quote:Martijn van den Bergh weer terug op TV
Dit bericht is geplaatst op 30-07-2010 om 10:15:00
Rattengate Martijn gaat de strijd aan met...
zijn programma Cappuccinotijd bij SBS met RTL's Koffietijd. „Na Rattengate had ik ineens zeeën van tijd. Ik wilde het perfecte homeshopping-programma maken waarbij eerlijkheid centraal staat.
Dat blijft nu eenmaal mijn ding. Ik sta voor in een soort Boulevardachtige opstelling waarbij ik de gastheer ben en de ondernemers zelf bij mij aan tafel komen om het product te verkopen.
Geen Amerikaanse taferelen en spullen uit Verweggistan, maar Hollandse ondernemers. We hebben de eerste opnames achter de rug. Het was echt waanzinnig om weer voor de camera te staan.”
Rattengate, part 2: See you in court!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:29 schreef bioloogje het volgende:
Wie is Martijn?
Wat is rattengate?
Waarom jatten ze bij SBS de naam zo schaamteloos van RTL? Ik bedoel Cappuccinotijd tov koffietijd
Dat zou nog eens leuk zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het wel jammer dat het geen live programma is, ik had wel in de uitzending willen komen om vragen te stellen over het ge-wel-di-ge fototoestel dat ie aan gaat prijzen.
quote:vr 30 jul 2010, 06:00 Gerelateerde artikelen
Martijn van den Bergh terug op tv
Na een lange afwezigheid...
AMSTERDAM - Martijn van den Bergh gaat met zijn Cappuccinotijd bij SBS6 de strijd aan met Koffietijd op RTL4.
De 35-jarige Utrechtenaar, die bij Live Shop werd ontslagen vanwege zijn rol in Rattengate, grijpt even terug naar die turbulente zomer van 2007. „Ik vind dat iedereen inmiddels zijn straf wel heeft gehad. Ik verloor mijn baan, Belinda Meuldijk verloor haar huis en Rob de Nijs trouwde met Zwarte Magica.”
Hij vervolgt over Henriëtte: „Ook zij heeft haar straf gekregen door zo een geheim met zich mee te moeten dragen. De waarheid komt altijd uit.” Martijn vertelt over zijn Tommy Tele Shopping-programma: „Na Rattengate had ik ineens zeeën van tijd. Ik wilde het perfecte homeshopping-programma maken waarbij eerlijkheid centraal staat. Dat blijft nu eenmaal mijn ding. Ik sta voor in een soort Boulevardachtige opstelling waarbij ik de gastheer ben en de ondernemers zelf bij mij aan tafel komen om het product te verkopen. Geen Amerikaanse taferelen en spullen uit Verweggistan, maar Hollandse ondernemers. We hebben de eerste opnames achter de rug. Het was echt waanzinnig om weer voor de camera te staan.”
Hij besluit: "Mensen vragen wel eens: 'Waar droom je van, waar wil je naartoe?' Ik wil dagtelevisie leuk maken. Dat blijft mijn doel. Ik hoop het vanaf maandag waar te kunnen maken."
Ahh, is dat Martijn... Dit wordt sowieso hele slechte televisie. Ach ja weer een reden om geen SBS op te zetten...quote:
quote:vr 30 jul 2010, 17:09 Gerelateerde artikelen
Verwarring rond Martijn van den Bergh's Cappuccinotijd Door Laila de Miranda
AMSTERDAM - Martijn van den Bergh's droom om 'dagtelevisie leuk te maken' lijkt in duigen te vallen nu blijkt dat 'zijn' nieuwe programma Cappuccinotijd niet wordt uitgezonden.
Dit heeft een woordvoerder van SBS 6 bevestigd. "Het homeshoppingkanaal Tommy Teleshopping dat Cappuccinotijd zou gaan uitzenden koopt zendtijd in bij ons", vertelt hij. "Maar er wordt altijd gekeken of een nieuw programma bij onze zender past. In dit geval was SBS 6 niet op de hoogte van de pilot die met Martijn is gemaakt. En is uiteindelijk besloten om deze af te keuren."
Martijn zelf reageert verbaasd op het nieuws dat zijn ochtendprogramma is gecancelled. "Wat ik heb begrepen is dat er nog onderhandelingen lopen en dat het programma volgens planning op televisie komt. Ik hou me daar verder buiten wat ik presenteer alleen maar. Ik zou het wel ontzettend jammer vinden als het allemaal niet doorgaat."
Tommy Teleshopping was niet bereikbaar voor commentaar
waar kan ik het zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik dacht gisteren, toen ik hem op SBS zag, dat het in scène was gezet maar die Martijn is gewoon keihard in de maling genomen door weet ik veel wie!
Die reactie was zó mooi...
Zwarte Magica!quote:
Enjioy!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |