Relhoerquote:
CATFIIIIIIIIIIIIIIIGHT!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even tussendoor, die Vlemmix had helemaal geen buikpijn
Zie het al , bericht is van drie maanden geleden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef tuinfluiter het volgende:
NMNS van wanneer is dat bericht in de telegraaf?
Bron: Telegraaf
Johan Vlemmix: 'Ik ben een mediahoer'
Misschien heb je wel een ban daar?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:54 schreef versabommie het volgende:
HEY! Waarom kan ik niet reageren op dat uitermate vermakelijke blog van Tuinlaaf United?
Met alle gemak maar daar gaat het niet om. Die koffielaaf vraagt om reacties en die kan ik niet geven! #principekwestie!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:33 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een ban daar?
Maar die heb je toch zo ongedaan gemaakt?
Moverende redenen ook?quote:
Omdat je daar tegenwoordig moet registreren. Zonder registratie geen reaktie...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met alle gemak maar daar gaat het niet om. Die koffielaaf vraagt om reacties en die kan ik niet geven! #principekwestie!
Ik was geregistreerd, Lieve Chanel, maar volgens mij is alles waar bom inzit een reden om te blokkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat je daar tegenwoordig moet registreren. Zonder registratie geen reaktie...
O, oke, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was geregistreerd, Lieve Chanel, maar volgens mij is alles waar bom inzit een reden om te blokken
Een schande dat is hetquote:
Heel lekker, verder geen nieuws.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:35 schreef Deisyy het volgende:
Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar paling uit Volendam is wel heel erg lekker![]()
Oeps...... dit is daar het topic niet voor![]()
Nog nieuws uit Hillywood?
Lievvvvvvvv!quote:
Ik weet het niet. Hij wil er zelf zo weinig mogelijk over kwijt. Maar wil wel dat mensen er op reageren, btje dubbel en vragen om speculatie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lievvvvvvvv!![]()
Maar waarom zou hij eigenlijk perse om reactie vragen op zijn blog? Zoekt hij goedkeuring?
Ik denk dat hij en zijn omgeving heel goed weten dat hij een lamme klootzak is, dus zoekt hij zalvende woorden van zijn groupiesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hij wil er zelf zo weinig mogelijk over kwijt. Maar wil wel dat mensen er op reageren, btje dubbel en vragen om speculatie?
Neem jezelf in de maling... vragen om een reactie op dit onderwerp maar wel in de "blog" zelf melden dat prive prive is... Dat jij nog achter die lamlul aanloopt zegt genoeg over jouw persoontje!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:55 schreef sunny16947 het volgende:
Zonder een 1e reactie van de schrijver himself werkt het reageren niet. Dus wat is dan makkelijker om het woord reactie te plaatsen. Zoals hij in alle vorige blogs ook deed. Je kunt natuurlijk overal wat achter zoeken.
En bommie weet zelf dondersgoed waarom hij geblockt is.
En johan wens ik sterkte en beterschap. Mazzel gehad. Dit kon nl. een fatale afloop hebben gehad.
Juist, dit soort reacties is de reden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem jezelf in de maling... vragen om een reactie op dit onderwerp maar wel in de "blog" zelf melden dat prive prive is... Dat jij nog achter die lamlul aanloopt zegt genoeg over jouw persoontje!
Wat een "kerel" is het toch he, jouw idool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |