Erg annoying voor haar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:47 schreef Cee het volgende:
Arme Noi. Haar naam wordt nooit vermeld zonder het woord 'oud' in de zin.
Dat raakt je, of niet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:47 schreef Cee het volgende:
En daardoor voel ik me ook oud. Bastards.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:47 schreef Cee het volgende:
Looser #1 en Looser#2. Je mag zelf kiezen wat bij wie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Zeg hebben we nog bijnamen voor de afvallerts van vorige show?
Die ene afvaller en die andere afvaller.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Zeg hebben we nog bijnamen voor de afvallerts van vorige show?
Daarom miste ik dus ook het begin.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Danste Lorenzo nu mee in die groepschoreo![]()
Ik moest even naar Paul de Leeuw zappen ivm de Ik Vertrek-homo
HIV kan niet he?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
ze hadden gezoend
quote:
Grapje, grapje.quote:
Een van de meest hilarische tv-momenten ooitquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom miste ik dus ook het begin.Ik Vertrek Kasthomo
Marleen en Virgilquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Misstique het volgende:
Wie hebben gezoend? Heb ik iets gemist tijdens mn thee-break?
Like a Virgil enquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Misstique het volgende:
Virgil en Marleen vorige week aan het einde van de dans.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Misstique het volgende:
Met spuug enzo?quote:
Alles er op en er aan. Maar ja, met liphoplaaf zoenen wordt pas echt een houdini truuk.quote:
Dat ze allemaal in de weer is met opruimen en zo en aan het klagen is en meneer zit in de achtergrond op een luxe stoel te roepen en zoooooo te genieten heeeeerlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van de meest hilarische tv-momenten ooit
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ze allemaal in de weer is met opruimen en zo en aan het klagen is en meneer zit in de achtergrond op een luxe stoel te roepen en zoooooo te genieten heeeeerlijk.
In taiwan wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:55 schreef JaneDoe het volgende:
die suzan is toch net een vent
quote:
With the power of grayskull!quote:
Louis was ook niet goed. Hij was gewoon niet stoer genoeg. Een mannelijke sambadancer moet gewoon veel meer macho dansen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:54 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Echt wel, alleen Evelien verpestte hem.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:57 schreef Cee het volgende:Noikeehhhh.
Eh. Dat komt heel raar over als je het hardop zegt.
Boezem. Dat maakt alles goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:57 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig zijn ook in deze show goed in de zwangere dramatische pauzes na elke zin. Serieus, is William Shatner een opleiding voor presentatoren begonnen ofzo?
Wat vinden
....
de kijkers
....
....
....
....
Dat
....
horen jullie straks.
william shatner of horatio cain, 1 van deze 2quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:57 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig zijn ook in deze show goed in de zwangere dramatische pauzes na elke zin. Serieus, is William Shatner een opleiding voor presentatoren begonnen ofzo?
Wat vinden
....
de kijkers
....
....
....
....
Dat
....
horen jullie straks.
Louis en macho, da's net zo onwaarschijnlijk als Scheringa en betrouwbaar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:58 schreef Hik het volgende:
[..]
Louis was ook niet goed. Hij was gewoon niet stoer genoeg. Een mannelijke sambadancer moet gewoon veel meer macho dansen.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Michael en Saartje zullen wel gered worden door de jury
Michaelquote:
So you think you can kreukel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat de schoonmaker goed gedweild heeft, iedereen ligt daar maar op de vloer te kreukelen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Michael
Ik hoopte dat ie na vorige week nu zijn broek zou uittrekken
Hij moet gewoon gekoppeld worden aan iemand die in dans hem uit kan dagen, Liphoplaaf doet dat volgens mij niet. Ik denk dat een Suzan in hem veel meer naar boven kan brengen qua dans. Dus, daaaaag Samuel en Saartje, en dan Michael/Suzan als koppel.quote:
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij moet gewoon gekoppeld worden aan iemand die in dans hem uit kan dagen, Liphoplaaf doet dat volgens mij niet. Ik denk dat een Suzan in hem veel meer naar boven kan brengen qua dans. Dus, daaaaag Samuel en Saartje, en dan Michael/Suzan als koppel.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
Evelien niet, die kan nog dienst doen als Wii Balanceboard.
Ik kan me dat hele mens niet herinneren. Help me even m'n geheugen op te frissen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Help eens mee wat voor koosnaampje moet shiobian
waarom ben je zo grappigquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
Evelien niet, die kan nog dienst doen als Wii Balanceboard.
ik kom ook op niksquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:08 schreef Pheno het volgende:
Shioban? Uh, dat is die naast Kriskras toch?
Jee, die doet nog niets bijzonder raars.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef livelink het volgende:
Louis mag er van mij wel uit bij de dansers. Niet mijn type man.
quote:
Louis gaat er toch niet uit vanavond. En terecht.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef livelink het volgende:
Louis mag er van mij wel uit bij de mannen. Niet mijn type danser.
Ik heb nog een week om iets te bedenken. Kut.quote:
Nee, de cameraman is duizelig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:12 schreef Misstique het volgende:
Is Lorenzo trouwens naar huis?
quequote:
Trekken, ik meld me aan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef Misstique het volgende:
Kan íemand trouwens die vishaak bij saartje uit de bek knippen?
Het is die bling in z'n oor natuurlijk.quote:
mag ze zelf thuis gaan doenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef Misstique het volgende:
Kan íemand trouwens die vishaak bij saartje uit de bek knippen?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
YEEEEEEESSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
*O*
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
*O*
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
*O*
*O*
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef Cee het volgende:
GOD YES, YES OH GOD YES. YES. YES.
[/when harry met sally]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:17 schreef Cee het volgende:
Zolang ze Mikey Mike maar houden. Ik zou het liefst nu met een nietmachine op het podium willen rennen om 'm vast te nieten.
auquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:17 schreef Cee het volgende:
Zolang ze Mikey Mike maar houden. Ik zou het liefst nu met een nietmachine op het podium willen rennen om 'm vast te nieten.
Damn, ik ben echt in een vreugdestemmingquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef Cee het volgende:
GOD YES, YES OH GOD YES. YES. YES.
[/when harry met sally]
eensquote:
Nu nog goed leren typen, ooit.quote:
http://www.vtm.be/so-you-(...)/candidates_2148.phpquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik kan heul geen foto's vinden van de deelnemers
Voor Saartje moet je bij de Efteling zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik kan heul geen foto's vinden van de deelnemers
Blauw scherm voor d'r ogen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef Cee het volgende:
Echt mooi hoe die presentatoren ook steeds volschieten. Dat deed RobotElize niet, die had een internal server error.
lol xDquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor Saartje moet je bij de Efteling zijn.
Ja, hij gaat naar huis.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef Misstique het volgende:
Riep hij nu Gaytown?
capetownquote:
Ah, hij gaat zich van de Tafelberg donderen. ik snapte het al niet. Mijn ouderdom zorgt ervoor dat ik die "slang" allemaal niet ken.quote:
Enorm. TV gaat ook weer uit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:24 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig wordt dit programma gevolgd door klassetv.
Of hij gaat zich dansend een weg banen door de townships om ze daar vreugde en educatie te brengen. Voor de twee seconden die je dat overleeft.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, hij gaat zich van de Tafelberg donderen. ik snapte het al niet. Mijn ouderdom zorgt ervoor dat ik die "slang" allemaal niet ken.
Gewoon een doodnormale afro. Nog nooit gezien?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:19 schreef Misstique het volgende:
Met z'n haar. En z'n wannabe MJ oogjes.
Ja, dan nog wel. De week daarop zit ik Mickey Mouse af te ranselen als ik weer voor de tigste keer "It's a small world after all" hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
Het was gezellig alweer tot volgende week fokker
Pheno ben je er ook dan ?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Of hij gaat zich dansend een weg banen door de townships om ze daar vreugde en educatie te brengen. Voor de twee seconden die je dat overleeft.
Het is een pretentieus kijk mij kunstzinnig verantwoord zijn kapsel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:25 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Gewoon een doodnormale afro. Nog nooit gezien?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dan nog wel. De week daarop zit ik Mickey Mouse af te ranselen als ik weer voor de tigste keer "It's a small world after all" hoor.
Zou dat de codenaam voor Samson van Gert zijn?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik struin nu trouwens de vtm site af op zoek naar 'Delfine' en 'operatie'.
Oh waardoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Delphine was een deelneemster die toch een bepaalde ziekte had? Ze ging er uit tijdens de bootcamp. Belgisch meisje.
Nee, Delphine lag er al eerder uit!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of waardoorMarleen
er in is gekomen?
Het is een afro, hebben veel donkere mensen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is een pretentieus kijk mij kunstzinnig verantwoord zijn kapsel.
Nou ja, het zegt me niets. Wel netjes om haar succes te wensen, als zal dat succes meer richting chirurg moeten gaan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, Delphine lag er al eerder uit!
Z'n hele voorkomen en gedrag is kijk mij kunstzinnig verantwoord pretentieus zijn. Dus ook z'n haar, al was hij kaal.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Het is een afro, hebben veel donkere mensen.
Ooeeh, scherp. Zou kunnen ja, ze stonden er allemaal ook een beetje aangeslagen bij opeens (ookal waren ze al niet heel blij vanwege de exits van Saartje en Samuel).quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Delphine was een deelneemster die toch een bepaalde ziekte had? Ze ging er uit tijdens de bootcamp. Belgisch meisje.
Ik heb het vermoeden dat hij homo is. Of hij is gewoon extreem vrouwelijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Z'n hele voorkomen en gedrag is kijk mij kunstzinnig verantwoord pretentieus zijn. Dus ook z'n haar, al was hij kaal.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
Ik waggel mijn nest eens in, denkend dat ik even als een volleerd fast hiphopper de trap op ga.
Next week
Phenomeenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]Het was weer lachen gieren brullen Pheen. Ik mag Pheen zeggen, toch?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef _evenstar_ het volgende: Boezem-en-kont geobsedeerde choreodwerg Dan karaty
Ik vind het een beetje heel erg puberaal om heel eerlijk te zijn!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die bijnamen kunnen pakkender, hoor!
We moeten een leuker plaatje van Dennis kunnen vinden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Maaruhm good enough?
Dan gaan ik Static lief aankijken![]()
Nee ik ben het met je eensquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje heel erg puberaal om heel eerlijk te zijn!
Bijna plaatsvervangende schaamte hier!
Beetje kritisch is leuk, en wat antipathie... soit, maar dit is bijna een wedstrijdje afzeiken aan het worden. Jammer!
Laat maar... ik word gewoon oud.![]()
Vast een gevalletje van 'je had erbij moeten zijn'.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:13 schreef Frederic het volgende:
Voor de Michael fans
[ afbeelding ]
(maar hij heeft al wel een vriendje hoor)
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:13 schreef Frederic het volgende:
Voor de Michael fans
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens...quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:23 schreef Pheno het volgende:
Kris en Angelo zijn volgens mij tot nu toe goede dansers die ook eens wat anders goed laten zien.
Els, Shobian en Noi bij de vrouwen.
De rest vind ik zo vastgeroest in "hun ding" dat ze van mij er volgende week uit mogen. Ze laten niet zien dat ze iets snel kunnen oppakken en dus een goede allrounder kunnen zijn.
Is dat zo? Dat had ik niet mee gekregen. Dat is wel heel erg tof dan idd!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens ubercool dat Lorenzo volgend jaar gelijk in de liveshows zit
En Oona, trouwens...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef Hik het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens...
Is dat zo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens ubercool dat Lorenzo volgend jaar gelijk in de liveshows zit
Geniaal Evenstarquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[ afbeelding ]
2009!
gepresenteerd door:
Boezem An lemmens
speciaal voor Pheno
[ afbeelding ]
Dennis weening
[ afbeelding ]
In de jury
Jan - in de kast homo- kooijman
[ afbeelding ]
Vlamoes(t) - nicky Vernieuwe
[ afbeelding ]
Niet zo hip-hopper 1 Brahim
[ afbeelding ]
Euvje - Euvgenia parakhina
[ afbeelding ]
nog een niet zo hip - hopper 2 Roberto da costa
[ afbeelding ]Boezem-en-kont geobsedeerde choreodwerg Dan karaty
[
[ afbeelding ]
Met de Deelnemers:
Loosert 1 Gladjakker Pablo (exit liveshow 1)
[ afbeelding ]
Loosert 2 Rubien (exit liveshow 1)
[ afbeelding ]
Ik verscheurde mijn knieband - Lorenzo ( wegens blessure afgevallen liveshow 1, gegarandeerd liveshow volgend seizoen!)
[ afbeelding ]
Strijkplank/antiboezem - Evelien
[ afbeelding ]
The witchdoctor Marleen
[ afbeelding ]
hiphop teddy beer Like a Virgil
[ afbeelding ]
Annoying Noi
[ afbeelding ]
Angelo
[ afbeelding ]
Els
[ afbeelding ]
Samen Angels
Eyecandy Kriskras
[ afbeelding ]
Eyecandy get-more-naked Michael
[ afbeelding ]
Liphoplaafje Zjarzja (Saartje )( exit liveshow 2)
[ afbeelding ]
SHEman Suzanne
[ afbeelding ]
Dans weduwe van Lorenzo - Oona
[ afbeelding ]
Shiobian
[ afbeelding ]
Bleekscheet Bruno
[ afbeelding ]
Dancingqueen Louis
[ afbeelding ]
Shameuel - samuel ( exit Liveshow 2)
[ afbeelding ]
Voorgaande topics:
SYTYCD NL/BE Digging the dancing queer
So You Think You Can Dance
SYTYCD NL/BE #4 Ik verscheurde je knieband
SYTYCD NL/BE #5 Malle Babbe
De jury kondigde gisteren aan dat hij automatisch een ticket krijgt voor de top 18 van volgend seizoen. Of de jury/de programma's zich aan het woord houdt en of Lorenzo tegen die tijd überhaupt nog interesse heeft, is de vraag, maar cool is het wel.quote:
Alles kan stuk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:13 schreef Frederic het volgende:
Voor de Michael fans
[ afbeelding ]
Bij de voorrondes vind ik dat nog logisch, je wilt wel iemand die potentiel allround is. DIe breakdancer Jacob was dat bv overduidelijk niet. Coole gast, maar als je opgeeft bij een workshop snap ik dat je niet door kan gaan naar de live shows. Want volgens mij is er ook geen breakdance in de hoedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:16 schreef Cee het volgende:
Lastig alleen dat ze de ene keer kijken naar voorgaande dansen van een kandidaat die DFYL danst, en de andere keer kijken ze alleen naar de DFYL. Ze meten vaak met twee maten, 't is maar net hoe het uitkomt. Tenminste, deden ze bij de US versie geregeld.
Normaal kijken ze ook nooit ZO streng naar een dance for your life als de rest heel goed is. Ze kreeg vorige week en deze week hele goede reactiesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 05:24 schreef Pheno het volgende:
Het is een dance for your live (volgens de vertalers dan toch), dus als je daar als een houten Klaas hetzelfde doet als vorige week.....
Maar haar solo was wel beter dan die van Saartje en Evelien dit keer. Daarom heeft de jury haar doorgelaten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Net pas gezien, maar WTF Saartje?
Haar auditie was prachtig, de dans vorige week ook en deze keer weer.
Dan heeft ze een slechte solo en ze ligt eruit.
Terwijl die middelste doos (de niet-blonde, ken niet eens haar naam) al 2 weken RUK danst en een "ok" solo geeft.
Snap ik ècht niet.
Alleen wat heb je aan iemand die steeds een goede solo doet in haar eigen stijl, maar bij de daadwerkelijke dansen zoutloos is?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:54 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Maar haar solo was wel beter dan die van Saartje en Evelien dit keer. Daarom heeft de jury haar doorgelaten.
Dat is zuur voor haarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef riotgirl888 het volgende:
Marleen stopt met SYTYCD
Zaterdagmiddag tijdens de repetities heeft Marleen haar teen gebroken. Hierdoor kan ze niet meer meedoen aan het programma. Het is nog onbekend wie haar gaat vervangen... Kijk morgen naar de derde liveshow om erachter te komen.
quote:
Jezus!quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef riotgirl888 het volgende:
Marleen stopt met SYTYCD
Zaterdagmiddag tijdens de repetities heeft Marleen haar teen gebroken. Hierdoor kan ze niet meer meedoen aan het programma. Het is nog onbekend wie haar gaat vervangen... Kijk morgen naar de derde liveshow om erachter te komen.
Met alle respect Pheno, maar dit slaat nergens op. Zoals gezegd: ze is niet onze favoriete danser, en misschien zie je liever iemand anders. Maar ze is wel een dánser, die nu een ernstige blessure heeft. Joepie-smileys zijn dan een beetje suf.quote:
Ik vond Jaako altijd mega grappig, ik moest al om dat hoofd alleen lachenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jaakko ziet eruit alsof ie een karikatuur van zichzelf is![]()
Dat inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:28 schreef Cee het volgende:
Die video.Ik heb toch wel medelijden met haar. 't Is leuk voor ons maar bij mij drijft vooralsnog sympathie naar boven omdat ze niet kan doen wat ze zo graag doet en de kans momenteel niet kan pakken die ze zo graag wil hebben.
Ik neem aan dat ze dat vanavond wel zullen vertellen, net zoals bij Lorenzo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:36 schreef Hik het volgende:
[..]
By the way: zou zij nu niet ook gewoon een wildcard krijgen voor volgens jaar? Zie niet in waarom ze dat voor Lorenzo zouden doen en niet voor haar...
Van mij hoef je niets.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:34 schreef Pheno het volgende:
Sorry, zoals zij zich gedraagt vind ik haar ook niet tof.
Moet ik nu dan opeens knuffelkroel gaan doen? En ah wat zielig?
Dat inderdaad!quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
Maar ik vraag me af waarom de een na de ander uitvalt.
Je zou de audities van USA en Canada eens moeten bekijken. Daar rukt de ambulance ook vaak aan. In Canada danste er 1 deelnemer het hele seizoen met gebroken vingers.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:47 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat inderdaad!![]()
Er zijn wel bizar veel blessures. Zouden ze zichzelf echt zo hard pushen? Of moet de begeleiding beter?
We hebben nu Oona gezien, Lorenzo twee keer en nu Marleen. Das wel een beetje veel.
dat horen we om 20:00 uurquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:13 schreef karoltje het volgende:
Wiens plaats nam Marleen eigenlijk in?
Van Inequote:Op zondag 25 oktober 2009 13:13 schreef karoltje het volgende:
Wiens plaats nam Marleen eigenlijk in?
het was toen in amerika volgens mij toen zo, dat diegene toen met de assistent van de choreograaf de dans deed, was seizoen 4 geloof ik.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
De eerste Lorenzo blessure is dan nog niet onder begeleiding van gebeurd.
En Virgil dan? In 1 dag de dans inleren met een nieuwe partner, die gaat het vanavond lastig krijgen?
(via twitter van iemand die nu in de studio is)quote:Saartje vervangt Marleen bij #sytycd vanavond! Gaan nu groepschoreo opnemen
CDP.quote:
Justice prevailsquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Justice prevails
*blaast de zwarte kaarsen weer uit en haalt de pinnen uit de marleenpop*
return of liphoplaafquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:33 schreef Cee het volgende:
Saartje is terug;
[..]
(via twitter van iemand die nu in de studio is)
Zou die editor ook marleentje niet zo lief vindenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
Op de achtergrond als muziek: I'm still standing van Elton John
Marleen was al een vervangster en zou in eerste instantie niet in de top 18 gezeten hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Geen wildcard voor Marleen? Lullig, waarom Lorenzo wel en zij niet
Omdat marleen al niet bij de oorspronkelijke 18 hoorde en al middels een wildcard erin kwamquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Geen wildcard voor Marleen? Lullig, waarom Lorenzo wel en zij niet
omdat er anders twee dudes moeten gaan dansen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef Pheno het volgende:
En waarom Pablo niet terug en Saartje wel. Twee-matensysteem daar
Lorenzo was er toch uit door een ongeluk. Toen kwam er iemand anders ipv de verliezer pabloquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
omdat er anders twee dudes moeten gaan dansen?
pablo had lorenzo kunnen vervangenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
omdat er anders twee dudes moeten gaan dansen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |