abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:06:34 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_70099553
Omdat we nu eenmaal een stel ramptoeristen zijn
quote:
Previously on Cokehoer-gate:


Na een 20-jarig huwelijk waarin Adam zijn slappe was tegen de rijpe billen van Patries aan swaffelde voor het oog van gans de natie, is Adam tijdens een korte nuchtere periode tot de ontdekking gekomen dat hij al 10 jaar niet gecompliet wordt.




Hier compliet Ptwiesja nog wel

Hij zoekt zijn heil bij de in die kringen populaire en altijd beschikbare buitenvrouw Micky Hoogendijk, bekend van eerdere homewreckpogingen bij bijvoorbeeld Ruud de Wild.nl en de vrouw die Rob Scholten wel ff off his feet sweepte ( ze was in die periode helemaal de bom) en verbreekt het 20-jarige huwelijk.

Een totaal geshockte en in elkaar geklapte Ptwiesja blijft achter met een rancuneuze dochter en schakelt ohw joy de roddelpers in.

Adam en Micky richten zich later ook naar de pers om snel te vertellen hoe Micky Adam compliet en hoe het leven weer alle kleuren heeft nu Adam weg is bij zijn 60-jarige Ptwiesja.



Laatste bekend gemaakte items: Micky wil een baby en green card van Adam en ze is hiervoor bereid tot veel.
quote:
Briljante stukjes uit vorig topic, door Nadine26:

"Het is een very candid interview met Micky, die totally leegloopt, met rochels en al, en she opens up like never before, over de eerste ontmoeting. Ze vertelt over Adam die haar off her feet swept en die haar kissed on the mouth en ze begrepen allebei niet what happened, ze hadden nooit geweten dat such strong feelings überhaupt existed tussen people. Uit het interview blijkt dat er tussen hen echt magic is, with stars and stripes and stuff like that. Maar basically - en dat is dus de tragic downside van hun love affair - zitten ze enorm in hun stomach met Christina. Maar Micky en Adam zijn strong people, ze staan met two legs on the groud en ze zullen zich er wel through hitten, met the two of them, so to speak.

Overigens is het Grazia-interview specifiek bedoeld voor Christina. Ze proberen op deze manier naar haar out te reachen, zeg maar. In other words: ze hadden rather géén interview gegeven, maar de situation met Christina just called for it. Want dat meisje moet the truth kennen, dat is all that matters, eigenlijk.

Verder moet het best embarassing voor Micky zijn geweest om te poseren bij de desperate message die Adam aan zijn dochter stuurt, via deze painfull way, want normale mensen doen zoiets face to face, of desnoods door de phone, maar then again: Micky wil natuurlijk een good impression op Christina maken en dan is het ook weer so stupid om te poseren met een plastic bag on your head."
(schaamteloos gekopieerd uit vorige OP)


Komt u maar met die roddels en achterklap!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_70100105
btw, vorig deel Hash Coke en compliete straathonden, de micky-gates #5
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef JaneDoe het volgende:
Ik móest gewoon weg. Micky bood me daarop haar huis aan om een veilig heenkomen te hebben en in alle rust bij te komen (aldus Eddem, red)

like duh


ja hoi dat vraagt wat van je, met een slecht geweten bij je vrouw en dochter zitten

[ Bericht 4% gewijzigd door Manono op 17-06-2009 22:52:28 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:55:52 #3
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_70101682
quote:
maar het was onmogelijk om te blijven. Ik probeerde mijn gevoelens op een rijtje te zetten terwijl Patricia en Christina zo verdrietig en boos waren. Ik móest gewoon weg. Micky bood me daarop haar huis aan om een veilig heenkomen te hebben en in alle rust bij te komen.
ik ik ik ik ik ... mijn mijn mijn .... wat een held op sokken hij is hem dus gewoon gepeerd met zijn staart tussen zijn benen naar een veilig heenkomen ( de lul!! hij had ze op zijn minst even de tijd moeten geven om tegen hem aan te schoppen of een toontje hoger laten zingen of iets dergelijks ) ... en wat moet ik mij bij het onveilige voorstellen dan? rondvliegend servies? een levensgevaarlijke Patries? ....

en dan het zoutvaatje .. doet me denken aan het liedje van Brigitte Kaandorp en Herman Finkers

jij bent een ei, ik ben het zout
jij bent de lul, ik ben de fout
jij bent de pot, ik ben de bril
jij bent de pleeborstel, ik de bacil

Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_70104377
Dat verhaal over die koelkast!
Als ik de koelkast opendeed, stond daar marmelade, mangochutney, Philadelphia. Yes, love it , love it, love it!

Oh my god, we totally love the same food, we zijn so international! Oh nee "We zijn allebei gipsy's"
Ja, het is hier bij ons dolle pret sinds de Grazia hier ligt, mijn vriend mijn co-pilot en ik hebben het al vier keer aan elkaar voorgelezen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:45:27 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_70105077
Nog een keer:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_70105543
Mgihgihgih mikkidemianoten!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † woensdag 17 juni 2009 @ 19:05:29 #7
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70105792
mickadamianuts!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_70105842
Mackanuts!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:17:15 #9
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70106199
Ik deserve hier a kompliet TVP!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:19:36 #10
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70106290
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja denk je?! Da's toch wel heel erg voor zeg maar gewone liefdes hoor. als je liefde van hun kaliber ervaart dan is dat toch meer biologische yoghurt met organische meusli ofzo.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_70106310
Are you of the dogs besnuffeld!

Hebben jullie ook boter (margarine) in jullie koelkasten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juni 2009 @ 19:20:23 #12
163650 Greys
pi_70106317
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een keer:
[ afbeelding ]
Ze hebben er ook fijn zo'n unlikable fotopicturrrre voor genomen.
Ai laik!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:30:41 #13
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_70111571
Even een FindBackPost hoor.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_70111794
tvp
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:52:20 #15
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70115060
Is Chrissie al ingelicht over dit topic, door een ervaren twitteraar?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_70116028
dat hoeft niet ze leest het heus wel
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:52:04 #17
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70117105
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef Manono het volgende:
dat hoeft niet ze leest het heus wel
Denk je?

Ik wil dat ze hier meepost vol haat jegens Eddem en dat wij daar dan weer bij kunnen aansluiten emotionado en postgewijs.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_70117599
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef Duderella het volgende:
Is Chrissie al ingelicht over dit topic, door een ervaren twitteraar?
Iedereen kan een berichtje plaatsen op Twitters bij Christina,maar ze opent niet alles, denk ik ,lijkt me ook wel logisch.
Love music!
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:23:39 #19
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70117846
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Iedereen kan een berichtje plaatsen op Twitters bij Christina,maar ze opent niet alles, denk ik ,lijkt me ook wel logisch.
Ik weet het echt niet, ik koop mijn krant nog in de kiosk en zo, dus ik loop ik vast achter.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_70119837
Mja misschien moet kamp Patries/Christina -for the sake of their sanity- maar gewoon lekker besluiten te doen wat eddem en HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR om te beginnen hadden moeten doen, hun emoties lekker privaat verwerken.

Want wordt er nu al teruggegooid? En paar boze twitters van onskristien? En ogodogodogodogod like what the fuck, petrisja is suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuch a bitch, die zei dat eddem en HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR missschien wel naar Amerika zouden gaan verhuizen!!! SHAMESHAME om zo private zaken in de media te gaan bespreken!!!!!

Maar verder blijft het stil uit kamppetrish toch? Een stilte die het houdt tussen "ontzettend stijlvol" en "voor de storm", maar toch! Stil!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_70119841
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:23 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik weet het echt niet, ik koop mijn krant nog in de kiosk en zo, dus ik loop ik vast achter.
Je wat?! Koop je waar?!

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 18 juni 2009 @ 07:36:02 #22
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_70119864
waar blijft de echte modder ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:55:55 #23
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70120667
Had er trouwens al iemand gezegd dat Mickey over haar leeftijd liegt?
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:11:00 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70120985
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:55 schreef Shitney het volgende:
Had er trouwens al iemand gezegd dat Mickey over haar leeftijd liegt?
Do tell!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:11:57 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70121006
Enlighten ons (Niet that ik ben surprised!)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')