Dit is SHO, hier reageren mensen op gebeurtenissen in de showbizz.... dat het een MJ topic is wil niet per definitie zeggen dat MJ verheerlijkt moet worden, of dat er geen kritische vragen gesteld of opmerkingen gemaakt mogen worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor. Als je niets met MJ hebt, waarom zit je dan hier?
Oeps... iets te letterlijk gequotequote:
ik zou het ff vragen in feedback. Gaat wat sneller denk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeps... iets te letterlijk gequote![]()
Kan een modje zo vriendelijk zijn om dit te veranderen in #41?
Waar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zou het ff vragen in feedback. Gaat wat sneller denk.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is SHO, hier reageren mensen op gebeurtenissen in de showbizz.... dat het een MJ topic is wil niet per definitie zeggen dat MJ verheerlijkt moet worden, of dat er geen kritische vragen gesteld of opmerkingen gemaakt mogen worden.
Het is geen "Verheerlijk hier MJ" topic, en dat het vol zit men mensen die in SHO lijken te wonen is dus niet zo vreemd. Waarschijnlijk worden er minder kritische noten gekraakt in MUZ.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
De waarheid is soms gewoon keihard.
Lekker met beide voetjes op de grond.........
daar heeft ze ook al ruzie praktischquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:51 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jep, de waarheid is keihard.
Feit is dat Michael er niet meer is.
En dat dat de halve wereld pijn doet. Dat dat jou geen pijn doet, who cares. Rot op uit dit topic, dan.
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Jezus Qwea, get a life of zo zeg, let it go...
Wat ben jij een ongelofelijk stokerig dom kind.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
[..]
daar heeft ze ook al ruzie praktisch
Maar er is niks meer goedkoperquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijk stokerig dom kind.
Ga nog effe AH boodschappen doen, en eisen.
quote:Michael Jackson -- #7
Posted Jul 7th 2009 4:10PM by TMZ Staff
Michael Jackson -- #7Get ready to have your mind blown. Ready? Here we go ...
-- Michael Jackson signed his will on 7/7/02.
-- Michael Jackson's memorial was on 7/7/09 ... exactly 7 years after the will was signed.
-- Michael Jackson's two biggest hits -- "Black & White" and "Billie Jean" -- were each #1 for 7 weeks.
-- Michael Jackson's three biggest albums -- "Thriller," "Bad" and "Dangerous" -- each produced 7 top 40 hits.
-- Michael Jackson was the 7th of 9 children.
-- Michael Jackson was born in 1958 ... 19 + 58 = 77
-- Michael Jackson died on the 25th ... 2 + 5 = 7
-- Michael Jackson has 7 letters in his first and last name.
If you're looking for lottery numbers tonight, we recommend something with the number 7 in it.
jezus christus! gedraag je nou eens als iemand van 47, sta erboven of rot een naar ILOVEMJ-site ofzo. TERING!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijk stokerig dom kind.
Ga nog effe AH boodschappen doen, en eisen.
Quea: ik negeer je verder.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar er is niks meer goedkoperAlles is al aangepast
![]()
Gelukkig heb ik nog cola
alle 3. rebbie is die andere toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond trouwens ook dat Janet er goed uit zag hoor.
Die heeft dr zeer zeker wel eens slechter uitgezien.
Latoya was ik wel benieuwd naar, die had wel een hele hele grote hoed nodig...
Was die andere zus er ook?
Alweer?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef oh-oh het volgende:
Qwea kan beter gewoon weer gaan zuipen en naar de dokter rennen met kwaaltjes of zo.
het leven is zo oneerlijkquote:Krijg ik dalijk weer een tik op mn vingers terwijl zij in elk topic waar ze komt mag zitten trollen
ik mis de LA times?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef JX het volgende:
Met die bitchfights gaan die topics wel snel zeg![]()
By the way, score van vandaag:
[ afbeelding ]
Newsagent moest wel lachen
ik zit al aan mn 5de!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat je vandaag nog vast niks op had.
Vroeger op de dag meer drinken aub, dan gaat het sneller!
Anyhow, Rebbie heb ik gemist dan, of school die achter de Latoya hoed?
Ga naar de Maliebaan dan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoezo "weer" ? Ik ben nooit gestopt met zuipen hoorik weet niet waar je dat nou weer vandaan haalt?
[..]
het leven is zo oneerlijk!!!!!!!!
ik dacht dat je me zou negeren?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ga naar de Maliebaan dan.
Hier wordt niemand happier van. Jij niet, en wij ook niet.
dat was de andere hoed, een kleiner hoedje, wat stevige vrouwquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat je vandaag nog vast niks op had.
Vroeger op de dag meer drinken aub, dan gaat het sneller!
Anyhow, Rebbie heb ik gemist dan, of school die achter de Latoya hoed?
LA Times kan ik hier in de UK niet zo snel vinden denk ik, nog niet eerder gezien iigquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef JX het volgende:
Met die bitchfights gaan die topics wel snel zeg![]()
By the way, score van vandaag:
[ afbeelding ]
Newsagent moest wel lachen
heb je ook take 2 gekeken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:43 schreef ElizabethR het volgende:
Gezellig weer hier![]()
Robijn, het wordt tijd voor een bezoekje aan een psychiater geloof ik. Je bent de weg een beetje kwijt.
Ik heb die docu van Living with MJ nog eens gekeken. Toch wel aangrijpend.
Ah...en daar hebben we ElizabethR weer, net als tijd wordt te stoken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:43 schreef ElizabethR het volgende:
Gezellig weer hier![]()
Robijn, het wordt tijd voor een bezoekje aan een psychiater geloof ik. Je bent de weg een beetje kwijt.
Ik heb die docu van Living with MJ nog eens gekeken. Toch wel aangrijpend.
Ah ok, ik zag alleen nog de mamahoed geloof ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:43 schreef moussy het volgende:
[..]
dat was de andere hoed, een kleiner hoedje, wat stevige vrouw
Ach denk maar zo robijn, ElizabethR komt zichzelf nog wel tegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:44 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ah...en daar hebben we ElizabethR weer, net als tijd wordt te stoken.
Bezoek aan de psychiater? En waarom? Ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |