Ja nee echt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Had Urbanus grove grapjes dan?![]()
Dat was toch die lieve man met baardje die "Ons Jezeke is geboren halleluja hallo, ons jezeke is geboren in een bakske vol met stro" zong?![]()
Weijers ja. Guido Weijers. Het is wel opvallend hoe je leukdoeners die je dan niét leuk vindt, ook meteen kunt verachten. Niet allemaal hoor, soms is het gewoon je genre/type humor niet maar wordt het verder wel goed uitgevoerd. Maar zo'n Guido, die dan 100 jaar na Maassen en Teeuwen met een sbs-variant komt.... en die mimiek, horror.
Ja nou eh, die liggen nog bij mijn ex. Hoor!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Breinaald, maar ja, kom d'r maar eens om bij de jonge garde
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou eh, die liggen nog bij mijn ex. Hoor!
WTF doet Remlof met breinaaldenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je breinaalden heb je laten liggen in het huis van je ex-man.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, echt intens verdrietig. Zo'n eentje waarvan je 2 uur later nog zo'n na-snik hebt waarbij je schouders nog meedoen. Man man, zo'n verdrietig stukje was dat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:44 schreef Gert het volgende:
Huilen van het lachen Noek? (ik ken de sketch niet?)
Of van verdriet?![]()
SSssssssssssssssst!!!!!!!!
*stommelt naar boven!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:47 schreef Gert het volgende:
Ow... ik ga verder maar geen sketches kijken / luisteren nu. Vind alles binnen drie seconden al irritant.
Mwoah. Ze doet me een beetje denken aan Birgitte Kaandorp met haar maniertjes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Sorry, ik moet echt heel hard lachen,
![]()
Wat schattig! Vond je vader het ook schattig? Mentale middelvinger naar de sst-roepertjes?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, echt intens verdrietig. Zo'n eentje waarvan je 2 uur later nog zo'n na-snik hebt waarbij je schouders nog meedoen. Man man, zo'n verdrietig stukje was dat.
Uiteindelijk kwam alles goed zodat hij niet meer naar het weeshuis hoefde maar dat spande er wel om en mijn emoties waren toen al te ver heen om nog echt blij te kunnen zijn. Ik was zéér intens toen ik 10 was.
Het was geen sketch maar een film: Hector!
Oh wat tof.quote:
Hoezo, je kunt toch maar op één plek tegelijk kijken? Gewoon nu even stekkertjes wisselen will doquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik er nou gelijk even aan gedacht had dat ik een splitter nodig had.![]()
Nu gaat het zo regenen en heb ik helemaal geen zin om naar de karwei te fietsen. Het tankstation verkoopt zeker geen splitters?
Mijn vader deed gewoon mee, de oude dweil. Met snikken hè, niet ssst-en.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat schattig! Vond je vader het ook schattig? Mentale middelvinger naar de sst-roepertjes?
En dan ook zó van slag zijn dat het ook niet meer helemaal goed komt de rest van de film ahw.
Toy Story 1 en 2quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh wat tof.
De filmreeks waar Steve Jobs na veel moeite Pixar mee op de kaart heeft gezet.
Jaa die lijkt me echt heel lief. En leuk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn vader deed gewoon mee, de oude dweil. Met snikken hè, niet ssst-en.
Oh, ik ga naar Up in de 3d versie. Is die leuk?
Maar op dvd kun je toch niet met zo'n brilleke op zitten? Of wel? Weet ik veel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa die lijkt me echt heel lief. En leuk.
Maar Up komt ook zeer snel al uit op DVD heb ik van horen zeggen dus ik wacht nog even.
Of misschien in de herfstvakantie, want ik moet nog iets verzinnen voor maandag, donderdag en vrijdag
Maar wél de láátste!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:35 schreef Noek het volgende:
Wie heeft het t shirt gewonnen?
Of was het alleen een waarschuwing?![]()
Ja tuurlijk wel, je kriegt er gewoon 4 brillekes bij. Al weet ik niet of Up ook in 3D op DVD uitkomt, maar Coraline wel en daar zitten dus brillekes bij.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar op dvd kun je toch niet met zo'n brilleke op zitten? Of wel? Weet ik veel.![]()
Dit gaat de herfst- donderdag worden trouwens. Dan wonen wij nog boven. Achter de boekenkast.![]()
Hoe is het met je? Man man, woar zit ie dan toch al die tied?
Ja. Woensdagmorgen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:48 schreef Gert het volgende:
En al die afleveringen GG die je dinsdag van Heidi hebt gekregen dan Caro, heb je die al uitgekeken? Ja zeker hè! [ afbeelding ]
Nee! En dat is erg jammer. Gut, kan geen nummer van ze voor de geest halen!quote:
Jemig CarO toch!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, je kriegt er gewoon 4 brillekes bij. Al weet ik niet of Up ook in 3D op DVD uitkomt, maar Coraline wel en daar zitten dus brillekes bij.
Maar de bios is wel leuk he, misschien dat maar doen dan
Och Anne arme! Das waar ook. Nou ja volgende week kom je maar overdaggen hier.
In de rust, de reinheid en de regelmaat![]()
Hoe is het met me. Nou, wel slecht eigenlijk. Ik ben steeds ziek, zwak en misselijk en veel, véél hoofdpijn.
Zo ook nu maar ik was mn bed even zat. Maar ik heb dus veel hoofdpijn en keelpijn en dan weer koorts en dan weer niet. En dan heb ik een dagje vrij en dan lig ik om half 2 in bed om de volgende morgen weer op te staan om te gaan werken want iedereen op mn werk is gewond (3) of op vakantie (1) dus ik kom trouw opdagen met 12 asprines in mn mik om thuis weer neer te vallen. Heldhaftig he.
Verder heb ik nog boterhammetjes gesmeerd voor Thomas Berge en zn natjes verzorgd en gekeken of dat gekke wijf er was maar dat was ze niet want ze was ook Fan af natuurlijk want ze bleef hem niet achter zn kloten aanlopen natuurlijk en vooral veel gewerkt.
En veel potjes pesten met Lara want dat kan op bed met 1 oog dicht. En die is echt verslaafd aan pesten.
En zometeen dus op de bank, TV kijken. Als man en de kinders terug zijn van visite en mijn paramolletje inslaat.
Dus. Dat was het wel
Jaaaa dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
Ik vond U23D wel héél gaaf in de bios hoor!
Je zult op dvd natuurlijk ook wat meekrijgen van de 3D, maar als je zoiets in de bios kunt zien...
Beterschap Caro! Da's zo irritant hè, dat aanmodderen. Dan maar liever een paar dagen flink ziek en dan weer beter. Maar ja, liever-koekjes bakken we niet, zeg ik altijd maar zo!
Al met al een week of 2 met goede en slechte momenten, gut, ik word er zelf emotioneel vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:55 schreef Noek het volgende:
Jemig CarO toch!Je bent natuurlijk werkneemster van het jaar, dat pakken ze je mooi niet meer af maar je moet wel heinig an doen hoor. Hoelang ben je al ziek?
Thomas Berge, hij is toch zooo gewoon gebleven hè. Lekker gewoon je eigen bammetjes niet smeren. Ben je betoeterd!
Beterschap en pest ze!![]()
Ach gut.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:03 schreef CarOnline het volgende:
Met van die roden wangen en een boos gezicht van de stress![]()
Naar welke IKEA ben je geweest?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:23 schreef beequeen het volgende:
Koopzondag bij Ikea, wat een ramp is dat zeg. Ik heb eerst de rijen bij de kassa gecheckt.....holy shit.![]()
Ik weet wat ik wil hebben dus ga ik van de week maar even terug als het wat rustiger is.
Beterschap CarO, kwakkelen sucks.
Utreg, eens maar nooit weer.quote:
Bij de IKEA hier aan de A13 bij Delft (dus: 10 km van Den Haag en 10 km van Rotterdam) wordt de hele uitrit van de snelweg weleens afgesloten. Mensen zijn dan anderhalf uur bezig voordat ze de auto geparkeerd hebben. En dan moeten ze de IKEA nog in.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Utreg, eens maar nooit weer.![]()
's Zomers gaat het nog wel, mooi weer en zulks, maar met dit zeikweer loopt de hele provincie daar.
Je zou eens een keer naar die in Amersfoort kunnen rijden, daar ga ik altijd naartoe. Ik ben ook wel in die van Eindhoven, Arnhem en Utrecht geweest, maar die zijn allemaal kleiner en drukker. Amersfoort is groot, het is er zelden echt te druk. Je kan echt altijd goed parkeren en er is vooral genoeg ruimte en veel te zien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
's Zomers gaat het nog wel, mooi weer en zulks, maar met dit zeikweer loopt de hele provincie daar.
Het scheelde niet veel hier, man oh man, de afrit stond helemaal vast. Gelukkig weten wij een route binnendoor, niet via de snelweg zeg maar, maar dan nog.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:39 schreef Gert het volgende:
Bij de IKEA hier aan de A13 bij Delft (dus: 10 km van Den Haag en 10 km van Rotterdam) wordt de hele uitrit van de snelweg weleens afgesloten. Mensen zijn dan anderhalf uur bezig voordat ze de auto geparkeerd hebben. En dan moeten ze de IKEA nog in.
Vlakbij m'n werk in A'dam zit er ook eentje. Kun je doordeweeks zó even naar binnen lopen om iets te kopen. Scheelt nauwelijks tijd met de supermarkt. Eén onhandige bejaarde die het tempo er lekker in heeft bij het afwegen van d'r sperzieboontjes en de IKEA is zelfs sneller!
hier zul je Laysa wel tegenkomenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:12 schreef Toverheks het volgende:
goedenmiddag pppfftt eindelijk kan ik weer op FOK
Ja een goeie vette kippensoep helpt idd echt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn deerne heeft kippensoep gemaakt! Dat helpt echt! Ik ben ook een beetje aan het kwakkelen (maar niet zo erg als jij). Ik verwacht morgen weer in topcondititie te zijn.
Nou, dan geloof ik de website van Ikea nooit meer. Want die see dat het dicht was. Groningen en Utrecht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Been there done that.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus nu heb ik als de boze heks die ik ben mijn jongens door het bos gejaagd om "leuk"kastanjes te zoeken.Lachen jonguh, met die randpuber hiero.
(op de top van zijn stem: jij bent echt heeeeeel stom weet je dat!!
)
Het kwam mij ook wel vaag bekend voor ja.quote:
Ook wanneer die uit de vriezer komt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:03 schreef Coos het volgende:
Ja een goeie vette kippensoep helpt idd echt.
Over het algemeen geldt bij IKEA hetzelfde als wat in de wereld daarbuiten ook geldt: je kunt aan de prijs wel ongeveer afleiden wat de kwaliteit is. Ja ze verkopen ook best veel goede spullen, maar die zijn echt niet spotgoedkoop. (misschien wel op de huishoud-afdeling, dat weet ik niet).quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:43 schreef Dementor het volgende:
Ik ben huiverig voor alles wat van "hout" is gemaakt en verkocht word door IKEA.
Rare pinnen en samengeperst pulp/poephout die vroeg of laat toch krak zeggen.
Ze verkopen ook best veel goede spullen maar ik moet altijd enorm opletten want het ziet er aan de buitenkant goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |