Jawel Greys, maar er waren meer Foto van Conniequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Haaibaaike, moet deze niet in het Connie en Hans topic?
Want op deze cover staat toch niets over Eddem, Mick, Ptwish of Christina?
Ja schat, omdat die toevallig ook op de cover stond die over Christina Curry gingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel Greys, maar er waren meer Foto van Connie
Jij begrijpt het.idd, je raakt wel de kluts kwijt zo jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
Je raakt er natuurlijk ook de kluts van kwijt, van al die gates
Die houdt zich wel erg gedeisd he?quote:
Nou kom ons bijstaan dan, we hebben vrouwelijke meningen nodig!quote:
Christina zei wel (volgens de kwaliteitsinterviews in de bladen dan) dat ze haar vader binnenkort zou zien en dat Mick er dan misschien bij zou zijn toch?quote:Micky zit gewoon te broeden op haar volgend actie. Misschien toch naar de modeshow?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef DarkElf het volgende:
Van de editorial van de LInda, geschreven door Cheryl M... over Martin M. : "Hij is niet echt een vreemdgaander maar vrouwen dringen zich zo op. Bij ieder concert staan er 200 Micky Hoogendijks op de eerste rij" ..
Of zo krijgt 'He slipped me a Micky' opeens een andere betekenis. Alhoewel ... zij lijkt me ook tamelijk slaapverwekkend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
! Toch leuk als je zo bekend staat.
Nog even en ze wordt een werkwoord![]()
She pulled a Micky!
quote:patricia likes black shlong
3:26 PM Aug 15th from web
quote:she wouldnt allow me to invite johnny depp to a party in my pants,even if it its in french.she must endure the twitter consequences.take it.
3:27 PM Aug 15th from web
quote:sometimes I joke about things, don't tell me you're actually all stupid enough to call up and ASK me if it was serious? doe even normaal!
about 20 hours ago from web
quote:mother isn't very happy with me about the black shlong post! Stop asking guys,it was a joke. Sorry mom, love you x
about 8 hours ago from web
Hihihiiiiiiiiiiihihiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:20 schreef Eef999 het volgende:
Die Chrissy twittert er op los, Patries is not amused![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja heerlijk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Welkom Dude, fijne vakantie gehad?
Het viel mij op dat jij er niet was ..dus hebben wij jou wel gemist en kan ik me voorstellen dat je ''gaten'' gemist hebtquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Maar ik heb het 'gaten' we gemist hoor!
Weebee Dude..quote:@Duzky thanks. volgens mij hebben ze alle lelijke foto's gebruikt in story! 6:39 AM Aug 21st from web
Heeft ze die singel weer opgenomen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef Eef999 het volgende:
Net Patries bij Boulevard. Ze staat woensdag in de LInda, een fotoreportage met mooie mannen![]()
En een cd erbij "Who is that lady with my man" , ze lieten die ook horen, met een filmpje erbij van Patries en Eddem
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heeft ze die singel weer opgenomen?
Dat is toch een oud nummer van haar?
Wat hilarisch dat ze dat nummer nu uitbrengt!quote:
Die fotoquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-nieuwe-schoonmoeder
Ik quote hem even hoor, want dit is het begin van het einde van de allesverzengende en -overstijgende echte liefde met kleuren, een gevulde koelkast en total komplietsjon, waarbij drugs niet nodig zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-nieuwe-schoonmoeder
quote:maandag 24 augustus 2009 13:36
Adam Curry blijft blowen
De pas gescheiden radio-DJ Adam Curry is zondagmiddag in de stad gesignaleerd en weer met een joint in zijn mond.
Opvallend aangezien Adam Curry onlangs in een interview in De Telegraaf liet weten gestopt te zijn met blowen. "Ik verdoofde voorheen mijn gevoelens van ongenoegen met marihuana, zo ontvluchtte ik de werkelijkheid. Maar sinds twee maanden ben ik clean. Toen is de zoektocht naar mezelf begonnen. Micky helpt me", aldus Curry in De Telegraaf. Toch lijkt het erop dat Adam niet van de wiet af kan blijven.
Adam Curry verliet Patricia Paay na een huwelijk van ruim twintig jaar voor de jongere Micky Hoogendijk.
Ik heb het ook gezien, mooie pica's. Ik wacht met smart op je scans.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef Eef999 het volgende:
Net Patries bij Boulevard. Ze staat woensdag in de Linda, een fotoreportage met mooie mannen![]()
En een cd erbij "Who is that lady with my man" , ze lieten die ook horen, met een filmpje erbij van Patries en Eddem
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:10 schreef Greys het volgende:Oh wat heerlijk! Ptwish in de Linda omringd met lekkere jonge goden en inderdaad veel zelfspot door die single weer uit te brengen als grapje... en Eddem heeft alweer geestverruimende middelen nodig omdat de roze wolk is opgetrokken en ook de roze bril niet meer voldoende is. Whoehoeeeeeee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |