Alleen in de SHOquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef static het volgende:
Strafpunten tuinfluiter, geen topics meer openen voor de next 3 maanden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef static het volgende:
Strafpunten tuinfluiter, geen topics meer openen voor de next 3 maanden.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Beroemd%26zwangerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef static het volgende:
Waar kan ik die vinden?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef sunny16947 het volgende:
Is het nu echt nodig om dgk etc in de media SC weer te sluiten? Er is dus duidelijk behoefte aan zo'n topic. Het barst van de onzin topics zonder enig bestaansrecht. Ik begin een beetje moe te worden van dat gejojo.
We leven hier in een vrij Nederland zonder rood boekje. En Fok is m.i. behoorlijk democratisch en tolerant. Dus moeten we naar GC waar 3 users het over rode kool hebben. Terwijl er heel wat meer users in SHO dgk zitten. pfffffff de lol gaat er zo wel af.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef static het volgende:
In GC is een topic waar je je helemaal kunt uitleven. Het is hier nu ca. 06:00 dus met terugwerkende kracht - en na een beetje slaap van miij kant - gaat die rommel dicht en/of weg.
Je zou misschien zelf over Huub kunnen beginnen in dat topic?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
We leven hier in een vrij Nederland zonder rood boekje. En Fok is m.i. behoorlijk democratisch en tolerant. Dus moeten we naar GC waar 3 users het over rode kool hebben. Terwijl er heel wat meer users in SHO dgk zitten. pfffffff de lol gaat er zo wel af.
Ben benieuwd voor hoelang, voor ze dat topic ook weer sluiten...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
Hier mag het wel (geloof ik): general chat rondom huub en claire episode 1
Ole, gek, lief wijffie dat je bentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:46 schreef Ole het volgende:
Nou static, als Haaibaaike enTong het zelfs eens zijnmoet het toch bijna een tipic waard zijn toch?
Ik ben het ook eens met tong, en Haaibaaike, en Stali
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ole, gek, lief wijffie dat je bent
Dear Cinnamongirlquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:46 schreef static het volgende:
Gone.
Volgens mij ben jij wel blij met het nieuwe subforum.quote:
mwahquote:Op donderdag 5 november 2009 07:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jullie missen ons wel een beetje he![]()
Denk dat iemand anders hem al had aangepast, eerst stond er iets van Tiger Wrrtdsquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:52 schreef static het volgende:
Zie niets vreemds?
Klopt, had ik al gedaan jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Denk dat iemand anders hem al had aangepast, eerst stond er iets van Tiger Wrrtds
Whut?quote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Original de meest verschrikkelijke en hatelijke user die fok show ooit gehad heeft is volgens mij weer terug.
http://forum.fok.nl/user/history/263481
Volgens mij is dit zijn nieuwste kloon.
Was hij in 2004 ofzo niet gebanned ? Hij had toen zelfs zijn eigen fok! soap op dat moment.
Als hij toen gebanned is . Dan is zijn nieuwe idd Peterkelder dus de kloon van een banned person niet ?
Hij heette Orginial.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Original de meest verschrikkelijke en hatelijke user die fok show ooit gehad heeft is volgens mij weer terug.
http://forum.fok.nl/user/history/263481
Volgens mij is dit zijn nieuwste kloon.
Was hij in 2004 ofzo niet gebanned ? Hij had toen zelfs zijn eigen fok! soap op dat moment.
Als hij toen gebanned is . Dan is zijn nieuwe idd Peterkelder dus de kloon van een banned person niet ?
Als dat al zo zou zijn dan nog kan Dr.Mikey dat niet weten, die is pas van 2009 en "original" heeft geen ban.quote:
Ja, maar O r i ginal is dus niet dezelfde als O r g inial. Die laatste was idd een vrij vreemde user, maar ik heb geen idee of die nou een ban heeft. En verder maakt het me ook helemaal niet uit, ik wilde alleen die naam verbeterenquote:Op zondag 13 december 2009 @ 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als dat al zo zou zijn dan nog kan Dr.Mikey dat niet weten, die is pas van 2009 en "original" heeft geen ban.
Mijn vorige accaunts zijn kapot gegaan toen met die hacker op fokquote:Op zondag 13 december 2009 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als dat al zo zou zijn dan nog kan Dr.Mikey dat niet weten, die is pas van 2009 en "original" heeft geen ban.
Wie ben jij in godsnaam?quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn vorige accaunts zijn kapot gegaan toen met die hacker op fok
Ah nou snap ik waar Static ineens vandaan kwam, wees gerust, ons uitstapje naar het onderwerp communicatievaardigheden liep al op z'n eind.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
GTST # 279 De ultieme afgang van Barbara hmmn gaat al lang niet meer over gtst wat die mensen aan het doen zijn
Jouw communicatieve vaardigheden hebben sowieso nooit bestaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah nou snap ik waar Static ineens vandaan kwam, wees gerust, ons uitstapje naar het onderwerp communicatievaardigheden liep al op z'n eind.![]()
Slechts jouw perceptie, niet beargumenteert, dus: ene oor in, andere oor uitquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jouw communicatieve vaardigheden hebben sowieso nooit bestaan
Geen slecht idee je weet nooit wat ze stiekem in overweging nemenquote:Schrijf nog eens een mail naar de scriptschrijvers van GTST hoe het volgens jou beter kan
Nou ja altijd altijd, ik heb me laten meeslepen dat moet ik toegeven, meestal reageer ik niet op het postgedrag van users, maar op de soap zelfquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en ajb hier geen ellendig lange reply op zoals je altijd in het GTST-topic doet
Zoals u wiltquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:26 schreef static het volgende:
Uhuh. En stoppen maar weer.
Done.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:41 schreef Ole het volgende:
Deze mag dicht, staat allang in XFA
Nieuw typetje Wendy van Dijk?
In een wat?quote:
IK zie graag een schop terug, gezien politiek verslaggever en cda prominent frits wester het bericht bevestigt.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef Boldface het volgende:
Wie heeft dit topic van NWS naar SHO verplaatst?
Jack de vries is vreemgegaan
Omdat Boulevard het als eerste meldt, is het niet per definitie SHO. Dit is gewoon nieuws; ook Frits Wester bevestigt het bericht op zijn Twitter. Ik vind dus dat dit topic gewoon terug moet naar NWS.
Prima!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:03 schreef bakellendeisweg het volgende:
[..]
IK zie graag een schop terug, gezien politiek verslaggever en cda prominent frits wester het bericht bevestigt.
Ik mis de P8!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:01 schreef yvonne het volgende:
Nouhouuuuu, en wij dan?!
Jack de vries is vreemgegaan
Dé ideale gelegenheid om eem team te vormen en te speculeren
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
de vorige Jade was ook al duidelijk een halfje, toen is ook al gezegd dat Rose met een zwarte man had gesekst.Die blijft spoilers in het ATWT topic plaatsen. Heeft nog steeds niet door dat er ook een spoilertopic is. Ik word er een beetje strontflauw vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
zeur niet zo, en alors is juist niet degene die maar spoilers blijft plaatsen. En dit was btw geen spoiler als je misschien had gekeken naar de afgelopen afleveringenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die blijft spoilers in het ATWT topic plaatsen. Heeft nog steeds niet door dat er ook een spoilertopic is. Ik word er een beetje strontflauw van
Het is niet de eerste keer. Dat Derek familie van jade is dat had mn neus ook wel door. Blijkbaar hebben ze die verhaallijn niet goed tot uiting gebracht en dat was iets waar ik liever zelf was achtergekomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zeur niet zo, en alors is juist niet degene die maar spoilers blijft plaatsen. En dit was btw geen spoiler als je misschien had gekeken naar de afgelopen afleveringen
Dus even kijken of ik het goed begrijp. Er wordt als een gek gespoilerd in dat topic. Toevallig de laatste 2 van alors. Wij allebei balen daarvan en dan ga je toch tegen mij bitchen dat ik er niets over mag zeggen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:02 schreef SeaOfLove het volgende:
crisis, moet je ongesteld worden ofzo? als er iemand een hekel heeft aan spoilers dan ben ik het wel, ookal staat het tussen tags, ik doe internet via mobiel en lees daar dus dwars doorheen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef Ole het volgende:
Deze mag dicht [GATE] John Ewbank ging vreemd #3 quotes van Fok! in Party
We staan in de party![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Done.
Wat staat er dan precies over ons in de Party?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |