hehehhequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:19 schreef beequeen het volgende:
Kolere Shownieuws, rot op met Wendy.![]()
Ik zit klaar voor Patries.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:39 schreef Duderella het volgende:
En daar zit Mick dan lekker mee opgescheept. Wat zal die haar yoga nodig hebben zeg!![]()
Ja hoe is het dáár mee?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tering hee, lijkt rene muthert wel!
Maar die is net zo stil als Micks zelf toch of mis ik weer wat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, Pietverdriet!
Die is in zijn eentje heel team Meisje Mick!
Ze zijn gewoon allebei wat intovert en bescheiden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Maar die is net zo stil als Micks zelf toch of mis ik weer wat?
die was toch hertrouwd met ene zwaantje? en samen kregen ze een dochter..quote:
Als hij hertrouwd is dan is Patty iig van de alimentatieplicht af toch?!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die was toch hertrouwd met ene zwaantje? en samen kregen ze een dochter..
waarom weet ik dit![]()
waarschijnlijk zit hij nog steeds ergens op een zolderkamertje, hard aan t werk zijn met die muziekcarriere van em
Oeh! Ik ben benieuwd naar die verschrikkelijke brief.quote:
shit, de mijne doet dat ook soms uit zichzelf sinds een tijdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef bloodymary het volgende:
Dan weet je ook wel meteen dat je vent vreemd gaat. Een koffiedrinker die ineens thee drinkt, dat kan toch echt niet!
Pak de boel maar in DE.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
shit, de mijne doet dat ook soms uit zichzelf sinds een tijd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |