Ja nee echt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Had Urbanus grove grapjes dan?![]()
Dat was toch die lieve man met baardje die "Ons Jezeke is geboren halleluja hallo, ons jezeke is geboren in een bakske vol met stro" zong?![]()
Weijers ja. Guido Weijers. Het is wel opvallend hoe je leukdoeners die je dan niét leuk vindt, ook meteen kunt verachten. Niet allemaal hoor, soms is het gewoon je genre/type humor niet maar wordt het verder wel goed uitgevoerd. Maar zo'n Guido, die dan 100 jaar na Maassen en Teeuwen met een sbs-variant komt.... en die mimiek, horror.
Ja nou eh, die liggen nog bij mijn ex. Hoor!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Breinaald, maar ja, kom d'r maar eens om bij de jonge garde
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou eh, die liggen nog bij mijn ex. Hoor!
WTF doet Remlof met breinaaldenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je breinaalden heb je laten liggen in het huis van je ex-man.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, echt intens verdrietig. Zo'n eentje waarvan je 2 uur later nog zo'n na-snik hebt waarbij je schouders nog meedoen. Man man, zo'n verdrietig stukje was dat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:44 schreef Gert het volgende:
Huilen van het lachen Noek? (ik ken de sketch niet?)
Of van verdriet?![]()
SSssssssssssssssst!!!!!!!!
*stommelt naar boven!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:47 schreef Gert het volgende:
Ow... ik ga verder maar geen sketches kijken / luisteren nu. Vind alles binnen drie seconden al irritant.
Mwoah. Ze doet me een beetje denken aan Birgitte Kaandorp met haar maniertjes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Sorry, ik moet echt heel hard lachen,
![]()
Wat schattig! Vond je vader het ook schattig? Mentale middelvinger naar de sst-roepertjes?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, echt intens verdrietig. Zo'n eentje waarvan je 2 uur later nog zo'n na-snik hebt waarbij je schouders nog meedoen. Man man, zo'n verdrietig stukje was dat.
Uiteindelijk kwam alles goed zodat hij niet meer naar het weeshuis hoefde maar dat spande er wel om en mijn emoties waren toen al te ver heen om nog echt blij te kunnen zijn. Ik was zéér intens toen ik 10 was.
Het was geen sketch maar een film: Hector!
Oh wat tof.quote:
Hoezo, je kunt toch maar op één plek tegelijk kijken? Gewoon nu even stekkertjes wisselen will doquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik er nou gelijk even aan gedacht had dat ik een splitter nodig had.![]()
Nu gaat het zo regenen en heb ik helemaal geen zin om naar de karwei te fietsen. Het tankstation verkoopt zeker geen splitters?
Mijn vader deed gewoon mee, de oude dweil. Met snikken hè, niet ssst-en.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat schattig! Vond je vader het ook schattig? Mentale middelvinger naar de sst-roepertjes?
En dan ook zó van slag zijn dat het ook niet meer helemaal goed komt de rest van de film ahw.
Toy Story 1 en 2quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh wat tof.
De filmreeks waar Steve Jobs na veel moeite Pixar mee op de kaart heeft gezet.
Jaa die lijkt me echt heel lief. En leuk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn vader deed gewoon mee, de oude dweil. Met snikken hè, niet ssst-en.
Oh, ik ga naar Up in de 3d versie. Is die leuk?
Maar op dvd kun je toch niet met zo'n brilleke op zitten? Of wel? Weet ik veel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa die lijkt me echt heel lief. En leuk.
Maar Up komt ook zeer snel al uit op DVD heb ik van horen zeggen dus ik wacht nog even.
Of misschien in de herfstvakantie, want ik moet nog iets verzinnen voor maandag, donderdag en vrijdag
Maar wél de láátste!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:35 schreef Noek het volgende:
Wie heeft het t shirt gewonnen?
Of was het alleen een waarschuwing?![]()
Ja tuurlijk wel, je kriegt er gewoon 4 brillekes bij. Al weet ik niet of Up ook in 3D op DVD uitkomt, maar Coraline wel en daar zitten dus brillekes bij.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar op dvd kun je toch niet met zo'n brilleke op zitten? Of wel? Weet ik veel.![]()
Dit gaat de herfst- donderdag worden trouwens. Dan wonen wij nog boven. Achter de boekenkast.![]()
Hoe is het met je? Man man, woar zit ie dan toch al die tied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |