders vallen de dames in dit topic over je heen. Hebben ze in het vorige topic ook gedaan bij een arm schepsel, echt waar. Die durfde zich niet meer te vertonen.. Wij van Team Adam doen niet zo moeilijk, wij zijn meer van leven en laten leven en zo, you know, wij accepteren jou gewoon zoals je bent.
. Weet je zeker dat wij je geen roze bril + pretsigaret kunnen aanbieden?
. Hoeveel moeders heb je eigenlijk?
En hij is goed johquote:Op woensdag 2 september 2009 20:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zeg, probeer je nou mensen van team Patries weg te lokken?
stiefloeder, schatje, stiefloeder...quote:Op woensdag 2 september 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook niet hoor. Als ik Chrissie was had ik al lang mijn koffer gepakt en as soon as possible naar San Fran gevlogen. Yoga lesjes met je schoonloeder prefereert toch iedereen boven meatballs??
Let dan ook eens óp als het over Ptwish gaat op de tievie, mèn! *zucht hoofdschuddend*quote:Op woensdag 2 september 2009 20:16 schreef keesjeislief het volgende:
Zeg, loopt die nieuwe single van Paay eigenlijk een beetje, ik heb hem nog heul niet op de radio gehoord op de een of andere manier? Gaat Paay nu het voorprogramma vormen van Corry Konings bejaardentehuizentour?
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
stiefloeder, schatje, stiefloeder...
maar idd, waarom zou je bij je moeder blijven? Die bitch, die zeeheks, dat mens die zúlke onvergééflijke dingen doet
terwijl je papa, je grote voorbeeld, de eerlijkheid zelve ...
nee, sorry... ik kan het niet eens neptypen
Moeten we binnenkort maar even kijken en vergelijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Goodbye, wiens oren heb jij eigenlijk? De mijne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |