zou kunnen, maar ook op claire dr hyves was alleen maar foto's te zien met mam en pap recourt en een paar van huub zijn kant.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:02 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Weet je niet. Je weet niet hoe het buiten het huis was. Misschien is het gewoon een combinatie van dingen.
En om eerlijk te zijn als ik een dochter had gehad die met een type zoals huub getrouwd is dan had ik ook mijn hart vastgehouden. Maar je weet niet wat er tussen vier muren gebeurt en wie weet valt het allemaal wel mee en was het gewoon dat de relatie niet werkt. Gebeurt zoveel alleen jammer voor het kleine meisje dat het zo moet lopen maar ze is gelukkig nog jong dus zal er weinig van mee krijgen. (hoop ik en voor de toekomst hoop ik dat ze goede regelingen kunnen treffen want ik ben zelf een kind van gescheiden ouders en het is niet leuk)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:02 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Weet je niet. Je weet niet hoe het buiten het huis was. Misschien is het gewoon een combinatie van dingen.
Ik weet niet hoe het in jouw buurt gaat maar je hebt niet een twee drie een nieuw huis. Dat is toch niet vreemd als je huwelijk op de klippen loopt dat je niet gelijk een nieuw huis hebt. Veel mensen gaan eerst bij hun ouders terug voor een tijdje om een huis te vinden en dan weer opzichzelf te gaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja nee , maar ze had er goed aan gedaan om op dr zelf te gaan wonen en niet terug te rennen naar papsie en mamsie.Die ouders en Bram zullen alles wel uitmaken voor Claire en Sophie.
Jezus waar let je op hoeveel foto's erop een hyves staan. Beetje vergezocht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ook op claire dr hyves was alleen maar foto's te zien met mam en pap recourt en een paar van huub zijn kant.
Lijkt mij ook inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:10 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in jouw buurt gaat maar je hebt niet een twee drie een nieuw huis. Dat is toch niet vreemd als je huwelijk op de klippen loopt dat je niet gelijk een nieuw huis hebt. Veel mensen gaan eerst bij hun ouders terug voor een tijdje om een huis te vinden en dan weer opzichzelf te gaan.
"Hij houdt heel veel van kinderen"quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:21 schreef versabommie het volgende:
*zucht* groupies ...
Al zou Huub nu hoogstpersoonlijk 10 meisjes van rond de 7 jaar bruut verkrachten, en dan kapotschoppen dan komen ze nog met een positief feelgood verhaal omtrent hun held!
Er werd eerder ook beweerd dat er niets aan de hand was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:41 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
[..]
Dus concludeer ik dat de site idd gehackt was. Of het dichter bij huis moet zoeken.
Hoe weet Claire trouwens dat een zogenaamde vriendin contact heeft gezocht met Huub. Of heeft ze zijn telefoon nagekeken.
Echt niet, als je de tekst leest, dan weet je dat hij aanstuurt op steunbetuigingen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:46 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Eens. Onnadenkendheid!! Maar denk dat de reacties evengoed wel gekomen waren.
That's Huub for ya..... Zolang het in zijn voordeel werkt is hij een open boek en als het je niet bevalt .. bla bla blaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, eindelijk heeft ook Huub een prive leven, heeft een tijdje geduurd, maar nu heeft hij het dan toch. Net nu het spannend werd.............
Huub is toch zo slim? Had hij ook eerder kunnen bedenken toen hij zich in dit huwelijk stortte.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het gerust niet meevalt als je niet alleen met Claire bent getrouwd, maar ook nog met de familie. Die met alle vooroordelen je 24 uur per dag met argusogen volgen. En je in een keurslijf willen stoppen. En ja, dat is Huub, die gooit dan juist zijn kont tegen de krib.
En Claire doet er verstandig aan zich wat los te weken van de familie. Geen enkele a.s. schoonzoon zal goed genoeg zijn, of hij moet in de achterwerken kruipen. En hij moet maagd zijn. Want de achterdocht van Berma (door ervaring met Ron) en overgebracht op Claire zal van grote invloed zijn.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik heb gewonnen!Vier op een rij en nu 5.
De ouders van Huub zijn ook door schade en schande wijs geworden, die bemoeien zich niet teveel met Huub.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja nee , maar ze had er goed aan gedaan om op dr zelf te gaan wonen en niet terug te rennen naar papsie en mamsie.Die ouders en Bram zullen alles wel uitmaken voor Claire en Sophie.
Dank je wel.quote:
Yep, Huub heeft heel wat losgemaakt in het emotionele leven van zijn soppertjes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Hij houdt heel veel van kinderen"
Je kunt je hart vasthouden ja. Maar dan moet je als ouder juist afstand nemen. Je er niet mee bemoeien en alleen een luisterend oor bieden als het nodig is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef sandra17 het volgende:
[..]
En om eerlijk te zijn als ik een dochter had gehad die met een type zoals huub getrouwd is dan had ik ook mijn hart vastgehouden. Maar je weet niet wat er tussen vier muren gebeurt en wie weet valt het allemaal wel mee en was het gewoon dat de relatie niet werkt. Gebeurt zoveel alleen jammer voor het kleine meisje dat het zo moet lopen maar ze is gelukkig nog jong dus zal er weinig van mee krijgen. (hoop ik en voor de toekomst hoop ik dat ze goede regelingen kunnen treffen want ik ben zelf een kind van gescheiden ouders en het is niet leuk)
Kun je nagaan hoelang er al stront aan de knikker was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ook op claire dr hyves was alleen maar foto's te zien met mam en pap recourt en een paar van huub zijn kant.
(Rocketmiljonairs) , tik, tik, tik, tik, tikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:21 schreef versabommie het volgende:
*zucht* groupies ...
Al zou Huub nu hoogstpersoonlijk 10 meisjes van rond de 7 jaar bruut verkrachten, en dan kapotschoppen dan komen ze nog met een positief feelgood verhaal omtrent hun held!
Je had al replyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
(Rocketmiljonairs) , tik, tik, tik, tik, tik
Beter toen een lul, dan nu, toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef Diamonds het volgende:
Misschien gewoon een heel hecht gezin? Zou dat ook kunnen? En misschien pasten Huub en Claire toch gewoon niet bij elkaar? Zonder dat er echt vervelende dingen zijn voorgevallen?
Mijn tante is misschien vroeger wel mijn oom geweest, dus mijn tante had misschien vroeger wel een lul? Misschien, misschien, misschien.......
You got it?Zo kun je wel van alles gaan verzinnen.
Wat een gelul weer hoe weet jij dat ze dat niet gedaan hebben. Ik bedoel jij bent toch niet erbij geweest of wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je kunt je hart vasthouden ja. Maar dan moet je als ouder juist afstand nemen. Je er niet mee bemoeien en alleen een luisterend oor bieden als het nodig is.
Dat hoeft niet persé niet leuk te zijn. Ligt er helemaal aan hoe de ouders zelf er mee omgaan.
Ik heb claire nog nergens horen zeuren hoor. En denk dat ze nu wel heeft bewezen een eigen mening te hebben dat ze uit het huwelijk stapt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De waarheid is soms hard, maar het maakt 't niet minder waar.
O wacht even, ik zou me vandaag meer richten op Claire.
Ik vind haar eigenlijk ook een beetje kinderachtig. Ze wist wat ze in huis haalde. Ze moet nu ook niet zeuren, misschien is zij wel aan de rol gegaan of misschien drinkt ze wel teveel.
Misschien heeft Huub problemen met het feit dat Claire geen eigen mening heeft en wil niet dat zijn dochter ook zo opgevoed wordt.
Wie heeft de kuierlatten genomen?????quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:37 schreef versabommie het volgende:
Manmanman, ik moet zeggen de groupies overtreffen zichzelf in onmenselijkheid dit keer, Chapo Sunny! Echt! 3 maanden na een bevalling de kuierlatten nemen en jij kan nog voor hem pleiten, je bent een blind onmensch met het inlevingsgevoel van Hitler zelf!
Haha.. Echt? Is zij uit het huwelijk gestapt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:49 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Ik heb claire nog nergens horen zeuren hoor. En denk dat ze nu wel heeft bewezen een eigen mening te hebben dat ze uit het huwelijk stapt.
*gaap*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wie heeft de kuierlatten genomen?????
En ik pleit niet voor HEM. Probeer juist de zaak van 2 kanten te bekijken.
En de dingen die ik aangeef, maakt nog niet dat ik ze slechte mensen vind. Alleen dat dat mede oorzaak geweest kan zijn.
Jij bekijkt de zaak niet van twee kanten maar van een kant. Die kant is de kant van huub. Maakt ook niet moet je zelf weten maar je maakt aannames die je niet kan maken want je bent er niet bij geweest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wie heeft de kuierlatten genomen?????
En ik pleit niet voor HEM. Probeer juist de zaak van 2 kanten te bekijken.
En de dingen die ik aangeef, maakt nog niet dat ik ze slechte mensen vind. Alleen dat dat mede oorzaak geweest kan zijn.
Geleuf me, Sunny kan veel erger, ze zou door Huub gepleegde genocide nog goed proberen te lullenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:52 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Jij bekijkt de zaak niet van twee kanten maar van een kant. Die kant is de kant van huub. Maakt ook niet moet je zelf weten maar je maakt aannames die je niet kan maken want je bent er niet bij geweest.
Nou zo iemand ken ik wel. Ouders beide een nieuwe partner, dus meer opa's en oma's. Meer verjaardagsfeestjes. Meer vakanties.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Wat een gelul weer hoe weet jij dat ze dat niet gedaan hebben. Ik bedoel jij bent toch niet erbij geweest of wel.
Vertel mij iemand die het leuk vind dat zijn/haar ouders gescheiden zijn, in een perfecte wereld zou iedereen willen dat zijn/haar ouders gelukkig bijelkaar zijn.
Ouders die gescheiden zijn is nooit leuk PUNT
(bijvoorbeeld als je om de twee weken naar de andere ouder moet terwijl je liever met je vriendjes/vriendinnetjes wil blijven)
Mijn ouders gingen er heel goed mee om maar toch denk je later op een bepaald moment in je leven wat als je ouders nog bijelkaar zouden zijn geweest etc.
yep right.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me, Sunny kan veel erger, ze zou door Huub gepleegde genocide nog goed proberen te lullen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:55 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou zo iemand ken ik wel. Ouders beide een nieuwe partner, dus meer opa's en oma's. Meer verjaardagsfeestjes. Meer vakanties.
Doe daar eens een linkje van, misschien met ik me er mee gaan bemoeienquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik lees net dat een Opa op de site van Huub Versabommie aan het bedreigen is.
Oude tijden herleven.
Aaaaaaaaaaaaah, zelf erkennen is stap 1... maandag richting hersendokter?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:59 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
yep right.
Tuurlijk heb je gelijk.
We weten helemaal niet hoe Claire misschien ook heel zitten miepen in die relatie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:49 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Ik heb claire nog nergens horen zeuren hoor. En denk dat ze nu wel heeft bewezen een eigen mening te hebben dat ze uit het huwelijk stapt.
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=223&jaar=2009&maand=10quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe daar eens een linkje van, misschien met ik me er mee gaan bemoeien
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe daar eens een linkje van, misschien met ik me er mee gaan bemoeien
Ik geloof het echt hoor. Je bent nog net niet zo erg als Mooiiii volgens mij. Je bent ook een Huub die-hard.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:59 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
yep right.
Tuurlijk heb je gelijk.
Ach ik begrijp het wel hoor. Je hebt zelf zoveel frustraties met je situatie. Dat moet eruit natuurlijk. Dan is fok geweldig. Kun je lekker even overal tegen aan trappen, als het je ontbreekt aan normale argumenten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaah, zelf erkennen is stap 1... maandag richting hersendokter?
Ja, jou moet ik hebbenquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, jou moet ik hebben![]()
Weet je nog dat ik zei dat een wandeling op de hei weleens over de bezoekregeling van Sophie kon gaan? En jouw reactie daarop? Precies.
oh, en ik maar denken dat Claire is opgehaald met een hummerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:49 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Normale argumenten? Uit jouw Huub smachtende muiltje? Mwuhaaaa!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:05 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach ik begrijp het wel hoor. Je hebt zelf zoveel frustraties met je situatie. Dat moet eruit natuurlijk. Dan is fok geweldig. Kun je lekker even overal tegen aan trappen, als het je ontbreekt aan normale argumenten.
Hij heeft niet in DGK gezeten, als je het nog niet wist.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:05 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach ik begrijp het wel hoor. Je hebt zelf zoveel frustraties met je situatie. Dat moet eruit natuurlijk. Dan is fok geweldig. Kun je lekker even overal tegen aan trappen, als het je ontbreekt aan normale argumenten.
Die opa kan je zelf wel aan, ondertussen vermaak ik me met sommige reacties daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |