Telegraafquote:Volgende BN'er-breuk: Micky Hoogendijk en Adam Curry?
AMSTERDAM - Volgens onze lezers zijn Adam Curry en Micky Hoogendijk het volgende BN'er-stel dat uit elkaar gaat...
Maar liefst 37% van de stemmen in onze poll ging naar hen. Met 25% van de stemmen staan Wendy van Dijk en Erland Galjaard op de tweede plek van verwachte BN'er-breuken.
Linda de Mol en Jeroen Rietbergen zijn wat onze lezers betreft een 'stabieler' stel, 20% van de stemmers ziet hun toekomst samen niet rooskleurig in.
Maar Marco en Leontien Borsato en Rene en Natasja Froger zijn de stellen die wat onze lezers betreft bijna niet kapot kunnen: zij kregen respectievelijk maar 11% en 7% van de stemmen.
Micky komt ws snel tot het besef dat ze een supernerd aan de haak heeft geslagenquote:
Heet ook Jeroen, zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:14 schreef Manono het volgende:
ja en toch heb ik ergens het idee dat er iets moois bloeit tussen Linda de Mol en Jeroen Koningsbrugge ondanks dat hij haar gebruikelijke type niet is
foto vliegtuigquote:Wens Adam Curry in vervulling!
Hij heeft er weken op gewacht en dagelijks gevolgd, maar eindelijk is het dan zover...
Adam Curry is zo blij als een kind dat zijn vliegtuig eindelijk in Amerika is gearriveerd. Hij laat hier dan ook beelden van zien.
Zijn vliegtuig is per boot overgestoken van Engeland naar Amerika en dagelijks kon Adam via zijn PC volgen waar de boot zich op de Oceaan bevond. Met de komst van zijn vliegtuig is een grote wens in vervulling gegaan.
Betekent dit dan ook dat hij zich definitief samen met Micky Hoogendijk in San Franciso gaat vestigen? De tijd zal het leren.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Half vliegtuig voor pwtish!!!!!!![]()
![]()
was ook wel blij dat jij het vroegquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ah oke, bedankt. Ik zit niet zo in de vliegtuigerij
Bron: Nu.nlquote:Christina Curry zegt vertrouwen vader op
AMSTERDAM – Christina Curry, de dochter van Adam Curry en Patricia Paay heeft het vertrouwen in haar vader opgezegd. “Het vertrouwen in mijn vader ben ik kwijt", aldus de 19-jarige.
Dit meldt Story. In mei dit jaar werd bekend dat haar ouders gingen scheiden omdat de 44-jarige Adam Curry een relatie had gekregen met Micky Hoogendijk, iets dat hij verborgen hield voor zijn gezin.
Volgens Christina klopte er achteraf al dingen niet aan het gedrag van haar vader. “Zo ging mijn vader een beetje moeilijk doen als ik zijn computer wilde gebruiken om mijn e-mail te checken”.
Probleem
“Normaal gesproken was dit geen probleem als ik op zijn computer zat, en nu opeens wel”.Christina heeft nog wel contact met haar vader, maar heeft zijn nieuwe vriendin nog niet ontmoet.
Beleefd
“Ik zal mijn best doen om beleefd tegen haar te zijn. Natuurlijk blijft ze voor mij die andere vrouw in papa's leven.”
“Het zal denk ik lang duren voor Micky en ik vriendjes worden”.
Gekwetst
Christina liet al eerder publiekelijk weten zich gekwetst te voelen door het feit dat haar vader haar 60-jarige moeder Patricia verliet. "Mijn ouders waren een voorbeeld voor mij. Door hen geloofde ik in echte liefde", zo schreef ze op haar Twitter-pagina.
Bron: Storyquote:CHRISTINA CURRY: HET VERTROUWEN IN MIJN VADER BEN IK KWIJT
Drie maanden geleden vertelde Adam Curry zijn vrouw Patricia Paay - na een huwelijk van ruim twintig jaar - dat hij verliefd was geworden op Micky Hoogendijk.
Niet alleen Patricia was er kapot van, ook de wereld van dochter Christina (19) stortte compleet in. Thuis bij La Paay in Londen doet Christina EXCLUSIEF AAN STORY haar verhaal.
'Het is alsof er een stuk uit mijn hart is sinds papa ons verliet,' zegt Christina. Voordat Adam zijn vrouw opbiechtte dat hij verliefd was op een ander, waren zij nog met het gezin op vakantie geweest naar Portugal. Christina zegt dat ze achteraf wel een aantal dingen vreemd vond. 'Na het slechte nieuws dacht ik aan bepaalde dingen die opeens vreemd vond. Zo ging mijn vader een beetje moeilijk doen als ik zijn computer wilde gebruiken om mijn e-mail te checken. Normaal gesproken was dit geen probleem als ik op zijn computer zat, en nu opeens wel.'
Adam woont nu met Micky in Amerika en Christina heeft haar vader sinds zijn vertrek maar vier keer gezien. 'Hoewel het vertrouwen tussen Christina en haar vader weer moet groeien, zullen ze elkaar binnenkort weer ontmoeten en Micky zal daar waarschijnlijk ook bij zijn. Christina zegt hierover: 'Ik zal mijn best doen om beleefd tegen haar te zijn. Natuurlijk blijft ze voor mij die andere vrouw in papa's leven. Het zal, denk ik lang duren voor Micky en ik vriendjes worden. Wellicht gebeurt dit nooit... Zij is toch degene die ons gezin kapot heeft gemaakt.'
Tuurlijk, wel wat later, ga vanmiddag van de zomer genieten!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
Ze lijkt wel op die catwoman!
Maar Eef gaat vast en zeker dat artikel scannen voor het Breukgate topic.
Toch, Eef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |