hoe dik is die muur?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
En ik wil vandaag een gat in de muur boren om de tvkabel naar de slaapkamer door te trekken maar ik durf niet zo goed
Ik had geen moeite met het slapen van een gat in de dag.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
En ik wil vandaag een gat in de muur boren om de tvkabel naar de slaapkamer door te trekken maar ik durf niet zo goed
Ik ga het doen op de plaats waar eerst een deur zat, lastig uit te leggen maar het moet door 2 gipswandjes en een loze ruimte. En door mijn mooie stucwerkquote:
hehe, maar dat is wel te doen, paar minuten en klaar alweerquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga het doen op de plaats waar eerst een deur zat, lastig uit te leggen maar het moet door 2 gipswandjes en een loze ruimte. En door mijn mooie stucwerk
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
Wat ruist er door het struikgewas.
Leer mij psalm 14 kennen!
Haha túúrlijk ken jij die.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Die ken ik!
Maar je bent dus echt naar de kerk geweest, howcome?
En ik dacht dat het van Toon was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Belgen en humor.
Morning, het kan nog net.![]()
Ja, zoiets. Wat een toestand hè?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:01 schreef Marrije het volgende:
en zie ik het goed dat die vent hem daarna een soort van aan het troosten is?
Je zou ook dit kunnen overwegenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga het doen op de plaats waar eerst een deur zat, lastig uit te leggen maar het moet door 2 gipswandjes en een loze ruimte. En door mijn mooie stucwerk
Mozes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
Wel skillz zeg!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Belgen en humor.
Morning, het kan nog net.![]()
Ach als je een leiding raakt merk je het snel genoeg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik ging pas rond zes uur slapen en ben ook al even wakkerquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha túúrlijk ken jij die.![]()
Nou ik was tóch wakker op dat achterlijke tijdstip, dus dan is het fijn om je ergens op te kunnen verheugen.![]()
Waarom ben jij al wakker dan, het is nog maar nét middag!
Die gozer is zo over de zeik, die kan het nog steeds niet waarderen als hij weet dat het om een grap gaat. Maar wat zijn dat ook voor grappen zeg, een net over iemands hoofd gooienquote:
De Heilige Antonius.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:59 schreef Noek het volgende:
En ik dacht dat het van Toon was.
Dat was toch volgens mij zo'n ontzettende nare man hè.
Het lijkt een beetje op de no-contesttrap van die rat, vind je niet?quote:
Hou eens op?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach als je een leiding raakt merk je het snel genoeg.
Sowieso, die humor van vroeger, heel naar! Vinden ze over 30 jaar ook van onze shit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik dacht dat het van Toon was.
Dat was toch volgens mij zo'n ontzettende nare man hè.
Nou, dit is echt zo snel en soepel, die zit er vast op!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op de no-contesttrap van die rat, vind je niet?
Ik ga zo naar de Ikea. Wensen jullie me sterkte?
quote:
Wist jij dat ze weer iets met van Duin doen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso, die humor van vroeger, heel naar! Vinden ze over 30 jaar ook van onze shit.
Ach je kan altijd nog zeggen dat je ze nét in de kerk hebt opgegeten, terwijl je uit volle borst psalm 14 zong.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Heilige Antonius.
Hij was toch altijd heel lief voor zijn ... kom, hoe heette zijn vrouw ook weer. Saartje? Maar ja, Ad was ook lief voor Eva, zegt men.
Speaking of which: ik ga even het laatste stuk van een film over Eichmann kijken, voor ik naar mijn Belgische achternichtje ga kijken. Ik ben gewoon een achtertante. Die zijn oud en grijs en hebben pepermuntjes en zakdoekjes in hun tas.
Hij ziet die ene trappen dus denkt daar er iets gebeurd wat gestopt moet worden. Waarschijnlijk een zakkenroller ofzo. Dat denk ik hoor maar misschien is het gewoon een laffe graag schoppende klootzak.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Maar die voorste gozer met die backward kick kent zo te zien die gozer die dat net over zich krijgt helemaal niet.
"Ik trap gezellig mee."
Ohwja!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als daar eerst een deur zat, zit er waarschijnlijk geen leiding.
En mocht het toch misgaan en je overleeft het: wij laten morgen de electricien aanrukken, misschien kunnen we kwantumkorting bedingen.
Maar de hoge stemmetjes en accentjes, om een matige clou nog iets op te leuken, die zijn er nog steeds!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Wist jij dat ze weer iets met van Duin doen?![]()
Onze shit is tijdloos.Nu kom je er niet meer met alleen je ogen te bollen en verbaasd te kijken. Nu moet er minstens één groep over de zeik zijn.
Oh, ene Guido, ken ik niet, ik dacht even dat je het over Youp hadquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:16 schreef Gert het volgende:
Oe, of die schele lelijkerd met die hele grote waffel waar steeds spuugvlokken in ronddwarrelen, van SBS... Guido huppeldepup...
Maar die Guido is nu toch ook niet leuk dus de kans is eigenlijk groter dat ze hem over 30 jaar wel leuk vinden ipv niet want dat is nu al. Weijers ofzo?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar de hoge stemmetjes en accentjes, om een matige clou nog iets op te leuken, die zijn er nog steeds!
Alleen doen ze nu geen 20 minuten over één grap.
Maar over 35 jaar is Hans Teeuwen toch niet meer léuk? Zijn er nu nog mensen zonder incontinentieluier die naar Wim Sonneveld luisteren, bijvoorbeeld?
Oe, of die schele lelijkerd met die hele grote waffel waar steeds spuugvlokken in ronddwarrelen, van SBS... Guido huppeldepup... dié zou het nog weleens goed kunnen gaan doen bij een nieuwe doelgroep, als er buitenaards leven wordt ontdekt.
Ha buuf. Morgen weer met buum?quote:
Daarom, het klinkt als een muurtje van poephout.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als daar eerst een deur zat, zit er waarschijnlijk geen leiding.
En mocht het toch misgaan en je overleeft het: wij laten morgen de electricien aanrukken, misschien kunnen we kwantumkorting bedingen.
Als de boot niet omvalt,quote:
Om dan je kabel van het ene gat, door de holle ruimte, in het andere gat te krijgen, dát is de uitdaging.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom, het klinkt als een muurtje van poephout.
10 seconden boren en je bent er doorheen.
Met een touwtje, met een touwtje!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Om dan je kabel van het ene gat, door de holle ruimte, in het andere gat te krijgen, dát is de uitdaging.
hoe krijg je het touwtje erdoor dan?quote:
Met een stokje, met een stokje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe krijg je het touwtje erdoor dan?
Wat een jedoe man!quote:
Ja dan moet dat touwtje er ook eerst doorheen he?quote:
Had Urbanus grove grapjes dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar die Guido is nu toch ook niet leuk dus de kans is eigenlijk groter dat ze hem over 30 jaar wel leuk vinden ipv niet want dat is nu al. Weijers ofzo?
Soms zeg ik een grof grapje van Urbanus en dan moet ik daar nog steeds om lachen en dat deed ik 100 jaar geleden ook al.![]()
Buuf!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Had Urbanus grove grapjes dan?![]()
Dat was toch die lieve man met baardje die "Ons Jezeke is geboren halleluja hallo, ons jezeke is geboren in een bakske vol met stro" zong?![]()
Weijers ja. Guido Weijers. Het is wel opvallend hoe je leukdoeners die je dan niét leuk vindt, ook meteen kunt verachten. Niet allemaal hoor, soms is het gewoon je genre/type humor niet maar wordt het verder wel goed uitgevoerd. Maar zo'n Guido, die dan 100 jaar na Maassen en Teeuwen met een sbs-variant komt.... en die mimiek, horror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |