je bent triest en zo laf als een hond. Lekker makkelijk hè, mensen afezeiken. Smerig mens.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:57 schreef sherezade het volgende:
triest geval ik ben niet zo goedkoop dat ik mijn benen ga plaatsen hier...ik vind haar benen gewoon voor haar leeftijd oud uitzien en daarbij is het jurkje te kort omdat ze te dikke bovenbenen heeft ...einde discussie
iedereen mag zijn mening geven en wie is hier nu smerig let eens op je taalgebruik...quote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef mandatory het volgende:
[..]
je bent triest en zo laf als een hond. Lekker makkelijk hè, mensen afezeiken. Smerig mens.
Gaan we weer... in t andere topic vond ze gewone benen ook al smerig...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:57 schreef sherezade het volgende:
triest geval ik ben niet zo goedkoop dat ik mijn benen ga plaatsen hier...ik vind haar benen gewoon voor haar leeftijd oud uitzien en daarbij is het jurkje te kort omdat ze te dikke bovenbenen heeft ...einde discussie
Moet jij zeggen met dit in je fotoboek, halve gare:quote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef sherezade het volgende:
[..]
iedereen mag zijn mening geven en wie is hier nu smerig let eens op je taalgebruik...
internetheld
Well hello! Wat een basket case.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:27 schreef mandatory het volgende:
Moet jij zeggen met dit in je fotoboek, halve gare:
hey vieze verotte stinkaap, je moet je commentaar voor je houden.
Als je zo'n grote bek hebt en mij denkt uit te schelden hier op fok dan wees zo flink en kom je dat even recht in mijn gezicht doen. vieze gore neger ze moeten jouw bloedlijn helemaal uitroeien
je weet helemaal niet wie je voor je hebt achterlijke dwaas.....
weet je, dat jij gewoon de kanker krijgt ....blijkbaar heb je gewoon niks beters te doen dan profielen van mensen te bekijken...daarbij weet jij niet eens wat zich hier vooraf heeft afgespeeld dus je vind je zelf een hele grote jongen/meid om dit hier neer te zettenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:27 schreef mandatory het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met dit in je fotoboek, halve gare:
hey vieze verotte stinkaap, je moet je commentaar voor je houden.
Als je zo'n grote bek hebt en mij denkt uit te schelden hier op fok dan wees zo flink en kom je dat even recht in mijn gezicht doen. vieze gore neger ze moeten jouw bloedlijn helemaal uitroeien
je weet helemaal niet wie je voor je hebt achterlijke dwaas.....
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:41 schreef zoeperzazke het volgende:
ik ruik trailer trash, en dan dus een keer niet vanwege Brit!
Zeg, is er niet ergens een elleboog waarop je kunt kotsen, miss P. Auper?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:02 schreef sherezade het volgende:
weet je, dat jij gewoon de kanker krijgt ....
Zodat je dat dan vooral niet doet toch zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Seems like Brit isn't the only one with issues...
Ondanks Brit-brit's stormachtige leven wordt ze door sommige fans gezien als een orakel.
Van haar blog:
[ afbeelding ]
Je bent nog erger dan tuig van de richel, eng samengeraapt stuk schorem. Ze zouden je af moeten voeren naar Peru, je bent zwaar ziek in je hoofd. Voorzover dat mogelijk is met vier hersencellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
weet je, dat jij gewoon de kanker krijgt ....blijkbaar heb je gewoon niks beters te doen dan profielen van mensen te bekijken...daarbij weet jij niet eens wat zich hier vooraf heeft afgespeeld dus je vind je zelf een hele grote jongen/meid om dit hier neer te zetten(als jij ranzige berichtjes zou krijgen van een andere fokker en zou worden gestalkt zou je op ten duur ook zo reageren)
![]()
Dat was ook mijn idee, gespierd. Hou ik niet zo van, maar goed, smaken verschillen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:26 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Gaan we weer... in t andere topic vond ze gewone benen ook al smerig...
dat heet gespierd en niet dik![]()
Nou luister goedkoop breezersletje...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:09 schreef mandatory het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan tuig van de richel, eng samengeraapt stuk schorem. Ze zouden je af moeten voeren naar Peru, je bent zwaar ziek in je hoofd. Voorzover dat mogelijk is met vier hersencellen.
In mij dan? Ik vind je ook ontzettend treurig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:59 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou luister goedkoop breezersletje...
och gutwat een frustratie van een geobsedeerde britney fan die het niet kan waarderen als iemand een andere mening heeft over het uiterlijk van britney....zo jij zult ver komen in deze maatschappij als je niet open staat voor andere meningen
Loser
En nu weer on topic ik steek geen tijd en energie meer in jou, bij deze!
ja zoek dekkingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:27 schreef controlaltdelete het volgende:wat een kinderachtige fans heeft Brit zeg. En ja ik vind ook dat ze nijlpaardpootjes heeft, dikke bovenbenen die ook nog eens kort zijn. Verder heeft ze ook nog een behoorlijke dikke kop met flaporen en een stierennek. Muzikaal stelt ze al helemaal niets voor. Krijg ik nu ook de wind van voren?
Ik denk dat jouw gescheld ook een reden is voor het gezeur van Britneyfans hoor. Wat een taalgebruik zeg. Niet passend op een forum als dit, vind ik. Lijkt wel een tienerdisco.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja zoek dekking![]()
hier mag je haar alleen maar de hemel in prijzen
En er is ook nog iets mis met die verlepte snotogen van je, verkrampte lellebel. Ga terug naar je doos achter het CS.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja zoek dekking![]()
Ga fietsen, wij in dit topic lachen BritBrit vaak zat uit. Maar als jij aankomt met kanker en whatnot omdat een ander het niet met je eens is, tjaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja zoek dekking![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:48 schreef controlaltdelete het volgende:
ik zag van de week nog een chucky-film waar geen reet aan was. Enige leuke scene was dat ie Brit tegen kwam in haar auto, haar van de weg beukte het ravijn in, grote explosie en toen zong: oops i did it again
Dat was Seed of Chucky.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef mandatory het volgende:
[..]
je bent triest en zo laf als een hond. Lekker makkelijk hè, mensen afezeiken. Smerig mens.
Heb je nou nog niet door dat je hier uitgekotst wordt eng stuk aambei.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
als jullie allemaal even terug lezen zien jullie allemaal dat deze persoon is begonnen met het uitschelden..... dus ja actie =reactie he
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:27 schreef mandatory het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet door dat je hier uitgekotst wordt eng stuk aambei.
Ga naar je juf of moeder toe en ga daar klagen. Labielo.
[ afbeelding ]
en sorry hoor te dikke bovenbenen?Je weet niet waar je het over hebt!Ben je blind ofzo?Gelukkig is ze niet zo vies dun dat der botten overal uitsteken.Want dat ziet er pas niet uit!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:57 schreef sherezade het volgende:
mee eensquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
wat is er dan zo leuk aan Brit vraag ik me af? Zingen kan ze niet en doet ze ook niet, kwa looks vind ik haar the girl next door. Ze was ff leuk toen ze 16 was als lolita, maar als volwassene is het niet meer geworden dan white trailer trash dus een 'role model' is ze al helemaal niet. Wat is er dan zo leuk aan die big?
Jij denkt ten onrechte dat dit een fantopic is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
wat is er dan zo leuk aan Brit vraag ik me af? Zingen kan ze niet en doet ze ook niet, kwa looks vind ik haar the girl next door. Ze was ff leuk toen ze 16 was als lolita, maar als volwassene is het niet meer geworden dan white trailer trash dus een 'role model' is ze al helemaal niet. Wat is er dan zo leuk aan die big?
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij denkt ten onrechte dat dit een fantopic is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |