Alleen in de SHOquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef static het volgende:
Strafpunten tuinfluiter, geen topics meer openen voor de next 3 maanden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef static het volgende:
Strafpunten tuinfluiter, geen topics meer openen voor de next 3 maanden.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Beroemd%26zwangerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef static het volgende:
Waar kan ik die vinden?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef sunny16947 het volgende:
Is het nu echt nodig om dgk etc in de media SC weer te sluiten? Er is dus duidelijk behoefte aan zo'n topic. Het barst van de onzin topics zonder enig bestaansrecht. Ik begin een beetje moe te worden van dat gejojo.
We leven hier in een vrij Nederland zonder rood boekje. En Fok is m.i. behoorlijk democratisch en tolerant. Dus moeten we naar GC waar 3 users het over rode kool hebben. Terwijl er heel wat meer users in SHO dgk zitten. pfffffff de lol gaat er zo wel af.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef static het volgende:
In GC is een topic waar je je helemaal kunt uitleven. Het is hier nu ca. 06:00 dus met terugwerkende kracht - en na een beetje slaap van miij kant - gaat die rommel dicht en/of weg.
Je zou misschien zelf over Huub kunnen beginnen in dat topic?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
We leven hier in een vrij Nederland zonder rood boekje. En Fok is m.i. behoorlijk democratisch en tolerant. Dus moeten we naar GC waar 3 users het over rode kool hebben. Terwijl er heel wat meer users in SHO dgk zitten. pfffffff de lol gaat er zo wel af.
Ben benieuwd voor hoelang, voor ze dat topic ook weer sluiten...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
Hier mag het wel (geloof ik): general chat rondom huub en claire episode 1
Ole, gek, lief wijffie dat je bentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:46 schreef Ole het volgende:
Nou static, als Haaibaaike enTong het zelfs eens zijnmoet het toch bijna een tipic waard zijn toch?
Ik ben het ook eens met tong, en Haaibaaike, en Stali
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ole, gek, lief wijffie dat je bent
Dear Cinnamongirlquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:46 schreef static het volgende:
Gone.
Volgens mij ben jij wel blij met het nieuwe subforum.quote:
mwahquote:Op donderdag 5 november 2009 07:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jullie missen ons wel een beetje he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |