quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:
Ga maar snuffelen.
![]()
[TBO] Filmpjes & Caps
hehe, ik pas als je t niet erg vindt. lees graag de resultaten van een zoektocht van anderquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga maar snuffelen.
![]()
[TBO] Filmpjes & Caps
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Marrije het volgende:
Claire heeft zich wel wat laten ontvallen over een zogenaamde vriendin die contact met Huub heeft opgenomen
Luilakquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik pas als je t niet erg vindt. lees graag de resultaten van een zoektocht van ander
nee ben ook geen 20 meer, ach toen ik nog jong was, rijk en beroemdquote:
maar op dat filmpje van tuinfluiter staat ze niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef gomi het volgende:
[..]
zondag is rustdag
en ja, ben bietjee lui
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
Deze 2 hingen om Claire en Huub heen. Nou, nou....welke ??????
[ afbeelding ]
ik heb de foto op dr hyves niet gezien. Ik zou t dus niet weten. las t op vol.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar op dat filmpje van tuinfluiter staat ze niet?
als ik moet kiezen om wie het gaat: die met dat donkere haarquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
Deze 2 hingen om Claire en Huub heen. Nou, nou....welke ??????
[ afbeelding ]
Ik voorzie een knots van een mediarel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit moest toch nog even geheim blijven? Laura wordt pas volgende maand 16.
Het enige dat Claire bekendmaakte was het feit dat ze gingen scheiden. Het werd gebracht als een persbericht, zoals dat meestal gebeurd met gewichtige zaken die onder de rechter liggen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:54 schreef gomi het volgende:
[..]
Maar waarom reageert claire dan wel bij boulevard?
Zo stil is die mediastilte dan niet toch?
met als toevoeging het gedoe over die zogenaamde vriendin. sorry dat is meer dan een sec persberichtquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het enige dat Claire bekendmaakte was het feit dat ze gingen scheiden. Het werd gebracht als een persbericht, zoals dat meestal gebeurd met gewichtige zaken die onder de rechter liggen.
Als dat inderdaad dat ding van 16 is, eindigt de mediastilte vanzelf wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire heeft zich wel wat laten ontvallen over een zogenaamde vriendin die contact met Huub heeft opgenomen
En hoe oud was Hedda toen Huub wat met haar kreeg?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geloof je dat? Ik denk dat Huub tot veel in staat is, maar een 16-jarig kind?!
Hyves ftwquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als dat inderdaad dat ding van 16 is, eindigt de mediastilte vanzelf wel.
ja en toen ik 15 was had ik ook weleens iets met een meisje van 14. wil niet zeggen dat ik t nu nog doe met meisjes van 14.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hoe oud was Hedda toen Huub wat met haar kreeg?
Eén keer raden....
juist ja..
Nee? Ben je pas jarig geweest dan?quote:
22 of 23. Toch wel een vrij groot leeftijdsverschil met iemand van 16.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ja en toen ik 15 was had ik ook weleens iets met een meisje van 14. wil niet zeggen dat ik t nu nog doe met meisjes van 14.
Huub was toen ook een stuk jonger dan nu
scheiding is niet zo boeiend meer, maar 16 jaar? Hoop niet dat dat waar is zeg!quote:Op zondag 11 oktobe r 2009 15:57 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge wat gaan die topics ineens hard. Die scheiding maakt nogal wat los.
true, maar nu een nog veel groter verschil. dat hij als 22 jarige met iemand van 16 ging, wil niet zeggen dat hij als 27 jarige( of iets in die buurt) nog steeds met meisjes van 16 gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
22 of 23. Toch wel een vrij groot leeftijdsverschil met iemand van 16.
Klopt ja. Ik zat er ook net aan te denken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
Over die Fenna en Laura is volgens mij BS. Ik heb tijden geleden al eens zo'n bericht gezien toen Huub nog optrad. Moet in de zomer/najaar van 2008 geweest zijn. Toen beweerde diezelfde Fenna dat hij met haar zusje bezig was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |