Hij moet gewoon gekoppeld worden aan iemand die in dans hem uit kan dagen, Liphoplaaf doet dat volgens mij niet. Ik denk dat een Suzan in hem veel meer naar boven kan brengen qua dans. Dus, daaaaag Samuel en Saartje, en dan Michael/Suzan als koppel.quote:
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij moet gewoon gekoppeld worden aan iemand die in dans hem uit kan dagen, Liphoplaaf doet dat volgens mij niet. Ik denk dat een Suzan in hem veel meer naar boven kan brengen qua dans. Dus, daaaaag Samuel en Saartje, en dan Michael/Suzan als koppel.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
Evelien niet, die kan nog dienst doen als Wii Balanceboard.
Ik kan me dat hele mens niet herinneren. Help me even m'n geheugen op te frissen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Help eens mee wat voor koosnaampje moet shiobian
waarom ben je zo grappigquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
Evelien niet, die kan nog dienst doen als Wii Balanceboard.
ik kom ook op niksquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:08 schreef Pheno het volgende:
Shioban? Uh, dat is die naast Kriskras toch?
Jee, die doet nog niets bijzonder raars.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef livelink het volgende:
Louis mag er van mij wel uit bij de dansers. Niet mijn type man.
quote:
Louis gaat er toch niet uit vanavond. En terecht.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef livelink het volgende:
Louis mag er van mij wel uit bij de mannen. Niet mijn type danser.
Ik heb nog een week om iets te bedenken. Kut.quote:
Nee, de cameraman is duizelig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:12 schreef Misstique het volgende:
Is Lorenzo trouwens naar huis?
quequote:
Trekken, ik meld me aan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef Misstique het volgende:
Kan íemand trouwens die vishaak bij saartje uit de bek knippen?
Het is die bling in z'n oor natuurlijk.quote:
mag ze zelf thuis gaan doenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef Misstique het volgende:
Kan íemand trouwens die vishaak bij saartje uit de bek knippen?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
YEEEEEEESSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
*O*
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
*O*
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*
*O*
*O*
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef Cee het volgende:
GOD YES, YES OH GOD YES. YES. YES.
[/when harry met sally]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:17 schreef Cee het volgende:
Zolang ze Mikey Mike maar houden. Ik zou het liefst nu met een nietmachine op het podium willen rennen om 'm vast te nieten.
auquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:17 schreef Cee het volgende:
Zolang ze Mikey Mike maar houden. Ik zou het liefst nu met een nietmachine op het podium willen rennen om 'm vast te nieten.
Damn, ik ben echt in een vreugdestemmingquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef Cee het volgende:
GOD YES, YES OH GOD YES. YES. YES.
[/when harry met sally]
eensquote:
Nu nog goed leren typen, ooit.quote:
http://www.vtm.be/so-you-(...)/candidates_2148.phpquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik kan heul geen foto's vinden van de deelnemers
Voor Saartje moet je bij de Efteling zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik kan heul geen foto's vinden van de deelnemers
Blauw scherm voor d'r ogen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef Cee het volgende:
Echt mooi hoe die presentatoren ook steeds volschieten. Dat deed RobotElize niet, die had een internal server error.
lol xDquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor Saartje moet je bij de Efteling zijn.
Ja, hij gaat naar huis.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef Misstique het volgende:
Riep hij nu Gaytown?
capetownquote:
Ah, hij gaat zich van de Tafelberg donderen. ik snapte het al niet. Mijn ouderdom zorgt ervoor dat ik die "slang" allemaal niet ken.quote:
Enorm. TV gaat ook weer uit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:24 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig wordt dit programma gevolgd door klassetv.
Of hij gaat zich dansend een weg banen door de townships om ze daar vreugde en educatie te brengen. Voor de twee seconden die je dat overleeft.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, hij gaat zich van de Tafelberg donderen. ik snapte het al niet. Mijn ouderdom zorgt ervoor dat ik die "slang" allemaal niet ken.
Gewoon een doodnormale afro. Nog nooit gezien?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:19 schreef Misstique het volgende:
Met z'n haar. En z'n wannabe MJ oogjes.
Ja, dan nog wel. De week daarop zit ik Mickey Mouse af te ranselen als ik weer voor de tigste keer "It's a small world after all" hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
Het was gezellig alweer tot volgende week fokker
Pheno ben je er ook dan ?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Of hij gaat zich dansend een weg banen door de townships om ze daar vreugde en educatie te brengen. Voor de twee seconden die je dat overleeft.
Het is een pretentieus kijk mij kunstzinnig verantwoord zijn kapsel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:25 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Gewoon een doodnormale afro. Nog nooit gezien?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dan nog wel. De week daarop zit ik Mickey Mouse af te ranselen als ik weer voor de tigste keer "It's a small world after all" hoor.
Zou dat de codenaam voor Samson van Gert zijn?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik struin nu trouwens de vtm site af op zoek naar 'Delfine' en 'operatie'.
Oh waardoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Delphine was een deelneemster die toch een bepaalde ziekte had? Ze ging er uit tijdens de bootcamp. Belgisch meisje.
Nee, Delphine lag er al eerder uit!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of waardoorMarleen
er in is gekomen?
Het is een afro, hebben veel donkere mensen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is een pretentieus kijk mij kunstzinnig verantwoord zijn kapsel.
Nou ja, het zegt me niets. Wel netjes om haar succes te wensen, als zal dat succes meer richting chirurg moeten gaan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, Delphine lag er al eerder uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |