quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe daar eens een linkje van, misschien met ik me er mee gaan bemoeien
Ik geloof het echt hoor. Je bent nog net niet zo erg als Mooiiii volgens mij. Je bent ook een Huub die-hard.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:59 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
yep right.
Tuurlijk heb je gelijk.
Ach ik begrijp het wel hoor. Je hebt zelf zoveel frustraties met je situatie. Dat moet eruit natuurlijk. Dan is fok geweldig. Kun je lekker even overal tegen aan trappen, als het je ontbreekt aan normale argumenten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaah, zelf erkennen is stap 1... maandag richting hersendokter?
Ja, jou moet ik hebbenquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, jou moet ik hebben![]()
Weet je nog dat ik zei dat een wandeling op de hei weleens over de bezoekregeling van Sophie kon gaan? En jouw reactie daarop? Precies.
oh, en ik maar denken dat Claire is opgehaald met een hummerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:49 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Ik heb claire nog nergens horen zeuren hoor. En denk dat ze nu wel heeft bewezen een eigen mening te hebben dat ze uit het huwelijk stapt.
Normale argumenten? Uit jouw Huub smachtende muiltje? Mwuhaaaa!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:05 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach ik begrijp het wel hoor. Je hebt zelf zoveel frustraties met je situatie. Dat moet eruit natuurlijk. Dan is fok geweldig. Kun je lekker even overal tegen aan trappen, als het je ontbreekt aan normale argumenten.
Hij heeft niet in DGK gezeten, als je het nog niet wist.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:05 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach ik begrijp het wel hoor. Je hebt zelf zoveel frustraties met je situatie. Dat moet eruit natuurlijk. Dan is fok geweldig. Kun je lekker even overal tegen aan trappen, als het je ontbreekt aan normale argumenten.
Die opa kan je zelf wel aan, ondertussen vermaak ik me met sommige reacties daarquote:
quote:
tuurlijk, laat me maar weer aan de wolvenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die opa kan je zelf wel aan, ondertussen vermaak ik me met sommige reacties daar![]()
"Verwijtingen"Kan je dat eten?
Denk dat je daarnaar kunt fluiten dude... Huub kan onmogelijk alleen van zijn koffielaaf salaris alie betalenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:20 schreef Jian het volgende:
Ik wil trouwens ook m'n peper en zoutstel van de bruiloft terug
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat je daarnaar kunt fluiten dude... Huub kan onmogelijk alleen van zijn koffielaaf salaris alie betalen
Dat kan ie declareren bij Sjon, stond in het contractquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat je daarnaar kunt fluiten dude... Huub kan onmogelijk alleen van zijn koffielaaf salaris alie betalen
Wijting wel, dat is vis, maar verwijting.................? Een wijting die van ver komt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die opa kan je zelf wel aan, ondertussen vermaak ik me met sommige reacties daar![]()
"Verwijtingen"Kan je dat eten?
Neh... denk dat er dan "verre wijting" had moeten staan...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wijting wel, dat is vis, maar verwijting.................? Een wijting die van ver komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |