Maar lieve Dude, die Linda. of eigenlijk de Cheryl. ligt nú in de winkel. Dus hop, naar de boekhandel/sigarenboer/buurtsuper morgenochtend!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Duderella het volgende:
Over de Linda gesproken: weet iemand of je vorige nummers nog kan bestellen ergens?
Ik wil zo graag het vorige nummer waar Cheryl hoofdredactrice was.
quote:
LINDA. 61 LIGT NU IN DE WINKEL &
LINDA. 62 ligt 16 september in de winkel
Die met Patries is een speciale editie Linda Mode. En die ligt woensdag in de winkel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:52 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar lieve Dude, die Linda. of eigenlijk de Cheryl. ligt nú in de winkel. Dus hop, naar de boekhandel/sigarenboer/buurtsuper morgenochtend!
Zie ook www.lindamagazine.nl
[..]
[ afbeelding ]
Oh! De super hier heeft hem al niet meer!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:52 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar lieve Dude, die Linda. of eigenlijk de Cheryl. ligt nú in de winkel. Dus hop, naar de boekhandel/sigarenboer/buurtsuper morgenochtend!
Zie ook www.lindamagazine.nl
[..]
[ afbeelding ]
Die ligt nu in de winkelquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Duderella het volgende:
Over de Linda gesproken: weet iemand of je vorige nummers nog kan bestellen ergens?
Ik wil zo graag het vorige nummer waar Cheryl hoofdredactrice was.
Daar staat Ptwish in toch?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Nee, het is een speciale editie Linda Mode. En die ligt woensdag in de winkel.
Die andere heb ik hier, daar staat het niet in![]()
[ afbeelding ]
Patries staat in de Mode-editie en niet in de Cherylquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Daar staat Ptwish in toch?
Maar die zoek ik niet (hoe weer ik ook team Ptwish ben hoor!)
Remix 'Who is that lady with my man'quote:Paay brengt single opnieuw uit
Patricia Paay mag dan wel net aan de kant zijn gezet voor een jongere vrouw, het is voor haar geen reden om in een hoekje te gaan zitten huilen. La Paay brengt gewoon een nieuw nummer uit.
Al moet nieuw hier wel met een korreltje zout worden genomen. Patricia heeft namelijk haar hit 'Who is that lady with my man?' uit 1977 laten remixen. Hoe toepasselijk.
RTL Boulevard geeft alvast een voorproefje van wat niet anders dan een gigantische hit zal gaan worden.
Weet ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:09 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Patries staat in de Mode-editie en niet in de Cheryl
Ik was er ook een beetje van in de war (moet nog op vakantiequote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik was dus ook ongegeneerd off topic met mijn vraag over de Cheryl-Linda.
Welnee, haske ontopic, juist, want niet alleen Linda. maar ook Cheryl. is Team Ptwish! Kiek dan!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik was dus ook ongegeneerd off topic met mijn vraag over de Cheryl-Linda.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef DarkElf het volgende:
Van de editorial van de LInda, geschreven door Cheryl M... over Martin M. : "Hij is niet echt een vreemdgaander maar vrouwen dringen zich zo op. Bij ieder concert staan er 200 Micky Hoogendijks op de eerste rij" ..
Ik vind Linda. sowieso een hartstikke leuk blad. Slimme, goede formule en mooie foto's en vormgeving.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:30 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik was er ook een beetje van in de war (moet nog op vakantie)
Dat krijg je ook van 2 nummers Linda in 1 maand
De Cheryl-editie is trouwens erg leuk![]()
Ja, die wethouder vond ik ook een charmante verschijningquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:43 schreef Duderella het volgende:
Go Ptwish!![]()
![]()
Overigens (ik moest heel veel bijlezen na mijn vakantie) ben ik team wethouder. Ik vind het een knappe, leuke man. Dus hopelijk gaat LaPaay gewoon even een paar maanden los met alles wat half haar leeftijd heeft, om vervolgens gezellig oud te worden en ballen te draaien met Vervat.
Ik wist het. Sjerrul snapt precies waar Ptwish doorheen gaat. Cheryl is way cool.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:36 schreef Reese het volgende:
[..]
Welnee, haske ontopic, juist, want niet alleen Linda. maar ook Cheryl. is Team Ptwish! Kiek dan!
[..]
Dat was een goeie hé.. En wat staat Patries mooi in het blad Linda lieten ze bij Boulevard zien.. Ze ziet er goed uit met haar 60 jaarquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:17 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Remix 'Who is that lady with my man'
Bron: RTL Boulevard
Tweehonderd meter? Mensch, dan moet je hem welhaast geroken hebben. Wat voor luchie zal ie dragen, onze Martin? Zou het zo'n man zijn die al jaaaaaren Van Gils op zijn frisgeschoren porum smeert, omdat ie dat ooit van zijn moeder (RIP) heeft gehad? Of neemt Cheryl elke maand een nieuwe 'o de kolonje' mee van de plaatselijke Larense Douglas?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik wist het. Sjerrul snapt precies waar Ptwish doorheen gaat. Cheryl is way cool.![]()
Nee ik weet dat ze niet echt bestaat. Het is maar een fillum. Toch? Ja nee dat weet ik heus wel. En toch hou ik van haar. En van Martin. Van Martin nog meer. Maar alles in het nette natuurlijk hè? Ik doe geen Hoogendijkje natuurlijk. Zo zijn wij niet getrouwd. Arty en ik. En Martin en Sjerrul. En een tijd geleden bleek Martin hier in de buurtkroeg te zijn geweest om de prijs voor het beste biertje van Nederland uit te reiken. En ik wist het niet! Ik wist het niet!!!! Ik stond waarschijnlijk de plantjes te wateren of zat de krant te lezen, terwijl hij twee-hon-derd me-ter verderop was. Stond. Aanraakbaar was. Misschien zelfs even naar het toilet ging in die kroeg - en we weten allemaal wat daar kan gebeuren. En ik las Blokker. Of een moeilijk stuk over Oeigoeren. Terwijl ik bij Martin had kunnen zijn. Where did I go wrong in life, vraag je je dan af. Maar goed, gelukkig is het maar een fillum. Dat weet ik. Heus.
Nu, achteraf, denk ik inderdaad dat ik hem geroken heb. En horen bulderen van het lachen (terwijl ík niet eens in de buurt was met mijn uniek goede grapjes.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:38 schreef Reese het volgende:
[..]
Tweehonderd meter? Mensch, dan moet je hem welhaast geroken hebben. Wat voor luchie zal ie dragen, onze Martin? Zou het zo'n man zijn die al jaaaaaren Van Gils op zijn frisgeschoren porum smeert, omdat ie dat ooit van zijn moeder (RIP) heeft gehad? Of neemt Cheryl elke maand een nieuwe 'o de kolonje' mee van de plaatselijke Larense Douglas?
En mocht je hem nou niet geroken hebben, dan had je hem toch nog wel kunnen horen schaterlachen! Die bulderende lach bij het in ontvangst nemen van de prijs voor het beste biertje.Wat een prachtig gezicht moet dat zijn geweest
'Where did you go wrong', kun je je inderdaad afvragen. Ik denk dat je die NEE-NEE sticker van je brievenbus moet peuteren. En vervolgens tweemaal per week het Groningse sufferdje door moet lezen. Daar stond de komst van Martin vást in aangekondigd. Bijkomend voordeel is dan ook dat je alle folders weer op de mat vindt, van AH en Blokker tot de Zeeman. Wellicht vind je meer anschluss door te lezen over de nieuwste Dukatenactie dan over Blokker's terechte kritiek op de armoe op de opiniepagina?
Aan de andere kant, volg mijn tips maar niet op. Ik kan nou niet zeggen dat ik hip ende happening ben hier in mijn hutje op de hei. Where did I go wrong?![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:56 schreef Eef999 het volgende:
En de telegraaf heeft ook weer meegelezen![]()
Pogingen van Micky Hoogendijk lijken te zijn mislukt
Adam Curry weer aan de drugs?
AMSTERDAM - Adam Curry verkondigde eerder nog dat zijn nieuwe geliefde Micky Hoogendijk hem helpt clean te blijven. Toch zou hij zijn gespot met iets dat erg lijkt op een joint...
[ afbeelding ]
Bron; Nu.nlquote:Patricia Paay lacht om scheiding
Uitgegeven: 25 augustus 2009 11:55
Laatst gewijzigd: 25 augustus 2009 14:03
AMSTERDAM - Patricia Paay kan weer een beetje lachen om haar privéleven. Om die reden heeft de 60-jarige diva een remake van haar hit 'Who's that lady with my man' opgenomen.
Bekijk video
"Gezien de huidige ontwikkelingen in mijn privéleven een opvallende keus misschien, maar het is puur toeval en wel heel toepasselijk", aldus Paay over haar nieuwe single.
De single is te verkrijgen via LINDA.Mode, een special van het tijdschrift LINDA, die woensdag voor het eerst verschijnt.
Het idee om het nummer nieuw leven in te blazen ontstond tijdens een sexy fotoshoot die Paay en haar dochter Christina voor het blad deden. "De fotoserie heeft een verhaaltje en tijdens de shoot begon iedereen dit nummer spontaan weer te zingen", vertelt Paay.
Lady GaGa
Paay sluit niet uit dat ze haar zangcarrière weer nieuw leven inblaast, nu er een nieuwe single is. "Ik zou het liefste net zoals Lady GaGa waanzinnige nummers willen opnemen. Ik ben ieder geval net zo gestoord als zij. Wat dacht je van Lady Patricia of Lady Paay?"
Deze zomer kwam er een einde aan het twintigjarige huwelijk van Paay en Adam Curry. Curry verliet zijn vrouw voor de jongere actrice Micky Hoogendijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |