Dit is SHO, hier reageren mensen op gebeurtenissen in de showbizz.... dat het een MJ topic is wil niet per definitie zeggen dat MJ verheerlijkt moet worden, of dat er geen kritische vragen gesteld of opmerkingen gemaakt mogen worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor. Als je niets met MJ hebt, waarom zit je dan hier?
Oeps... iets te letterlijk gequotequote:
ik zou het ff vragen in feedback. Gaat wat sneller denk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeps... iets te letterlijk gequote![]()
Kan een modje zo vriendelijk zijn om dit te veranderen in #41?
Waar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zou het ff vragen in feedback. Gaat wat sneller denk.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is SHO, hier reageren mensen op gebeurtenissen in de showbizz.... dat het een MJ topic is wil niet per definitie zeggen dat MJ verheerlijkt moet worden, of dat er geen kritische vragen gesteld of opmerkingen gemaakt mogen worden.
Het is geen "Verheerlijk hier MJ" topic, en dat het vol zit men mensen die in SHO lijken te wonen is dus niet zo vreemd. Waarschijnlijk worden er minder kritische noten gekraakt in MUZ.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
De waarheid is soms gewoon keihard.
Lekker met beide voetjes op de grond.........
daar heeft ze ook al ruzie praktischquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:51 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jep, de waarheid is keihard.
Feit is dat Michael er niet meer is.
En dat dat de halve wereld pijn doet. Dat dat jou geen pijn doet, who cares. Rot op uit dit topic, dan.
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Jezus Qwea, get a life of zo zeg, let it go...
Wat ben jij een ongelofelijk stokerig dom kind.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
[..]
daar heeft ze ook al ruzie praktisch
Maar er is niks meer goedkoperquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijk stokerig dom kind.
Ga nog effe AH boodschappen doen, en eisen.
quote:Michael Jackson -- #7
Posted Jul 7th 2009 4:10PM by TMZ Staff
Michael Jackson -- #7Get ready to have your mind blown. Ready? Here we go ...
-- Michael Jackson signed his will on 7/7/02.
-- Michael Jackson's memorial was on 7/7/09 ... exactly 7 years after the will was signed.
-- Michael Jackson's two biggest hits -- "Black & White" and "Billie Jean" -- were each #1 for 7 weeks.
-- Michael Jackson's three biggest albums -- "Thriller," "Bad" and "Dangerous" -- each produced 7 top 40 hits.
-- Michael Jackson was the 7th of 9 children.
-- Michael Jackson was born in 1958 ... 19 + 58 = 77
-- Michael Jackson died on the 25th ... 2 + 5 = 7
-- Michael Jackson has 7 letters in his first and last name.
If you're looking for lottery numbers tonight, we recommend something with the number 7 in it.
jezus christus! gedraag je nou eens als iemand van 47, sta erboven of rot een naar ILOVEMJ-site ofzo. TERING!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijk stokerig dom kind.
Ga nog effe AH boodschappen doen, en eisen.
Quea: ik negeer je verder.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar er is niks meer goedkoperAlles is al aangepast
![]()
Gelukkig heb ik nog cola
alle 3. rebbie is die andere toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond trouwens ook dat Janet er goed uit zag hoor.
Die heeft dr zeer zeker wel eens slechter uitgezien.
Latoya was ik wel benieuwd naar, die had wel een hele hele grote hoed nodig...
Was die andere zus er ook?
Alweer?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef oh-oh het volgende:
Qwea kan beter gewoon weer gaan zuipen en naar de dokter rennen met kwaaltjes of zo.
het leven is zo oneerlijkquote:Krijg ik dalijk weer een tik op mn vingers terwijl zij in elk topic waar ze komt mag zitten trollen
ik mis de LA times?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef JX het volgende:
Met die bitchfights gaan die topics wel snel zeg![]()
By the way, score van vandaag:
[ afbeelding ]
Newsagent moest wel lachen
ik zit al aan mn 5de!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat je vandaag nog vast niks op had.
Vroeger op de dag meer drinken aub, dan gaat het sneller!
Anyhow, Rebbie heb ik gemist dan, of school die achter de Latoya hoed?
Ga naar de Maliebaan dan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoezo "weer" ? Ik ben nooit gestopt met zuipen hoorik weet niet waar je dat nou weer vandaan haalt?
[..]
het leven is zo oneerlijk!!!!!!!!
ik dacht dat je me zou negeren?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ga naar de Maliebaan dan.
Hier wordt niemand happier van. Jij niet, en wij ook niet.
dat was de andere hoed, een kleiner hoedje, wat stevige vrouwquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat je vandaag nog vast niks op had.
Vroeger op de dag meer drinken aub, dan gaat het sneller!
Anyhow, Rebbie heb ik gemist dan, of school die achter de Latoya hoed?
LA Times kan ik hier in de UK niet zo snel vinden denk ik, nog niet eerder gezien iigquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef JX het volgende:
Met die bitchfights gaan die topics wel snel zeg![]()
By the way, score van vandaag:
[ afbeelding ]
Newsagent moest wel lachen
heb je ook take 2 gekeken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:43 schreef ElizabethR het volgende:
Gezellig weer hier![]()
Robijn, het wordt tijd voor een bezoekje aan een psychiater geloof ik. Je bent de weg een beetje kwijt.
Ik heb die docu van Living with MJ nog eens gekeken. Toch wel aangrijpend.
Ah...en daar hebben we ElizabethR weer, net als tijd wordt te stoken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:43 schreef ElizabethR het volgende:
Gezellig weer hier![]()
Robijn, het wordt tijd voor een bezoekje aan een psychiater geloof ik. Je bent de weg een beetje kwijt.
Ik heb die docu van Living with MJ nog eens gekeken. Toch wel aangrijpend.
Ah ok, ik zag alleen nog de mamahoed geloof ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:43 schreef moussy het volgende:
[..]
dat was de andere hoed, een kleiner hoedje, wat stevige vrouw
Ach denk maar zo robijn, ElizabethR komt zichzelf nog wel tegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:44 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ah...en daar hebben we ElizabethR weer, net als tijd wordt te stoken.
Bezoek aan de psychiater? En waarom? Ik ben benieuwd.
staat daar nou dat hij begraven wordt op forest lawn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef Burdie het volgende:
Overlijdensakte: http://www.aolcdn.com/tmz_documents/0707_mj_deceased_wm.pdf
"Wij"? Jij en Michael?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ga naar de Maliebaan dan.
Hier wordt niemand happier van. Jij niet, en wij ook niet.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
U is een echte fan!
Ik heb vandaag in de bus es de Spits meegepakt, daar kijk ik echt alleen in bij heel groot nieuws.
Wie zijn trouwens die twee knappe kale kistdragende mannen, ook broers????
Dank!quote:
Lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
staat daar nou dat hij begraven wordt op forest lawn?
Volgens mij lag hij gewoon in dat funeral centrum...quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Wat moet je hier in dit topic als je niet van MJ moet hebben? Dom geval.quote:
Ruimen die zooiquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef static het volgende:
Nok eens. Allemachtig zeg.
Omdat zij de gegevens heeft gegeven voor de aktequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij lag hij gewoon in dat funeral centrum...
Waarom staat Latoya's naam er op?
Is het uberhaupt wel de officiële akte?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Aaaaah, oke, ik dacht dat dat moeders wasquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Omdat zij de gegevens heeft gegeven voor de akte
Ja, dat laatste zit er dik in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is het uberhaupt wel de officiële akte?
Waarom staat LaToya trouwns daar vermeld? Is zij diegene geweest die voor het stoffelijk overschot heeft getekend?
Ah ok, ik weet niet eens met hoeveel ze precies zijn / waren, maar die kalen vielen me op, die zien dr goed uitquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef JX het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zie ik hier Tito, Marlon en Randy links, en rechts Jackie of Jermaine in het midden. De overige twee rechts en de kale achteraan komen me wel bekend voor maar kan ik niet plaatsen. Is rechts achter misschien Miko Brando?
die had volgens mij geen hoed op, ik heb iig net foto's gezien van opoe zonder hoed op de memorialquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaaah, oke, ik dacht dat dat moeders was
volgens mij staat in dat vakje 'race', is toch iets anders dan huidskleurquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aan jou heb ik wat, dank je!
Zn huidskleur is alleen verkeerd ingevuld
Had ik eigenlijk eerder Janet of Jermaine verwacht. Volgens mij was Michael niet zo close met LaToya toch?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, ik weet niet eens met hoeveel ze precies zijn / waren, maar die kalen vielen me op, die zien dr goed uit
quote:Together Joseph and Katherine had ten children. Son Brandon died at birth. The other nine grew up to become professional musicians:
Maureen Reilette "Rebbie" Jackson (born May 29, 1950)
Sigmund Esco "Jackie" Jackson (born May 4, 1951)
Toriano Adaryll "Tito" Jackson (born October 15, 1953)
Jermaine LaJaune Jackson (born December 11, 1954)
La Toya Yvonne Jackson (born May 29, 1956)
Marlon David Jackson (born March 12, 1957)
Brandon Jackson (born March 12, 1957 - died at birth)
Michael Joseph Jackson (August 29, 1958 – June 25, 2009)
Steven Randall "Randy" Jackson (born October 29, 1961)
Janet Damita Jo Jackson (born May 16, 1966)
Dr staat toch black?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
volgens mij staat in dat vakje 'race', is toch iets anders dan huidskleur
quote:Copters Land at Neverland -- Not Jackson's Body
Posted Jul 7th 2009 9:50PM by TMZ Staff
A helicopter landed at Neverland Ranch just a short while ago -- and another just hovered -- but Michael Jackson's body wasn't in either of them.
Here's what we do know: it was part of some kind of interview about the ownership of Neverland, done by a media outlet that will air tomorrow. They requested to use Neverland as the backdrop and permission was granted.
ja er staat Black onder Race.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr staat toch black?
Is dat een ras dan?
Ik dacht dat er dan wel African Amerikan of zo zou staan...
Moussy, ik denk dat ik dan de hele tijd gedacht heb dat Rebbie de moeder was, door dat ouwelijke hoedje.
Misschien daarom juist. Maar iemand moet het doen en meestal is het iemand die sterk in de schoenen staat, kennelijk was het op dat moment LaToya.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk eerder Janet of Jermaine verwacht. Volgens mij was Michael niet zo close met LaToya toch?
quote:
Goffer zeg, als je nagaat dat Janet toch ook al 43 is ziet ze er wel verdomd goed uit. Ik zou haar zo ergens midden 20 geven. Nu zijn al die Jacksons wel aardig opgedroogd en jong van uiterlijk gebleven moet ik zeggen.quote:
Ik heb niets tegen MJ, ik vind jou alleen nogal hilarisch. Op een dieptrieste manier.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat moet je hier in dit topic als je niet van MJ moet hebben? Dom geval.
ik heb ook even gemist hoe dat kon gebeuren. iig is het ongeveer een uur geleden weer mis gegaanquote:
Het betekent ook niet dat je bewust mensen die de man wel fantastisch vonden moet afzeiken. Of dat je ze moet uitlachen. Er zijn mensen die kunnen helemaal lyrisch worden van scrapbooken, WOW, voetbal, postzegels verzamelen, LARPen en verzin het maar, daar heb ik dan weer niks mee. Maar ieder zijn meug, toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is SHO, hier reageren mensen op gebeurtenissen in de showbizz.... dat het een MJ topic is wil niet per definitie zeggen dat MJ verheerlijkt moet worden, of dat er geen kritische vragen gesteld of opmerkingen gemaakt mogen worden.
Fijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen MJ, ik vind jou alleen nogal hilarisch. Op een dieptrieste manier.
Volgens mij zijn Janet en La Toya ook behoorlijk plastick fantastic, en Jermaine en die Rebbie gok ik toch ook wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goffer zeg, als je nagaat dat Janet toch ook al 43 is ziet ze er wel verdomd goed uit. Ik zou haar zo ergens midden 20 geven. Nu zijn al die Jacksons wel aardig opgedroogd en jong van uiterlijk gebleven moet ik zeggen.
-edit- De enige die echt aartslelijk was door al zijn plastische fratsen is natuurlijk Michael.
-edit2- en LaToya
Nou idd zeg... Jammer dat het gisteravond wel gewoon kon, met alle meningen door elkaar...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
Wat een gezeik weer hier. Is het nou nog niet klaar?
Ze moet even een klap in het gezicht krijgen en iemand die zegt: ' Snap out of it!!'quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
Wat een gezeik weer hier. Is het nou nog niet klaar?
quote:
Er is een verschil tussen rationeel verheerlijken en obsessief verheerlijken Shitney. Jij valt in de eerste categorie, Ik erger me helemaal niet aan jouw posts.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Shitney het volgende:
[..]
Het betekent ook niet dat je bewust mensen die de man wel fantastisch vonden moet afzeiken. Of dat je ze moet uitlachen. Er zijn mensen die kunnen helemaal lyrisch worden van scrapbooken, WOW, voetbal, postzegels verzamelen, LARPen en verzin het maar, daar heb ik dan weer niks mee. Maar ieder zijn meug, toch?
Ik vind het ook behoorlijk storend dat mensen die overduidelijk nog nooit een interview met de beste man gezien hebben en alleen de tabloids nabauwen hier dan net net doen alsof iedereen die zich wel in MJ verdiept heeft vast geen leven heeft of maar een sneu figuur is.
Blijkbaar wel, ik zou er anders niet zoveel energie in steken als ik jou was om steeds weer mensen te willen "opvoeden".quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Fijn.
And who cares? Ik niet.
Luister anders eens Michaels : Man in the mirror, Kan je nog wat van leren, ipv hier te stokken en te roddelen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef Rianne84 het volgende:
TMZ.quote:It does say Forest Lawn Cemetery was a "temporary" disposition of the body. As we first reported the body will not go back to Forest Lawn. Final burial is pending at an unknown location.
Nou ja, ze blijft ook maar gevoerd worden. Negeer d'r dan gewoon.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze moet even een klap in het gezicht krijgen en iemand die zegt: ' Snap out of it!!'
Verder valt het wel mee toch??
*voor zich ziet*quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze moet even een klap in het gezicht krijgen en iemand die zegt: ' Snap out of it!!'
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Fijn.
And who cares? Ik niet.
Luister anders eens Michaels : Man in the mirror, Kan je nog wat van leren, ipv hier te stokken en te roddelen.
quote:Just Lift Yourself
You Know
You've Got To Stop It.
Yourself!
Jermaine vooraan, midden inderdaad Jackie, achterste idd Miko Brando. Middenachter weet ik ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef JX het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zie ik hier Tito, Marlon en Randy links, en rechts Jackie of Jermaine in het midden. De overige twee rechts en de kale achteraan komen me wel bekend voor maar kan ik niet plaatsen. Is rechts achter misschien Miko Brando?
O my! En wedden dat het nog verkocht wordt ook voor die prijs?? Gekte!!!quote:
5000! das toch asociaalquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
schandalig. wat een respectloze prijs
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O my! En wedden dat het nog verkocht wordt ook voor die prijs?? Gekte!!!
GMTAquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
5000! das toch asociaalWedden dat er droeftoeters zijn die het voor die prijs of zelfs meer ook nog kopen?
Kap nou gewoon eens. Je zit te trollen. Niet doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoezo "weer" ? Ik ben nooit gestopt met zuipen hoorik weet niet waar je dat nou weer vandaan haalt?
[..]
het leven is zo oneerlijk!!!!!!!!
On Jul-07-09 at 22:02:04 PDT, seller added the following information:quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
schandalig. wat een respectloze prijs
http://photos.tmz.com/galleries/mj_memorial_service_programquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
.
Ben wel benieuwd hoe die boeken er psies uitzien.
Ja, sleep jij het vorige topic er nog eens bijquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:08 schreef Shitney het volgende:
[..]
Kap nou gewoon eens. Je zit te trollen. Niet doen.
Volgens mij is er wereldwijd een beperkt aantal rassen, en "African American" hoort daar niet bij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja er staat Black onder Race.
Ik zou ook african american verwachten...
maar ja, ik ik weet niet hoe die overlijdensaktes daar werken, ik heb hier nog nooit een huidskleur op een overlijdensakte zien staan.
Ah kijk aan! Uitprinten op mooi fotopapier, nietjes erdoor, klaar! Weer 5000 dollar bespaard.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
http://photos.tmz.com/galleries/mj_memorial_service_program
die heet dan gewoon african?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is er wereldwijd een beperkt aantal rassen, en "African American" hoort daar niet bij.
Het zou een beetje vaag zijn als ze dan een in de VS geboren zwarte man of vrouw dan "African American" zouden noemen, en een willekeurige Ghanees die toevallig tijdens een vakantie in de VS overlijdt "Black", of moet die dan "African African" genoemd worden?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef Qwea het volgende:
omfg
http://cgi.ebay.com/MICHAEL-JACKSON-DOMAIN-NAME-STAPLES-CENTER-CELEBRATION_W0QQitemZ250460136167QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3a509662e7&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1205%7C293%3A1%7C294%3A50
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, sleep jij het vorige topic er nog eens bij.
niet alle zwarten komen uit afrikaquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
die heet dan gewoon african?
zwarte amerikanen worden toch african american genoemd? of ben ik nu gek
doei?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Robijn1961 het volgende:
Okee, ik heb het geprobeerd.
Het niveau hier is echter zo laag, mede door stokers en mensen die helemaal niet van MJ houden, maar alleen van de sensatie erom heen.
Een quea, die op mij echt overkomt als een tokkie.
Een ElizabethR, die alleen opduikt als er wat te stoken valt.
Same voor een Duderella.
Sjonge, mensen. Van Michael hadden jullie nog wat kunnen leren.
Dat doen jullie echter niet, de sensatie is belangrijjker.
Fine with me.
LaToya was een van de eersten in het ziekenhuis toen hij overleed. Dus het zal wel gewoon degene zijn geweest die er a) vrij snel was en b) nog enigszins coherent kon praten. Gebeurt zo vaak dat het niet de closest is die de identificatie doet en de akte opmaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk eerder Janet of Jermaine verwacht. Volgens mij was Michael niet zo close met LaToya toch?
Ik heb 1 dollar gebodenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef Qwea het volgende:
omfg
http://cgi.ebay.com/MICHAEL-JACKSON-DOMAIN-NAME-STAPLES-CENTER-CELEBRATION_W0QQitemZ250460136167QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3a509662e7&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1205%7C293%3A1%7C294%3A50
quote:
dat zeg ik ook nietquote:
Ik reageer op dat zieken in dit topic. Gewoon niet doen, laat mensen in hun waarde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, sleep jij het vorige topic er nog eens bij.
Wehehe puik nummerquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Edwinuss het volgende:
Heeft betrekking op 90% van de mensen in dit topic. Droeftoeters.
Op dat soort documenten staat altijd black, of caucasian, of asian, of mixed race. Het gaat immers om ethniciteit en niet om cultuur.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet
maar op tv wordt altijd gerefereerd naar african americans. en anders latino's, puerto ricans, irish enz.
ik weet niet waar de voorouders van MJ vandaan komen.
Maar goed, er staat Black, dus het zal wel goed zijn
oh ok, is dat ook weer opgehelderdquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:16 schreef Shitney het volgende:
[..]
Op dat soort documenten staat altijd black, of caucasian, of asian, of mixed race. Het gaat immers om ethniciteit en niet om cultuur.
Ik vroeg het me ook gewoon af, omdat je normaal idd altijd African American hoort.quote:
En een Jamaicaan of Surinamer dan??quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
die heet dan gewoon african?
zwarte amerikanen worden toch african american genoemd? of ben ik nu gek
uitprinten en voor 5000 dollar verkopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef matthijst het volgende:
Memorialboekje in PDF formaat:
http://theloop21.com/site(...)al%20program%201.pdf
http://theloop21.com/site(...)al%20program%202.pdf
http://theloop21.com/site(...)al%20program%203.pdf
http://theloop21.com/site(...)al%20program%204.pdf
African American is de bevolkingsgroep waar iemand toe behoort, black is het "ras" waar iemand toe behoort. Volgens mij noemen wij dat in het nederlands trouwens geen ras, ik heb altijd geleerd dat honden rassen hebben en mensen niet. Ik zou in het nederlands etnische afkomst zeggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook gewoon af, omdat je normaal idd altijd African American hoort.
Ik vind dat ook onbegrijpelijk!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:16 schreef Qwea het volgende:
http://cgi.ebay.com/The-M(...)26po%3DLVI%26ps%3D54
ik kan me niet voorstellen dat mensen zoveel geld voor een lullig domeintje neer tellen.
Toch?
Ik kan me niet voorstellen dat mensen ruzie schoppen met een manager van de AH en dan een half verzonnen verhaal op de FP krijgen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:16 schreef Qwea het volgende:
http://cgi.ebay.com/The-M(...)26po%3DLVI%26ps%3D54
ik kan me niet voorstellen dat mensen zoveel geld voor een lullig domeintje neer tellen.
Toch?
Als de familie hun schulden gaat afbetalen met de opbrengsten van allerlei MJ-spullen dan ontnemen ze daarmee de kinderen een deel van hun erfenis??quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef Duderella het volgende:
Overigens hoorde ik gisteren dat de hele familie Jackson behoorlijk in de schulden zit, maar dat nieuwe optredens nu en verkoop van MJ-spulletjes (handschoenen, T-shirts, muziek) ze daar waarschijnlijk binnen een maand bovenop gaat helpen!(Niet bedoeld als negatief nieuws! Ik ben blij voor de familie!
)
ze zullen toch eerst de schulden van MJ afbetalen neem ik aan? anders zitten die kinderen met een torenhoge schuld...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de familie hun schulden gaat afbetalen met de opbrengsten van allerlei MJ-spullen dan ontnemen ze daarmee de kinderen een deel van hun erfenis??
Ik neem aan dat ze opbrengsten van optredens waarvoor ze nu massaal worden gevraagd, in eigen zak mogen steken toch? Opbrengsten uit MJ's muziek misschien niet nee..quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de familie hun schulden gaat afbetalen met de opbrengsten van allerlei MJ-spullen dan ontnemen ze daarmee de kinderen een deel van hun erfenis??
Ik denk dat ze met spullen niet de inboedel bedoeltquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
merchandisequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met spullen niet de inboedel bedoelt
Maar gewoon, hoe noem je dat ook alweer, dat woord... (alzheimer light hier)... t-shirtjes met opdruk, glitterhandschoenen, andere 'troep'.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen "Verheerlijk hier MJ" topic, en dat het vol zit men mensen die in SHO lijken te wonen is dus niet zo vreemd. Waarschijnlijk worden er minder kritische noten gekraakt in MUZ.
Merchandisequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met spullen niet de inboedel bedoelt
Maar gewoon, hoe noem je dat ook alweer, dat woord... (alzheimer light hier)... t-shirtjes met opdruk, glitterhandschoenen, andere 'troep'.
Er is een trustfund met 200 ongepubliceerde nummers waar niemand bijkan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
't schijnt dat hij qua bezittingen meer geld had dan schulden. Dus als ze alles verkopen houden ze nog 200 miljoen over oid.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Merchandise![]()
Maar erven die kinderen nou toch een fortuin ondanks dat ze allemaal in de schulden zitten?
Dat kan toch ook nooit kloppen dan he?
Hoe kan het dat dat mag, terwijl je diep in de schulden zit?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er is een trustfund met 200 ongepubliceerde nummers waar niemand bijkan.
Doeiquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Robijn1961 het volgende:
Okee, ik heb het geprobeerd.
Het niveau hier is echter zo laag, mede door stokers en mensen die helemaal niet van MJ houden, maar alleen van de sensatie erom heen.
Een quea, die op mij echt overkomt als een tokkie.
Een ElizabethR, die alleen opduikt als er wat te stoken valt.
Same voor een Duderella.
Sjonge, mensen. Van Michael hadden jullie nog wat kunnen leren.
Dat doen jullie echter niet, de sensatie is belangrijjker.
Fine with me.
Ze zullen vast wel dingetjes bewaren, maar MJ schijnt koopziek geweest te zijn dus wat moet je allemaal met die troep spullenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
't schijnt dat hij qua bezittingen meer geld had dan schulden. Dus als ze alles verkopen houden ze nog 200 miljoen over oid.
zijn ze wel zn spulletjes kwijt
ja dat is ook weer zo. Misschien dat ze een aantal dingen ook wel aan een museum geven ofzo, deed MJ zelf ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel dingetjes bewaren, maar MJ schijnt koopziek geweest te zijn dus wat moet je allemaal met die troep spullen
Je gaat toch geen dingen weggegeven als je zo diep in de schulden zit?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat is ook weer zo. Misschien dat ze een aantal dingen ook wel aan een museum geven ofzo, deed MJ zelf ook
Is dat stukje al op youtube te zien?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef Dementor het volgende:
Mooiste moment van de memorial vond ik het moment dat de kist de zaal verliet terwijl men man in the mirror (instrumental) speelde.
De spotlight op de microfoon was natuurlijk ook erg mooi om te zien.
Ah leuk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef matthijst het volgende:
Memorialboekje in PDF formaat:
http://theloop21.com/site(...)al%20program%201.pdf
http://theloop21.com/site(...)al%20program%202.pdf
http://theloop21.com/site(...)al%20program%203.pdf
http://theloop21.com/site(...)al%20program%204.pdf
Die schulden mocht ie dan wel hebben, maar de bank wist donders goed dat zijn bezittingen veel meer waard waren. Dus was er weinig paniek volgens mij. Er is aan waarde tegenover de schulden een overschot van meer dan 200 miljoen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kan het dat dat mag, terwijl je diep in de schulden zit?
Gisteravond mochten grapjes niet, ik ben nog net niet gelynched.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef Qwea het volgende:
is hier ook nog plek voor een grappige motivational? of mogen grapjes niet meer?
sorry hoor, het was maar een ideequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je gaat toch geen dingen weggegeven als je zo diep in de schulden zit?
Ik hoop dat die kids beter met geld om leren gaan dan hun vader en de rest van de familie...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is dat stukje al op youtube te zien?
Ik heb juist dat stuk gemist.
Zolang er geen degelijke inzage in de assets is vind ik het onzin om dergelijke stellingen te poneren. MJ kon niet met geld omgaan? Hij zat diep in de schulden? Heb je dat huis gezien waar hij op het laatst als failliete ster in woonde? Dat terwijl hij al meerdere huizen had? Failliet? No way. MJ was er goed voor. Als hij meer geld uitgaf dan er binnenkwam --> So what? Hij zat in een industrie waarin je inkomsten gewoon variabel binnenkomen. En sowieso zat er een hoop geld in onroerend goed. Stellen dat MJ niet met geld om kon gaan is dus nergens op gebaseerd. Niets legitiems iig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je gaat toch geen dingen weggegeven als je zo diep in de schulden zit?
Ik hoop dat die kids beter met geld om leren gaan dan hun vader en de rest van de familie...
Op dat moment was het wel evenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is dat stukje al op youtube te zien?
Ik heb juist dat stuk gemist.
Hij had 500 miljoen dollar schuld maar was idd niet failiet. Hij kon echter niet met geld omgaan, check de docu van Bashir nog eensquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zolang er geen degelijke inzage in de assets is vind ik het onzin om dergelijke stellingen te poneren. MJ kon niet met geld omgaan? Hij zat diep in de schulden? Heb je dat huis gezien waar hij op het laatst als failliete ster in woonde? Dat terwijl hij al meerdere huizen had? Failliet? No way. MJ was er goed voor. Als hij meer geld uitgaf dan er binnenkwam --> So what? Hij zat in een industrie waarin je inkomsten gewoon variabel binnenkomen. En sowieso zat er een hoop geld in onroerend goed. Stellen dat MJ niet met geld om kon gaan is dus nergens op gebaseerd. Niets legitiems iig.
300 miljoen schuld, waarde van bezittingen minstens 500 miljoenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij had 500 miljoen dollar schuld maar was idd niet failiet. Hij kon echter niet met geld omgaan, check de docu van Bashir nog eens
Nee, want de erfenis zit in een trust. En die trust bezit bijvoorbeeld ook de huizen waar Katherine o.a. in woont. De trust heeft schulden, maar ook bezittingen. 40% van de trust is voor de kinderen, en als Katherine overlijdt is haar 40% ook voor hen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dus hij was niet failiet. + dat zn cd's, dvd's en merchandise nu booming is, dat levert ook honderen miljoenen op. Vervolgens exploiteer je neverland voor de fans, kassa. Nieuwe compilatie cd's kassa. Niet uitgebrachte songs van eerdere albums, kassa. Film over zn leven. Kassa. Tribute concerten, kassa. Daar weer cd's en dvd's van. Kassa. De 200 niewe songs voor zijn kids, 15 cd's, kassa. Buma rechten, kassa.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
300 miljoen schuld, waarde van bezittingen minstens 500 miljoen
Dat las ik overal in elk geval.
quote:
Voor wie is de overige 20%??quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, want de erfenis zit in een trust. En die trust bezit bijvoorbeeld ook de huizen waar Katherine o.a. in woont. De trust heeft schulden, maar ook bezittingen. 40% van de trust is voor de kinderen, en als Katherine overlijdt is haar 40% ook voor hen.
Daarom, de erven hoeven zich echt geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dus hij was niet failiet. + dat zn cd's, dvd's en merchandise nu booming is, dat levert ook honderen miljoenen op. Vervolgens exploiteer je neverland voor de fans, kassa. Nieuwe compilatie cd's kassa. Niet uitgebrachte songs van eerdere albums, kassa. Film over zn leven. Kassa. Tribute concerten, kassa. Daar weer cd's en dvd's van. Kassa. De 200 niewe songs voor zijn kids, 15 cd's, kassa. Buma rechten, kassa.
En zijn vader dan Shitney? Noem je die bewust niet omdat hij ervan is uitgesloten door MJ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, want de erfenis zit in een trust. En die trust bezit bijvoorbeeld ook de huizen waar Katherine o.a. in woont. De trust heeft schulden, maar ook bezittingen. 40% van de trust is voor de kinderen, en als Katherine overlijdt is haar 40% ook voor hen.
Krijgen zn broers en zussen nog iets? Familie erft toch automatisch iets, tenzij je ze onterft?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef Shitney het volgende:
[..]
Goede doelen. Staat niet gespecificeerd welke goede doelen, als ze maar zich inzetten voor het welzijn van kinderen, dat is de voorwaarde. Die doelen moeten nog gekozen worden.quote:
Dat zal dan wel Unicef worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Goede doelen. Staat niet gespecificeerd welke goede doelen, als ze maar zich inzetten voor het welzijn van kinderen, dat is de voorwaarde. Die doelen moeten nog gekozen worden.
En oh ja, merchandise! Zo heet die troep!
Volgens mij gaat normaal gesproken alles naar je kids, en als je die niet hebt naar broers/ zussen / ouders toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Krijgen zn broers en zussen nog iets? Familie erft toch automatisch iets, tenzij je ze onterft?
In de erfenis stond echt dat Katherine die 40% kreeg. Zijn vader werd niet genoemd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
En zijn vader dan Shitney? Noem je die bewust niet omdat hij ervan is uitgesloten door MJ?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
't schijnt dat hij qua bezittingen meer geld had dan schulden. Dus als ze alles verkopen houden ze nog 200 miljoen over oid.
zijn ze wel zn spulletjes kwijt
Die vader kan zo een x aantal interviews verkopen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
In de erfenis stond echt dat Katherine die 40% kreeg. Zijn vader werd niet genoemd.
Ze leven ook niet samen, die vader en moeder, dus krijgt pa niets van de centen als Katherine dat niet wil.
nou, de vazen die MJ kocht waren geen vazen van de blokker hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Assets zijn echt niet zijn serviezen en zijn vazen enzo, dat zijn huizen, aandelen, de muziekrechten, levensverzekeringen en dat soort dingen. Hij had schulden omdat hij hypotheken nam op bijvoorbeeld de muziekrechten. Die schulden moeten dus afbetaald worden, maar die worden gedekt door die rechten. Die alleen al zijn een half miljard waard en er rustte een hypotheek van 270 miljoen dollar op.
Michael Jackson leek vooral een liquiditeitsprobleem te hebben, en dat wordt dan in de media vertaalt als enorme schulden.
Op Blu-Rayquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die vader kan zo een x aantal interviews verkopen.
ja, vermogensrechten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Assets zijn echt niet zijn serviezen en zijn vazen enzo, dat zijn huizen, aandelen, de muziekrechten, levensverzekeringen en dat soort dingen.
Danseres, geloof ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was die blonde slet eigenlijk?
O dat wist ik niet!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
In de erfenis stond echt dat Katherine die 40% kreeg. Zijn vader werd niet genoemd.
Ze leven ook niet samen, die vader en moeder, dus krijgt pa niets van de centen als Katherine dat niet wil.
De enige erfgenamen zijn Katherine en de kinderen, en in het testament staat "I have intentionally omitted to provide for my heirs. I have intentionally omitted to provide for my former wife Debbie Rowe".quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
En zijn vader dan Shitney? Noem je die bewust niet omdat hij ervan is uitgesloten door MJ?
is nog niet bekendquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:58 schreef Anonymousz het volgende:
weet iemand hoeveel mensen naar de herdenkingsdienst hadden gekeken?
Met een limited edition black leather belt verpakt in een giftset.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op Blu-Ray![]()
Maar die broers pikken wel een graantje mee. Die gaan nu op Tournee
Jackson Memorial Tribute Farewell Sweet Michael Tour met gastoptredens van oa Shaheen enzo.
KASSA
Geen idee wie het is maar haar sexuele gewoontes kun je aan haar uiterlijk afleiden? Lekker niveau weer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Stefan het volgende:
Overigens heeft Priscella Presley het perfect aangepakt na de dood van Elvis. Ze heeft er bv voor gezorgd dat alleen de slanke frisse Elvis als offieel beeldmerk gebruikt mag worden, de dikke Elvis zie je nergens op officiele cd's, merchandise etc
Zouden ze met MJ ook moeten doen, beeldmerk zo tussen Thriller en Bad
Die vazen kocht ie niet, die wees hij allen aanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
nou, de vazen die MJ kocht waren geen vazen van de blokker hoor
en misschien moeten ze zijn ijscokar ook wel verkopen, zou ik toch jammer vinden als kind
Ik snap alleen niet dat ze gewoon scheiden, het lijkt er op dat ze er gewoon prat op gaan dat ze een hechte familie zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat wist ik niet!
Omdat die moeder ook zo streng religieus is, dus het verbaast me dat ze gescheiden leeft van hem.
Gelijk heeft ze (denk ik).
In die docu van Bashir gaf hij aan dat hij al 1 van de 2 vazen bezat ($500000 p/s).quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die vazen kocht ie niet, die wees hij allen aan
Nooit betaald.
Volgensmij had hij nog steeds meer bezittingen dan schulden, dus dat zal wel verrekend worden. Ook zijn zijn nummers de afgelopen weken gigantisch vaak gedraaid, er zijn vreselijk veel albums, dvd's, etc. verkocht, dus daar krijgen ze ook nog de nodige miljoenen voor... Die schulden vallen denk ik wel weg te werken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Merchandise![]()
Maar erven die kinderen nou toch een fortuin ondanks dat ze allemaal in de schulden zitten?
Dat kan toch ook nooit kloppen dan he?
Religie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat ze gewoon scheiden, het lijkt er op dat ze er gewoon prat op gaan dat ze een hechte familie zijn.
Ik weet nog wel dat 'we' bij Bad al dachten: Shit... wat heeft die jongen met zichzelf gedaan!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of misschien is dat wat te jong.
Deze dan bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Danseres ja, maar volgens mij vond ze het allemaal wel leuk gisterenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heb ik een Ferrari voor de deur staanquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
In die docu van Bashir gaf hij aan dat hij al 1 van de 2 vazen bezat ($500000 p/s).
En waarom zou hij daarover gelogen hebben?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zo heb ik een Ferrari voor de deur staan
Praise the Lord!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Religie.
Joe woont bij een andere vrouw
Omdat hij ook loog over de andere die hij "kocht" misschienquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
En waarom zou hij daarover gelogen hebben?
Dat zei hij toch ook heel uitgekookt? Oh, ik krijg korting hoor. Alsof het niks was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die vazen kocht ie niet, die wees hij allen aan
Nooit betaald.
Bron?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Omdat hij ook loog over de andere die hij "kocht" misschien
2 miljard wordt geschat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef Stefan het volgende:
En die 200 nieuwe songs zit niet in de inboedel en is sowieso een paar honderd miljoen dollar waard aan rechten en plaatverkoop.
Voor straf mag ze bij papa komenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:02 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Danseres ja, maar volgens mij vond ze het allemaal wel leuk gisteren
waarom heeft hij dat een paar maanden geleden opeens naar buiten gebracht?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef matthijst het volgende:
Nieuwsbericht paar maanden terug van de eigenaar die zei dat ie nooit wat opgehaald had.
Ja, je hebt gelijk, ik moe het nuanceren: hij was zakelijk zijn tijd ver vooruit, maar had zijn uitgavenpatroon niet aangepast aan zijn teruglopende inkomsten. In zijn hoogtijdagen was hij meermaals miljardair, maar in de laatste jaren kwam er per jaar miljoenen binnen ipv miljarden. Maar zakelijk gezien zat het allemaal goed in elkaar, zijn bezittingen zijn nog steeds meer waard dan zijn schulden. Die had hij goed vastgezet, vandaar dat hij zo belachelijk veel moest lenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef matthijst het volgende:
Oh, oh, wat was hij goed met geld: $300.000.000 schuld.
Pfff, paar jaar, wat jij wilt. 't was iig ergens te lezen destijdsquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:08 schreef Rianne84 het volgende:
waarom heeft hij dat een paar maanden geleden opeens naar buiten gebracht?
Dat is volgensmij de waarde van SONY/ATV, die voor 50% van Jackson is (of was, hij heeft het al eens als onderpand gebruikt). Wat de onuitgebrachte nummers waard zijn is moeilijk in te schatten.quote:
Met een beetje google werk vast te vinden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef matthijst het volgende:
Nieuwsbericht paar maanden terug van de eigenaar die zei dat ie nooit wat opgehaald had.
Het is nu inderdaad nog maar voor 50% van Jackson. Dat onderpand waar jij het over hebt was die andere 50%. En daarna heeft hij nog eens voor 270 miljoen een lening erop genomen, maar zijn helft is minstens een half miljard waard.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is volgensmij de waarde van SONY/ATV, die voor 50% van Jackson is (of was, hij heeft het al eens als onderpand gebruikt). Wat de onuitgebrachte nummers waard zijn is moeilijk in te schatten.
Bijna: Jackson had ATV. Sony had Sony.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:15 schreef Shitney het volgende:
[..]
Het is nu inderdaad nog maar voor 50% van Jackson. Dat onderpand waar jij het over hebt was die andere 50%. En daarna heeft hij nog eens voor 270 miljoen een lening erop genomen, maar zijn helft is minstens een half miljard waard.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Religie.
Joe woont bij een andere vrouw
En voor zn kids ook, hoe hard het ook klinkt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef Dementor het volgende:
Dus je zou kunnen stellen dat dit uiteindelijk hoe hard het ook is zijn dood de beste oplossing was om het Jackson vermogen veilig te stellen, MJ zou na die 50 concerten uiteindelijk toch weer gaan spenden als een malle...
Ze houden in ieder geval genoeg geld over om bescherming tegen de buitenwereld en de media te "kopen".quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En voor zn kids ook, hoe hard het ook klinkt.
Hopenlijk kunnen ze nu gewoon naar school en zo.
Ach kom op, MJ was degene die dr zo achterlijk mee deed hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze houden in ieder geval genoeg geld over om bescherming tegen de buitenwereld en de media te "kopen".
Die kinderen zullen de komende jaren geen normaal leven kunnen leiden.
Precies, en later heeft Michael Jacksons zijn 50% gebruikt als onderpand voor een lening.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Bijna: Jackson had ATV. Sony had Sony.
Samen gegaan: Sony/ATV, allebei de helft.
Niet alleen van CNN lijkt me? Ik wil het totale aantal weten!quote:
Die ouders staan wat anders in het leven dan Michael deedquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef oh-oh het volgende:
, maar de kids van Madonna en de Pitt Jolie clan hebben wel normalere levens dan deze kinderen tot nu toe hadden met hun rare papa.
Dat hadden ze niet, en dat krijgen ze niet ook...quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze houden in ieder geval genoeg geld over om bescherming tegen de buitenwereld en de media te "kopen".
Die kinderen zullen de komende jaren geen normaal leven kunnen leiden.
Lees even terug in dit topic.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat hadden ze niet, en dat krijgen ze niet ook...
Denk maar dat er nog een hoop getouwtrek komt op die kinderen en het geld....
Dat zal nog heel wat ruzies opleveren....
Daarbij, wat zal erover blijven, eerst moeten de schulden betaald worden, dan zal er nog een hoop afgaan aan belasting, dit gaat nog maanden duren..
Was er geen theorie dat voorafgaand aan de dood van Elvis de nieuwe cd's al klaarlagen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef Dementor het volgende:
Dus je zou kunnen stellen dat dit uiteindelijk hoe hard het ook is zijn dood de beste oplossing was om het Jackson vermogen veilig te stellen,
Niemand weet wat Michael aan schulden had,,dus we weten niet wat zijn vermogen nog is..quote:
Lijkt me stug ...quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:30 schreef Stefan het volgende:
Was er geen theorie dat voorafgaand aan de dood van Elvis de nieuwe cd's al klaarlagen?
Niet precies nee maar men had wel een indicatie van openstaande leningen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Niemand weet wat Michael aan schulden had,,dus we weten niet wat zijn vermogen nog is..
Dit gaat de komende maanden uitgezocht worden, voordat de erfenis vrijkomt...
c=lquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was er geen theorie dat voorafgaand aan de dood van Elvis de nieuwe cd's al klaarlagen?
Heel stug, aangezien er toen nog niet eens cd's warenquote:
Laat eerst die accountants maar aan de slag gaan, voordat iedereen wat roept.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet precies nee maar men had wel een indicatie van openstaande leningen.
En wat men nu verdiend na zijn dood is ook niet mis.
Daar doelde ik dan ook opquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Heel stug, aangezien er toen nog niet eens cd's waren
quote:Now that he has been honored in a star-studded memorial…..
Check out (above) a very touching tribute to Michael Jackson, originally made for the BET Awards but never aired.
My point exactly, daarom zeg ik dat t voor die kids wss uiteindelijk ook beter is zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die ouders staan wat anders in het leven dan Michael deed
Cd's. LP'squote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heel stug, aangezien er toen nog niet eens cd's warenMaar Stefan had het gisteren ook al over 18 miljard kijkers, dus tja
quote:Wachten op kijkcijfers Michael Jackson
8 juli 2009, 14:43 | ANP
HILVERSUM (ANP) - Het blijft nog even gissen hoeveel Nederlanders woensdagavond naar de herdenkingsbijeenkomst voor Michael Jackson hebben gekeken en via welke zender ze dat deden. De dagelijkse kijkcijfers laten nog wel even op zich wachten. Dit maakte Stichting KijkOnderzoek donderdag bekend.
Normaal publiceert KijkOnderzoek de kijkcijfers van de voorgaande dag altijd 's ochtends vroeg. Maar doordat de ceremonie voor Michael Jackson op talloze zenders was te zien, willen de kijkcijferspecialisten extra controles uitvoeren om de juiste cijfers aan de juiste zenders toe te kunnen schrijven. Hoeveel tijd dit nog vergt, kon de woordvoerster van de Stichting KijkOnderzoek donderdag niet voorspellen.
De ceremonie voor Michael Jackson was onder meer te zien bij de NOS op Nederland 3. RTL4 bracht de beelden via drie edities van RTL Boulevard. SBS6 schotelde de kijkers voor de gelegenheid een extra lange editie van Shownieuws voor.
Precies, dus om stug te blijven roepen dat hij alleen maar schulden achterlaat is bs.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Laat eerst die accountants maar aan de slag gaan, voordat iedereen wat roept.
Hopenlijk valt het mee, we zien het wel over een maandje of acht..
Ik geloof dat ik hem hier het 'mooist' vond. Al heb ik hem nooit aantrekkelijk gevonden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat 'we' bij Bad al dachten: Shit... wat heeft die jongen met zichzelf gedaan!
Little did we know dat het alleen nog maar erger zou worden. Terugkijkend viel het bij Bad nog reuze mee.
Nogal een uitspraak zegquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
My point exactly, daarom zeg ik dat t voor die kids wss uiteindelijk ook beter is zo.
200 miljoen schijnt er +/- over te blijven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet precies nee maar men had wel een indicatie van openstaande leningen.
En wat men nu verdiend na zijn dood is ook niet mis.
Men gaat echt wel plussen.
Kom op, je hebt toch zelf ook de beelden gezien hoe hij dr mee om ging?quote:
Ik denk als ze mochten kiezen dat ze dan tóch liever hun vader nog hadden gehad en dan thuis les hadden gekregen, dan naar school en dan zonder vader in je leven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom op, je hebt toch zelf ook de beelden gezien hoe hij dr mee om ging?
Ze gingen niet naar school of niks, nu hebben ze nog kans op een normaler leven...
Ja maar die keuze hebben ze niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk als ze mochten kiezen dat ze dan tóch liever hun vader nog hadden gehad en dan thuis les hadden gekregen, dan naar school en dan zonder vader in je leven.
Ja, ik heb beelden gezien, ik heb ook gehoord dat alle drie de kinderen drie verschillende talen spreken, beleefd en wel bespraakt zijn. En ik zag gisteren een meisje die de wereld wilde laten weten hoe enorm veel ze van haar vader hield.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom op, je hebt toch zelf ook de beelden gezien hoe hij dr mee om ging?
Ze gingen niet naar school of niks, nu hebben ze nog kans op een normaler leven...
Dat was wel een beetje apart ja... maar ik geloof echt niet dat die kinderen nu beter af zijn zonder hun vader! Ze komen op mij heel normaal over. Oke.. Blanket is misschien wat apart maar ik denk dat Michael echt zijn grote idool is en dat hij gewoon graag op zijn vader wilde lijken, zoals ook andere jongetjes dat willen, want papa's zijn stoer, groot en sterk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die keuze hebben ze niet.
Objectief gezien is het nu toch echt beter voor ze.
Ik mag hopen dat de schade beperkt is bij ze.
Ik heb echt met rillingen over mn lijf naar dat interview gekeken laatst, waarin hij eerst zielig zegt dat ie zelf geen leven had, waarna je allemaal beelden kreeg van die arme kinderen die hij op sleeptouw nam, en dat ie dan die kleine Blanket door elkaar zat te klotsen terwijl ie m een fles gaf met een deken over dat koppie terwijl hij de statement maakte dat ie niks liever wilde dan dat zijn kinderen een normaal en gelukkig leven zouden hebben....
Echt, ik geloof heilig dat hij dat ook wilde, maar hij wist gewoon totaal niet wat normaal was....
Dus ik hoop dat die kids nog niet zo een rare realiteitszin hebben als hun pa.
i'm with stupidquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die keuze hebben ze niet.
Objectief gezien is het nu toch echt beter voor ze.
Ik mag hopen dat de schade beperkt is bij ze.
Ik heb echt met rillingen over mn lijf naar dat interview gekeken laatst, waarin hij eerst zielig zegt dat ie zelf geen leven had, waarna je allemaal beelden kreeg van die arme kinderen die hij op sleeptouw nam, en dat ie dan die kleine Blanket door elkaar zat te klotsen terwijl ie m een fles gaf met een deken over dat koppie terwijl hij de statement maakte dat ie niks liever wilde dan dat zijn kinderen een normaal en gelukkig leven zouden hebben....
Echt, ik geloof heilig dat hij dat ook wilde, maar hij wist gewoon totaal niet wat normaal was....
Dus ik hoop dat die kids nog niet zo een rare realiteitszin hebben als hun pa.
Denk het niet. Die zullen ook wel home schooling krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Gaan de Brangelina kids wel naar een gewone school eigenlijk dan?
Kan het me niet voorstellen eigenlijk
Die krijgen allemaal priveles volgens mijquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
volgens mij wel. zie in het topic van celebrities met hun koters vaak genoeg foto's dat ze naar school gebracht worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Heb je gelijk in. Máár... die kids zijn 'desondanks' vrij goed groot geworden als ik ze zo zag gisteren. Ze zagen er niet uit alsof ze regelmatig door elkaar geschud waren zeg maarquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik denk dat als andere mensen in het openbaar zo met hun kinderen zouden doen de kinderbescherming toch wel eens een kijkje zou gaan nemen.
Ik ben echt van mening dat hjij het allerbeste met zijn kinderen voor had, maar ik ben ook van mening dat hij totaal niet capabel was om te oordelen over wat goed was en wat niet.
Hij maakte op mij geen verstandige stabiele indruk ieg.
Hij deed wel meer dingen heel raar, zoals oh-oh al zegt dat schudden tijdens het flesje geven en ondertussen 'I love you! I love you!' piepen was echt heel vreemd. Maar hij had altijd hulp bij dat zorgen en opvoeden neem ik aan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef Rianne84 het volgende:
van wat ik heb gezien in die filmpjes en interviews, vind ik dat michael best leuk met ze omging. een puzzel maken en ondertussen zingen, moeilijke vragen vertalen naar kindertaal, ze vroegen of ze mochten rennen in de gang van een hotel...
maar ja, dat beeld van blanket over het balkon blijft natuurlijk vreemd.
Ik vond dat echt eng overkomen, serieus waar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij deed wel meer dingen heel raar, zoals oh-oh al zegt dat schudden tijdens het flesje geven en ondertussen 'I love you! I love you!' piepen was echt heel vreemd. Maar hij had altijd hulp bij dat zorgen en opvoeden neem ik aan.
Het kon ook niet anders in zijn geval. Alternatief is enkel de Neverland Zoo bezoeken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond dat echt eng overkomen, serieus waar.
Ook hoe hij dat dierentuintripje beleefde als iets heel normaals terwijl het voor die kinderen toch gewoon een hel geweest moest zijn ,maar nee, hij had voor zijn gevoel gewoon leuk naar de apen gekeken.
Hij was niets anders gewend he.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook hoe hij dat dierentuintripje beleefde als iets heel normaals terwijl het voor die kinderen toch gewoon een hel geweest moest zijn ,maar nee, hij had voor zijn gevoel gewoon leuk naar de apen gekeken.
Hij had de kinderen met de nanny's kunnen laten gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het kon ook niet anders in zijn geval. Alternatief is enkel de Neverland Zoo bezoeken.
En dan ook nog ;quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vind je het echt raar? Ik kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef Qwea het volgende:
Mariah Carey zong vals door emotiesmijn god, werkelijk
Nee, maar het is wel ontzettend aandachtsgeil omdat nog even extra te moeten melden. Alsof wij dat niet door haddenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je het echt raar? Ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Zij kon duidelijk haar zenuwen en emoties minder de baas dan andere artiesten, maar is dat heus zo vreselijk? Nou ja, misschien moet ik dat niet vragen maar gewoon zeggen dat IK het niet vreselijk vindt.
Haar verklaring vind ik wel logisch eigenlijk. En ze biedt haar excuses nog aan ook. Overbodig, eigenlijk.
"Trying to sing today was basically impossible for me. I could barely keep myself from crying. I'm sorry sorry that I wasn't able to pull it together and really do it right,but I was literally choked up when I saw him there in front of me."
Hij liet de kinderen ook vaak met de nanny's gaan (zonder masker), maar wilde soms ook samen met zijn kinderen naar de dierentuin. Ik vind het vooral de fout van de paparazzi dat ze hem dat niet gunden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij had de kinderen met de nanny's kunnen laten gaan.
Zulke keuzes moet je kunnen maken.
Hij zag niet eens wat er raar of anders aan was, en dat snap ik ook wel , maar voor de kinderen kan dat wel anders...
ooh kom op. Nou kun je de pers wel overal de schuld van gaan geven, maar hij had gewoon beter moeten weten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij liet de kinderen ook vaak met de nanny's gaan (zonder masker), maar wilde soms ook samen met zijn kinderen naar de dierentuin. Ik vind het vooral de fout van de paparazzi dat ze hem dat niet gunden.
Hij zei het toch anders..quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan ook nog ;
"Maar heb je meegekregen dat je kinderen praktisch plat gewalst werden?"
-No no, that's not true! thats sooooo crazy They had a good time!
Dan had ie weer een slechte ouder geweest die niets ondernam met zijn kinderen maar alles overliet aan een nanny..quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij had de kinderen met de nanny's kunnen laten gaan.
Zulke keuzes moet je kunnen maken.
Dat laatste denk ik niet. Alhoewel dat vast wel het geval met MJ zou zijn geweest als joe de pijp vroegtijdig was uitgegaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef senesta het volgende:
Mja, ik ben misschien een rare dan hoor, maar ik geloof echt dat er een heleboel liefde was tussen michael en de kinderen en ik vind het gewoon zo raar om te zeggen dat een kind beter af is als die ouder dood is.
Je hoort mij nergens zeggen dat ze niet heel heel veel van elkaar hielden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef senesta het volgende:
Mja, ik ben misschien een rare dan hoor, maar ik geloof echt dat er een heleboel liefde was tussen michael en de kinderen en ik vind het gewoon zo raar om te zeggen dat een kind beter af is als die ouder dood is.
who gives a crap about the details. Feit is dattie het goed probeerde te lullen. En dat is not done.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zei het toch anders..
"Tja.. zo is het nou eenmaal.. maar we hebben de gorilla's gezien."
Tja, wat je er ook van wil zeggen ik denk dat we met enige redelijkheid mogen aannemen dat MJ niet het schoolvoorbeeld van evenwichtigheid was. Er zullen best periodes geweest zijn dat ie wel erg ver van de realiteit was weggedreven, zoals er ook wel ´betere´ periodes geweest zullen zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als hij ook helemaal was gaan flippen dan waren zijn kinderen nog harder gaan flippen.. want als papa al flipt dan moet er echt iets aan de hand zijn.. dus misschien dat hij daarom zo koel bleef.. Ik zie graag het beste in van mensenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja zeg Q, je kunt ook te ver gaan in negativiteit hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel ontzettend aandachtsgeil omdat nog even extra te moeten melden. Alsof wij dat niet door hadden
Ik hoop dat je een grapje maakt met het stukje "Overigens kan ze het wel prima live. Luister hieronder maar."quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja zeg Q, je kunt ook te ver gaan in negativiteit hoor!
Dat mens biedt keurig haar excuses aan, schaamde zich waarschijnlijk na afloop.
Daar is NIETS mis mee.
Overigens kan ze het wel prima live. Luister hieronder maar.
Ik vind het een drol van een meid trouwens, ik verdedig haar niet omdat ik haar leuk vind dus, maar kom op, ze mag zich best verexcuseren voor het feit dat het zingen niet zo goed ging.
Nahquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef DrDentz het volgende:
But now I am a father myself, and one day I was thinking about my own children, Prince and Paris and how I wanted them to think of me when they grow up. To be sure, I would like them to remember how I always wanted them with me wherever I went, how I always tried to put them before everything else. But there are also challenges in their lives. Because my kids are stalked by paparazzi, they can’t always go to a park or a movie with me.
So what if they grow older and resent me, and how my choices impacted their youth? Why weren’t we given an average childhood like all the other kids, they might ask? And at that moment I pray that my children will give me the benefit of the doubt. That they will say to themselves: “Our daddy did the best he could, given the unique circumstances that he faced. He may not have been perfect, but he was a warm and decent man, who tried to give us all the love in the world.”
I hope that they will always focus on the positive things, on the sacrifices I willingly made for them, and not criticise the things they had to give up, or the errors I’ve made, and will certainly continue to make, in raising them. For we have all been someone’s child, and we know that despite the very best of plans and efforts, mistakes will always occur. That’s just being human.
Hier legt hij het goed uit vind ik. Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven.
Het lijken toch niet de woorden van iemand die elke binding met de realiteit kwijt is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef DrDentz het volgende:
But now I am a father myself, and one day I was thinking about my own children, Prince and Paris and how I wanted them to think of me when they grow up. To be sure, I would like them to remember how I always wanted them with me wherever I went, how I always tried to put them before everything else. But there are also challenges in their lives. Because my kids are stalked by paparazzi, they can’t always go to a park or a movie with me.
So what if they grow older and resent me, and how my choices impacted their youth? Why weren’t we given an average childhood like all the other kids, they might ask? And at that moment I pray that my children will give me the benefit of the doubt. That they will say to themselves: “Our daddy did the best he could, given the unique circumstances that he faced. He may not have been perfect, but he was a warm and decent man, who tried to give us all the love in the world.”
I hope that they will always focus on the positive things, on the sacrifices I willingly made for them, and not criticise the things they had to give up, or the errors I’ve made, and will certainly continue to make, in raising them. For we have all been someone’s child, and we know that despite the very best of plans and efforts, mistakes will always occur. That’s just being human.
Hier legt hij het goed uit vind ik. Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven.
Dierentuintripje?? Waar ging dat over? Ik weet het niet??quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was een stuk uit de Living with Michael Jackson-docu van Martin Bashir. De dierentuin zou dicht zijn, maar daar aangekomen was de pers al ingelicht en was het een gekkenhuis met zwermen paparazzi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dierentuintripje?? Waar ging dat over? Ik weet het niet??
Oh datquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was een stuk uit de Living with Michael Jackson-docu van Martin Bashir. De dierentuin zou dicht zijn, maar daar aangekomen was de pers al ingelicht en was het een gekkenhuis met zwermen paparazzi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |