Oh maar dat weten wij nu ook!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als Ptwish hem al 30 jaar kent,weet ze ook hoe ie er vroegehh uitzag .Zij ziet waarschijnlijk sommige dingen Qua blikken, die wij niet weten en herkennen..Ik vind hem om te zien ook best acceptabel voor 60 jaar
ha ha .Maar wie weet hoe alles zich ontwikkeld en wat de waarheid precies is..
Heeft Hans een rood kruisquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat weten wij nu ook!
Hans Vervat, Ibiza, 1988![]()
[ afbeelding ]
Ik zie ook een kruis en ook de link werkt niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij een kruis? Ik zie de foto gewoon
Linkje dan? KLIK.
De foto zie ik nu wel.De link doet het niet ... Heb je ook een jongere foto van Hans toen ie 25/ 30/35 wasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij een kruis? Ik zie de foto gewoon
Linkje dan? KLIK.
Witte sokkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Zo dan? Even zelf geupload:
[ afbeelding ]
Die foto hierboven is uit '88, dus toen was hij 21 jaar jonger.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
De foto zie ik nu wel.De link doet het niet ... Heb je ook een jongere foto van Hans toen ie 25/ 30/35 was
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:37 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind hem er nu leuker uitzien..Ohh en Witte sokkenJa ,dat kon toen nog..
Zou Hans trouwens fam zijn van Wil Vervat die ooit is vermoord ..Was toen heel hectisch
Bedankt hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto hierboven is uit '88, dus toen was hij 21 jaar jonger.
Jonger kan ik ze niet vinden
Beetje italiaans type, niet slechtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Zo dan? Even zelf geupload:
[ afbeelding ]
Dat zou je denken maar shownieuws zegt dat het toch echt niks is, Patries gaat niet voor oud, zij wil jong.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:
volgens mij blijft van die patries ook niet veel over zonder hairextensions en ladingen makeup. Van de ene kant voorspelbaar dat Eddem het jonger zoekt nu zij echt bejaard begint te worden. Ze zal vast rimpels bij haar tieten hebben nogal wiedus dat je jongere vent het op den duur strakker gaat zoeken. Erg voorspelbaar. Deze ouwe man past beter bij haar.
Ja he? Ik vind het gewoon jammer dat ze zegt dat het niets meer is dan jarenlange vriendschapquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik ben helemaal voor HansLeuke vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |