Nou, het zal zich nu de komende tijd gaan ontrafelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:02 schreef MJ44ever het volgende:
Tuurlijk voel ik dat zo, ik ben ook degene die het schrijft.
Maar misschien is hem afgeraden om iets te zeggen, weten wij veel. Hij zal vast wel advies hebben gehad.
TT kan je niet meer wijzigen als het eenmaal gepost is, geloof ik.quote:
Sleep well!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef MJ44ever het volgende:
Ik ga in ieder geval naar m'n nestje toe, genoeg exictement for one night
Oh shit effe proberenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef gifkwal het volgende:
[..]
TT kan je niet meer wijzigen als het eenmaal gepost is, geloof ik.
Gaat Murray nou z'n bail betalen en komt hij meteen weer vrij of gaat hij echt in hechtenis? Weet iemand dat?
Volgens mij loopt hij zo weer naar buiten. Michaels arraingment ging volgens mij ook zo snel.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Gaat Murray nou z'n bail betalen en komt hij meteen weer vrij of gaat hij echt in hechtenis? Weet iemand dat?
Ja, dat bedacht ik me ook net. Zo zit je bij de rechtzaak van je zoon wegens kindermisbruik en zo voor doodslag (als ik het goed zeg). Katherine was niet aanwezig he?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, het zal zich nu de komende tijd gaan ontrafelen.
Ik vind het allemaal triest. Ook de familie die nu binnen zit met Murray.
Haar heb ik niet gezien, nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:06 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook net. Zo zit je bij de rechtzaak van je zoon wegens kindermisbruik en zo voor doodslag (als ik het goed zeg). Katherine was niet aanwezig he?
Nee, kan ik niet meer veranderen idd, ik vraag het morgen wel in feedback.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef gifkwal het volgende:
[..]
je meent het? ..quote:Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Robijn48 het volgende:
Ze zaten net te bidden, komt er bij iemand telefoon, neemt diegene op met keihard: hello?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |