abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73549699
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:02 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Weet je niet. Je weet niet hoe het buiten het huis was. Misschien is het gewoon een combinatie van dingen.
zou kunnen, maar ook op claire dr hyves was alleen maar foto's te zien met mam en pap recourt en een paar van huub zijn kant.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73549751
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:02 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Weet je niet. Je weet niet hoe het buiten het huis was. Misschien is het gewoon een combinatie van dingen.
En om eerlijk te zijn als ik een dochter had gehad die met een type zoals huub getrouwd is dan had ik ook mijn hart vastgehouden. Maar je weet niet wat er tussen vier muren gebeurt en wie weet valt het allemaal wel mee en was het gewoon dat de relatie niet werkt. Gebeurt zoveel alleen jammer voor het kleine meisje dat het zo moet lopen maar ze is gelukkig nog jong dus zal er weinig van mee krijgen. (hoop ik en voor de toekomst hoop ik dat ze goede regelingen kunnen treffen want ik ben zelf een kind van gescheiden ouders en het is niet leuk)
pi_73549773
Misschien gewoon een heel hecht gezin? Zou dat ook kunnen? En misschien pasten Huub en Claire toch gewoon niet bij elkaar? Zonder dat er echt vervelende dingen zijn voorgevallen?

Mijn tante is misschien vroeger wel mijn oom geweest, dus mijn tante had misschien vroeger wel een lul? Misschien, misschien, misschien.......

You got it? Zo kun je wel van alles gaan verzinnen.
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
pi_73549873
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ja nee , maar ze had er goed aan gedaan om op dr zelf te gaan wonen en niet terug te rennen naar papsie en mamsie.Die ouders en Bram zullen alles wel uitmaken voor Claire en Sophie.
Ik weet niet hoe het in jouw buurt gaat maar je hebt niet een twee drie een nieuw huis. Dat is toch niet vreemd als je huwelijk op de klippen loopt dat je niet gelijk een nieuw huis hebt. Veel mensen gaan eerst bij hun ouders terug voor een tijdje om een huis te vinden en dan weer opzichzelf te gaan.
pi_73549906
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:05 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

zou kunnen, maar ook op claire dr hyves was alleen maar foto's te zien met mam en pap recourt en een paar van huub zijn kant.
Jezus waar let je op hoeveel foto's erop een hyves staan. Beetje vergezocht.
pi_73549913
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:10 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het in jouw buurt gaat maar je hebt niet een twee drie een nieuw huis. Dat is toch niet vreemd als je huwelijk op de klippen loopt dat je niet gelijk een nieuw huis hebt. Veel mensen gaan eerst bij hun ouders terug voor een tijdje om een huis te vinden en dan weer opzichzelf te gaan.
Lijkt mij ook inderdaad.
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:21:14 #107
241662 Jian
Well, well, well
pi_73550170
Ben benieuwd wie de kaarten krijgt die ik Claire en Huub tijdens de Kooi heb gestuurd Als ze naar de familie Recourt gaan wil ik ze terug
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:21:27 #108
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73550178
*zucht* groupies ...

Al zou Huub nu hoogstpersoonlijk 10 meisjes van rond de 7 jaar bruut verkrachten, en dan kapotschoppen dan komen ze nog met een positief feelgood verhaal omtrent hun held!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_73550264
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:21 schreef versabommie het volgende:
*zucht* groupies ...

Al zou Huub nu hoogstpersoonlijk 10 meisjes van rond de 7 jaar bruut verkrachten, en dan kapotschoppen dan komen ze nog met een positief feelgood verhaal omtrent hun held!
"Hij houdt heel veel van kinderen"
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:25:25 #110
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73550268
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:41 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

[..]

Dus concludeer ik dat de site idd gehackt was. Of het dichter bij huis moet zoeken.

Hoe weet Claire trouwens dat een zogenaamde vriendin contact heeft gezocht met Huub. Of heeft ze zijn telefoon nagekeken.
Er werd eerder ook beweerd dat er niets aan de hand was.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:27:06 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73550305
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:46 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Eens. Onnadenkendheid!! Maar denk dat de reacties evengoed wel gekomen waren.
Echt niet, als je de tekst leest, dan weet je dat hij aanstuurt op steunbetuigingen.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:31:18 #112
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73550418
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:49 schreef spuitje het volgende:

[..]

Tja, eindelijk heeft ook Huub een prive leven, heeft een tijdje geduurd, maar nu heeft hij het dan toch. Net nu het spannend werd.............
That's Huub for ya..... Zolang het in zijn voordeel werkt is hij een open boek en als het je niet bevalt .. bla bla bla
Nu kan hij zijn voordeel niet mee doen, tenminste een stuk lastiger (behalve die vraag om steunbetuigingen die gestoeld zijn op gebakken lucht, want misschien is het zijn eigen stomme schuld dat hij niet gaat scheiden) dan heeft hij ineend burgerlijke principes zoals jij en ik. Neuken voor vorst en vaderland voor de camera en al dat soort is dan uit den boze. Dat is voor Sofie natuurlijk, want die kijkt altijd naar shownieuws na het laatste flesje.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:33:43 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73550490
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het gerust niet meevalt als je niet alleen met Claire bent getrouwd, maar ook nog met de familie. Die met alle vooroordelen je 24 uur per dag met argusogen volgen. En je in een keurslijf willen stoppen. En ja, dat is Huub, die gooit dan juist zijn kont tegen de krib.

En Claire doet er verstandig aan zich wat los te weken van de familie. Geen enkele a.s. schoonzoon zal goed genoeg zijn, of hij moet in de achterwerken kruipen. En hij moet maagd zijn. Want de achterdocht van Berma (door ervaring met Ron) en overgebracht op Claire zal van grote invloed zijn.
Huub is toch zo slim? Had hij ook eerder kunnen bedenken toen hij zich in dit huwelijk stortte.
Kijk zo komt er niets van om Claire te bashen. Zo blijven we in in de hoek van Huub met zeepwater kliederen.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:34:11 #114
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73550504
Ik heb gewonnen! Vier op een rij en nu 5.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:37:27 #115
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73550601
Manmanman, ik moet zeggen de groupies overtreffen zichzelf in onmenselijkheid dit keer, Chapo Sunny! Echt! 3 maanden na een bevalling de kuierlatten nemen en jij kan nog voor hem pleiten, je bent een blind onmensch met het inlevingsgevoel van Hitler zelf!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_73550613
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik heb gewonnen! Vier op een rij en nu 5.
Gefeliciteerd
Tevens tvp.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:38:15 #117
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73550623
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ja nee , maar ze had er goed aan gedaan om op dr zelf te gaan wonen en niet terug te rennen naar papsie en mamsie.Die ouders en Bram zullen alles wel uitmaken voor Claire en Sophie.
De ouders van Huub zijn ook door schade en schande wijs geworden, die bemoeien zich niet teveel met Huub.
In het hele huwelijksgebeuren en kindkrijgerij heb ik weinig van hun gezien. Ja, behalve hier en daar wat van Ratna die haar broertje moest bijstaan omdat hij zo begaan was met haar situatie als wegloopmoeder (ik moet zeggen dat hij dat ook alleen maar gebruikt heeft).
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:38:52 #118
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73550641
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Tevens tvp.
Dank je wel.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:40:06 #119
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73550683
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

"Hij houdt heel veel van kinderen"
Yep, Huub heeft heel wat losgemaakt in het emotionele leven van zijn soppertjes.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:40:15 #120
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73550687
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef sandra17 het volgende:

[..]

En om eerlijk te zijn als ik een dochter had gehad die met een type zoals huub getrouwd is dan had ik ook mijn hart vastgehouden. Maar je weet niet wat er tussen vier muren gebeurt en wie weet valt het allemaal wel mee en was het gewoon dat de relatie niet werkt. Gebeurt zoveel alleen jammer voor het kleine meisje dat het zo moet lopen maar ze is gelukkig nog jong dus zal er weinig van mee krijgen. (hoop ik en voor de toekomst hoop ik dat ze goede regelingen kunnen treffen want ik ben zelf een kind van gescheiden ouders en het is niet leuk)
Je kunt je hart vasthouden ja. Maar dan moet je als ouder juist afstand nemen. Je er niet mee bemoeien en alleen een luisterend oor bieden als het nodig is.

Dat hoeft niet persé niet leuk te zijn. Ligt er helemaal aan hoe de ouders zelf er mee omgaan.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:41:16 #121
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73550723
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:05 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoelang er al stront aan de knikker was.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:41:24 #122
241662 Jian
Well, well, well
pi_73550726
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:21 schreef versabommie het volgende:
*zucht* groupies ...

(Rocketmiljonairs) , tik, tik, tik, tik, tik
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:42:49 #123
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73550778
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:41 schreef Jian het volgende:

[..]

(Rocketmiljonairs) , tik, tik, tik, tik, tik
Je had al reply
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:43:08 #124
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73550785
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef Diamonds het volgende:
Misschien gewoon een heel hecht gezin? Zou dat ook kunnen? En misschien pasten Huub en Claire toch gewoon niet bij elkaar? Zonder dat er echt vervelende dingen zijn voorgevallen?

Mijn tante is misschien vroeger wel mijn oom geweest, dus mijn tante had misschien vroeger wel een lul? Misschien, misschien, misschien.......

You got it? Zo kun je wel van alles gaan verzinnen.
Beter toen een lul, dan nu, toch?

Maar eh, wist je niet vanaf het begin dat ze niet bij elkaar pasten?
pi_73550931
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:40 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Je kunt je hart vasthouden ja. Maar dan moet je als ouder juist afstand nemen. Je er niet mee bemoeien en alleen een luisterend oor bieden als het nodig is.

Dat hoeft niet persé niet leuk te zijn. Ligt er helemaal aan hoe de ouders zelf er mee omgaan.
Wat een gelul weer hoe weet jij dat ze dat niet gedaan hebben. Ik bedoel jij bent toch niet erbij geweest of wel.

Vertel mij iemand die het leuk vind dat zijn/haar ouders gescheiden zijn, in een perfecte wereld zou iedereen willen dat zijn/haar ouders gelukkig bijelkaar zijn.
Ouders die gescheiden zijn is nooit leuk PUNT
(bijvoorbeeld als je om de twee weken naar de andere ouder moet terwijl je liever met je vriendjes/vriendinnetjes wil blijven)
Mijn ouders gingen er heel goed mee om maar toch denk je later op een bepaald moment in je leven wat als je ouders nog bijelkaar zouden zijn geweest etc.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:49:07 #126
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73550946
Ben benieuwd naar Huub zijn volgende stunt! Misschien naar 3e wereldgebieden om eten af te nemen van kindertjes? Blinde mensen slaan en zeggen: "die zag je niet aankomen he? " of iets in die geest ..
pi_73550958
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De waarheid is soms hard, maar het maakt 't niet minder waar.

O wacht even, ik zou me vandaag meer richten op Claire.
Ik vind haar eigenlijk ook een beetje kinderachtig. Ze wist wat ze in huis haalde. Ze moet nu ook niet zeuren, misschien is zij wel aan de rol gegaan of misschien drinkt ze wel teveel.

Misschien heeft Huub problemen met het feit dat Claire geen eigen mening heeft en wil niet dat zijn dochter ook zo opgevoed wordt.
Ik heb claire nog nergens horen zeuren hoor. En denk dat ze nu wel heeft bewezen een eigen mening te hebben dat ze uit het huwelijk stapt.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:50:39 #128
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73550974
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:37 schreef versabommie het volgende:
Manmanman, ik moet zeggen de groupies overtreffen zichzelf in onmenselijkheid dit keer, Chapo Sunny! Echt! 3 maanden na een bevalling de kuierlatten nemen en jij kan nog voor hem pleiten, je bent een blind onmensch met het inlevingsgevoel van Hitler zelf!
Wie heeft de kuierlatten genomen?????

En ik pleit niet voor HEM. Probeer juist de zaak van 2 kanten te bekijken.

En de dingen die ik aangeef, maakt nog niet dat ik ze slechte mensen vind. Alleen dat dat mede oorzaak geweest kan zijn.
Snooker is top!!!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:51:10 #129
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73550993
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:49 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Ik heb claire nog nergens horen zeuren hoor. En denk dat ze nu wel heeft bewezen een eigen mening te hebben dat ze uit het huwelijk stapt.
Haha.. Echt? Is zij uit het huwelijk gestapt?

Hulde! Claire blijkt hersenen te hebben!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:52:00 #130
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73551018
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:50 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En de dingen die ik aangeef, maakt nog niet dat ik ze slechte mensen vind. Alleen dat dat mede oorzaak geweest kan zijn.
*gaap*

Huub is een lul die chemisch gecastreerd moet worden zodat dit soort "ellende" niet meer voorkomt!
pi_73551041
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:50 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Jij bekijkt de zaak niet van twee kanten maar van een kant. Die kant is de kant van huub. Maakt ook niet moet je zelf weten maar je maakt aannames die je niet kan maken want je bent er niet bij geweest.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:54:29 #132
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73551086
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:52 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Jij bekijkt de zaak niet van twee kanten maar van een kant. Die kant is de kant van huub. Maakt ook niet moet je zelf weten maar je maakt aannames die je niet kan maken want je bent er niet bij geweest.
Geleuf me, Sunny kan veel erger, ze zou door Huub gepleegde genocide nog goed proberen te lullen
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:55:44 #133
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73551123
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Wat een gelul weer hoe weet jij dat ze dat niet gedaan hebben. Ik bedoel jij bent toch niet erbij geweest of wel.

Vertel mij iemand die het leuk vind dat zijn/haar ouders gescheiden zijn, in een perfecte wereld zou iedereen willen dat zijn/haar ouders gelukkig bijelkaar zijn.
Ouders die gescheiden zijn is nooit leuk PUNT
(bijvoorbeeld als je om de twee weken naar de andere ouder moet terwijl je liever met je vriendjes/vriendinnetjes wil blijven)
Mijn ouders gingen er heel goed mee om maar toch denk je later op een bepaald moment in je leven wat als je ouders nog bijelkaar zouden zijn geweest etc.
Nou zo iemand ken ik wel. Ouders beide een nieuwe partner, dus meer opa's en oma's. Meer verjaardagsfeestjes. Meer vakanties.
Snooker is top!!!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:58:22 #134
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73551187
Ik lees net dat een Opa op de site van Huub Versabommie aan het bedreigen is.
Oude tijden herleven.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:59:36 #135
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73551224
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:

[..]

Geleuf me, Sunny kan veel erger, ze zou door Huub gepleegde genocide nog goed proberen te lullen
yep right.

Tuurlijk heb je gelijk.
Snooker is top!!!
pi_73551239
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:55 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Nou zo iemand ken ik wel. Ouders beide een nieuwe partner, dus meer opa's en oma's. Meer verjaardagsfeestjes. Meer vakanties.
Elk negatieve kant heeft een positieve kant. Lees mijn reactie nog maar een keer dan begrijp je het misschien beter.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:01:32 #137
184769 crew  Deisyy
pi_73551276
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik lees net dat een Opa op de site van Huub Versabommie aan het bedreigen is.
Oude tijden herleven.
Doe daar eens een linkje van, misschien met ik me er mee gaan bemoeien
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:01:34 #138
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73551277
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:59 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

yep right.

Tuurlijk heb je gelijk.
Aaaaaaaaaaaaah, zelf erkennen is stap 1... maandag richting hersendokter?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:01:34 #139
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73551278
quote:

[..]

We weten helemaal niet hoe Claire misschien ook heel zitten miepen in die relatie.

Ze had gewoon Huub zijn kind moeten baren, zijn kleren wassen, eten koken en als hij het niet druk had met zuipen en andere meisje bangen, hem bevredigen en niet te vergeten voor zijn kind zorgen.
Waar haalt ze de lef vandaan om te denken dat ze een ander leven zou hebben/krijgen?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:02:24 #140
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73551297
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=223&jaar=2009&maand=10
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:02:28 #141
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73551299
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja die gemene opa!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:03:57 #142
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73551323
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:59 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

yep right.

Tuurlijk heb je gelijk.
Ik geloof het echt hoor. Je bent nog net niet zo erg als Mooiiii volgens mij. Je bent ook een Huub die-hard.
Zelfs als hij je de wind van voren geeft, zeg je "dank je wel Huubje".
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:05:51 #143
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73551369
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:01 schreef versabommie het volgende:

[..]

Aaaaaaaaaaaaah, zelf erkennen is stap 1... maandag richting hersendokter?
Ach ik begrijp het wel hoor. Je hebt zelf zoveel frustraties met je situatie. Dat moet eruit natuurlijk. Dan is fok geweldig. Kun je lekker even overal tegen aan trappen, als het je ontbreekt aan normale argumenten.
Snooker is top!!!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:06:14 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73551382
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:07 schreef Diamonds het volgende:
-knip-
Ja, jou moet ik hebben
Weet je nog dat ik zei dat een wandeling op de hei weleens over de bezoekregeling van Sophie kon gaan? En jouw reactie daarop? Precies.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:07:00 #145
241662 Jian
Well, well, well
pi_73551403
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, jou moet ik hebben
Weet je nog dat ik zei dat een wandeling op de hei weleens over de bezoekregeling van Sophie kon gaan? En jouw reactie daarop? Precies.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:07:37 #146
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73551418
quote:

[..]

oh, en ik maar denken dat Claire is opgehaald met een hummer
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:08:02 #147
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73551433
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:05 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ach ik begrijp het wel hoor. Je hebt zelf zoveel frustraties met je situatie. Dat moet eruit natuurlijk. Dan is fok geweldig. Kun je lekker even overal tegen aan trappen, als het je ontbreekt aan normale argumenten.
Normale argumenten? Uit jouw Huub smachtende muiltje? Mwuhaaaa!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:08:46 #148
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73551454
Claire is wel een scheiterd, ze heeft haar hyves enzo gesloten omdat ze bang is voor de Huubsoppers.
Ze weet ook wel hoe het Lieke is vergaan.

Huub offert zich wel op om de sympathie van Claire te krijgen en haar dus in zijn greep te krijgen, door op zijn site voor homewrecker uitgemaakt te worden.
Dan vind Claire het weer zielig voor Huubje en dan steunt ze hem door niets te zeggen en geloof ze alles wat hij zegt al ziet ze anders met eigen ogen.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:10:05 #149
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73551496
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:05 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Hij heeft niet in DGK gezeten, als je het nog niet wist.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:10:36 #150
184769 crew  Deisyy
pi_73551513
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:02 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ja die gemene opa!
Die opa kan je zelf wel aan, ondertussen vermaak ik me met sommige reacties daar

"Verwijtingen" Kan je dat eten?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')