quote:
Gordon wil met Raoul trouwen
30 juni 2010, Woensdag
Zal dit 'm dan toch eindelijk zijn voor Gordon? De blonde zanger is tot over zijn oren verliefd op Raoul van der Heijden en hij onthult dat hij dolgraag met hem wil trouwen als ze volgend jaar nog bij elkaar zijn. Dit verklapt hij in het tijdschrift 100%NL Magazine.
Ook Gordons 'X Factor'-collega's vinden Raoul een geweldige kerel. "Die jongen die je nu hebt, is echt heel leuk", vertelt Angela Groothuizen. "Hij is wel jong, maar het is een goeie. Daar moet je zuinig op zijn." Ook Eric van Tijn raadt Gordon aan bij Raoul te blijven. "Hij heeft me er zelfs apart voor opgebeld", zegt de Topper.
Gordon is naar eigen zeggen niet eens een voorstander van het huweiljk, maar voor Raoul maakt hij graag een uitzondering.
Een slippertje zou Gordons oase van rust niet direct verstoren. "Ik vind ontrouw geen reden om uit elkaar te gaan. Mijn vriend is heel jong, nog maar 26, dus ik ga hem er niet van weerhouden. Ik zeg niet dat het moet, maar als het een keer zou gebeuren, zou ik zeggen: als je maar van mij blijft houden."
Door: Michelle
Hoe lang zou dit nou weer duren

Iemand die dat blad heeft?