Erg annoying voor haar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:47 schreef Cee het volgende:
Arme Noi. Haar naam wordt nooit vermeld zonder het woord 'oud' in de zin.
Dat raakt je, of niet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:47 schreef Cee het volgende:
En daardoor voel ik me ook oud. Bastards.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:47 schreef Cee het volgende:
Looser #1 en Looser#2. Je mag zelf kiezen wat bij wie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Zeg hebben we nog bijnamen voor de afvallerts van vorige show?
Die ene afvaller en die andere afvaller.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Zeg hebben we nog bijnamen voor de afvallerts van vorige show?
Daarom miste ik dus ook het begin.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Danste Lorenzo nu mee in die groepschoreo![]()
Ik moest even naar Paul de Leeuw zappen ivm de Ik Vertrek-homo
HIV kan niet he?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
ze hadden gezoend
quote:
Grapje, grapje.quote:
Een van de meest hilarische tv-momenten ooitquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom miste ik dus ook het begin.Ik Vertrek Kasthomo
Marleen en Virgilquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Misstique het volgende:
Wie hebben gezoend? Heb ik iets gemist tijdens mn thee-break?
Like a Virgil enquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Misstique het volgende:
Virgil en Marleen vorige week aan het einde van de dans.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Misstique het volgende:
Met spuug enzo?quote:
Alles er op en er aan. Maar ja, met liphoplaaf zoenen wordt pas echt een houdini truuk.quote:
Dat ze allemaal in de weer is met opruimen en zo en aan het klagen is en meneer zit in de achtergrond op een luxe stoel te roepen en zoooooo te genieten heeeeerlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van de meest hilarische tv-momenten ooit
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ze allemaal in de weer is met opruimen en zo en aan het klagen is en meneer zit in de achtergrond op een luxe stoel te roepen en zoooooo te genieten heeeeerlijk.
In taiwan wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:55 schreef JaneDoe het volgende:
die suzan is toch net een vent
quote:
With the power of grayskull!quote:
Louis was ook niet goed. Hij was gewoon niet stoer genoeg. Een mannelijke sambadancer moet gewoon veel meer macho dansen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:54 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Echt wel, alleen Evelien verpestte hem.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:57 schreef Cee het volgende:Noikeehhhh.
Eh. Dat komt heel raar over als je het hardop zegt.
Boezem. Dat maakt alles goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:57 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig zijn ook in deze show goed in de zwangere dramatische pauzes na elke zin. Serieus, is William Shatner een opleiding voor presentatoren begonnen ofzo?
Wat vinden
....
de kijkers
....
....
....
....
Dat
....
horen jullie straks.
william shatner of horatio cain, 1 van deze 2quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:57 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig zijn ook in deze show goed in de zwangere dramatische pauzes na elke zin. Serieus, is William Shatner een opleiding voor presentatoren begonnen ofzo?
Wat vinden
....
de kijkers
....
....
....
....
Dat
....
horen jullie straks.
Louis en macho, da's net zo onwaarschijnlijk als Scheringa en betrouwbaar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:58 schreef Hik het volgende:
[..]
Louis was ook niet goed. Hij was gewoon niet stoer genoeg. Een mannelijke sambadancer moet gewoon veel meer macho dansen.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Michael en Saartje zullen wel gered worden door de jury
Michaelquote:
So you think you can kreukel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat de schoonmaker goed gedweild heeft, iedereen ligt daar maar op de vloer te kreukelen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Michael
Ik hoopte dat ie na vorige week nu zijn broek zou uittrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |