Zóóóó........PcEend zat ook in de startblokken.quote:
Een grietje als ik? Verklaar je nader want ik vind het nogal denigrerend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk... waarom zouden die agenten er nog respect ik kunnen rammen als zelfs een grietje als jij nog het woord "wouten" gebruikt...
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een grietje als ik? Verklaar je nader want ik vind het nogal denigrerend.
Dat ik me wel eens triest gedraag hier geeft jou nog niet het recht iemand naar beneden te halen.
Zo heet dat hier gewoon, alsof ik in 1 of ander hokje van jou pas met mijn stomtoevallige Brabants dialect
Dus dat, maar dan gewoon broodjes met ham, ei, tomaat, komkommer, want daar heb ik over twee koppen koffie zin in, dat weet ik nu alquote:
ik neem me altijd voor om ze over de dag op te eten....maar dan blijkt later dat ik ze gewoon alle 6 achter elkaar op eetquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat, maar dan gewoon broodjes met ham, ei, tomaat, komkommer, want daar heb ik over twee koppen koffie zin in, dat weet ik nu al
Het is je vergeven, vooral op de regenachtige grijze zondagquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik neem me altijd voor om ze over de dag op te eten....maar dan blijkt later dat ik ze gewoon alle 6 achter elkaar op eet
En ook de wave gedaan?quote:
Vast dankbaarheid voor het niet hoeven springen uit een vliegtuig en de dood voor je ogen zien. 't Is immers maar een kwestie van één vetertje of je het overleeft of nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Die ken ik!
Maar je bent dus echt naar de kerk geweest, howcome?
Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |