Jah, heb ik gezien, zonde zo jong. ik wist alleen niet meer welke hij nou was moest foto googlenquote:
Ja, dat moet ik nog even doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jah, heb ik gezien, zonde zo jong. ik wist alleen niet meer welke hij nou was moest foto googlen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik praat toch gewoon Nederlans hoor.Mens, hou toch eens op, als er iemand is die geen enkel recht heeft om een ander te vertellen dat hij/zij Nederlands moet leren dan ben jij het wel, het enige dat ik jou ooit zonder spelfouten heb zien posten is een TVP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben wel een beetje gelijk, alles en iedereen omtrent DGK is zo fout als fout maar zijn kan. Het gaat immers nergens over, behalve dan de duistere/donkere kant van het mens zijn (zie ook het type DGK deelnemers), daardoor rendeerde DGK. Door te wijzen naar Fokkers wijzen ze echter ook direct naar zichzelf, want ook betrokken. Dat hebben ze dan weer niet door en dat geeft binnen "fout zijn" enkel niveau verschil aan. En ja, ik keek ook met veel plezier en leedvermaak.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef Leandra het volgende:
Overigens, ik heb net eens even op Rocket zitten lezen, maar wat een trieste bedoeling is dat daar, en maar schelden dat FOK!kers zo fout zijn.
Ze vergeten kennelijk even dat de kans heel groot is dat ze DGK nooit hadden leren kennen als er geen FOK!kers waren geweest die in december 2006 een kaartenactie hadden gehouden.
Alleen enorm jammer dat dat een verschrikkelijke back-fire veroorzaakte... de Febo concludeerde daaruit dat ellende in de villa er voor zorgde dat de kijkers in actie kwamen, dus meer heibel, meer kijkers, en niet van het intelligente soort
I knowquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben wel een beetje gelijk, alles en iedereen omtrent DGK is zo fout als fout maar zijn kan. Het gaat immers nergens over, behalve dan de duistere/donkere kant van het mens zijn (zie ook het type DGK deelnemers), daardoor rendeerde DGK. Door te wijzen naar Fokkers wijzen ze echter ook direct naar zichzelf, want ook betrokken. Dat hebben ze dan weer niet door en dat geeft binnen "fout zijn" enkel niveau verschil aan. En ja, ik keek ook met veel plezier en leedvermaak.
De overgrote meerderheid van de fokkers zullen best oke zijn als het gaat om discusiëren, meningen uiten op een fatsoenlijke manier.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef Leandra het volgende:
Overigens, ik heb net eens even op Rocket zitten lezen, maar wat een trieste bedoeling is dat daar, en maar schelden dat FOK!kers zo fout zijn.
Ze vergeten kennelijk even dat de kans heel groot is dat ze DGK nooit hadden leren kennen als er geen FOK!kers waren geweest die in december 2006 een kaartenactie hadden gehouden.
Alleen enorm jammer dat dat een verschrikkelijke back-fire veroorzaakte... de Febo concludeerde daaruit dat ellende in de villa er voor zorgde dat de kijkers in actie kwamen, dus meer heibel, meer kijkers, en niet van het intelligente soort
Het begon idd beschaafd, en toen het programma minder fatsoenlijk werd werden de users ook minder fatsoenlijk, niet de bestaande DGK-users uit de tijd van de kaartenactie, maar al die ramptoeristen die op DGK en FOK! afkwamen toen het programma minder beschaafd werd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid van de fokkers zullen best oke zijn als het gaat om discusiëren, meningen uiten op een fatsoenlijke manier.
DGK begon toch zeer netjes en beschaafd. Later werd het misschien wel een afspiegeling van die fok minderheid. Maar het bleef een spel. Ze hielden die fokkers misschien wel een spiegel voor.
Helaas blijft die fok minderheid in oude gewoontes hangen. Schofferen en beledigen van users. Een taalgebruik waar de honden geen brood van lusten.
Je kunt je mening en standpunt ook op een fatsoenlijke manier uiten.
Het programma is helemaal niet naar de klote gegaan..quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know
Maar goed, ik niet, ik blijf het jammer vinden dat een potentieel leuk programma zo naar de klote is gegaan, en dat komt voornamelijk door al het gejubel om het gedonder.
Waar ik trouwens het minst bij kan is het heilig verklaren en de enorme afschuw die een hoop kijkers van bepaalde deelnemers hebben, en dat dat er nog steeds is.
Hoewel het me niet zou verbazen als het één het ander in de hand werkt: doordat sommige deelnemers blijvend zo op een voetstuk worden gezet, gaan anderen er juist harder tegen in.
De enige die vrijwel geen aanhangers had terwijl ze toch massaal uitgekotst werd was Natasia.
Ik was er zo eentje die een enorme afkeer had van Huub, omdat ik hem fouter dat fout vond. Dat is na DGK wel wat weggezakt, maar het komt gelijk weer naar boven als iets passeert en hij zelf, door z'n acties, z'n foute kant weer eens benadrukt. Dat is best fout van mijquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know
Maar goed, ik niet, ik blijf het jammer vinden dat een potentieel leuk programma zo naar de klote is gegaan, en dat komt voornamelijk door al het gejubel om het gedonder.
Waar ik trouwens het minst bij kan is het heilig verklaren en de enorme afschuw die een hoop kijkers van bepaalde deelnemers hebben, en dat dat er nog steeds is.
Hoewel het me niet zou verbazen als het één het ander in de hand werkt: doordat sommige deelnemers blijvend zo op een voetstuk worden gezet, gaan anderen er juist harder tegen in.
De enige die vrijwel geen aanhangers had terwijl ze toch massaal uitgekotst werd was Natasia.
Team Natasiaquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef Re het volgende:
tvp dan maar weer...
de kampen worden me wel duidelijk...
Het had meesterlijk kunnen zijn als dingen subtiel waren geweest, maar de masse is niet intelligent genoeg om subtiel te doorzien, en dus moest het grof, dat snapt het gepeupel wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het programma is helemaal niet naar de klote gegaan..
het was meesterlijk,nog veel mensen snappen het hele programma niet..
Ik ben Zwitserlandquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef Re het volgende:
tvp dan maar weer...
de kampen worden me wel duidelijk...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had meesterlijk kunnen zijn als dingen subtiel waren geweest, maar de masse is niet intelligent genoeg om subtiel te doorzien, en dus moest het grof, dat snapt het gepeupel wel.
Dat heeft niets met "het programma niet snappen" te maken, het had schaken kunnen zijn, maar het werd worstelen, omdat het laatste door meer mensen begrepen wordt, maar dat maakt het absoluut niet meesterlijk.
Omdat de streamers zelf het sript schreven...quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had meesterlijk kunnen zijn als dingen subtiel waren geweest, maar de masse is niet intelligent genoeg om subtiel te doorzien, en dus moest het grof, dat snapt het gepeupel wel.
Dat heeft niets met "het programma niet snappen" te maken, het had schaken kunnen zijn, maar het werd worstelen, omdat het laatste door meer mensen begrepen wordt, maar dat maakt het absoluut niet meesterlijk.
So true!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lees de eerst 100 COSsen maar eens terug.... leuk, fatsoenlijk en beschaafd, net als het programma destijds.
Na januari 2007 begon het steeds triester te worden, op alle fronten.
En bedanktquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begon idd beschaafd, en toen het programma minder fatsoenlijk werd werden de users ook minder fatsoenlijk, niet de bestaande DGK-users uit de tijd van de kaartenactie, maar al die ramptoeristen die op DGK en FOK! afkwamen toen het programma minder beschaafd werd.
Lees de eerst 100 COSsen maar eens terug.... leuk, fatsoenlijk en beschaafd, net als het programma destijds.
Na januari 2007 begon het steeds triester te worden, op alle fronten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:18 schreef Elske6 het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
10/10/2009 4:51:00 AM
fenna schreef het was al heel lang duidelijk dat dit huwelijk voorbij zou gaan. huub heeft al heel lang wat met mijn zusje. zij kan hem wel gelukkig maken.
fenna schreef op : 10/10/2009 3:11:00 PM
let dan de komende tijd maar op de mediaberichten. dan zal je horen dat zijn nieuwe vriendin laura heet, 16 jaar is en uit heemskerk komt.
Het is ook een interessante discussie, maar het ondewerp is veel breder dan deze meest recente aanleiding. Dergelijke beschouwingen zijn bij uitstek iets voor zo'n 10 jaar-topicreeks!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:11 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zie dit niet als terugblikken. Het heeft alles te maken met het hoe en waarom er zo grof geschreven wordt over Huub en Claire en hun scheiding. Lijkt mij zeer actueel.
[RLS CS #315] Bier en fietsuhquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:59 schreef static het volgende:
Dit is de laatste keer, jullie hebben een SC topic in GC.
Niet zo zeiken.quote:
Kan je toch best beginnen, je mag toch gewoon een topic openen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef sunny16947 het volgende:
Is er ook een SC voor volwassene?
[..]quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef Gert het volgende:
Ordnung muss sein, chaos levert meer inspiratie en interessante aspecten op !quote:Het is ook een interessante discussie, maar het ondewerp is veel breder dan deze meest recente aanleiding. Dergelijke beschouwingen zijn bij uitstek iets voor zo'n 10 jaar-topicreeks!
Om precies te zijn: dat woord is in het leven geroepen door mij!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Hoezo is het een feit dat Claire bang zou zijn van" Huubsoppers,waar heb je dat gelezen??"Wat trouwens een woord is dat in het leven is geroepen door tegenstanders van Huub.
Maar waarom reageert claire dan wel bij boulevard?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om precies te zijn: dat woord is in het leven geroepen door mij!
Ik wil wel de credits die mij toekomen, zo ijdel ben ik dan wel.![]()
Wat zijn jullie trouwens bezig geweest zeg...
Ben je er een dagje niet, heb je vervolgens een halve dag nodig om in te lezen en ik ben nog niet klaar.
Zou het de scheiding van Huub en Claire zijn die zoveel los heeft gemaakt of de terugkeer van Bommie op dit forum?![]()
Om het maar weer ontopic te trekken: dat ze een mediastilte hebben ingelast is niet zo vreemd. Beide partijen hebben een advocaat in de arm genomen, wat er al op wijst dat ze het onderling niet op volwassen wijze kunnen of willen oplossen.
Niet getreurd: de smeuïge details volgen heus nog wel.
Gerucht in de wereld, Boulevard neemt contact op met Claire, Claire bevestigt aan Boulevard, de scheiding is in de media, Huub post ook een bevestiging op Rocket en daarna gewoon van geen van beiden mededelingen, hoezo geen mediastilte?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:54 schreef gomi het volgende:
[..]
Maar waarom reageert claire dan wel bij boulevard?
Zo stil is die mediastilte dan niet toch?
Omdat Claire blijkbaar iets dwars zit en dat wordt alleen nog maar meer als er een meid aan Huub's arm wordt gesignaleerd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:54 schreef gomi het volgende:
[..]
Claire heeft zich wel wat laten ontvallen over een zogenaamde vriendin die contact met Huub heeft opgenomenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerucht in de wereld, Boulevard neemt contact op met Claire, Claire bevestigt aan Boulevard, de scheiding is in de media, Huub post ook een bevestiging op Rocket en daarna gewoon van geen van beiden mededelingen, hoezo geen mediastilte?
Zie FB.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:46 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ordnung muss sein, chaos levert meer inspiratie en interessante aspecten op !
De discussies hier, het directe, spontane gevolg van berichten in de media over ex-DGKérs !
Wat weegt zo zwaar dat je die spontaniteit wil controleren/inperken ?
Nee, ik zal er verder niet over doorzagen, de vraag ontpopte zich echter zo spontaan ?
Dat vond ik ook een merkwaardig zinnetje, dat uit de lucht leek te komen vallen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire heeft zich wel wat laten ontvallen over een zogenaamde vriendin die contact met Huub heeft opgenomen
omdat bevestigen geen stilte is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerucht in de wereld, Boulevard neemt contact op met Claire, Claire bevestigt aan Boulevard, de scheiding is in de media, Huub post ook een bevestiging op Rocket en daarna gewoon van geen van beiden mededelingen, hoezo geen mediastilte?
yups, dat is meer dan bevestigen alleen. Dat is ook weer geruchten voeden. Of zelf de wereld in helpen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een merkwaardig zinnetje, dat uit de lucht leek te komen vallen.
nou niet helemaal, want het volgde op 'hij is niet vreemd gegaan, voor zover ik weet. maar wie wat weet wat er nog boven water komt want. . . ." een zogenaamde vriendin heeft al contact met Huub gezocht. Dat suggereert dus echt wel dat ze die meid niet vertrouwtquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een merkwaardig zinnetje, dat uit de lucht leek te komen vallen.
Een 16-jarig meisje zoals het nu lijkt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat Claire blijkbaar iets dwars zit en dat wordt alleen nog maar meer als er een meid aan Huub's arm wordt gesignaleerd.
Geloof je dat? Ik denk dat Huub tot veel in staat is, maar een 16-jarig kind?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een 16-jarig meisje zoals het nu lijkt.
Op vol las ik dat t ms weleens ene kim zou kunnen zijn die ook met haar mee was naar de opening van de bunker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou niet helemaal, want het volgde op 'hij is niet vreemd gegaan, voor zover ik weet. maar wie wat wat er nog boven water komt want. . . ." een zogenaamde vriendin heeft al contact met Huub gezocht. Dat suggereert dus echt wel dat ze die meid niet vertrouwtDe hamvraag: wie o wie is die zogenaamde vriendin? Maar ik denk dat dat binnen een paar weken wel duidelijk wordt.
Kijk, zo komen we ergens. . .quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:13 schreef gomi het volgende:
[..]
Op vol las ik dat t ms weleens ene kim zou kunnen zijn die ook met haar mee was naar de opening van de bunker.
vaag verhaal verder. Zou dus een goede vriendin die weleens promotiewerk voor claire deed moeten zijn geweest en is ineens van dr hyves afgeflikkerd.
ah dat is dus een andere dan die kim. let dus niet op die post van me waarin ik over haar hadquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een 16-jarig meisje zoals het nu lijkt.
Eerlijk gezegd zou ik nergens meer echt vreemd van staan te kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geloof je dat? Ik denk dat Huub tot veel in staat is, maar een 16-jarig kind?!
maar deze is jaar of 20 las ik.quote:
20, dat komt al meer in de buurt. Maar het hoeft natuurlijk niet om 1 meid te gaan, kan best dat er tig meisjes zijn die denken dat ze wat met Huub hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:15 schreef gomi het volgende:
[..]
maar deze is jaar of 20 las ik.
iemand ms caps van de opening van tbo?
daar zou ze dus op moeten staan.
Dat 16-jarige meisje is ook maar een hear-say verhaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat is dus een andere dan die kim. let dus niet op die post van me waarin ik over haar had
[/quote]quote:[quote]Op zondag 11 oktober 2009 14:18 schreef Elske6 het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
10/10/2009 4:51:00 AM
fenna schreef het was al heel lang duidelijk dat dit huwelijk voorbij zou gaan. huub heeft al heel lang wat met mijn zusje. zij kan hem wel gelukkig maken.
fenna schreef op : 10/10/2009 3:11:00 PM
let dan de komende tijd maar op de mediaberichten. dan zal je horen dat zijn nieuwe vriendin laura heet, 16 jaar is en uit heemskerk komt.
Is Huub al op zoek naar aupair voor Sophie??
[/quote]quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat 16-jarige meisje is ook maar een hear-say verhaal.
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:
Ga maar snuffelen.
![]()
[TBO] Filmpjes & Caps
hehe, ik pas als je t niet erg vindt. lees graag de resultaten van een zoektocht van anderquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga maar snuffelen.
![]()
[TBO] Filmpjes & Caps
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Marrije het volgende:
Claire heeft zich wel wat laten ontvallen over een zogenaamde vriendin die contact met Huub heeft opgenomen
Luilakquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik pas als je t niet erg vindt. lees graag de resultaten van een zoektocht van ander
nee ben ook geen 20 meer, ach toen ik nog jong was, rijk en beroemdquote:
maar op dat filmpje van tuinfluiter staat ze niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef gomi het volgende:
[..]
zondag is rustdag
en ja, ben bietjee lui
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
Deze 2 hingen om Claire en Huub heen. Nou, nou....welke ??????
[ afbeelding ]
ik heb de foto op dr hyves niet gezien. Ik zou t dus niet weten. las t op vol.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar op dat filmpje van tuinfluiter staat ze niet?
als ik moet kiezen om wie het gaat: die met dat donkere haarquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
Deze 2 hingen om Claire en Huub heen. Nou, nou....welke ??????
[ afbeelding ]
Ik voorzie een knots van een mediarel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit moest toch nog even geheim blijven? Laura wordt pas volgende maand 16.
Het enige dat Claire bekendmaakte was het feit dat ze gingen scheiden. Het werd gebracht als een persbericht, zoals dat meestal gebeurd met gewichtige zaken die onder de rechter liggen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:54 schreef gomi het volgende:
[..]
met als toevoeging het gedoe over die zogenaamde vriendin. sorry dat is meer dan een sec persberichtquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het enige dat Claire bekendmaakte was het feit dat ze gingen scheiden. Het werd gebracht als een persbericht, zoals dat meestal gebeurd met gewichtige zaken die onder de rechter liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |