Oh maar dat weten wij nu ook!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als Ptwish hem al 30 jaar kent,weet ze ook hoe ie er vroegehh uitzag .Zij ziet waarschijnlijk sommige dingen Qua blikken, die wij niet weten en herkennen..Ik vind hem om te zien ook best acceptabel voor 60 jaar
ha ha .Maar wie weet hoe alles zich ontwikkeld en wat de waarheid precies is..
Heeft Hans een rood kruisquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat weten wij nu ook!
Hans Vervat, Ibiza, 1988![]()
[ afbeelding ]
Ik zie ook een kruis en ook de link werkt niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij een kruis? Ik zie de foto gewoon
Linkje dan? KLIK.
De foto zie ik nu wel.De link doet het niet ... Heb je ook een jongere foto van Hans toen ie 25/ 30/35 wasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij een kruis? Ik zie de foto gewoon
Linkje dan? KLIK.
Witte sokkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Zo dan? Even zelf geupload:
[ afbeelding ]
Die foto hierboven is uit '88, dus toen was hij 21 jaar jonger.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
De foto zie ik nu wel.De link doet het niet ... Heb je ook een jongere foto van Hans toen ie 25/ 30/35 was
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:37 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind hem er nu leuker uitzien..Ohh en Witte sokkenJa ,dat kon toen nog..
Zou Hans trouwens fam zijn van Wil Vervat die ooit is vermoord ..Was toen heel hectisch
Bedankt hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto hierboven is uit '88, dus toen was hij 21 jaar jonger.
Jonger kan ik ze niet vinden
Beetje italiaans type, niet slechtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Zo dan? Even zelf geupload:
[ afbeelding ]
Dat zou je denken maar shownieuws zegt dat het toch echt niks is, Patries gaat niet voor oud, zij wil jong.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:
volgens mij blijft van die patries ook niet veel over zonder hairextensions en ladingen makeup. Van de ene kant voorspelbaar dat Eddem het jonger zoekt nu zij echt bejaard begint te worden. Ze zal vast rimpels bij haar tieten hebben nogal wiedus dat je jongere vent het op den duur strakker gaat zoeken. Erg voorspelbaar. Deze ouwe man past beter bij haar.
Ja he? Ik vind het gewoon jammer dat ze zegt dat het niets meer is dan jarenlange vriendschapquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik ben helemaal voor HansLeuke vent
omdat Patries' zus dat zegt én omdat Patries op jong valt. Hmm, ik zie toch nog wel een kansje. . . Ze had toch gezegd dat ie op haar lijstje stond?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Ole het volgende:
volgens Evert is Hans niet de nieuwe lover
Hi hiquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:58 schreef JaneDoe het volgende:
sja, wie tongt er niet met eeuwenoude vrienden om vervolgens voor urenlang in een hotelkamer te verdwijnen?
maar ik begrijp ze wel hoor, ptwish en yvon, ze willen niet dat de media aar vastpint aan 1 man
ptwish is namelijk aan t genieten van al die mannen![]()
![]()
en gelijk heeft ze, want mama is niet van steen!
![]()
PTWISHA 4-EVA!!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:58 schreef JaneDoe het volgende:
sja, wie tongt er niet met eeuwenoude vrienden om vervolgens voor urenlang in een hotelkamer te verdwijnen?
maar ik begrijp ze wel hoor, ptwish en yvon, ze willen niet dat de media aar vastpint aan 1 man
ptwish is namelijk aan t genieten van al die mannen![]()
![]()
en gelijk heeft ze, want mama is niet van steen!
![]()
PTWISHA 4-EVA!!!
![]()
![]()
Kan zeker. Ik heb ook wel eens met een man op een hotelkamer gezeten zonder van dattumquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:32 schreef Marrije het volgende:
Ja, en gewoon wat hebben gedronken op de hotelkamer.
Kán.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan zeker. Ik heb ook wel eens met een man op een hotelkamer gezeten zonder van dattum
Maar stiekem wil ik dat Ptwish en Hete Hans wel wilde nachten hebben samen!
Gevalletje grootheidswaanzin!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:11 schreef Cacao het volgende:
Zit the press Mickske ook achterna in the US? Ik kan het haast niet geloven (in het land van Brad Pitt, George Clooney, Julia Roberts, echte andere supersterren ga je Mickey toch niet achterna zitten?), maar ze twittert:
starting up my travel machine. direction sun, beach, no tourist, no press. Heaven?
about 5 hours ago from web
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:54 schreef silence_s het volgende:
Peter Andre krijgt aanzoek van Christina Curry en Patricia Paay
AMSTERDAM - Christina Curry biedt zowel zichzelf als haar moeder Patricia Paay aan aan Jordan/Katie Price's gebroken ex Peter Andre.
Ze heeft hem geTwitterd met de vraag: "Hallo Pete, ik wil graag met je trouwen. Mijn moeder ook. Mijn vader heeft ons zojuist verlaten voor een jongere vrouw... Twee voor de prijs van één? Het is een koopje!"
Als verdrietige Peter van zo'n aanbieding niet opknapt...
bron: telegraaf/prive
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:54 schreef silence_s het volgende:
Ze heeft hem geTwitterd met de vraag: "Hallo Pete, ik wil graag met je trouwen. Mijn moeder ook. Mijn vader heeft ons zojuist verlaten voor een jongere vrouw... Twee voor de prijs van één? Het is een koopje!"
Bron: Primeurjagersquote:Patricia Paay en zus Yvonne Keeley hebben knallende ruzie!
Dit bericht is geplaatst op 07-08-2009 om 09:30:00
De uitspraak van Yvonne Keeley dat de relatie van haar zus Patricia met wethouder Hans Vervat onzin is, is...
totaal in het verkeerde keelgat geschoten van Patricia Paay. "Ik snap niet waar mijn zuster zich mee bemoeid en al helemaal niet dat zij hier uitspraken over doet. Ik wist hier absoluut niets van.
Hoe het tussen mij en Hans zit is mijn zaak en niet die van haar. Ik heb haar hier ook over aangesproken. Ik proef zelfs een vleugje jaloezie. Dat er gesuggereerd wordt zij een relatie zou hebben gehad met Hans dat is pas klinkklare onzin. En van dat gezeur over Waylon daar wordt ik helemaal gek van.
Afgelopen maandag heb ik gedineerd met Evert Santegoeds en hem tijdens dit dinertje verteld dat wat hij had geschreven over mij en Waylon absolute onzin is. Hij belloofde me er niet meer over te schrijven en schrok van mijn reactie"
Wordt zeker nog vervolgd!
"Knallende ruzie" zal ook wel weer lichtelijk (quote:
Dat zal zeker overdreven zijn, ik geloof ook niet dat Patries heeft gezegd dat Yvonne jaloers isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
"Knallende ruzie" zal ook wel weer lichtelijk () overdreven zijn.
Maar Ptwish heeft gelijk als ze vindt dat haar zus daar geen uitspraken over moet doen, als zij zelf het een beetje binnen de perken probeert te houden qua media. En voor (haar minstens heel goede vriend) Hans zal Ptwish het niet leuk vinden dat er nu overal te lezen stond dat hij 'te oud' is.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:09 schreef bloodymary het volgende:
Heeft Ptwish nu iets met Evert Santegoeds![]()
Ze zijn pas samen gespot tijdens een etentje!
Ach joh, ik quote je gewoon even!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
Lieve mensen, ik zie hier eigenlijk nog te weinig groen!Zijn er nog mensen die een maandje groen willen zijn voor het goede doel? We willen FOK! zo groen mogelijk maken voor de Stichting Dierenthuis, we hebben al meer dan 4200 euro en dat moet eigenlijk nog wat meer worden!
Klik HIER voor meer info. Meedoen kan al voor een paar euro!
Einde hopelijk geoorloofde spam voor onze FOK!-Asielactie 2009![]()
OT: wat horen we weinig van Meisje Mick en Eddem he? Ik zou hun gezichten wel eens willen zien toen ze Ptwish zo heerlijk genietend en gelukkig en stralend op die boot van Geer zagen staan!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach joh, ik quote je gewoon even!
Eddem en Mick zullen idd wel balen dat zij niet meer het middelpunt zijn! Pwtish strikes back![]()
En hoe! Go Pwtish!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
!
Bron: Shownu.nlquote:Patricia Paay en zus hebben geen ruzie!
vr, 08/07/2009 - 14:42
Patricia Paay blijft de gemoederen bezig houden. Vrijdag suggereren verschillende websites dat er een knallende ruzie gaande is tussen Patricia Paay en haar jongere zus Yvonne Keeley.
Aanleiding van de ruzie zou volgens deze websites de reactie zijn van Yvonne donderdag in het AD op de vermeende relatie tussen Patricia en de Rotterdamse zakenman Hans Vervat.
Volgens Patricia is dit complete onzin. “ Wij kunnen geen ruzie krijgen met elkaar en zeker niet over een wethouder uit Rotterdam”, zegt Patricia aan ShowNu. “ Ik heb de uitspraken over mijn zus die nu overal op internet te lezen zijn ook helemaal niet gedaan. Dat is allemaal verzonnen.”
Ook zus Yvonne reageert geïrriteerd op de leugen over een ruzie tussen haar en Patricia.” We hebben elkaar net nog een uur aan de telefoon gehad er is helemaal niets aan de hand. Wij krijgen nooit ruzie”, aldus Yvonne. “ Tuurlijk zijn we het soms niet met elkaar eens, maar dat is heel normaal.”
Ja en? Dat Evert van de mannen is maakt toch niets uit??quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:13 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Lijkt me niet, Evert is meer van de mannen.
Er stond toch ergens hiervoor dat ze samen gegeten hadden?
quote:MickyHoogendijk
@adamcurry this is not a paper towel holder!
Mick dacht natuurlijk 'bij Palinggate was er flink wat ophef over de keukenrollen, laat ik daar ook iets over roepen!'quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:25 schreef Ole het volgende:
twitterdetwit
fijn toch al die huishoudelijke mededelingen
[..]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mick dacht natuurlijk 'bij Palinggate was er flink wat ophef over de keukenrollen, laat ik daar ook iets over roepen!'
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:
volgens mij blijft van die patries ook niet veel over zonder hairextensions en ladingen makeup. Van de ene kant voorspelbaar dat Eddem het jonger zoekt nu zij echt bejaard begint te worden. Ze zal vast rimpels bij haar tieten hebben nogal wiedus dat je jongere vent het op den duur strakker gaat zoeken. Erg voorspelbaar. Deze ouwe man past beter bij haar.
Tijntje (is een man, Martijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik dacht eerst Trijntje @OosterhuisMaar wie is Tijntje ha ha go Tijntje pak Eddem van Mike af
![]()
MickyHoogendijk
Micky Hoogendijk | San Francisco
@tijntje75 jaloers? about 1 hour ago
Daarna vroeg Micky:quote:RT @MickyHoogendijk: 'starting up my travel machine. direction sun, beach, no tourist, no press. Heaven?' Wat een intens kutwijf is dat toch
quote:jaloers?
Go Martijn dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Tijntje (is een man, Martijn) twitterde eerst:
[..]
Daarna vroeg Micky:
[..]
Yesquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:08 schreef Greys het volgende:
Tijntje had aan Micky getwitterd dat ze een intens kutwijf is?
Of begrijp ik het nou verkeerd?
quote:@MickyHoogendijk ja heel erg...sorry moppie, had het niet mogen zeggen
about 1 hour ago from Tweetie in reply to MickyHoogendijk
Jeetje ,wat een slap[slappe lul/s]Janus die @Tijn .of hij wilt Mickey echt [s]Ptwish paaienquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:39 schreef Eef999 het volgende:
Maar hij heeft er al weer spijt van, of is het sarcasme![]()
[..]
Jaloers???quote:
Ze zou toch een nieuwe creme aanprijzen? Nou, dit is dus het resultaat van dat spul!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Die foto's van Ptwish met Geer zijn echt fab!![]()
Die foto van meisje Mick... wat is er met haar gebeurd?
Toch lullig dat 30something Mick meer kraaienpootjes lijkt te hebben dan 60something Patries.quote:
Ja eh, zo kan ik het ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch lullig dat 30something Mick meer kraaienpootjes lijkt te hebben dan 60something Patries.
Ik hoop ik ook, over een jaartje of 20.quote:
Als het geen keukenrolhouder is... wat is het dan wel??quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:25 schreef Ole het volgende:
twitterdetwit
fijn toch al die huishoudelijke mededelingen
[..]
Of Adam deed heel lollig (...) en hing een keukenrol aan zijn half erecte lul.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef Leandra het volgende:
Als het geen keukenrolhouder is... wat is het dan wel??
Ik kan me niet zo gek veel dingen in een gemiddeld huishouden voorstellen die zo ongeveer dezelfde vorm hebben als een keukenrolhouder.
Zag Adam met z'n roze zonnebril het verschil tussen de keukenrolhouder en Micky's "massagestaaf" niet?
LOL... dachten we iig in dezelfde richting, alleen ik zie die keukenrol niet om die halve slappe van Adam blijven hangen dus vandaar dat ik dacht dat ie Micky's massagestaaf er voor aanzagquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of Adam deed heel lollig (...) en hing een keukenrol aan zijn half erecte lul.
Dat dacht ik meteen.
quote:
Bron: Primeurjagersquote:Patricia Paay: "Evert Santegoeds liegt dat het gedrukt staat"
Vorige week maandag waren Patricia Paay en Evert Santegoeds uit eten gegaan. De volgende dag stond Evert keihard te liegen....
op SBS Shownieuws over Patricia's vermeende relatie met de zanger Waylon. Dit beweert Paay tegenover Primeurjagers. Waar draait het om?
Evert Santegoeds heeft het verhaal de wereld ingeslingerd dat Patricia Paay iets zou hebben met de zanger Waylon. Zowel Paay en Waylon ontkenden met klem. Maar Evert geeft zich niet zo snel gewonnen. Volgens hem heeft Paay het zelf bevestigd aan hem tijdens hun etentje.
"Ongelooflijk hoe die man kan liegen. Dat staat hij vorige week doodleuk bij SBS Shownieuws te vertellen. IK heb juist tegen hem gezegd dat die relatie met Waylon volkomen onzin is.
Ik dacht dat we met het etentje de relatie nieuw leven hadden ingeblazen. Wat mij betreft kan hij weer gewoon de pot op. Met zo'n onbetrouwbaar iemand ga ik geen zaken doen".
YWquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:57 schreef beequeen het volgende:
Wat is dat toch met zoenen in parkeergarages?
Eef, you're the bomb. Thanx voor het scannen.
Telegraafquote:Confrontatie tussen Patricia Paay en Adam Curry?
AMSTERDAM - Patricia Paay en ex-geliefde Adam Curry zullen binnenkort voor het eerst weer oog in oog met elkaar staan.
Patricia werd recentelijk op brute wijze gedumpt door haar man Adam Curry, toen hij er plotseling vandoor ging met de veel jongere Mickey Hogendijk.
Sindsdien blijft het koppel ver bij elkaar uit de buurt en is het enige wat ze nog bindt hun dochter Christina. Juist zij is nu de reden dat de exen hoogstwaarschijnlijk op 30 augustus met elkaar worden geconfronteerd, meldt Shownieuws.
Christina zal namelijk voor de tweede keer meelopen in een modeshow van ontwerper Paul Schulten, alwaar ze aangemoedigd zal worden door haar moeder. Maar ook Adam heeft toegezegd aanwezig te zullen zijn om zijn dochter te zien stralen op de catwalk.
Als dat maar goed gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |