Hij moet gewoon gekoppeld worden aan iemand die in dans hem uit kan dagen, Liphoplaaf doet dat volgens mij niet. Ik denk dat een Suzan in hem veel meer naar boven kan brengen qua dans. Dus, daaaaag Samuel en Saartje, en dan Michael/Suzan als koppel.quote:
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij moet gewoon gekoppeld worden aan iemand die in dans hem uit kan dagen, Liphoplaaf doet dat volgens mij niet. Ik denk dat een Suzan in hem veel meer naar boven kan brengen qua dans. Dus, daaaaag Samuel en Saartje, en dan Michael/Suzan als koppel.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
Evelien niet, die kan nog dienst doen als Wii Balanceboard.
Ik kan me dat hele mens niet herinneren. Help me even m'n geheugen op te frissen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Help eens mee wat voor koosnaampje moet shiobian
waarom ben je zo grappigquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
Evelien niet, die kan nog dienst doen als Wii Balanceboard.
ik kom ook op niksquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:08 schreef Pheno het volgende:
Shioban? Uh, dat is die naast Kriskras toch?
Jee, die doet nog niets bijzonder raars.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef livelink het volgende:
Louis mag er van mij wel uit bij de dansers. Niet mijn type man.
quote:
Louis gaat er toch niet uit vanavond. En terecht.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef livelink het volgende:
Louis mag er van mij wel uit bij de mannen. Niet mijn type danser.
Ik heb nog een week om iets te bedenken. Kut.quote:
Nee, de cameraman is duizelig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:12 schreef Misstique het volgende:
Is Lorenzo trouwens naar huis?
quequote:
Trekken, ik meld me aan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef Misstique het volgende:
Kan íemand trouwens die vishaak bij saartje uit de bek knippen?
Het is die bling in z'n oor natuurlijk.quote:
mag ze zelf thuis gaan doenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef Misstique het volgende:
Kan íemand trouwens die vishaak bij saartje uit de bek knippen?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
YEEEEEEESSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
*O*
*O*
![]()
![]()
![]()
*O*