quote:
tuurlijk, laat me maar weer aan de wolvenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die opa kan je zelf wel aan, ondertussen vermaak ik me met sommige reacties daar![]()
"Verwijtingen"Kan je dat eten?
Denk dat je daarnaar kunt fluiten dude... Huub kan onmogelijk alleen van zijn koffielaaf salaris alie betalenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:20 schreef Jian het volgende:
Ik wil trouwens ook m'n peper en zoutstel van de bruiloft terug
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat je daarnaar kunt fluiten dude... Huub kan onmogelijk alleen van zijn koffielaaf salaris alie betalen
Dat kan ie declareren bij Sjon, stond in het contractquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat je daarnaar kunt fluiten dude... Huub kan onmogelijk alleen van zijn koffielaaf salaris alie betalen
Wijting wel, dat is vis, maar verwijting.................? Een wijting die van ver komt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die opa kan je zelf wel aan, ondertussen vermaak ik me met sommige reacties daar![]()
"Verwijtingen"Kan je dat eten?
Neh... denk dat er dan "verre wijting" had moeten staan...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wijting wel, dat is vis, maar verwijting.................? Een wijting die van ver komt?
Ik krijg het vermoeden dat jij Huub niet magquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
*gaap*
Huub is een lul die chemisch gecastreerd moet worden zodat dit soort "ellende" niet meer voorkomt!
Hij noemt jou Hans Worstquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk, laat me maar weer aan de wolven
Moet jij niet iets met je bouwvergunning doen zodat het een en ander er weer inpast.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geloof het echt hoor. Je bent nog net niet zo erg als Mooiiii volgens mij. Je bent ook een Huub die-hard.
Zelfs als hij je de wind van voren geeft, zeg je "dank je wel Huubje".
Van vandaag Fluitertjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Website van Huub.
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=223&jaar=2009&maand=10
NMNS van wanneer is dat bericht in de telegraaf?
Wat is er met een bouwvergunning??quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Moet jij niet iets met je bouwvergunning doen zodat het een en ander er weer inpast.Lieke of zo.Onee die komt hier niet,geen interesse in rokkenjaagsters
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is er met een bouwvergunning??![]()
Ik vind ze geestelijk zwaar ziek en het lijkt mij raadzaam om die types uit de samenleving te verwijderen. Sommige van die reacties, echt hèquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:21 schreef versabommie het volgende:
*zucht* groupies ...
Al zou Huub nu hoogstpersoonlijk 10 meisjes van rond de 7 jaar bruut verkrachten, en dan kapotschoppen dan komen ze nog met een positief feelgood verhaal omtrent hun held!
Ik denk dat die Q-koorts toegeslagen heeft, die is mooi ontoerekeningsvatbaar geworden. Een van de symptomen is ijlen.quote:
Dat jij met dit soort opmerkingen komt zegt heel veel over jou engerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:21 schreef versabommie het volgende:
*zucht* groupies ...
Al zou Huub nu hoogstpersoonlijk 10 meisjes van rond de 7 jaar bruut verkrachten, en dan kapotschoppen dan komen ze nog met een positief feelgood verhaal omtrent hun held!
Vandaar dat jij niet op haar hyves zit,ik wel gek he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Claire is wel een scheiterd, ze heeft haar hyves enzo gesloten omdat ze bang is voor de Huubsoppers.
Ze weet ook wel hoe het Lieke is vergaan.
Huub offert zich wel op om de sympathie van Claire te krijgen en haar dus in zijn greep te krijgen, door op zijn site voor homewrecker uitgemaakt te worden.
Dan vind Claire het weer zielig voor Huubje en dan steunt ze hem door niets te zeggen en geloof ze alles wat hij zegt al ziet ze anders met eigen ogen.
Word je er niet es moe vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat die Q-koorts toegeslagen heeft, die is mooi ontoerekeningsvatbaar geworden. Een van de symptomen is ijlen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vandaar dat jij niet op haar hyves zit,ik wel gek he?
|Waarvan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Word je er niet es moe vanKan het me voorstellen
Verwarring en Mooiiiiquote:
Owja zon iemand ken ik ook wel. verwend en materialistisch ingesteld kutkind.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:55 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou zo iemand ken ik wel. Ouders beide een nieuwe partner, dus meer opa's en oma's. Meer verjaardagsfeestjes. Meer vakanties.
Ik heb net zelfs een tukkie gedaan.quote:
Whaaaaaah.. Ik heb jouw idool, de man waar jij geen kwaad over wil horen wel tig keer dingen horen zeggen op de publieke tv die vele malen erger waren..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat jij met dit soort opmerkingen komt zegt heel veel over jou engerd.
Wat een quote zooiiiii ben je tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[quote]Op zaterdag 10 oktober 2009 18:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[/quote
Je geheugen laat je in de steek.geeft niet
Beetje zwak, met mijn geheugen is niets mis. Kom maar op.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
[/quote
Je quote zoals je denkt zieke, doei!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
[/quote
Nee, ik weet niet meer wat ik precies heb gezegd toen. Maar jij kunt me vast wel even bijpraten toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, jou moet ik hebben![]()
Weet je nog dat ik zei dat een wandeling op de hei weleens over de bezoekregeling van Sophie kon gaan? En jouw reactie daarop? Precies.
Lezen is ook een vak.Jij zegt datClaire bang is voor Huubsoppers en wie heeft het al topics lang over Huub? Jijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op haar hyves wil zitten?
O ga je weg ?OK doeiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je quote zoals je denkt zieke, doei!
Van Huub, Huubs schuld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:46 schreef Re het volgende:
tering wat een haat hier... echt he, waar komt dat vandaan
Vind ik niet interessant genoeg om na te denken of ze nu wel of niet bij elkaar zouden passen. Kan het ook niet weten, want ben er namelijk niet elke dag bij geweest. En als ik al mening daarover denk te hebben, zouden ze die dan moeten volgen, vind jij?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Beter toen een lul, dan nu, toch?
Maar eh, wist je niet vanaf het begin dat ze niet bij elkaar pasten?
Waar heb ik ooit gezegd dat ik nooit geen kwaad wil horen over Huub.Kom maar op met die feitenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whaaaaaah.. Ik heb jouw idool, de man waar jij geen kwaad over wil horen wel tig keer dingen horen zeggen op de publieke tv die vele malen erger waren..
Ennuh balen he? maandje of wat heb ik je dit al gezegd... als het kind er is neemtie de kuierlatten... tadaaaaaaaa
Wat een held is jouw idooltje he![]()
Doei, zieke, veel beterschap en moge de zielenknijper wat met je aan kunnen!
zal toch niet, zoiets?...quote:
Dus? Wat heeft het feit Claire bang is voor Huubsoppers te maken met het feit dat ik het over Huub heb?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak.Jij zegt datClaire bang is voor Huubsoppers en wie heeft het al topics lang over Huub? JijEn anderen........ ,als Huub er toch niet was
Fijne winteravonden toegewenst door alles wat Huub te bieden heeft.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:49 schreef Re het volgende:
[..]
zal toch niet, zoiets?...
is er hier trouwens een lijstje ergens met de kampen aanhangers, maakt het wat makkelijker denk ik
Niemand is er 24 uur bij geweest. Zelfs de echtelieden zijn niet 24 uur bij elkaar geweest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:49 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Vind ik niet interessant genoeg om na te denken of ze nu wel of niet bij elkaar zouden passen. Kan het ook niet weten, want ben er namelijk niet elke dag bij geweest. En als ik al mening daarover denk te hebben, zouden ze die dan moeten volgen, vind jij?
Realiseer me heel goed dat het door de media en diverse fora enigzins gekleurd naar buiten gebracht wordt en besproken wordt, waarbij vooroordelen door de schrijvers een grote rol spelen. Objectiviteit is dan ver te zoeken.
Ik ben iemand die zich niet zo druk maakt over het leven van een ander, als het mij persoonlijk niet aan gaat. Ik zie vanzelf of het iets gaat worden of niet. Ben ook zeker geen voorloper met conclusies trekken, welke nergens op gebaseerd zijn. But that's me. Can't help it.
quote:
Whehehe Menno... dat was pas sneuquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
De erfzonde is toch echt bij Menno uit BB ontstaan.
Hoezo is het een feit dat Claire bang zou zijn van" Huubsoppers,waar heb je dat gelezen??"Wat trouwens een woord is dat in het leven is geroepen door tegenstanders van Huub.Maar ik vind juist dus de tegenstanders van Huub"soppers" omdat ze hele topics vol schrijven omdat ze zo vol van hem zijn.Duidelijker kan ik het niet maken en wil ik ook niet.Jeetje kindertaal is toch niet zo moeilijk om te begrijpen,gemakkelijker wil kan ik het echt niet voor je makenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus? Wat heeft het feit Claire bang is voor Huubsoppers te maken met het feit dat ik het over Huub heb?
Af en toe kan ik je niet echt niet volgen.
Wat bedoel je?
Kindertaal niet, nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
kindertaal is toch niet zo moeilijk om te begrijpen
Mennoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
De erfzonde is toch echt bij Menno uit BB ontstaan.
Je hebt hiermee bewezen dat je de ergste bent. Vraag aan Huub of hij een verkiezing houdt, een soort next-huubstopsopper, je gaat hoge ogen gooien. Dom ben je al. Sorry ik kon het niet laten, dat inkoppertje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Hoezo is het een[bfeit][/b] dat Claire bang zou zijn van" Huubsoppers"wat trouwens een woord is dat in het leven is geroepen door tegenstanders van Huub.Maar ik vind juist dus de tegenstanders van Huub"soppers" omdat ze hele topics vol schrijven omdat ze zo vol van hem zijn.Duidelijker kan ik het niet maken en wil ik ook niet.Jeetje kindertaal is toch niet zo moeilijk om te begrijpen
Vind de tijd in DGK niet representatief voor de werkelijkheid. Gekleurd dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niemand is er 24 uur bij geweest. Zelfs de echtelieden zijn niet 24 uur bij elkaar geweest.
Ik heb de periode in de kooi kunnen aanschouwen en daar baseer ik mijn mening van het niet bij elkaar passen op. Verder hoeven zij zich niets van aan te trekken natuurlijk. Het is ook maar een mening.
Het is internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |