Oh maar dat weten wij nu ook!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als Ptwish hem al 30 jaar kent,weet ze ook hoe ie er vroegehh uitzag .Zij ziet waarschijnlijk sommige dingen Qua blikken, die wij niet weten en herkennen..Ik vind hem om te zien ook best acceptabel voor 60 jaar
ha ha .Maar wie weet hoe alles zich ontwikkeld en wat de waarheid precies is..
Heeft Hans een rood kruisquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat weten wij nu ook!
Hans Vervat, Ibiza, 1988![]()
[ afbeelding ]
Ik zie ook een kruis en ook de link werkt niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij een kruis? Ik zie de foto gewoon
Linkje dan? KLIK.
De foto zie ik nu wel.De link doet het niet ... Heb je ook een jongere foto van Hans toen ie 25/ 30/35 wasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij een kruis? Ik zie de foto gewoon
Linkje dan? KLIK.
Witte sokkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Zo dan? Even zelf geupload:
[ afbeelding ]
Die foto hierboven is uit '88, dus toen was hij 21 jaar jonger.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
De foto zie ik nu wel.De link doet het niet ... Heb je ook een jongere foto van Hans toen ie 25/ 30/35 was
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:37 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind hem er nu leuker uitzien..Ohh en Witte sokkenJa ,dat kon toen nog..
Zou Hans trouwens fam zijn van Wil Vervat die ooit is vermoord ..Was toen heel hectisch
Bedankt hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto hierboven is uit '88, dus toen was hij 21 jaar jonger.
Jonger kan ik ze niet vinden
Beetje italiaans type, niet slechtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Zo dan? Even zelf geupload:
[ afbeelding ]
Dat zou je denken maar shownieuws zegt dat het toch echt niks is, Patries gaat niet voor oud, zij wil jong.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:
volgens mij blijft van die patries ook niet veel over zonder hairextensions en ladingen makeup. Van de ene kant voorspelbaar dat Eddem het jonger zoekt nu zij echt bejaard begint te worden. Ze zal vast rimpels bij haar tieten hebben nogal wiedus dat je jongere vent het op den duur strakker gaat zoeken. Erg voorspelbaar. Deze ouwe man past beter bij haar.
Ja he? Ik vind het gewoon jammer dat ze zegt dat het niets meer is dan jarenlange vriendschapquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik ben helemaal voor HansLeuke vent
omdat Patries' zus dat zegt én omdat Patries op jong valt. Hmm, ik zie toch nog wel een kansje. . . Ze had toch gezegd dat ie op haar lijstje stond?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Ole het volgende:
volgens Evert is Hans niet de nieuwe lover
Hi hiquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:58 schreef JaneDoe het volgende:
sja, wie tongt er niet met eeuwenoude vrienden om vervolgens voor urenlang in een hotelkamer te verdwijnen?
maar ik begrijp ze wel hoor, ptwish en yvon, ze willen niet dat de media aar vastpint aan 1 man
ptwish is namelijk aan t genieten van al die mannen![]()
![]()
en gelijk heeft ze, want mama is niet van steen!
![]()
PTWISHA 4-EVA!!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:58 schreef JaneDoe het volgende:
sja, wie tongt er niet met eeuwenoude vrienden om vervolgens voor urenlang in een hotelkamer te verdwijnen?
maar ik begrijp ze wel hoor, ptwish en yvon, ze willen niet dat de media aar vastpint aan 1 man
ptwish is namelijk aan t genieten van al die mannen![]()
![]()
en gelijk heeft ze, want mama is niet van steen!
![]()
PTWISHA 4-EVA!!!
![]()
![]()
Kan zeker. Ik heb ook wel eens met een man op een hotelkamer gezeten zonder van dattumquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:32 schreef Marrije het volgende:
Ja, en gewoon wat hebben gedronken op de hotelkamer.
Kán.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan zeker. Ik heb ook wel eens met een man op een hotelkamer gezeten zonder van dattum
Maar stiekem wil ik dat Ptwish en Hete Hans wel wilde nachten hebben samen!
Gevalletje grootheidswaanzin!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:11 schreef Cacao het volgende:
Zit the press Mickske ook achterna in the US? Ik kan het haast niet geloven (in het land van Brad Pitt, George Clooney, Julia Roberts, echte andere supersterren ga je Mickey toch niet achterna zitten?), maar ze twittert:
starting up my travel machine. direction sun, beach, no tourist, no press. Heaven?
about 5 hours ago from web
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:54 schreef silence_s het volgende:
Peter Andre krijgt aanzoek van Christina Curry en Patricia Paay
AMSTERDAM - Christina Curry biedt zowel zichzelf als haar moeder Patricia Paay aan aan Jordan/Katie Price's gebroken ex Peter Andre.
Ze heeft hem geTwitterd met de vraag: "Hallo Pete, ik wil graag met je trouwen. Mijn moeder ook. Mijn vader heeft ons zojuist verlaten voor een jongere vrouw... Twee voor de prijs van één? Het is een koopje!"
Als verdrietige Peter van zo'n aanbieding niet opknapt...
bron: telegraaf/prive
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:54 schreef silence_s het volgende:
Ze heeft hem geTwitterd met de vraag: "Hallo Pete, ik wil graag met je trouwen. Mijn moeder ook. Mijn vader heeft ons zojuist verlaten voor een jongere vrouw... Twee voor de prijs van één? Het is een koopje!"
Bron: Primeurjagersquote:Patricia Paay en zus Yvonne Keeley hebben knallende ruzie!
Dit bericht is geplaatst op 07-08-2009 om 09:30:00
De uitspraak van Yvonne Keeley dat de relatie van haar zus Patricia met wethouder Hans Vervat onzin is, is...
totaal in het verkeerde keelgat geschoten van Patricia Paay. "Ik snap niet waar mijn zuster zich mee bemoeid en al helemaal niet dat zij hier uitspraken over doet. Ik wist hier absoluut niets van.
Hoe het tussen mij en Hans zit is mijn zaak en niet die van haar. Ik heb haar hier ook over aangesproken. Ik proef zelfs een vleugje jaloezie. Dat er gesuggereerd wordt zij een relatie zou hebben gehad met Hans dat is pas klinkklare onzin. En van dat gezeur over Waylon daar wordt ik helemaal gek van.
Afgelopen maandag heb ik gedineerd met Evert Santegoeds en hem tijdens dit dinertje verteld dat wat hij had geschreven over mij en Waylon absolute onzin is. Hij belloofde me er niet meer over te schrijven en schrok van mijn reactie"
Wordt zeker nog vervolgd!
"Knallende ruzie" zal ook wel weer lichtelijk (quote:
Dat zal zeker overdreven zijn, ik geloof ook niet dat Patries heeft gezegd dat Yvonne jaloers isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
"Knallende ruzie" zal ook wel weer lichtelijk () overdreven zijn.
Maar Ptwish heeft gelijk als ze vindt dat haar zus daar geen uitspraken over moet doen, als zij zelf het een beetje binnen de perken probeert te houden qua media. En voor (haar minstens heel goede vriend) Hans zal Ptwish het niet leuk vinden dat er nu overal te lezen stond dat hij 'te oud' is.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:09 schreef bloodymary het volgende:
Heeft Ptwish nu iets met Evert Santegoeds![]()
Ze zijn pas samen gespot tijdens een etentje!
Ach joh, ik quote je gewoon even!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
Lieve mensen, ik zie hier eigenlijk nog te weinig groen!Zijn er nog mensen die een maandje groen willen zijn voor het goede doel? We willen FOK! zo groen mogelijk maken voor de Stichting Dierenthuis, we hebben al meer dan 4200 euro en dat moet eigenlijk nog wat meer worden!
Klik HIER voor meer info. Meedoen kan al voor een paar euro!
Einde hopelijk geoorloofde spam voor onze FOK!-Asielactie 2009![]()
OT: wat horen we weinig van Meisje Mick en Eddem he? Ik zou hun gezichten wel eens willen zien toen ze Ptwish zo heerlijk genietend en gelukkig en stralend op die boot van Geer zagen staan!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach joh, ik quote je gewoon even!
Eddem en Mick zullen idd wel balen dat zij niet meer het middelpunt zijn! Pwtish strikes back![]()
En hoe! Go Pwtish!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
!
Bron: Shownu.nlquote:Patricia Paay en zus hebben geen ruzie!
vr, 08/07/2009 - 14:42
Patricia Paay blijft de gemoederen bezig houden. Vrijdag suggereren verschillende websites dat er een knallende ruzie gaande is tussen Patricia Paay en haar jongere zus Yvonne Keeley.
Aanleiding van de ruzie zou volgens deze websites de reactie zijn van Yvonne donderdag in het AD op de vermeende relatie tussen Patricia en de Rotterdamse zakenman Hans Vervat.
Volgens Patricia is dit complete onzin. “ Wij kunnen geen ruzie krijgen met elkaar en zeker niet over een wethouder uit Rotterdam”, zegt Patricia aan ShowNu. “ Ik heb de uitspraken over mijn zus die nu overal op internet te lezen zijn ook helemaal niet gedaan. Dat is allemaal verzonnen.”
Ook zus Yvonne reageert geïrriteerd op de leugen over een ruzie tussen haar en Patricia.” We hebben elkaar net nog een uur aan de telefoon gehad er is helemaal niets aan de hand. Wij krijgen nooit ruzie”, aldus Yvonne. “ Tuurlijk zijn we het soms niet met elkaar eens, maar dat is heel normaal.”
Ja en? Dat Evert van de mannen is maakt toch niets uit??quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:13 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Lijkt me niet, Evert is meer van de mannen.
Er stond toch ergens hiervoor dat ze samen gegeten hadden?
quote:MickyHoogendijk
@adamcurry this is not a paper towel holder!
Mick dacht natuurlijk 'bij Palinggate was er flink wat ophef over de keukenrollen, laat ik daar ook iets over roepen!'quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:25 schreef Ole het volgende:
twitterdetwit
fijn toch al die huishoudelijke mededelingen
[..]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mick dacht natuurlijk 'bij Palinggate was er flink wat ophef over de keukenrollen, laat ik daar ook iets over roepen!'
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:
volgens mij blijft van die patries ook niet veel over zonder hairextensions en ladingen makeup. Van de ene kant voorspelbaar dat Eddem het jonger zoekt nu zij echt bejaard begint te worden. Ze zal vast rimpels bij haar tieten hebben nogal wiedus dat je jongere vent het op den duur strakker gaat zoeken. Erg voorspelbaar. Deze ouwe man past beter bij haar.
Tijntje (is een man, Martijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik dacht eerst Trijntje @OosterhuisMaar wie is Tijntje ha ha go Tijntje pak Eddem van Mike af
![]()
MickyHoogendijk
Micky Hoogendijk | San Francisco
@tijntje75 jaloers? about 1 hour ago
Daarna vroeg Micky:quote:RT @MickyHoogendijk: 'starting up my travel machine. direction sun, beach, no tourist, no press. Heaven?' Wat een intens kutwijf is dat toch
quote:jaloers?
Go Martijn dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Tijntje (is een man, Martijn) twitterde eerst:
[..]
Daarna vroeg Micky:
[..]
Yesquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:08 schreef Greys het volgende:
Tijntje had aan Micky getwitterd dat ze een intens kutwijf is?
Of begrijp ik het nou verkeerd?
quote:@MickyHoogendijk ja heel erg...sorry moppie, had het niet mogen zeggen
about 1 hour ago from Tweetie in reply to MickyHoogendijk
Jeetje ,wat een slap[slappe lul/s]Janus die @Tijn .of hij wilt Mickey echt [s]Ptwish paaienquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:39 schreef Eef999 het volgende:
Maar hij heeft er al weer spijt van, of is het sarcasme![]()
[..]
Jaloers???quote:
Ze zou toch een nieuwe creme aanprijzen? Nou, dit is dus het resultaat van dat spul!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Die foto's van Ptwish met Geer zijn echt fab!![]()
Die foto van meisje Mick... wat is er met haar gebeurd?
Toch lullig dat 30something Mick meer kraaienpootjes lijkt te hebben dan 60something Patries.quote:
Ja eh, zo kan ik het ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch lullig dat 30something Mick meer kraaienpootjes lijkt te hebben dan 60something Patries.
Ik hoop ik ook, over een jaartje of 20.quote:
Als het geen keukenrolhouder is... wat is het dan wel??quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:25 schreef Ole het volgende:
twitterdetwit
fijn toch al die huishoudelijke mededelingen
[..]
Of Adam deed heel lollig (...) en hing een keukenrol aan zijn half erecte lul.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef Leandra het volgende:
Als het geen keukenrolhouder is... wat is het dan wel??
Ik kan me niet zo gek veel dingen in een gemiddeld huishouden voorstellen die zo ongeveer dezelfde vorm hebben als een keukenrolhouder.
Zag Adam met z'n roze zonnebril het verschil tussen de keukenrolhouder en Micky's "massagestaaf" niet?
LOL... dachten we iig in dezelfde richting, alleen ik zie die keukenrol niet om die halve slappe van Adam blijven hangen dus vandaar dat ik dacht dat ie Micky's massagestaaf er voor aanzagquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of Adam deed heel lollig (...) en hing een keukenrol aan zijn half erecte lul.
Dat dacht ik meteen.
quote:
Bron: Primeurjagersquote:Patricia Paay: "Evert Santegoeds liegt dat het gedrukt staat"
Vorige week maandag waren Patricia Paay en Evert Santegoeds uit eten gegaan. De volgende dag stond Evert keihard te liegen....
op SBS Shownieuws over Patricia's vermeende relatie met de zanger Waylon. Dit beweert Paay tegenover Primeurjagers. Waar draait het om?
Evert Santegoeds heeft het verhaal de wereld ingeslingerd dat Patricia Paay iets zou hebben met de zanger Waylon. Zowel Paay en Waylon ontkenden met klem. Maar Evert geeft zich niet zo snel gewonnen. Volgens hem heeft Paay het zelf bevestigd aan hem tijdens hun etentje.
"Ongelooflijk hoe die man kan liegen. Dat staat hij vorige week doodleuk bij SBS Shownieuws te vertellen. IK heb juist tegen hem gezegd dat die relatie met Waylon volkomen onzin is.
Ik dacht dat we met het etentje de relatie nieuw leven hadden ingeblazen. Wat mij betreft kan hij weer gewoon de pot op. Met zo'n onbetrouwbaar iemand ga ik geen zaken doen".
YWquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:57 schreef beequeen het volgende:
Wat is dat toch met zoenen in parkeergarages?
Eef, you're the bomb. Thanx voor het scannen.
Telegraafquote:Confrontatie tussen Patricia Paay en Adam Curry?
AMSTERDAM - Patricia Paay en ex-geliefde Adam Curry zullen binnenkort voor het eerst weer oog in oog met elkaar staan.
Patricia werd recentelijk op brute wijze gedumpt door haar man Adam Curry, toen hij er plotseling vandoor ging met de veel jongere Mickey Hogendijk.
Sindsdien blijft het koppel ver bij elkaar uit de buurt en is het enige wat ze nog bindt hun dochter Christina. Juist zij is nu de reden dat de exen hoogstwaarschijnlijk op 30 augustus met elkaar worden geconfronteerd, meldt Shownieuws.
Christina zal namelijk voor de tweede keer meelopen in een modeshow van ontwerper Paul Schulten, alwaar ze aangemoedigd zal worden door haar moeder. Maar ook Adam heeft toegezegd aanwezig te zullen zijn om zijn dochter te zien stralen op de catwalk.
Als dat maar goed gaat...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Dat durft Micky niet
En terecht, je gaat niet naar de modeshow van de dochter van je scharrel kosmische liefde van je leven die hetzelfde in zn fridge heeft, vnl omdat het nu ook jouw fridge is, en zijn ex.
Niet nu al, tenminste.
als ze dat zou doen heeft ze écht lef hoor!quote:
Micky heeft volgens mij zo'n enorme plaat voor haar kop dat ze daar totaal aan voorbij gaat. 'Natúúrlijk vindt Chrissie het leuk als de überhippe vriendin van daddy dearest ook van de partij is', zo'n gedachte.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:34 schreef JaneDoe het volgende:
als ze dat zou doen heeft ze écht lef hoor!
alsof ze welkom is, denk niet dat chrissie haar ook heeft uitgenodigd
Dat heeft ze al vaker gedaan toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef erik666 het volgende:
Slimme zet van Paul Schulten om de dochter van LaPaay mee te laten lopen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
Maar dat kan ik gewoon ook graag willen, ivm het gossipgehalte.
ja!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft ze al vaker gedaan toch?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan de organisatie weer een "foutje" maken en Micky, Adam en Patricia naast elkaar zetten?
Nee hoor, zoiets dacht ik ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Micky heeft volgens mij zo'n enorme plaat voor haar kop dat ze daar totaal aan voorbij gaat. 'Natúúrlijk vindt Chrissie het leuk als de überhippe vriendin van daddy dearest ook van de partij is', zo'n gedachte.
Maar dat kan ik gewoon ook graag willen, ivm het gossipgehalte.
quote:@adamcurry I'm staying in guildford on the 26th leaving for a'dam with georgie so staying at hers. 25th dinner in london?
about 4 hours ago from web
quote:@chrissiecurry Sounds like a plan! xxx
quote:anyone know of any good stripclubs in amsterdam? it'll be my friends first time in holland. this is for cultural experience clearly.
41 minutes ago from web
Ik ben benieuwd als Adam komt om zijn dochter zien lopen voor de modeshow met naast hem Patricia. Nu ze uit elkaar zijn..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef erik666 het volgende:
Slimme zet van Paul Schulten om de dochter van LaPaay mee te laten lopen.
Nee, dat denk ik ook niet ..Mickey zal er ook bij zijn (misschien) Maar ze zijn er wel allebei erbij net als andere jaren voor Christina.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:54 schreef Ole het volgende:
Ik verwacht niet dat ze naast elkaar zullen zitten Haaibaaike.
Ik vind dat ze op het hele gebeuren al heel menselijk heeft gereageerd hoor, die Ptwish.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:37 schreef cindy10 het volgende:
Toch leuk als dochter,je ouders op de eerste rij,eventueel je vader met home wrecker....jij met een serieus gezicht je pasjes doen,en dan schuine blik op rij 1 voor het geval daar de pest uitbreekt....
Daarbij mag patries tegenwoordige als dame gerekend worden...maar het blijft een rotterdamse wiens vent weggekaapt is....dus zou er niet gek vanop kijken als ze alsnog uit haar panty schiet.
Maar dat hoop ik ook enigzins,want dat zou haar alleen maar menselijk maken en niet zo over het paard getild als de laatste jaren.
oeh die is ook goed jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Dynasty Krystle vs Alexis vijver-scene all over again
Telegraafquote:Volgende BN'er-breuk: Micky Hoogendijk en Adam Curry?
AMSTERDAM - Volgens onze lezers zijn Adam Curry en Micky Hoogendijk het volgende BN'er-stel dat uit elkaar gaat...
Maar liefst 37% van de stemmen in onze poll ging naar hen. Met 25% van de stemmen staan Wendy van Dijk en Erland Galjaard op de tweede plek van verwachte BN'er-breuken.
Linda de Mol en Jeroen Rietbergen zijn wat onze lezers betreft een 'stabieler' stel, 20% van de stemmers ziet hun toekomst samen niet rooskleurig in.
Maar Marco en Leontien Borsato en Rene en Natasja Froger zijn de stellen die wat onze lezers betreft bijna niet kapot kunnen: zij kregen respectievelijk maar 11% en 7% van de stemmen.
Micky komt ws snel tot het besef dat ze een supernerd aan de haak heeft geslagenquote:
Heet ook Jeroen, zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:14 schreef Manono het volgende:
ja en toch heb ik ergens het idee dat er iets moois bloeit tussen Linda de Mol en Jeroen Koningsbrugge ondanks dat hij haar gebruikelijke type niet is
foto vliegtuigquote:Wens Adam Curry in vervulling!
Hij heeft er weken op gewacht en dagelijks gevolgd, maar eindelijk is het dan zover...
Adam Curry is zo blij als een kind dat zijn vliegtuig eindelijk in Amerika is gearriveerd. Hij laat hier dan ook beelden van zien.
Zijn vliegtuig is per boot overgestoken van Engeland naar Amerika en dagelijks kon Adam via zijn PC volgen waar de boot zich op de Oceaan bevond. Met de komst van zijn vliegtuig is een grote wens in vervulling gegaan.
Betekent dit dan ook dat hij zich definitief samen met Micky Hoogendijk in San Franciso gaat vestigen? De tijd zal het leren.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Half vliegtuig voor pwtish!!!!!!![]()
![]()
was ook wel blij dat jij het vroegquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ah oke, bedankt. Ik zit niet zo in de vliegtuigerij
Bron: Nu.nlquote:Christina Curry zegt vertrouwen vader op
AMSTERDAM – Christina Curry, de dochter van Adam Curry en Patricia Paay heeft het vertrouwen in haar vader opgezegd. “Het vertrouwen in mijn vader ben ik kwijt", aldus de 19-jarige.
Dit meldt Story. In mei dit jaar werd bekend dat haar ouders gingen scheiden omdat de 44-jarige Adam Curry een relatie had gekregen met Micky Hoogendijk, iets dat hij verborgen hield voor zijn gezin.
Volgens Christina klopte er achteraf al dingen niet aan het gedrag van haar vader. “Zo ging mijn vader een beetje moeilijk doen als ik zijn computer wilde gebruiken om mijn e-mail te checken”.
Probleem
“Normaal gesproken was dit geen probleem als ik op zijn computer zat, en nu opeens wel”.Christina heeft nog wel contact met haar vader, maar heeft zijn nieuwe vriendin nog niet ontmoet.
Beleefd
“Ik zal mijn best doen om beleefd tegen haar te zijn. Natuurlijk blijft ze voor mij die andere vrouw in papa's leven.”
“Het zal denk ik lang duren voor Micky en ik vriendjes worden”.
Gekwetst
Christina liet al eerder publiekelijk weten zich gekwetst te voelen door het feit dat haar vader haar 60-jarige moeder Patricia verliet. "Mijn ouders waren een voorbeeld voor mij. Door hen geloofde ik in echte liefde", zo schreef ze op haar Twitter-pagina.
Bron: Storyquote:CHRISTINA CURRY: HET VERTROUWEN IN MIJN VADER BEN IK KWIJT
Drie maanden geleden vertelde Adam Curry zijn vrouw Patricia Paay - na een huwelijk van ruim twintig jaar - dat hij verliefd was geworden op Micky Hoogendijk.
Niet alleen Patricia was er kapot van, ook de wereld van dochter Christina (19) stortte compleet in. Thuis bij La Paay in Londen doet Christina EXCLUSIEF AAN STORY haar verhaal.
'Het is alsof er een stuk uit mijn hart is sinds papa ons verliet,' zegt Christina. Voordat Adam zijn vrouw opbiechtte dat hij verliefd was op een ander, waren zij nog met het gezin op vakantie geweest naar Portugal. Christina zegt dat ze achteraf wel een aantal dingen vreemd vond. 'Na het slechte nieuws dacht ik aan bepaalde dingen die opeens vreemd vond. Zo ging mijn vader een beetje moeilijk doen als ik zijn computer wilde gebruiken om mijn e-mail te checken. Normaal gesproken was dit geen probleem als ik op zijn computer zat, en nu opeens wel.'
Adam woont nu met Micky in Amerika en Christina heeft haar vader sinds zijn vertrek maar vier keer gezien. 'Hoewel het vertrouwen tussen Christina en haar vader weer moet groeien, zullen ze elkaar binnenkort weer ontmoeten en Micky zal daar waarschijnlijk ook bij zijn. Christina zegt hierover: 'Ik zal mijn best doen om beleefd tegen haar te zijn. Natuurlijk blijft ze voor mij die andere vrouw in papa's leven. Het zal, denk ik lang duren voor Micky en ik vriendjes worden. Wellicht gebeurt dit nooit... Zij is toch degene die ons gezin kapot heeft gemaakt.'
Tuurlijk, wel wat later, ga vanmiddag van de zomer genieten!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
Ze lijkt wel op die catwoman!
Maar Eef gaat vast en zeker dat artikel scannen voor het Breukgate topic.
Toch, Eef?
Jawel Greys, maar er waren meer Foto van Conniequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Haaibaaike, moet deze niet in het Connie en Hans topic?
Want op deze cover staat toch niets over Eddem, Mick, Ptwish of Christina?
Ja schat, omdat die toevallig ook op de cover stond die over Christina Curry gingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel Greys, maar er waren meer Foto van Connie
Jij begrijpt het.idd, je raakt wel de kluts kwijt zo jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
Je raakt er natuurlijk ook de kluts van kwijt, van al die gates
Die houdt zich wel erg gedeisd he?quote:
Nou kom ons bijstaan dan, we hebben vrouwelijke meningen nodig!quote:
Christina zei wel (volgens de kwaliteitsinterviews in de bladen dan) dat ze haar vader binnenkort zou zien en dat Mick er dan misschien bij zou zijn toch?quote:Micky zit gewoon te broeden op haar volgend actie. Misschien toch naar de modeshow?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef DarkElf het volgende:
Van de editorial van de LInda, geschreven door Cheryl M... over Martin M. : "Hij is niet echt een vreemdgaander maar vrouwen dringen zich zo op. Bij ieder concert staan er 200 Micky Hoogendijks op de eerste rij" ..
Of zo krijgt 'He slipped me a Micky' opeens een andere betekenis. Alhoewel ... zij lijkt me ook tamelijk slaapverwekkend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
! Toch leuk als je zo bekend staat.
Nog even en ze wordt een werkwoord![]()
She pulled a Micky!
quote:patricia likes black shlong
3:26 PM Aug 15th from web
quote:she wouldnt allow me to invite johnny depp to a party in my pants,even if it its in french.she must endure the twitter consequences.take it.
3:27 PM Aug 15th from web
quote:sometimes I joke about things, don't tell me you're actually all stupid enough to call up and ASK me if it was serious? doe even normaal!
about 20 hours ago from web
quote:mother isn't very happy with me about the black shlong post! Stop asking guys,it was a joke. Sorry mom, love you x
about 8 hours ago from web
Hihihiiiiiiiiiiihihiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:20 schreef Eef999 het volgende:
Die Chrissy twittert er op los, Patries is not amused![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja heerlijk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Welkom Dude, fijne vakantie gehad?
Het viel mij op dat jij er niet was ..dus hebben wij jou wel gemist en kan ik me voorstellen dat je ''gaten'' gemist hebtquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Maar ik heb het 'gaten' we gemist hoor!
Weebee Dude..quote:@Duzky thanks. volgens mij hebben ze alle lelijke foto's gebruikt in story! 6:39 AM Aug 21st from web
Heeft ze die singel weer opgenomen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef Eef999 het volgende:
Net Patries bij Boulevard. Ze staat woensdag in de LInda, een fotoreportage met mooie mannen![]()
En een cd erbij "Who is that lady with my man" , ze lieten die ook horen, met een filmpje erbij van Patries en Eddem
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heeft ze die singel weer opgenomen?
Dat is toch een oud nummer van haar?
Wat hilarisch dat ze dat nummer nu uitbrengt!quote:
Die fotoquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-nieuwe-schoonmoeder
Ik quote hem even hoor, want dit is het begin van het einde van de allesverzengende en -overstijgende echte liefde met kleuren, een gevulde koelkast en total komplietsjon, waarbij drugs niet nodig zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-nieuwe-schoonmoeder
quote:maandag 24 augustus 2009 13:36
Adam Curry blijft blowen
De pas gescheiden radio-DJ Adam Curry is zondagmiddag in de stad gesignaleerd en weer met een joint in zijn mond.
Opvallend aangezien Adam Curry onlangs in een interview in De Telegraaf liet weten gestopt te zijn met blowen. "Ik verdoofde voorheen mijn gevoelens van ongenoegen met marihuana, zo ontvluchtte ik de werkelijkheid. Maar sinds twee maanden ben ik clean. Toen is de zoektocht naar mezelf begonnen. Micky helpt me", aldus Curry in De Telegraaf. Toch lijkt het erop dat Adam niet van de wiet af kan blijven.
Adam Curry verliet Patricia Paay na een huwelijk van ruim twintig jaar voor de jongere Micky Hoogendijk.
Ik heb het ook gezien, mooie pica's. Ik wacht met smart op je scans.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef Eef999 het volgende:
Net Patries bij Boulevard. Ze staat woensdag in de Linda, een fotoreportage met mooie mannen![]()
En een cd erbij "Who is that lady with my man" , ze lieten die ook horen, met een filmpje erbij van Patries en Eddem
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:10 schreef Greys het volgende:Oh wat heerlijk! Ptwish in de Linda omringd met lekkere jonge goden en inderdaad veel zelfspot door die single weer uit te brengen als grapje... en Eddem heeft alweer geestverruimende middelen nodig omdat de roze wolk is opgetrokken en ook de roze bril niet meer voldoende is. Whoehoeeeeeee!
Maar lieve Dude, die Linda. of eigenlijk de Cheryl. ligt nú in de winkel. Dus hop, naar de boekhandel/sigarenboer/buurtsuper morgenochtend!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Duderella het volgende:
Over de Linda gesproken: weet iemand of je vorige nummers nog kan bestellen ergens?
Ik wil zo graag het vorige nummer waar Cheryl hoofdredactrice was.
quote:
LINDA. 61 LIGT NU IN DE WINKEL &
LINDA. 62 ligt 16 september in de winkel
Die met Patries is een speciale editie Linda Mode. En die ligt woensdag in de winkel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:52 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar lieve Dude, die Linda. of eigenlijk de Cheryl. ligt nú in de winkel. Dus hop, naar de boekhandel/sigarenboer/buurtsuper morgenochtend!
Zie ook www.lindamagazine.nl
[..]
[ afbeelding ]
Oh! De super hier heeft hem al niet meer!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:52 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar lieve Dude, die Linda. of eigenlijk de Cheryl. ligt nú in de winkel. Dus hop, naar de boekhandel/sigarenboer/buurtsuper morgenochtend!
Zie ook www.lindamagazine.nl
[..]
[ afbeelding ]
Die ligt nu in de winkelquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Duderella het volgende:
Over de Linda gesproken: weet iemand of je vorige nummers nog kan bestellen ergens?
Ik wil zo graag het vorige nummer waar Cheryl hoofdredactrice was.
Daar staat Ptwish in toch?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Nee, het is een speciale editie Linda Mode. En die ligt woensdag in de winkel.
Die andere heb ik hier, daar staat het niet in![]()
[ afbeelding ]
Patries staat in de Mode-editie en niet in de Cherylquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Daar staat Ptwish in toch?
Maar die zoek ik niet (hoe weer ik ook team Ptwish ben hoor!)
Remix 'Who is that lady with my man'quote:Paay brengt single opnieuw uit
Patricia Paay mag dan wel net aan de kant zijn gezet voor een jongere vrouw, het is voor haar geen reden om in een hoekje te gaan zitten huilen. La Paay brengt gewoon een nieuw nummer uit.
Al moet nieuw hier wel met een korreltje zout worden genomen. Patricia heeft namelijk haar hit 'Who is that lady with my man?' uit 1977 laten remixen. Hoe toepasselijk.
RTL Boulevard geeft alvast een voorproefje van wat niet anders dan een gigantische hit zal gaan worden.
Weet ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:09 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Patries staat in de Mode-editie en niet in de Cheryl
Ik was er ook een beetje van in de war (moet nog op vakantiequote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik was dus ook ongegeneerd off topic met mijn vraag over de Cheryl-Linda.
Welnee, haske ontopic, juist, want niet alleen Linda. maar ook Cheryl. is Team Ptwish! Kiek dan!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik was dus ook ongegeneerd off topic met mijn vraag over de Cheryl-Linda.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef DarkElf het volgende:
Van de editorial van de LInda, geschreven door Cheryl M... over Martin M. : "Hij is niet echt een vreemdgaander maar vrouwen dringen zich zo op. Bij ieder concert staan er 200 Micky Hoogendijks op de eerste rij" ..
Ik vind Linda. sowieso een hartstikke leuk blad. Slimme, goede formule en mooie foto's en vormgeving.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:30 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik was er ook een beetje van in de war (moet nog op vakantie)
Dat krijg je ook van 2 nummers Linda in 1 maand
De Cheryl-editie is trouwens erg leuk![]()
Ja, die wethouder vond ik ook een charmante verschijningquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:43 schreef Duderella het volgende:
Go Ptwish!![]()
![]()
Overigens (ik moest heel veel bijlezen na mijn vakantie) ben ik team wethouder. Ik vind het een knappe, leuke man. Dus hopelijk gaat LaPaay gewoon even een paar maanden los met alles wat half haar leeftijd heeft, om vervolgens gezellig oud te worden en ballen te draaien met Vervat.
Ik wist het. Sjerrul snapt precies waar Ptwish doorheen gaat. Cheryl is way cool.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:36 schreef Reese het volgende:
[..]
Welnee, haske ontopic, juist, want niet alleen Linda. maar ook Cheryl. is Team Ptwish! Kiek dan!
[..]
Dat was een goeie hé.. En wat staat Patries mooi in het blad Linda lieten ze bij Boulevard zien.. Ze ziet er goed uit met haar 60 jaarquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:17 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Remix 'Who is that lady with my man'
Bron: RTL Boulevard
Tweehonderd meter? Mensch, dan moet je hem welhaast geroken hebben. Wat voor luchie zal ie dragen, onze Martin? Zou het zo'n man zijn die al jaaaaaren Van Gils op zijn frisgeschoren porum smeert, omdat ie dat ooit van zijn moeder (RIP) heeft gehad? Of neemt Cheryl elke maand een nieuwe 'o de kolonje' mee van de plaatselijke Larense Douglas?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik wist het. Sjerrul snapt precies waar Ptwish doorheen gaat. Cheryl is way cool.![]()
Nee ik weet dat ze niet echt bestaat. Het is maar een fillum. Toch? Ja nee dat weet ik heus wel. En toch hou ik van haar. En van Martin. Van Martin nog meer. Maar alles in het nette natuurlijk hè? Ik doe geen Hoogendijkje natuurlijk. Zo zijn wij niet getrouwd. Arty en ik. En Martin en Sjerrul. En een tijd geleden bleek Martin hier in de buurtkroeg te zijn geweest om de prijs voor het beste biertje van Nederland uit te reiken. En ik wist het niet! Ik wist het niet!!!! Ik stond waarschijnlijk de plantjes te wateren of zat de krant te lezen, terwijl hij twee-hon-derd me-ter verderop was. Stond. Aanraakbaar was. Misschien zelfs even naar het toilet ging in die kroeg - en we weten allemaal wat daar kan gebeuren. En ik las Blokker. Of een moeilijk stuk over Oeigoeren. Terwijl ik bij Martin had kunnen zijn. Where did I go wrong in life, vraag je je dan af. Maar goed, gelukkig is het maar een fillum. Dat weet ik. Heus.
Nu, achteraf, denk ik inderdaad dat ik hem geroken heb. En horen bulderen van het lachen (terwijl ík niet eens in de buurt was met mijn uniek goede grapjes.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:38 schreef Reese het volgende:
[..]
Tweehonderd meter? Mensch, dan moet je hem welhaast geroken hebben. Wat voor luchie zal ie dragen, onze Martin? Zou het zo'n man zijn die al jaaaaaren Van Gils op zijn frisgeschoren porum smeert, omdat ie dat ooit van zijn moeder (RIP) heeft gehad? Of neemt Cheryl elke maand een nieuwe 'o de kolonje' mee van de plaatselijke Larense Douglas?
En mocht je hem nou niet geroken hebben, dan had je hem toch nog wel kunnen horen schaterlachen! Die bulderende lach bij het in ontvangst nemen van de prijs voor het beste biertje.Wat een prachtig gezicht moet dat zijn geweest
'Where did you go wrong', kun je je inderdaad afvragen. Ik denk dat je die NEE-NEE sticker van je brievenbus moet peuteren. En vervolgens tweemaal per week het Groningse sufferdje door moet lezen. Daar stond de komst van Martin vást in aangekondigd. Bijkomend voordeel is dan ook dat je alle folders weer op de mat vindt, van AH en Blokker tot de Zeeman. Wellicht vind je meer anschluss door te lezen over de nieuwste Dukatenactie dan over Blokker's terechte kritiek op de armoe op de opiniepagina?
Aan de andere kant, volg mijn tips maar niet op. Ik kan nou niet zeggen dat ik hip ende happening ben hier in mijn hutje op de hei. Where did I go wrong?![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:56 schreef Eef999 het volgende:
En de telegraaf heeft ook weer meegelezen![]()
Pogingen van Micky Hoogendijk lijken te zijn mislukt
Adam Curry weer aan de drugs?
AMSTERDAM - Adam Curry verkondigde eerder nog dat zijn nieuwe geliefde Micky Hoogendijk hem helpt clean te blijven. Toch zou hij zijn gespot met iets dat erg lijkt op een joint...
[ afbeelding ]
Bron; Nu.nlquote:Patricia Paay lacht om scheiding
Uitgegeven: 25 augustus 2009 11:55
Laatst gewijzigd: 25 augustus 2009 14:03
AMSTERDAM - Patricia Paay kan weer een beetje lachen om haar privéleven. Om die reden heeft de 60-jarige diva een remake van haar hit 'Who's that lady with my man' opgenomen.
Bekijk video
"Gezien de huidige ontwikkelingen in mijn privéleven een opvallende keus misschien, maar het is puur toeval en wel heel toepasselijk", aldus Paay over haar nieuwe single.
De single is te verkrijgen via LINDA.Mode, een special van het tijdschrift LINDA, die woensdag voor het eerst verschijnt.
Het idee om het nummer nieuw leven in te blazen ontstond tijdens een sexy fotoshoot die Paay en haar dochter Christina voor het blad deden. "De fotoserie heeft een verhaaltje en tijdens de shoot begon iedereen dit nummer spontaan weer te zingen", vertelt Paay.
Lady GaGa
Paay sluit niet uit dat ze haar zangcarrière weer nieuw leven inblaast, nu er een nieuwe single is. "Ik zou het liefste net zoals Lady GaGa waanzinnige nummers willen opnemen. Ik ben ieder geval net zo gestoord als zij. Wat dacht je van Lady Patricia of Lady Paay?"
Deze zomer kwam er een einde aan het twintigjarige huwelijk van Paay en Adam Curry. Curry verliet zijn vrouw voor de jongere actrice Micky Hoogendijk.
Dude toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:46 schreef Duderella het volgende:
Goed.
Schiet mij dood.
Maar wie of wat is Lady Gaga?
Dudequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:46 schreef Duderella het volgende:
Goed.
Schiet mij dood.
Maar wie of wat is Lady Gaga?
En dat ja. *zucht*quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:34 schreef Copycat het volgende:
De ultieme wraak. Gewoon een hit scoren met je gezonde zelfspot.
Dat hoopte ik ook al!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:54 schreef Ole het volgende:
Misschien is dat wel het schokkende nieuws vanavond in Boulevard
Nee da's al bekend toch wat dat is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:54 schreef Ole het volgende:
Misschien is dat wel het schokkende nieuws vanavond in Boulevard
Ik las het net ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb van ellende ook maar een Twitterprofiel aangeschaft en ik volg Eddem en Mick.
Dus nee, er wordt niet meer getweet
[..]
Nee da's al bekend toch wat dat is?Wendy van Dijk
Ik kon een gaap niet onderdrukken toen ik het lasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik las het net ja.
De meest oninteressante vrouw van Nederland en daar dan zo'n kabaal van maken.
Ze is vast goede vrindjes met Albert. Dat is meestal de doorslaggevende factor tijdens de redactievergaderingen daar.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
O echt he, je moet mensen die je niet kent geen slechte dingen toewensen, maar ik hoop ZO dat het uitgaat...
Zij weet maat te houdenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:46 schreef DarkElf het volgende:
nee hoor zij heeft echt mooi werk geleverd gekregen
Ja ,naast Patries zitten heeft ie niet verdient zei zequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij weet maat te houden
Adam mag niet naast Patries zitten![]()
En wat is ze lekker openhartig over het kusje onder de mails. Hihihihi!
Patries is zo lekker echt!
Ze stond er om haar single en de Linda te promoten en te vertellen dat ze bij Geer in de show gaat zingen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:52 schreef conleche het volgende:
Nou ja,,,,,classy, classy. Dan had ze natuurlijk helemaal d'r mond gehouden. Máár ze slaat er wel, op de meest classy manier mogelijk, een media-slaatje uit!!
Shownieuws, SBS6!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:28 schreef Duderella het volgende:
Waar hebben jullie het nu over? Shownieuws of Boulevard?
Dan kan ik weer even gaan uitzendinggemisten.
Ja, Pietverdriet!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:37 schreef MaLo het volgende:
Is er eigenlijk nog wel iemand voor Team Meisje Mick?
Ptwish
Danke schön! Dat zal er morgen of zo wel op staan. Ik ben benieuwd!quote:
hehehhequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:19 schreef beequeen het volgende:
Kolere Shownieuws, rot op met Wendy.![]()
Ik zit klaar voor Patries.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:39 schreef Duderella het volgende:
En daar zit Mick dan lekker mee opgescheept. Wat zal die haar yoga nodig hebben zeg!![]()
Ja hoe is het dáár mee?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tering hee, lijkt rene muthert wel!
Maar die is net zo stil als Micks zelf toch of mis ik weer wat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, Pietverdriet!
Die is in zijn eentje heel team Meisje Mick!
Ze zijn gewoon allebei wat intovert en bescheiden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Maar die is net zo stil als Micks zelf toch of mis ik weer wat?
die was toch hertrouwd met ene zwaantje? en samen kregen ze een dochter..quote:
Als hij hertrouwd is dan is Patty iig van de alimentatieplicht af toch?!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die was toch hertrouwd met ene zwaantje? en samen kregen ze een dochter..
waarom weet ik dit![]()
waarschijnlijk zit hij nog steeds ergens op een zolderkamertje, hard aan t werk zijn met die muziekcarriere van em
Oeh! Ik ben benieuwd naar die verschrikkelijke brief.quote:
Ik moet vanmiddag naar de kapper, hoop dat hij er al ligtquote:
shit, de mijne doet dat ook soms uit zichzelf sinds een tijdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef bloodymary het volgende:
Dan weet je ook wel meteen dat je vent vreemd gaat. Een koffiedrinker die ineens thee drinkt, dat kan toch echt niet!
Pak de boel maar in DE.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
shit, de mijne doet dat ook soms uit zichzelf sinds een tijd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |