quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef spoor4 het volgende:
Kun je niet op een andere manier contact leggen? MSN of Hyves of zo. Is wat minder opdringerig.
Lol, maar inderdaad gewoon bellen. Of eventueel via de hyves, dan kan zij besluiten of ze wel of geen verder contact wil.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef DahBigKahuna het volgende:
Wie niet waagt, blijft maagd!
Nee, die heeft ze allemaal niet. Ik heb Facebook, Hyves en dergelijke al doorzicht, op haar naam gegoogled; ze is onvindbaar. De enige andere optie is dat ik voor haar deur ga bivakeren, maar dat gaat me te ver!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef spoor4 het volgende:
Kun je niet op een andere manier contact leggen? MSN of Hyves of zo. Is wat minder opdringerig.
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
Luister niet naar die maagden.
Gewoon bellen, oprechte dingen zeggen, komt goed. Als ze het niet op prijs stelt hoor je het wel.
Ik heb geen idee. We hebben wel flink geflirt, maar dat deed ik eigenlijk met alle meisjes daar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:43 schreef dave_chapelle het volgende:
Bellen met een leuke smoes!
Maar heb je enig idee of ze jou wel een beetje leuk vind?
Waarom moest je ook alweer een smoes hebben?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:49 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ik ga gewoon bellen.
Nu nog even bedenken wat m'n smoes wordt....
Dat zal ze vast leuk vinden ja hahahaquote:
"Ik was vergeten om je mee uit te vragen omdat ik je leuk vind dus vandaar dat ik je nu bel"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Waarom moest je ook alweer een smoes hebben?
"Heej, was jij diegene van die rode string?"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:55 schreef dave_chapelle het volgende:
Bel der gewoon en zeg dat je een kettingtje ofzo hebt gevonden (op het werk) en dat je dacht dat die van haar was
Duidelijk en 'to-the-point'. Zo heb ik het het liefst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
"Ik was vergeten om je mee uit te vragen omdat ik je leuk vind dus vandaar dat ik je nu bel"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |