quote:
Jezus!quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef riotgirl888 het volgende:
Marleen stopt met SYTYCD
Zaterdagmiddag tijdens de repetities heeft Marleen haar teen gebroken. Hierdoor kan ze niet meer meedoen aan het programma. Het is nog onbekend wie haar gaat vervangen... Kijk morgen naar de derde liveshow om erachter te komen.
Met alle respect Pheno, maar dit slaat nergens op. Zoals gezegd: ze is niet onze favoriete danser, en misschien zie je liever iemand anders. Maar ze is wel een dánser, die nu een ernstige blessure heeft. Joepie-smileys zijn dan een beetje suf.quote:
Ik vond Jaako altijd mega grappig, ik moest al om dat hoofd alleen lachenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jaakko ziet eruit alsof ie een karikatuur van zichzelf is![]()
Dat inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:28 schreef Cee het volgende:
Die video.Ik heb toch wel medelijden met haar. 't Is leuk voor ons maar bij mij drijft vooralsnog sympathie naar boven omdat ze niet kan doen wat ze zo graag doet en de kans momenteel niet kan pakken die ze zo graag wil hebben.
Ik neem aan dat ze dat vanavond wel zullen vertellen, net zoals bij Lorenzo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:36 schreef Hik het volgende:
[..]
By the way: zou zij nu niet ook gewoon een wildcard krijgen voor volgens jaar? Zie niet in waarom ze dat voor Lorenzo zouden doen en niet voor haar...
Van mij hoef je niets.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:34 schreef Pheno het volgende:
Sorry, zoals zij zich gedraagt vind ik haar ook niet tof.
Moet ik nu dan opeens knuffelkroel gaan doen? En ah wat zielig?
Dat inderdaad!quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
Maar ik vraag me af waarom de een na de ander uitvalt.
Je zou de audities van USA en Canada eens moeten bekijken. Daar rukt de ambulance ook vaak aan. In Canada danste er 1 deelnemer het hele seizoen met gebroken vingers.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:47 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat inderdaad!![]()
Er zijn wel bizar veel blessures. Zouden ze zichzelf echt zo hard pushen? Of moet de begeleiding beter?
We hebben nu Oona gezien, Lorenzo twee keer en nu Marleen. Das wel een beetje veel.
dat horen we om 20:00 uurquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:13 schreef karoltje het volgende:
Wiens plaats nam Marleen eigenlijk in?
Van Inequote:Op zondag 25 oktober 2009 13:13 schreef karoltje het volgende:
Wiens plaats nam Marleen eigenlijk in?
het was toen in amerika volgens mij toen zo, dat diegene toen met de assistent van de choreograaf de dans deed, was seizoen 4 geloof ik.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
De eerste Lorenzo blessure is dan nog niet onder begeleiding van gebeurd.
En Virgil dan? In 1 dag de dans inleren met een nieuwe partner, die gaat het vanavond lastig krijgen?
(via twitter van iemand die nu in de studio is)quote:Saartje vervangt Marleen bij #sytycd vanavond! Gaan nu groepschoreo opnemen
CDP.quote:
Justice prevailsquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Justice prevails
*blaast de zwarte kaarsen weer uit en haalt de pinnen uit de marleenpop*
return of liphoplaafquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:33 schreef Cee het volgende:
Saartje is terug;
[..]
(via twitter van iemand die nu in de studio is)
Zou die editor ook marleentje niet zo lief vindenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
Op de achtergrond als muziek: I'm still standing van Elton John
Marleen was al een vervangster en zou in eerste instantie niet in de top 18 gezeten hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Geen wildcard voor Marleen? Lullig, waarom Lorenzo wel en zij niet
Omdat marleen al niet bij de oorspronkelijke 18 hoorde en al middels een wildcard erin kwamquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Geen wildcard voor Marleen? Lullig, waarom Lorenzo wel en zij niet
omdat er anders twee dudes moeten gaan dansen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef Pheno het volgende:
En waarom Pablo niet terug en Saartje wel. Twee-matensysteem daar
Lorenzo was er toch uit door een ongeluk. Toen kwam er iemand anders ipv de verliezer pabloquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
omdat er anders twee dudes moeten gaan dansen?
pablo had lorenzo kunnen vervangenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
omdat er anders twee dudes moeten gaan dansen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |